Valehteleva

vl-vaimo!

On se vaan ihmeellistä että joiltakin puuttuu täysin sellainen ominaisuus kuin OMATUNTO. Täytyy sanoa Että on kyllä alkanut kuppi täyttymään puolisoni kohdalla. Hän pystyy ihan pokkana valehtelemaan minulle mm. omista menoistaan ja tekemisistään. Ja olen tähän asti uskonutkin kaikki hänen puheet mutta nyt olen saanut tietää muuta kautta että hänen puheensa eivät olekaan pitäneet paikkaansa. Luottamus meni kyllä nyt ihan täysin. Olen joskus epäillyt hänen sanomisiaan mutta siitä on tullut niin rajua läksytystä että syyttömästi epäillään, jotenka olen antanut asioiden olla. Minut on lytätty aivan maanrakoon kaikessa. Luultavasti puolisoni on narsisti ja käyttää myös hyväkseen kaikkia läheisiä niin rahallisesti kuin muutenkin. Hän osaa puhua kaikki ihmiset ympäri erittäin taitavasti ja olla miellyttävä kaikille. Minua kohtaan hän on alkanut käyttäytyä uhkaavasti. Mutta totuus kuitenkin paljastui. En ole vielä kertonut hänelle että tiedän näistä salaisuuksista mutta sekin päivä koittaa kun paljastan tietoni. Ja se ei tule olemaan hyvä päivä koska kaikki muutkin saa tietää siitä samaan aikaan. Eiköhän olisi aika parantaa tapansa ennen kuin pommi räjähtää. Itse voin sanoa olleeni 100% rehellinen hänelle kaikessa tekemisissäni ja sanomisissani. En todellakaan pystyisi pettämään hänen luottamusta. Minulla kuitenkin on omatunto. Todennäköisesti olen ollut hänelle koko ajan vain elättäjä ja kodinhoitaja sun muuta. Tätä on mahdotonta kestää ja säilyttää järkensä samalla. Pahaa jälkeä tulee olemaan. Olen jonkin aikaa vain toivonut että kuolema korjaisi minut pois täältä maan päältä ja pääsisin ikuiseen rauhaan kaikesta tästä taakasta. Eihän se fiksuin ratkaisu ole mutta ei näin voi elääkään.

1

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doggystyle

      ANNAT VAAN KUNNON LÄKSYTYKSEN JA RYNKYTÄT ANAALIIN NIIN KYLLÄ NE VALHEET LOPPUVAT KUIN SEINÄÄN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      905
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      621
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      620
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      547
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe