Auttaisiko paljoa jos esimerkiksi siirtäisin tämän tietokonepöydän toiselle seinälle kun nyt on samalla seinällä missä vesikiertoinen lämpöpatteri? Vai voiko tuolla etäisyydellä vaikuttaa kun kaiuttimet ovat pöydällä eikä ole subbaria?
Vastaukset 7
- Kuulokepää
Langattomia hyviä kuulokkeita voit jumputtaa sydämesi kyllyydestä.
- sdaa
No en voi kun on tinnitus
- Kuulokepää
sdaa kirjoitti:
Muuttaa omakotitaloon rupeaa naapurit kerrostalossa valittamaan jos muusiikki liikaa kuuluu
hiljasemalle vaan vai onko kuulo huono tinnuttaakin jo. - sadaa
Kuulokepää kirjoitti:
Muuttaa omakotitaloon rupeaa naapurit kerrostalossa valittamaan jos muusiikki liikaa kuuluu
hiljasemalle vaan vai onko kuulo huono tinnuttaakin jo.Kuulossa ei vikaa, enkä uskalla edes tän tinnituksen takia kuunnella hirveän kovalla niin ei kai häätöä voi tulla jos muutaman kappaleen aina päivässä popittaa kun kuunteluttaa.
- Kuulokepää
sadaa kirjoitti:
Kuulossa ei vikaa, enkä uskalla edes tän tinnituksen takia kuunnella hirveän kovalla niin ei kai häätöä voi tulla jos muutaman kappaleen aina päivässä popittaa kun kuunteluttaa.
Kirjeitä postiluukusta ja isännöitsijän soittoa jos musiikki ei soi liian kovalla.
- ei siinä muuta
sdaa kirjoitti:
No olis varmaan pitäny alunperinkin soittaa musiikkia pienemmällä ettei tulisi kuulovaurioita.
- sadsh
ei siinä muuta kirjoitti:
No olis varmaan pitäny alunperinkin soittaa musiikkia pienemmällä ettei tulisi kuulovaurioita.
Kuulovauriot tulivat stressistä ei kovalla kuuntelemisesta. Kovalla en koskaan kuunnellutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751699- 241196
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as331084Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 71587
- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 35452
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398