Onko jokin tietty ikä jolloin olisi paras aika mennä reilaamaan? Tiedän ettei sille ole mitään ikärajaa, mutta kannattaisiko lähteä ennemmin vaikka 22-vuotiaana kuin 16- tai 17-vuotiaana? Ja jos lähtisi 16 vuotiaana reilaamaan ympäri eurooppaa niin pärjäisikö sitten siellä maailmalla kuinka?
reilauksesta
3
514
Vastaukset
- dgh
ite oon vast 17 ja aiot mennä joskus alle 20-kyllä lukion jälkee
- Miimi-_
Tietenki tuossa iässä kokemusta ja ajattelukykyä ei ole yhtä paljon kuin 20-vuotiaana, mutta kyllähän sitä tyypit reilailee tuossakin iässä. Ainakin kannattaa tehdä selkeä suunnitelmia miten menee paikasta toiseen ja kertoa se myös vanhemmille. Siihen tarvii myös paljon rahaa, joten onko sinun ikäiselläsi siihen varaa?
- 18-veenä reilannut t
ja täysikäisenä voi saada enemmän irti. niin teiniltä kuin se voi kuulostaa, esim. britanniassa baarit on tosi rentoja eikä tarvi mennä bilemestoihin, vaan kokea aito pubikulttuuri. toisaalta, jos se ei kiinnosta, niin en tiedä.. kaljan juomattomuuskaan ei ole ongelma, brittein saarilta saa parasta siideriä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään15413424Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen893736Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta
Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,1363037Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2721483Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?471438Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1571395Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1151304Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141264- 811091
Nautitko riidan haastamisesta?
Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin2071022