Panon jälkeen pyyhin aina

MIES 18v

sperman jämät mahtikullistani muijan pikkareihin. Mitens muut ja miten muija suhtautuu siihen?

4

2248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Himonusuttelija

Minulla on tapana vieraissa käydessäni pyyhkiä mulkku naimisen jälkeen verhoihin.
      Jos ei muija naidessa huuda ja valita,niin huutaa se viimeistään aktin jälkeen.

• himohässijä

Kappas, noin minäkin teen. Taidetaan olla saman puolueen miehiä?

• Vuodesta1953nussinut
        himohässijä kirjoitti:

Kappas, noin minäkin teen. Taidetaan olla saman puolueen miehiä?

niihin saa pyyhkiä niin mulkkunsa kuin naisen pillu, useat naiset tekeekin niin. Ennen vanhaan taas tehtiin niin, että jos nussittiin paljaalla kyrvällä, kiskaistiin kalu ajoissa vitusta pois kun tuli, levitettiin miähnä naisen vatsalle, kun se kuulemma paransi ihoa, sitten kustiin kourakuppiin ja pestiin virtsalla kyrpä ja kivekset, ettei tarttuisi tauteja. Ovat hyviä tapoja edelleen. Moni vanhan ajan nainen pyytääkin ruiskimaan päälle, ei niinkään naamaan, kuin iholle vitun yläpuolelle. Ne itse siitä sperman levittävät kädellään.

• muija suhtaantuu siihen niin,että mun pikkareihin ei kyllä yksikään uros kuivaa mulkkuaan. Ei vaikka ois millasella mahtikalulla siunattu,se ei auta tässä asiassa. Jos ei tapahtumapaikalla ole käytössä suihkua/lavuaaria,herra saa luvan pyyhkiä kosteuspyyhkeellä tai paperipyyhkeellä. Ja minkä hemmetin takia yleesä pitäs pyyhkiä vehkeensä housuihin?! Käytä omias jos se NIIN kivaa on. Sitten kun lähdet talvikelillä ulos,huomaat aika nopeesti minkä takia ne naiset ei siitä hirveesti innostu!
      Kun alan miettimään,niin yksikään minun tapaamani mies ei kyllä moista ole edes yrittänyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut ja Tall poppy -syndrooma

Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky
      Maailman menoa
      5
      4728
    2. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      43
      4588
    3. Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa

Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va
      Maailman menoa
      155
      3673
    4. Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla

nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty
      Maailman menoa
      31
      3490
    5. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      106
      3486
    6. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      45
      2956
    7. Ikävän karkoitukseen klassikkokysymys

Mikä biisi saa hymyn huulille ja ajatukset mukavasti siihen yhteen ja ainoaan? 🤩 Laita biisin sanat, älä linkkiä. Alo
      Ikävä
      12
      1070
    8. Pahimman luokan hasardi

sellainen sinä olet. Sut pitäis peitellä varoituskolmioilla ja vilkkuvaloilla, rajata lippusiimalla ja varustaa silmälap
      Ikävä
      81
      938
    9. Elämäni rakkaus

Sitä sinä olet minulle ollut. Siksi tämä on kai niin vaikeaa. Jos sinä luopuisit niin ehkä se tulisi luonnostaan sitten
      Ikävä
      63
      829
    10. Millainen mulle

Sitten sopisi?
      Ikävä
      93
      772
    Aihe