SAIN VAPAUTUKSEN!

35UEATHA5EU

JIPPIAIJEE! NYT EI TARVII LÄHTEE SOTIMAAAN VAAN VOI LÄHTEE AMERIKKAAN KARKUUN KUN VENÄJÄ HYÖKKÄÄ!

21

1442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vuoden...

      kuluttua kyselet täällä että voisko sinne inttiin vielä päästä vapaaehtoisena kun tuli luuhattuua se normaali palvelus

    • Ilkkalaurilavilppula

      Aikuistu. Sinunlaisiasi arkajalkoja ei Suomessa tarvitakaan. Painu sinne Amerikkaasi.

      • tosimies.

        No en minäkään sinne mennyt pompoteltavaksi. Mikä mies se on joka antaa itseään pomputettavan?
        Jos sota tulee, niin jakakaa ne perkeleen aseet jokaiselle terveelle miehelle niin alkaa tapahtua.
        Äkkiäkös sitä rynkyllä oppii ampumaan, ei siihen koko perkeleen vuotta tarvita siellä armeijassa
        kumartelemiseen ja pelleilemiseen. Järkeä voi käyttää.

        ja saattaa olla että turhaa koko homma, kun ei kaikkien elämässä sotaa ehditä edes näkemään.
        maailman olisi sivistyttävä, mutta niin pitkään kun ihmiset ovat tyhmiä, he eivät tule toimeen keskenään.


      • Res.kers.
        tosimies. kirjoitti:

        No en minäkään sinne mennyt pompoteltavaksi. Mikä mies se on joka antaa itseään pomputettavan?
        Jos sota tulee, niin jakakaa ne perkeleen aseet jokaiselle terveelle miehelle niin alkaa tapahtua.
        Äkkiäkös sitä rynkyllä oppii ampumaan, ei siihen koko perkeleen vuotta tarvita siellä armeijassa
        kumartelemiseen ja pelleilemiseen. Järkeä voi käyttää.

        ja saattaa olla että turhaa koko homma, kun ei kaikkien elämässä sotaa ehditä edes näkemään.
        maailman olisi sivistyttävä, mutta niin pitkään kun ihmiset ovat tyhmiä, he eivät tule toimeen keskenään.

        Olen pahoillani puolestasi, ettei perustavanlaatuinen sivistys tai tämä kutsumasi "järki" ole saavuttanut sinua vielä, toivottavasti se vielä saavuttaa. Ei sinne inttiin mennä "pompoteltavaksi" vaan SÄ saat sieltä PALJON, esim. kriisinajan koulutusta, monipuolisia uusia taitoja, itsetuntoa, johtamistaitoja, taitoja toimia ryhmässä ja yksin, taitoja tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Suomen armeija = miehen selkäranka! Jos homma tuntuu aluksi intissä pompottelulta tai olet kuullut juttuja vain, niin eihän se sitä ole, vaan tätä osiota kutsutaan OPPIMISPROSESSIKSI, se tarkoittaa sitä, että intissä "isot pojat" kouluttaa ja sun tehtävä on olla nöyrä ja imeä oppi kaaliin. Eihän kukaan synny valmiina, vaan nämä "Ollin" oppivuodet on käytävä läpi nöyrällä asenteella ja järkkymättömällä työmoraalilla! Kaikkea hyvää sulle ja please kuuntele vanhempia ja viisaampia! Et tule katumaan!


      • Jääk.I/05
        Res.kers. kirjoitti:

        Olen pahoillani puolestasi, ettei perustavanlaatuinen sivistys tai tämä kutsumasi "järki" ole saavuttanut sinua vielä, toivottavasti se vielä saavuttaa. Ei sinne inttiin mennä "pompoteltavaksi" vaan SÄ saat sieltä PALJON, esim. kriisinajan koulutusta, monipuolisia uusia taitoja, itsetuntoa, johtamistaitoja, taitoja toimia ryhmässä ja yksin, taitoja tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa. Suomen armeija = miehen selkäranka! Jos homma tuntuu aluksi intissä pompottelulta tai olet kuullut juttuja vain, niin eihän se sitä ole, vaan tätä osiota kutsutaan OPPIMISPROSESSIKSI, se tarkoittaa sitä, että intissä "isot pojat" kouluttaa ja sun tehtävä on olla nöyrä ja imeä oppi kaaliin. Eihän kukaan synny valmiina, vaan nämä "Ollin" oppivuodet on käytävä läpi nöyrällä asenteella ja järkkymättömällä työmoraalilla! Kaikkea hyvää sulle ja please kuuntele vanhempia ja viisaampia! Et tule katumaan!

