reilauksesta

supplementto

Onko jokin tietty ikä jolloin olisi paras aika mennä reilaamaan? Tiedän ettei sille ole mitään ikärajaa, mutta kannattaisiko lähteä ennemmin vaikka 22-vuotiaana kuin 16- tai 17-vuotiaana? Ja jos lähtisi 16 vuotiaana reilaamaan ympäri eurooppaa niin pärjäisikö sitten siellä maailmalla kuinka?

3

544

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgh

ite oon vast 17 ja aiot mennä joskus alle 20-kyllä lukion jälkee

• Miimi-_

Tietenki tuossa iässä kokemusta ja ajattelukykyä ei ole yhtä paljon kuin 20-vuotiaana, mutta kyllähän sitä tyypit reilailee tuossakin iässä. Ainakin kannattaa tehdä selkeä suunnitelmia miten menee paikasta toiseen ja kertoa se myös vanhemmille. Siihen tarvii myös paljon rahaa, joten onko sinun ikäiselläsi siihen varaa?

• 18-veenä reilannut t

ja täysikäisenä voi saada enemmän irti. niin teiniltä kuin se voi kuulostaa, esim. britanniassa baarit on tosi rentoja eikä tarvi mennä bilemestoihin, vaan kokea aito pubikulttuuri. toisaalta, jos se ei kiinnosta, niin en tiedä.. kaljan juomattomuuskaan ei ole ongelma, brittein saarilta saa parasta siideriä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      806
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      531
      749
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      75
      674
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      600
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe