HURGHADA,EGYPTI.

CXZ

TOSI ÄHLÄMIPAIKKA,MUISTUTTAA ÄMMÄNSUON KAATOPAIKKAA,SOTKUINEN SUORASTAAN PASK....N PAIKKA.
JOS HALUAA KULTTUURISHOKKIA SINNE SITTEN,MUTTA ET VARMASTI NAUTI LOMASTASI,TÖYKEITÄ IHMISIÄ PAIKALLISET.
EN SUOSITTELE EI OLE MUUTTUNUT 40 VUOTEEN MIKSIKÄÄN OLIN YK:N HOMMISSA 70 LUVULLA KEHITYS ON PYSYNYT PAIKALLAAN,TULEE VATSATAUTI,KIIRE KIIRE ELI JALLA JALLA KAKALLE.
EN SUOSITTELE LOMA JA RENTOUTUMISKOHTEEKSI.
KUN KYSELETTE MATKATOIMISTOSTA MAINITKAA NÄMÄ ASIAT SIELLÄ.

4

696

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmph

Sulla on jääny caps lock -näppäin pohjaan. Se löytyy sieltä näppäimistön vasemmalta laidalta. Se kun on pohjassa niin kaikki kirjaimet tulee isolla. Mut nää on kovasti kehittyny 70-luvulta.

• åpl

Tietokoneet siitä ajasta,meinaan 70-luvulta.

• egyptistä tykkäävä

Itse kävin vuosi sitten Egyptissä, Hurghadassa. Yksi ihanimmista paikoista missä olen lomaillut! Kahdeksan henkisestä seurueesta kaksi eivät saaneet vatsatautia (minä ja toinen vanhempi nainen). Eli hyvä hygienia vaan niin vältyt siltä "paskataudilta". Paikalliset ovat kovia kauppaamaan tavaroita ja vetävät kadulta turisteja sisään kauppoihin, mutta jos ei anna huomioo kaupustelijoille niin vältyt sellasestakin. Egyptissä sain viikon rentoutua ja suosittelen kyllä muillekin kyseistä matkailukohdetta. Kadut ovat kyllä siistejä suurimmaksi osaksi, ulkomailla panostetaan paljon katujen siisteyteen,koska se on tärkeetä turisteja ajatellen. Riippuu tietenkin ihan missä olet "CXZ" lomaillut, mutta siellä missä minä lomailin oli kyllä siistiä. Hieno kulttuuri egyptiläisillä on myös. Kävimme retkellä Kuninkaan laaksossa ja Niili-joelle. Ei mitään valittamista.

• CXZ

ÄLÄ MATKUSTA ÄHLÄMIMAIHIN,SIELLÄ ON AINA SEKAVAA JA LIKASTA,MIKÄÄN EI TOIMI.
        NYT TUODAAN PELONSEKAISET LOMAILIJAT JOS SAADAAN EHJÄNÄ JA HENGISSÄ POIS SUOMEEN.
        NIMIM.USO SIE MINNUU.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      193
      3227
    2. 95
      1453
    3. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      130
      1148
    4. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      248
      1132
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      86
      975
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      97
      861
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      112
      697
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      56
      695
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      108
      668
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      39
      607
    Aihe