Hei,
missä hotellissa olet yöpynyt Milanossa ollessasi ja oletko ollut tyytyväinen? Olen menossa keväällä Milanoon, suosittele jos tiedät hyvän hotellin!
Kokemuksia hotelleista!
3
923
Vastaukset
- minoori
Hotelli Ariston http://www.aristonhotel.com/fi/ Milanon keskustassa on hyvinkin suositeltava sijaintinsa puolesta ja muutenkin.
- jake12345
Olen yöpynyt. Se oli joku BetsWestern-hotelli, jossa myös lentoemoja näytti majoittuvan. Edullinen ja siisti. Muutaman km päässä tuomiokirkosta, siitä yli 900 patsaan julkisivuisesta ihmeestä.
Sorry, että en muista sen nimeä. Hinta oli kolme v sitten kesällä noin 65€/huone/yö - koivu ja tähti
Paras hotellikokemukseni Milanosta on Hotel Ada synkällä sivukadulla rautatieaseman takana. Yllätyksenä lämmin suomenkielinen vastaanotto ja mukavat neuvot lähikulmien ruokapaikoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2291104Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 68777