sperman jämät mahtikullistani muijan pikkareihin. Mitens muut ja miten muija suhtautuu siihen?
Panon jälkeen pyyhin aina
4
2234
Vastaukset
- Himonusuttelija
Minulla on tapana vieraissa käydessäni pyyhkiä mulkku naimisen jälkeen verhoihin.
Jos ei muija naidessa huuda ja valita,niin huutaa se viimeistään aktin jälkeen.- himohässijä
Kappas, noin minäkin teen. Taidetaan olla saman puolueen miehiä?
- Vuodesta1953nussinut
himohässijä kirjoitti:
Kappas, noin minäkin teen. Taidetaan olla saman puolueen miehiä?
niihin saa pyyhkiä niin mulkkunsa kuin naisen pillu, useat naiset tekeekin niin. Ennen vanhaan taas tehtiin niin, että jos nussittiin paljaalla kyrvällä, kiskaistiin kalu ajoissa vitusta pois kun tuli, levitettiin miähnä naisen vatsalle, kun se kuulemma paransi ihoa, sitten kustiin kourakuppiin ja pestiin virtsalla kyrpä ja kivekset, ettei tarttuisi tauteja. Ovat hyviä tapoja edelleen. Moni vanhan ajan nainen pyytääkin ruiskimaan päälle, ei niinkään naamaan, kuin iholle vitun yläpuolelle. Ne itse siitä sperman levittävät kädellään.
muija suhtaantuu siihen niin,että mun pikkareihin ei kyllä yksikään uros kuivaa mulkkuaan. Ei vaikka ois millasella mahtikalulla siunattu,se ei auta tässä asiassa. Jos ei tapahtumapaikalla ole käytössä suihkua/lavuaaria,herra saa luvan pyyhkiä kosteuspyyhkeellä tai paperipyyhkeellä. Ja minkä hemmetin takia yleesä pitäs pyyhkiä vehkeensä housuihin?! Käytä omias jos se NIIN kivaa on. Sitten kun lähdet talvikelillä ulos,huomaat aika nopeesti minkä takia ne naiset ei siitä hirveesti innostu!
Kun alan miettimään,niin yksikään minun tapaamani mies ei kyllä moista ole edes yrittänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2762484Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001334- 1081231
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831221Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581175Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi821120- 44992
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67917Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22870- 33787