Haiseva henki

sanna03

Rakastan poikaystävääni todella paljon, mutta hänen henkensä haisee todella pahalta. Miten voisin kertoa tämän asian hänelle kohteliaasti vai mitä voin oikein tehdä?

5

1299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 32412312343

      voisihan siitä huomauttaa ehkä ennemmin suoraan sanomalla, että sinun henki haisee hieman pahalle :) mutta voithan tietty sanoa jos pussailette niin että käyt pesemässä hampaat tai jotain. Aika huono vinkki, ehkä?, mutta olen aika suorapuheinen mies aika usein niin mielestäni mies ei välttämättä loukkaannu jos huomauttaa asiasta. Voit syyttää sitten minua jos ei onnistu :D

    • Halitoosi

      Hahahahaa! Kuulostaa todelliselta luuserilta, ehkä hänellä on halitosis.
      Näitä kun lukee niin voi vaan todeta että kyllä naisilla on huono itsetunto, tekevät hirveitä kompromisseja miesten suhteen - tyytyvät kaiken maailman halitoosi-pettereihin. Kaiken kaikkiaan parinmuodostus tuntuu olevan silkkaa sattuman kauppaa; otetaan ihan kuka vain joka sattuu päälle käymään, yleensä baarissa tai jossain. Vastenmielistä. Sitten kehdataan puhua rakkaudesta, kun kyseessä on vain sattumaa ja sitä että on kelpuutettu kuka vain on uskaltanut jutella. Tämä maailma saa minut voimaan pahoin.

    • hajuhajuhaju

      suuvettä? Pitääkö yleensäkään suuhygieniasta huolta?
      Mun exä oli just tuommoinen haisu, en tajua miten kestin sitä!
      Exä tosin ihan muista syistä....

    • 15+3

      Ei taida olla vaihtoehtoina kuin asian ottaminen puheeksi suoraan tai sitten antamalla pieniä täkyjä. Kannatan itse 1. vaihtoehtoa. Äijä voi ottaa aluksi hieman nokkiinsa, mutta eiköhän hommaa jotain SB12:ta, jos sinusta oikeasti välittää.

      • hammastohtori

        Mun kokemuksen mukaan paha haju ei tule henkitorvesta , vaan isojen takahampaiden välistä.
        Siispä hammaslankaa kerran viikossa hampaidenpesun yhteydessä ja ei haise henki enää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1867
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1563
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1266
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1214
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1212
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1176
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      9
      1140
    Aihe