Mistä vauvalle kuvia katteltavaksi?

Elena^^

Mistä löytyisi kuvia, jotka viihdyttäsivät meijän pikku neitiä? Oisko linkkiä mistä saisin tulostettua kuvia? Varsinkin naamakuvat ovat nyt pop :D mutta kiinnostuu myös monista muista kuvioista.

8

895

Vastaukset

• ihan googlettamalla katsoa erilaisia kasvonkuvia jne. mikä neitiä nyt kiinnostaakin. Ja kirjastosta voi ihan ilmaiseksi lainailla ihan vauvoille kirjoja, joissa on kiinnostavia kuvia.

• Hieman myöhässä tulee, mutta olen samaa mieltä mitä rewwww, esim Jim Carreyn kuvia googlettamalla tulee mitä erikoisempia ilmeitä, jotka varmasti huvittavat lasta.

• Ja miten olisi ihan äidin ja isän suurennetut naamakuvat. Voisi olla pienestä kaikkein kiinnostavampia.

• Minä tein pikkuiselleni sellaisen valokuvakirjan, johon kiinnitin kasvokuvia tutuista ihmisistä - tädeistä, sedistä, mummeista, vaareista, kummeista jne... Tulostin kuvat ja laitoin kontaktiin ja sitten nidoin yhteen paperinarulla. On ollut tykätty :-).

• no noita neuvolan kuvia jaetiin eilen puolen neliön kokoisina vaan nyt 20cm kanttiinsa. mistä niitä sais.

• meilla oli pienen lempikatseltavaa a4, jonka olin varittanyt musta-valkoraidalliseksi tussilla. sita katteli nureskellen pitkat tovit! :D

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia yllättävää itki nikon oven takana

https://www.seiska.fi/Uutiset/Totuus-kohuparin-eropommista-Sofia-Belorf-tunki-Niko-Ranta-ahon-kotiin-mustasukkainen Ei hyvää päivää!!!!!!!
      280
      10419