        Niin,kuka oppii ja kuka ei.Itse olin B-mies,VMTL:llä höystettynä(180 pv) joten ei tullut varsinaisesti mitään muuta opittua kuin että joillakin on alhainen itsetunto ja sitten pitää päästä huutamaan toiselle.Ja toinen asia on että vitutukseen ei kuole,siinäpä ne.

        kriisinajan koulutusta;
        Mitä se on,oikeesti.En muista tuollaisesta mitään.

        monipuolisia uusia taitoja;
        Niin,ja näitä on pinkka & punkka.Tämäkin riesa loppui sitten alokaskauden jälkeen.
        Nii,ja opin kyllä että sodesta saa hyvää kahvia ja munkkeja.

        itsetuntoa;

        Miten vitussa siellä kasvaa itsetuntoa??!!Hommahan perustuu vittutuksen maksimoimiseen ja ihan suorastaan alistamiseen.Voisin sanoa että siellä enemmin viedään itsetuntoa kuin annettaan,kaikista tehdään yhtä ja samaa massaa.

        johtamistaitoja;

        Ehkä "alikit" ja "koksut" mut ei rivimies.Ja tämäkin on 60-luvulla ollut kova krediitti papereissa,ei enään tänäpäivänä.

        taitoja toimia ryhmässä ja yksin;
        Nii,kyllä,vaihdoin päivystäjän kanssa välillä paikkoja että pääsi käymään vessassa tai kahvilla.Ja leiriaikana sitten minä 3 muuta päivistytettin.Se on sitä tiimityötä.

        taitoja tulla toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa;
        Tässä ei mitään uutta kun olisin tullut muutenkin,ei olisi tarvittu 180 päivää kivensissässä.

        Mainittakoot että leiri aamuja 2,ikinä en "tetsannut",hiihdin oikealla jalalla 200 metriä,en kantanut täyspakkausta ikinä,enkä suorittanut aamuliikuntaa alokas ajasta kuin 1vk ja sen jälkeen menin suoraan syömään muita ennen.

        Joten,jos mahdollista ota B-paperit,mieluiten E-paperit niin säästät helvetisti hermoja,ainakin puolivuotta aikaa ja jos pääset toihin niin tienaat 10 000 euroa.
        Mielestäni paljon parempi vaihtoehto kuin pelleillä kyseisessä laitoksessa.


    • kukonpoika

      Armeijaa ei tarvita mihinkään.

      • ihminen ihmiselle

        Paskaa jauhat. Veronmaksajien kusetusta koko homma. Mihin suomi enää tarvii armeijaa? Selkärankaa, kasvamista,oppimista,..... voi vittu mitä sontaaaaaa. Hommaa oikea elämä äläkä ole tuommonen perkeleen pompotettava res.lerssi vai miten se oli?


      • Revi siitä
        ihminen ihmiselle kirjoitti:

        Paskaa jauhat. Veronmaksajien kusetusta koko homma. Mihin suomi enää tarvii armeijaa? Selkärankaa, kasvamista,oppimista,..... voi vittu mitä sontaaaaaa. Hommaa oikea elämä äläkä ole tuommonen perkeleen pompotettava res.lerssi vai miten se oli?

        Mitä sinä sinne amerikkaan painusit, sehän ei ikinä oo mitään voittanu vaan ottanu edun irti tuosta sijainnistaan ja antanu muiden sotia ensin jonka jälkeen käynyt tyhjentämässä potin äärettömän pienillä tappioilla! Venäjä sentään uhrasi 30 miljoonaa kansalaistaan ja oikeasti sotimalla voitti sotansa, siihen ei ole kenelläkään sanomista...


    • fsfxxdf

      Olisko kenties siihen maanpuolustamiseen. Tunnetko sanonnan: maalla jolla ei ole armeijaa on hyvin pian toisen maan armeija.

      Eihä tuo armeija Venäjää pysäyttäis mutta se on riittävä vastus tekemään hyökkäyksen kannattamattomaksi. Jos tää maa antaa mulle ilmasen koulutuksen ja terveydenhuollon niin mä voin siitä hyvästä vuoden armeijassa viettää. Ne jotka veroista ja muista ikävistä velvollisuuksista (esim armeija) marisee voi hyvin lähteä somaliaan kattomaan miten kivaa on elää ilman valtiota. Ootte säälittäviä

      • Likainen pata

        Kansainvälinen yhteistyö takaa saman, sekä tekee myös sen mahdolliseksi, että ihmiset saavat itse valita haluavatko maatansa puolustaa.


    • Näin....

      Ehkä jotkut ajattelee ettei heille merkitse yhteiskunta mitään? Ehkä jotkut eivät halua kuulua tähän meidän ihmisten pariin ja se on heidän oma valintansa?
      Mutta kuka olisi niin hullu? Joku metsän erakko?
      Kaikki tämä armeijavouhotus perustuu siihen kun tutkitte maailmanhistoriaa, niin mitään tajuamattomat alkaa huomata ja oppia miksi niitä armeijoja on perustettu.
      Kun populaatiota alkoi tulla maapallolle, niin samalla syntyi maita. Jokainen maa oli oma persoonansa ja siellä eläminen oli sen mukaista, kuinka hyvin siellä asiat hoidettiin sen yhteiskunnan voimin. maan yhteiskunta = maan populaatio, toisen maan yhteiskunta = toisen maan populaatio
      Maapallo koostuu rajoista, jokainen raja on oma maansa ja siellä vallitsee oma käytäntö. Ei sellaista maata voi ollakaan, jossa ei osattaisi puolustaa
      itseään. Jokaisen maan omistaa joku ja jokaisessa maassa on aina oma puolustuksensa, omat joukkonsa.
      Kun syntyy uusi pieni poikanen johonkin maahan vaikkapa nyt Vili poika, niin Vili Veikkonen ei tiedä vielä maailmanhistoriasta mitään. Sitten vilille aletaan kertoa mitä tämä kaikki tarkoittaa. ei ole vilin syy ettei vili ole elänyt aikaa, jota se maa mihin vili syntyi, on joutunut kokemaan ts. sotaa joka taas meinaa sitä, että sinut ja perheesi ammutaan ja sinun hyvinvointisi loppuu siihen, ne tuet ja ne työt mitkä sinulla oli, lähtee pois sinulta ja sinun vanhemmiltasi.
      Elikkä onnellinen vili ei hoksaa mitä siitä seuraa jos kukaan ei puolusta viliä. Silloin vilille ei tuoda enää jogurttia pöytään, eikä vilille järjestetä työttömyyskorvausta, sossuntukea jos pakko sellaista olisi saada, JOS ei työtä vili onnistuisi saamaan raisusta opiskelusta/yrittämisestä huolimatta.

      kaikki tämä kurjuus tulisi yllätyksenä vilille. Vili ajattelee, että ehkä sotaa ei tulekaan ja hän voi lusmuilla kun on vaihtoehtojakin eli siviilipalvelus.
      No se on järkiperäistä ajattelua ja se on vaihtoehto, mutta eivät siitä nämä muut tykkää, jotka ymmärtävät sen kurjan toisen totuuden vakavemmin ja jotka haluavat pitää sen yhteiskunnan pystyssä mikä nyt on. Armeijahan kuuluu samaan yhteiskuntaan ja se on loppujen lopuksi sen ainoa apu, jos yhteiskuntaa uhataan toisesta maasta.


      Näin se menee. Jos kaikki olisi Vilejä, niin kuka heitä pomputtaisi? Missä he olisivat? Missä yhteiskunta?

      Asiat ovat ristiriidoissa keskenään. Sille ei vaan voi mitään. Jos on vaihtoehtoja, on myös valintoja. Kuka mitäkin tärkeänä pitää.

      • The sivari

        Yhteiskunnat tulevat ja menevät. Kyllä sitä muuallakin voi asua yhtä hyvin kuin täällä suomessa. Yhden polven jälkeen lapset jo puhuvat sujuvasti uutta kielta ja ovat tämän uuden yhteiskunnan jäseniä.


