Huono levy, keskinkertainen kiertue - siinä se. Niska katkesi. Hyvästi DM, se oli hauskaa niin kauan kuin sitä kesti. Näyttäkää nyt Bonolle ja kumppaneille hyvää esimerkkiä ja vetäytykää suosiolla eläkkeelle.
Vastaukset 13
- Depechepalleroläski
Sinä saisit hävitä kuin pieru saharaan
- 1+1
samaa mieltä!
- aikamies34234
Niinpä!
- D.M. 1980-1998
aikamies34234 kirjoitti:
Niinpä!
Martinilta hävisi "mojo" vuoden 1998 jälkeen. Siitä eteenpäin ei enää yhtään kunnon biisiä. No kai jokaiselta loppuu paukut jossain vaiheessa.
- DM = kapitalismi
D.M. 1980-1998 kirjoitti:
Martinilta hävisi "mojo" vuoden 1998 jälkeen. Siitä eteenpäin ei enää yhtään kunnon biisiä. No kai jokaiselta loppuu paukut jossain vaiheessa.
Joo, kun näin ekan kerran Dream On -videon tajusin noin viidessä sekunnisssa, että nyt se on ohi, terve vaan ja onnea loppuelämälle. Tosin Exciter-kiertueella vielä erehdyin olemaan maksanut katsoja.
- Queen Lady
I want you now..tomorrow won't do..
- SOTU = paskin levy
Kuolema korjasi DM:n. Levätköön haudassa.
- DM on enää kusetusta
SOTU = paskin levy kirjoitti:
Kuolema korjasi DM:n. Levätköön haudassa.
Ihmettelen tiettyä ristiriitaa. Jos katsoo vanhoja lehtijuttuja, DM:n parhaat levyt saivat aikoinaan huonoja arvosteluja. Jopa Violatoria haukuttiin, Black Celebrationista puhumattakaan. Nykyisin sen sijaan jopa SOTU:n kaltaista kakkaa väitetään suklaaksi musiikkikriitikkojen piirissä. Vanhemmat fanit tietävät paremmin.
- things you said
onko bändi hajonnut? Mikä on DM:n tulevaisuus? Täytyy kyllä sanoa, että oli parhaimmillaan 80/90-luvuilla.
- DM on enää kusetusta
Jatkaa nostalgiarahastuksena. X-sukupolvi tunkee ylikalliille, lähinnä taustanauhoilta soitetuille keikoille muistelemaan nuoruuttaan. Sama juttu kuin Rolling Stones, Paul McCartney ja muut dinosaurukset vanhemmalla väellä.
- enjoy the DM
DM palaa! Uusi levy ja kiertue ensi vuonna! Tosin Suomeen eivät tule. Lehdessä oli juttua pari päivää sitten.
- DM = kapitalismi
"Tosin Suomeen eivät tule."
Markkinat ratkaisee. - Fani vuodesta -84
DM = kapitalismi kirjoitti:
"Tosin Suomeen eivät tule."
Markkinat ratkaisee.Nyt on julkaistu vasta kesän 2013 stadionkeikat. Suomi ja Helsinki on vuorossa 2014 talvella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459