Valehteleva

vl-vaimo!

On se vaan ihmeellistä että joiltakin puuttuu täysin sellainen ominaisuus kuin OMATUNTO. Täytyy sanoa Että on kyllä alkanut kuppi täyttymään puolisoni kohdalla. Hän pystyy ihan pokkana valehtelemaan minulle mm. omista menoistaan ja tekemisistään. Ja olen tähän asti uskonutkin kaikki hänen puheet mutta nyt olen saanut tietää muuta kautta että hänen puheensa eivät olekaan pitäneet paikkaansa. Luottamus meni kyllä nyt ihan täysin. Olen joskus epäillyt hänen sanomisiaan mutta siitä on tullut niin rajua läksytystä että syyttömästi epäillään, jotenka olen antanut asioiden olla. Minut on lytätty aivan maanrakoon kaikessa. Luultavasti puolisoni on narsisti ja käyttää myös hyväkseen kaikkia läheisiä niin rahallisesti kuin muutenkin. Hän osaa puhua kaikki ihmiset ympäri erittäin taitavasti ja olla miellyttävä kaikille. Minua kohtaan hän on alkanut käyttäytyä uhkaavasti. Mutta totuus kuitenkin paljastui. En ole vielä kertonut hänelle että tiedän näistä salaisuuksista mutta sekin päivä koittaa kun paljastan tietoni. Ja se ei tule olemaan hyvä päivä koska kaikki muutkin saa tietää siitä samaan aikaan. Eiköhän olisi aika parantaa tapansa ennen kuin pommi räjähtää. Itse voin sanoa olleeni 100% rehellinen hänelle kaikessa tekemisissäni ja sanomisissani. En todellakaan pystyisi pettämään hänen luottamusta. Minulla kuitenkin on omatunto. Todennäköisesti olen ollut hänelle koko ajan vain elättäjä ja kodinhoitaja sun muuta. Tätä on mahdotonta kestää ja säilyttää järkensä samalla. Pahaa jälkeä tulee olemaan. Olen jonkin aikaa vain toivonut että kuolema korjaisi minut pois täältä maan päältä ja pääsisin ikuiseen rauhaan kaikesta tästä taakasta. Eihän se fiksuin ratkaisu ole mutta ei näin voi elääkään.

1

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doggystyle

      ANNAT VAAN KUNNON LÄKSYTYKSEN JA RYNKYTÄT ANAALIIN NIIN KYLLÄ NE VALHEET LOPPUVAT KUIN SEINÄÄN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      122
      1251
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      929
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      835
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      621
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      600
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      577
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      508
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      491
    10. Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!

      Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte
      Maailman menoa
      238
      461
    Aihe