Miten koneen vaihto tapahtuu?

tietämätön blondi

Mulla on tosi tyhmä kysymys nyt tähän väliin. Olen lentämässä Insbruckkiin ja koneen vaihto tapahtuu Wienin lentokentällä. Yleensä kun koneesta astutaan ulos, ensin kävellään passintarkastukseen ja sitten suoraan matkatavaroiden luo ja ulos lentokentältä. Mites nyt, kun mun pitää vaihtaa sitä konetta siellä lentokentällä? En suinkaan kävele matkatavaroiden luo vaan mihin? Miten pääsen takaisin sinne ns. lähtöalueelle missä kaikki portit on?

Kiitos jo etukäteen avusta :)

9

7909

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1312

Olet varmaan ostanut koko matkasi yhdellä varauksella. Silloin matkatavarasi tosiaan siirtyvät suoraan jatkolennolle. Jos Helsingistä tuleva kone saapuu Wienissä putken päähän, olet koneesta poistuttuasi heti porttialueella. Katsot vain monitoreista jatkolennon porttisi ja suuntaat sinne.

Jos koneelta on bussikuljetus terminaalirakennukseen, seuraat jatkolennoille/lähtöporteille opastavia kylttejä, eli ET mene sinne, missä pelkästään on Ausgang Wien / Exit Vienna.

• travel bag

lentoyhtio. JOS se on eri yhtio, kysy kuljettaako he matkatavarat Insbruckiin saakka.
        On mahdollista nimittain, etta joudut ottaan matkalaukut itse Wienissa, ja uudelleen tsekkaan ne, nain kavi minulla kun eri lentoyhtiot.
        Useilla lentokentilla voit kavella heti suoraan TRANSIT halliin, jolloin ei mitaan hammennyksia ole.

• tietämätön blondi
        travel bag kirjoitti:

lentoyhtio. JOS se on eri yhtio, kysy kuljettaako he matkatavarat Insbruckiin saakka.
        On mahdollista nimittain, etta joudut ottaan matkalaukut itse Wienissa, ja uudelleen tsekkaan ne, nain kavi minulla kun eri lentoyhtiot.
        Useilla lentokentilla voit kavella heti suoraan TRANSIT halliin, jolloin ei mitaan hammennyksia ole.

Sama lentoyhtiö kyllä kuljettaa minut Innsbruckkiin asti, välilasku/koneenvaihto tapahtuu vain Wienissä.

• hyvää matkaa
        tietämätön blondi kirjoitti:

Sama lentoyhtiö kyllä kuljettaa minut Innsbruckkiin asti, välilasku/koneenvaihto tapahtuu vain Wienissä.

Kun on sama yhtiö millä jatkat niin ei muuta kuin menet suoraan portille, josta jatkolento lähtee. Laukut menee automaattisesti jatkolennolle. Koneesta noustuasi Wienissä katsot vain monitorista miltä portilta jatkolento lähtee ja menet ko. portille. Ei ole passintarkatuksia eikä turvatarkastuksia Wienissä noilla lennoilla, kun Schengen-maiden sisällä lentelet.

• viisastunut blondi
        hyvää matkaa kirjoitti:

Kun on sama yhtiö millä jatkat niin ei muuta kuin menet suoraan portille, josta jatkolento lähtee. Laukut menee automaattisesti jatkolennolle. Koneesta noustuasi Wienissä katsot vain monitorista miltä portilta jatkolento lähtee ja menet ko. portille. Ei ole passintarkatuksia eikä turvatarkastuksia Wienissä noilla lennoilla, kun Schengen-maiden sisällä lentelet.

Okei, kiitos näistä vastauksista! :)

• iiiiiiik
        viisastunut blondi kirjoitti:

Okei, kiitos näistä vastauksista! :)

Entäs kun mulla on koneen vaihto Barcelonan kentällä ? Onko kellään tietoa ? Oon 14-vuotias ja kahen saman ikäsen serkun kanssa matkustan, ni ei oo hääppönen englantikaan ja vähän jännittää, että osataanko vaihtaa kone. Pitääkö Barcelonan kentällä käyä välillä passin- ja turvatarkastuksissa ?

• llcmkdl
        iiiiiiik kirjoitti:

Entäs kun mulla on koneen vaihto Barcelonan kentällä ? Onko kellään tietoa ? Oon 14-vuotias ja kahen saman ikäsen serkun kanssa matkustan, ni ei oo hääppönen englantikaan ja vähän jännittää, että osataanko vaihtaa kone. Pitääkö Barcelonan kentällä käyä välillä passin- ja turvatarkastuksissa ?

Samat systeemit pätevät sielläkin. :)

• Anonyymi
        llcmkdl kirjoitti:

Samat systeemit pätevät sielläkin. :)

Tää nyt tulee myöhässä,mut rohkeasti menette ja jos on muita suomalaisia kentällä niin kysykää apua kyllä he opastavat,itse lähden helsingistä amsterdamiin jossa koneen vaihto ja lento los angelesiin yksin lähdössä ja englannin kieli tosi huono,mutta aion pärjätä ja google translatoria käyttää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää nyt tulee myöhässä,mut rohkeasti menette ja jos on muita suomalaisia kentällä niin kysykää apua kyllä he opastavat,itse lähden helsingistä amsterdamiin jossa koneen vaihto ja lento los angelesiin yksin lähdössä ja englannin kieli tosi huono,mutta aion pärjätä ja google translatoria käyttää

Jos menet ekaa kertaa jenkkeihin, varaudu kysymyksiin kentällä. Kysyvät onko työ vai huvimatka, missä asut. Koska lähdet takaisin, mitä teet jenkeissä jne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      245
      4402
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2859
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2612
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      86
      1585
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1508
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      49
      1229
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      85
      1164
    8. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      192
      1030
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      996
    10. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59