Olemme lähdössä Hurghadaan ja olemme ottaneet kyseiseen hotelliin all inclusiven.Saammeko jonkun rannekkeen vai miten siellä toimitaan.Miten pääsemme Grand hotellin palveluihin, uimarannalle ja muihin palveluihin?Miten tämä all inclusive toimii, montako ruokailua on esim. aamiainen ja lounas ja päivällinen ja mihin aikaan?Saako ruokaa ja juomaa ja millaosta syötävää tai pikkupurtavaa muihin aikoihin? jos niin miten ja mistä?Entä juomapuoli kuten vesipulloot ja limpsat?Onko Kairon retkellä vain yksi ruokailu?Millainen hotelli aurinkomatkojen retkellä? löytyykö esim. saippuaa ja shamppoota.Kun ei aiemmin ole ainakaan hotellissa ollut.
Egypti Hurghada, Grand Plaza Resort
2
573
Vastaukset
- 19+20
kuuluu kyllä matkatoimiston opaspalveluihin! Bussi vie perille. All Inc hotelleissa käytetään ranneketta ja kaikki ruokailut, palvelut sisältyy. Kannattaa osallistua oppaiden tervetulo-tilaisuuteen, josta selviää asiat ja saat kysymyksiisi vastaukset.
Saippuat kuuluvat alkeellisimmissakin hotelleissa huoneen hintaan. Jos joutuisit shampoon sieltä apteekista ostamaan, niin olisihan loput sitten hyvä matkatuliainen :)
Mutta moniin noihin kysymyksiin vastaukset löytää itse googlettamalla: Grand Hotel, Hurghada, josta voit valita myös sivun google-käännöksen suomeksi ja Alma Tour'in sivuilta vielä lisätietoa, -kuvia.
Tässä Grand Plaza Hotellin tietoisku-sivut, josta selviää kaikki, eri ravavintolat ja aukioloajat, all Inc-juomat, palvelut ym 6 eri sivulla:
All Inclusive System Grand Plaza Style:
http://www.grand-plaza.net/En/Fact Sheet Resort En.pdf ja
Aurinkomatkojen netti-sivulta taas selviää, että 2 pvän Kairon matkaan sisältyy: 1 aamiainen ja 2 lounasta!
Tripadvisorin sivulla joku englantilainen pariskunta arvosteli: Hintansa väärtti - köyhien ruokaa?
Itse googletin tietot mielenkiinnosta.
Vastatkoon siellä lomailleet enemmän.Suuret kiitokset edelliselle, sain paljon tietoa hotellista ja muustakin.Kai aina matka hiukan jännittää ja haluaa saada asioista tietoa jo ennakkoonkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842