Miten koneen vaihto tapahtuu?

tietämätön blondi

Mulla on tosi tyhmä kysymys nyt tähän väliin. Olen lentämässä Insbruckkiin ja koneen vaihto tapahtuu Wienin lentokentällä. Yleensä kun koneesta astutaan ulos, ensin kävellään passintarkastukseen ja sitten suoraan matkatavaroiden luo ja ulos lentokentältä. Mites nyt, kun mun pitää vaihtaa sitä konetta siellä lentokentällä? En suinkaan kävele matkatavaroiden luo vaan mihin? Miten pääsen takaisin sinne ns. lähtöalueelle missä kaikki portit on?

Kiitos jo etukäteen avusta :)

9

5611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1312

      Olet varmaan ostanut koko matkasi yhdellä varauksella. Silloin matkatavarasi tosiaan siirtyvät suoraan jatkolennolle. Jos Helsingistä tuleva kone saapuu Wienissä putken päähän, olet koneesta poistuttuasi heti porttialueella. Katsot vain monitoreista jatkolennon porttisi ja suuntaat sinne.

      Jos koneelta on bussikuljetus terminaalirakennukseen, seuraat jatkolennoille/lähtöporteille opastavia kylttejä, eli ET mene sinne, missä pelkästään on Ausgang Wien / Exit Vienna.

      • travel bag

        lentoyhtio. JOS se on eri yhtio, kysy kuljettaako he matkatavarat Insbruckiin saakka.
        On mahdollista nimittain, etta joudut ottaan matkalaukut itse Wienissa, ja uudelleen tsekkaan ne, nain kavi minulla kun eri lentoyhtiot.
        Useilla lentokentilla voit kavella heti suoraan TRANSIT halliin, jolloin ei mitaan hammennyksia ole.


      • tietämätön blondi
        travel bag kirjoitti:

        lentoyhtio. JOS se on eri yhtio, kysy kuljettaako he matkatavarat Insbruckiin saakka.
        On mahdollista nimittain, etta joudut ottaan matkalaukut itse Wienissa, ja uudelleen tsekkaan ne, nain kavi minulla kun eri lentoyhtiot.
        Useilla lentokentilla voit kavella heti suoraan TRANSIT halliin, jolloin ei mitaan hammennyksia ole.

        Sama lentoyhtiö kyllä kuljettaa minut Innsbruckkiin asti, välilasku/koneenvaihto tapahtuu vain Wienissä.


      • hyvää matkaa
        tietämätön blondi kirjoitti:

        Sama lentoyhtiö kyllä kuljettaa minut Innsbruckkiin asti, välilasku/koneenvaihto tapahtuu vain Wienissä.

        Kun on sama yhtiö millä jatkat niin ei muuta kuin menet suoraan portille, josta jatkolento lähtee. Laukut menee automaattisesti jatkolennolle. Koneesta noustuasi Wienissä katsot vain monitorista miltä portilta jatkolento lähtee ja menet ko. portille. Ei ole passintarkatuksia eikä turvatarkastuksia Wienissä noilla lennoilla, kun Schengen-maiden sisällä lentelet.


      • viisastunut blondi
        hyvää matkaa kirjoitti:

        Kun on sama yhtiö millä jatkat niin ei muuta kuin menet suoraan portille, josta jatkolento lähtee. Laukut menee automaattisesti jatkolennolle. Koneesta noustuasi Wienissä katsot vain monitorista miltä portilta jatkolento lähtee ja menet ko. portille. Ei ole passintarkatuksia eikä turvatarkastuksia Wienissä noilla lennoilla, kun Schengen-maiden sisällä lentelet.

        Okei, kiitos näistä vastauksista! :)


      • iiiiiiik
        viisastunut blondi kirjoitti:

        Okei, kiitos näistä vastauksista! :)

        Entäs kun mulla on koneen vaihto Barcelonan kentällä ? Onko kellään tietoa ? Oon 14-vuotias ja kahen saman ikäsen serkun kanssa matkustan, ni ei oo hääppönen englantikaan ja vähän jännittää, että osataanko vaihtaa kone. Pitääkö Barcelonan kentällä käyä välillä passin- ja turvatarkastuksissa ?


      • llcmkdl
        iiiiiiik kirjoitti:

        Entäs kun mulla on koneen vaihto Barcelonan kentällä ? Onko kellään tietoa ? Oon 14-vuotias ja kahen saman ikäsen serkun kanssa matkustan, ni ei oo hääppönen englantikaan ja vähän jännittää, että osataanko vaihtaa kone. Pitääkö Barcelonan kentällä käyä välillä passin- ja turvatarkastuksissa ?

        Samat systeemit pätevät sielläkin. :)


      • Anonyymi
        llcmkdl kirjoitti:

        Samat systeemit pätevät sielläkin. :)

        Tää nyt tulee myöhässä,mut rohkeasti menette ja jos on muita suomalaisia kentällä niin kysykää apua kyllä he opastavat,itse lähden helsingistä amsterdamiin jossa koneen vaihto ja lento los angelesiin yksin lähdössä ja englannin kieli tosi huono,mutta aion pärjätä ja google translatoria käyttää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää nyt tulee myöhässä,mut rohkeasti menette ja jos on muita suomalaisia kentällä niin kysykää apua kyllä he opastavat,itse lähden helsingistä amsterdamiin jossa koneen vaihto ja lento los angelesiin yksin lähdössä ja englannin kieli tosi huono,mutta aion pärjätä ja google translatoria käyttää

        Jos menet ekaa kertaa jenkkeihin, varaudu kysymyksiin kentällä. Kysyvät onko työ vai huvimatka, missä asut. Koska lähdet takaisin, mitä teet jenkeissä jne.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe