Kyllä oli surkeat bileet...... porukkaa oli tosi vähän ja nekin vanhoja samoja kuluneita naamoja. Musiikki oli jälleen kerran sitä samaa "Aikuista naista" yms. skeidaa. Jotenkin tuntuu et noi Hesetan järkkäämät bileet on menneet entistä huonommiksi.
näivettynyt kaisaniemi
15
973
Vastaukset
- ...
Tasan samaa mieltä. Samaa skeidaa joka kerta. Sais HeSeta panostaa laatuun ja nykyaikaistaa noita bileitä. Aina vaan samoja kuluneita ideoita ja kulahtaneita bileitä, miksi näin ? Voisko vaikka uusi kokoonpano järjestää noita bileitä ja samalla hieman modernisoida bileitä ???
Lippujakin sai tosi hyvin paikan päältä... - 117+9
.. etten sinne lähteny vielä DTM:stä tulemaan..
- -mulla kävi
Nähtävästi teillä ei käyny flaksi kyseisissä bileissä, kun katkeroittaa. Vois ne teiänkin juhlat olla vähän kivempia, kun oma asenne ois kohdallaan ja olis seuraa..
- ...
kyllä mulla seuraa riitti ja flaksi kävi..Seuraa oli lähinnä kiusaksi asti, epätoivoisia exiä roikkumassa väkisinkin kiinni, vaikka tullut jo miljoona kertaa sanottua, ettei kiinnosta. Se on jännä juttu, silloin kun ei halua seuraa niin tyhmän epätoivoiset exät tyrkyttää seuraansa väkisin ja muutenkin löytäisi seuraa...
Olikos dtm:ssä paljon naisia..???
Näivettynyttä kuitenkin meno oli Hehkussa. Parempaa tasoa toivoisin. - mbkdx
... kirjoitti:
kyllä mulla seuraa riitti ja flaksi kävi..Seuraa oli lähinnä kiusaksi asti, epätoivoisia exiä roikkumassa väkisinkin kiinni, vaikka tullut jo miljoona kertaa sanottua, ettei kiinnosta. Se on jännä juttu, silloin kun ei halua seuraa niin tyhmän epätoivoiset exät tyrkyttää seuraansa väkisin ja muutenkin löytäisi seuraa...
Näivettynyttä kuitenkin meno oli Hehkussa. Parempaa tasoa toivoisin.jos epätoivoiset exät roikkuu sussa kiinni ja sua ällöttää!
- 117+9
... kirjoitti:
Näivettynyttä kuitenkin meno oli Hehkussa. Parempaa tasoa toivoisin.Seuraa oli ja "flaxia" en edes hae tällä hetkellä!
DTM:ssä oli mun mielestä aika vähän naisia ja ne loputkin tais olla heteroita! :D Tosin en tosiaan kauheesti katellu edes.. - ...
mbkdx kirjoitti:
jos epätoivoiset exät roikkuu sussa kiinni ja sua ällöttää!
Lue vähän tarkemmin.
- handudda
Mitä sä haluat bileiltä? Bileet on ihmisten juhlimista, hauskanpitoa,(juomista), tanssimista, juttelemista, musiikkia,seurustelua, ei siihen tarvita jotain ylempää tahoa palkkaamaan sirkushuveja tai ihmisiä puhumaan sulle. Jos haluat jotain järjestettyjä huveja niin mene ala-asteen diskoon. Ei muissakaan baareissa järjestetä sulle jotain special-ohjelmaa.
Kaisaniemessä oli PALJON porukkaa, IHANIA ihmisiä, UUSIA tuttavuuksia, HYVÄ tunnelma. Mitä muuta sä toivoisit? Se on ihan sun omassa (pienessä) päässä vikaa, jos ei kelpaa.
Mulla oli ainakin mielettömän kivaa- qwdfb
Sulle oikea paikka on Nalle-pub, siellä ei järjestetä sirkushuveja. Ja sieltä saat IHANIA, UUSIA, HYVIÄ tuttavuuksia. Ja kaiken kukkuraksi voit rauhassa kitata keskikaljaa ja jutustella rauhassa.
- .........
qwdfb kirjoitti:
Sulle oikea paikka on Nalle-pub, siellä ei järjestetä sirkushuveja. Ja sieltä saat IHANIA, UUSIA, HYVIÄ tuttavuuksia. Ja kaiken kukkuraksi voit rauhassa kitata keskikaljaa ja jutustella rauhassa.
..........
- FoxLesbian
......... kirjoitti:
..........
Minäkään en ymmärrä sitä, että vuosi on 2011 ja AINA lesbobileissä.. niin Kaisaniemessä kuin DTM:n kakkoskerroksessa tyttöbileissä.. MIKSI helvetissä soitetaan näitä vanhoja "radio novan" hikisiä kappaleita?
Olenko ainoa joka tykkää nykypäivän musasta?
Pitääkin laittaa palautetta molempiin paikkoihin.. tuskin siitä mitään hyötyä on..
Aivan perseestä, kun ei ole missään tanssia!
Lupauduin liittyä HeSetaan ja ehkä pystyy vaikuttaa asioihin sieltä kautta paremmin!
Hyvä uutta vuotta kaikille ja tietenkin eihän tässä kauheesti kannata vinkua, hyvähän edes se, että meillä DTM ja Kaisaniemen-bileet.. MUTTA järjestäjiä täytyy välillä muistuttaa, että maailma muuttuu ja myös musiikki muuttuu!!! - 12+8
FoxLesbian kirjoitti:
Minäkään en ymmärrä sitä, että vuosi on 2011 ja AINA lesbobileissä.. niin Kaisaniemessä kuin DTM:n kakkoskerroksessa tyttöbileissä.. MIKSI helvetissä soitetaan näitä vanhoja "radio novan" hikisiä kappaleita?
Olenko ainoa joka tykkää nykypäivän musasta?
Pitääkin laittaa palautetta molempiin paikkoihin.. tuskin siitä mitään hyötyä on..
Aivan perseestä, kun ei ole missään tanssia!
Lupauduin liittyä HeSetaan ja ehkä pystyy vaikuttaa asioihin sieltä kautta paremmin!
Hyvä uutta vuotta kaikille ja tietenkin eihän tässä kauheesti kannata vinkua, hyvähän edes se, että meillä DTM ja Kaisaniemen-bileet.. MUTTA järjestäjiä täytyy välillä muistuttaa, että maailma muuttuu ja myös musiikki muuttuu!!!Mikset käy DTM:n l-world bileissä, joissa muistikuvani mukaan musiikki on pääosin muuta kuin iskelmää? Tai Jenny Woon tjejklubbenilla? Heseta saanee niissä muutamissa tapahtumissa joita se vuoden aikana järjestää soittaa mun puolesta sellaista musiikkia kuin haluavat, ne menee ketkä tykkää. :)
- ?????
...........
- lololololz
kauhea kuin olikin niin kaikki te olette siellä olleet, taas. Joku alla sanoi että se oli vähä-älyisille ja epätoivoisille, ja edelleen, siellä te vaan olitte, koko illan? Ihmettelen vain että eikö sieltä pääse pois.
Muuten samaa mieltä että kaisis on nähty jo niin monta vuotta sitten jo, ei uudistuksia. - 1111111.
lololololz kirjoitti:
kauhea kuin olikin niin kaikki te olette siellä olleet, taas. Joku alla sanoi että se oli vähä-älyisille ja epätoivoisille, ja edelleen, siellä te vaan olitte, koko illan? Ihmettelen vain että eikö sieltä pääse pois.
Muuten samaa mieltä että kaisis on nähty jo niin monta vuotta sitten jo, ei uudistuksia.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733614Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91971Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2251315- 1341186
- 1001063
- 1081036
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil681001- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876