Onko kenelläkään muulla? Ei? No sitten mä olen vain mokannut l/p vaihdoksen kanssa, kun pakottivat ne yhdessä vaiheessa vaihtamaan yllättäen.
NordNet login ongelmia?
4
3646
Vastaukset
- MämmiKämmi
Todennäköisesti siis kämmäsit vain tuon salasanan uusinnan.
- WTF?!WTF?!WTF?!
Tilasin uuden salasanan. Lähettivät minulle käyttätunnuksen, joka minulla on jo.
Missä se salasana on?
No ehkä se tulee perässä ja jos ei tule, niin ei kunnian kukko laula. - Peaitas
Nordnet kirjautuminen tökkii todella pahasti.
Ekalla kerralla ei kirjautunut, no toisella kertaa kirjautui.
Sitten kirjeessä kehoitettiin vaihtamaan salasana ja käyttäjätunnus.
No vaihdoin ne heti. Tämän jälkeen en päässyt kirjautumaan.
Koska ne tunnukset luultavasti astuu voimaan myöhemmin??
No en kyllä päässyt vanhoillakaan tunnareilla enää sisälle.
Nyt odotan jo kolmatta kertaa käyttäjätunnusta ja salasanaa.
Laitan varmaan pian vaihtoon tilini. Laittavat turvallisuussyistä ensin postissa uuden käyttäjätunnuksen ja sitten myöhemmin tulee salasanan.
Miksi ne ei käytä avainlukulistaa, niinkuin muutkin pankit? - Anonyymi
tietyllä tavalla kirjautumalla mobiili varmenteella pääser vieraiden ihmisten salkkuihin voi ostaa myydä vaihdella rahastoka jne kätevää eikö totta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa903416Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3443000Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1921608Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2451421Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621302Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281051- 791027
- 741020
- 117980
- 72944