      • heehehehehe

        Hauskoja nämä Isänmaan puolesta puhujat.Sitä ollaan niin valmiita rintamalle mutta veikkaan että totuus olisi todellisuudessa ihan toinen.Alle 50 vuotiailla ei varmasti ole enään sellaista käsitystä itse sodasta ja minkälaista se on oikeasti.
        Nykyään se on enään sellaista äijäilyä,käydä armeija,kestetään v*tuilua kuin mies,eletään viikon verran pienillä yöunilla ja mennään märissä vaatteissa pitkin metsää.Sitten sitä luullaan että "KYLLÄ MINÄ KESTÄN SODAN",ja paskat.
        Tosipaikan tullen meilläkin on lennot ja laivat täynnä jengiä valmiina lähtemään muualle.

        Enkä edes usko että jokainen "skapparikaan" kestäisi sitä.Onhan sitä kiva kävellä Luutnantin natsat olkapäillä ja käskyttää parikymppisiä pitkin metsää ja lähteä ite kassulle nukkumaan.Sitten kävellään turpa rutussa pitkin poikin ja ollaan niiin sotilaalisia.
        Se sotilaallisuus kun on mielentila ja tahtotila,mikä puuttuu nyky yhteiskunnasta.Jotkut ihmiset vain luulevat omaavansa sen,mutta todellisuudesa eivät omaakaan.Tai ne jotka omaavat,ovat liian harvassa.


    • ggff

      onneksi olkoon,nyt voit mennä kaliforniaan.

    • Vapautettu 2003

      Onnittelut, tiedän miten mukava tunne se on. :-)

      Minä hankin vapautuksen kahdeksan vuotta sitten ja kaiken lisäksi HYVIN VÄHÄLLÄ VAIVALLA. Edes mitään psykiatrin paprua en tarvinnut, vaan ainoastaan NÄYTIN SYNKÄLTÄ JA PELOKKAALTA kutsuntalääkärin edessä tarpeeksi monessa (kolmessa!) kutsunnassa peräkkäin, niin että ne lopulta pudistivat päätään ja luovuttivat minun kohdallani.

    • ggff

      hienoa! onnittelut kaikille! onhan tukka hyvin eikä perseessä karvoja?

    • ____________________

      Inttiin siitä, homo

    • afafafa

      "heehehehehe" luuletko että armeijassa opitaan kestämään sodan paineita? Älä vittu esitä mitään tietäjää, tottakai siellä ollaa kuset housussa, jos oikeasti syttyisi sota. Enkä todellakaan usko että armeijan jälkeen / armeijassa kukaan valmistautuu henkisesti sotaan varten.

      Ja näille helvetin "Sain vapautuksen jee" pelkureille, painukaa vittuun. Ootte ikuisesti nössöjä jos ihan koittamalla koitatte saada vapautuksen ilman mitään pätevää syytä.

    • Ja suomihan...

      Ja suomi ei edes ansaitse itsenäisyyttä. Eu:sta pitäisi tehdä liittovaltio, ja tämän hedelmättömän maapläntin voisi käyttää vaikka kaatopaikkana. Lopettakaa valtion leikkiminen.

    • hullun paperit

      Minä sain myös hullujen paperit. Onnea muille!

    • Eri muu

      Siihen tahtoisin vastauksen, että voisiko sivarin sijaan intin suorittaa rituaalisesti.

      Alastomuus olisi tietenkin yksi osa rituaalia ja kuutamossa tanssiminen. Outoja sanoja voisi soperrella ja etsiä yhteyksiä kaukaisille planeetoille. Melkein kaikkiin rituaaleihin kuuluu uhraaminen. Voisin lähettää pleikkarini Lapinjärvelle, jossa haulikkopelien puute varmastikin aiheuttaa pysyvää kaipuuta. Kyllä he voisivat osallistua rituaaliinikin. Lapinjärveltähän saa lomiakin ihan eri tahtiin kuin intistä.

      Tässähän on kysymys siitä, että tämmöinen rituaali on enemmän minun juttu ja minulle paras tapa hoitaa intti, niin jos en saa tällaista oikeutta, niin loukkaako se minun tasa-arvoani?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8236
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe