Nyt se sitten on tapahtunut. Hemetin Fonecta on kahmaissut Eniron. Ensin Eniro nielaisi Keltaiset sivut. Keltaisilla sivuilla oli hyvä palvelu.Sitten vaan kun klikkasi karttaa, se heitti -Eniron sivuille. Nyt kartatkin ovat tosi huonoja.
Ja henkilötiedot päin Vonectalla mäntyä. tässä vuosi sitten taistelin Fonectan kanssa, että miksi ihmeessä minun numerollani on paimiolainen yritys omistajan? Se taistelu kesti monta kuukautta, sillä Fonectallahan ei tapahtunut yhtikäs mitään, mutta kyllä se sitten puolen vuoden päästä oli jo korjaantunut monien viestien jäleen.
Ja kuinkas taaskin tänä syksynä, taas oli mun puhelin- ja osoitetiedot päin honkia. Väittivät, että se on mun operaattorilta tullut tieto. Paskan marjat, miten se ei sitten Eniron sivuilla ollut väärin, ennenkuin Fonecta sen omisti? Fonectalta tuli viesti 10.12.2010 että Eniro on nyt Fonectaa ja nyt olen entisenä Enirolaisena Fonectan asiakas.
Kun Fonectalle yrittää ottaa yhteyttää, kestää viikkoja, ennenkuin sieltä kukaan korvaansa loksauttaa. Sen touhut tuntuvat olevan itärajan takaa otettua mallia. Emme me suomalaiset ole tottuneet tuollaiseen hällä väliin menttaliteettiin. Kyllä meillä yritytysasiat pitää luistaa liuhakkaasti, mutta kun on kilpailtu itsensä hengiltä, ei ole enää tarvetta kilpailla kenenkään kanssa kun ei ole enää kilpailua.
Siellä ne ovat edelleen väärät tiedot, ei ole korjaantuneet.
Nyt tarttes löytää parempia karttoja, sellaisia kuin aikoinaan KELTAISILTA SIVUILTA sai tulostettua. Selkeitä, hyvin luettavia. googlekin tulostaa harmaan pohjan. tuolla automatkoilla tuollaisista harmaapohjasista kartoista on hyvin vaikea saada selvää, eli nähdä. Olen niin kovasti jäänyt kaipaapaa Keltaisten sivujen selviä karttoja.
Fonecta, Eniro, Keltaiset sivut
suuri kaipaus
0
472
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234