Auttaisiko paljoa jos esimerkiksi siirtäisin tämän tietokonepöydän toiselle seinälle kun nyt on samalla seinällä missä vesikiertoinen lämpöpatteri? Vai voiko tuolla etäisyydellä vaikuttaa kun kaiuttimet ovat pöydällä eikä ole subbaria?
Miten minimoin musiikinkantautumisen muihin asuntoihin?
7
693
Vastaukset
- Kuulokepää
Langattomia hyviä kuulokkeita voit jumputtaa sydämesi kyllyydestä.
- sdaa
No en voi kun on tinnitus
- Kuulokepää
sdaa kirjoitti:
Muuttaa omakotitaloon rupeaa naapurit kerrostalossa valittamaan jos muusiikki liikaa kuuluu
hiljasemalle vaan vai onko kuulo huono tinnuttaakin jo. - sadaa
Kuulokepää kirjoitti:
Muuttaa omakotitaloon rupeaa naapurit kerrostalossa valittamaan jos muusiikki liikaa kuuluu
hiljasemalle vaan vai onko kuulo huono tinnuttaakin jo.Kuulossa ei vikaa, enkä uskalla edes tän tinnituksen takia kuunnella hirveän kovalla niin ei kai häätöä voi tulla jos muutaman kappaleen aina päivässä popittaa kun kuunteluttaa.
- Kuulokepää
sadaa kirjoitti:
Kuulossa ei vikaa, enkä uskalla edes tän tinnituksen takia kuunnella hirveän kovalla niin ei kai häätöä voi tulla jos muutaman kappaleen aina päivässä popittaa kun kuunteluttaa.
Kirjeitä postiluukusta ja isännöitsijän soittoa jos musiikki ei soi liian kovalla.
- ei siinä muuta
sdaa kirjoitti:
No olis varmaan pitäny alunperinkin soittaa musiikkia pienemmällä ettei tulisi kuulovaurioita.
- sadsh
ei siinä muuta kirjoitti:
No olis varmaan pitäny alunperinkin soittaa musiikkia pienemmällä ettei tulisi kuulovaurioita.
Kuulovauriot tulivat stressistä ei kovalla kuuntelemisesta. Kovalla en koskaan kuunnellutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958768
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264988- 524492
- 724013
- 533328
- 513276
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.573096Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262756- 432541
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422535