Siis hirveä morkkis :( Olen unohtanut koirani 1v rokotuksen, jossain välissä sen vielä muistin ja rokotus on mennyt vanhaksi n. kk sitten... Miten pitää nyt tehdä??? Maanantaina soitan eläinläääkärille, mutta onko koirani nyt vaarassa?
1v rokotus unohtui!!!!!
3
478
Vastaukset
- wertyuio
Ei se oo kauheen nuukaa kuukausi sinne tai tänne, koska se suoja kestää enemmän kuin sen vuoden. Mutta mee hoitaan se heti kun pääset. Meilläkin koira oli 13kk ku hoidettiin homma. Ei siis hätiä! :)
- gfdghfdhfdgh
Ekojen rokotusten suoja on voimassa vuoden, eli jos koirasi oli 4 kk vanha, kun se sai tehosterokotuksen, rokotukset on uusittava siihen mennessä, kun se täyttää 1 v 4 kk. Eli ei hätää.
- akfjksdfjakfj
gfdghfdhfdgh kirjoitti:
Ekojen rokotusten suoja on voimassa vuoden, eli jos koirasi oli 4 kk vanha, kun se sai tehosterokotuksen, rokotukset on uusittava siihen mennessä, kun se täyttää 1 v 4 kk. Eli ei hätää.
Paitsi jos meinaat mennä koirasi kanssa Ruotsiin, silloin rokotukset eivät ole saaneet mennä päivälläkään vanhaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203