Valehteleva

vl-vaimo!

On se vaan ihmeellistä että joiltakin puuttuu täysin sellainen ominaisuus kuin OMATUNTO. Täytyy sanoa Että on kyllä alkanut kuppi täyttymään puolisoni kohdalla. Hän pystyy ihan pokkana valehtelemaan minulle mm. omista menoistaan ja tekemisistään. Ja olen tähän asti uskonutkin kaikki hänen puheet mutta nyt olen saanut tietää muuta kautta että hänen puheensa eivät olekaan pitäneet paikkaansa. Luottamus meni kyllä nyt ihan täysin. Olen joskus epäillyt hänen sanomisiaan mutta siitä on tullut niin rajua läksytystä että syyttömästi epäillään, jotenka olen antanut asioiden olla. Minut on lytätty aivan maanrakoon kaikessa. Luultavasti puolisoni on narsisti ja käyttää myös hyväkseen kaikkia läheisiä niin rahallisesti kuin muutenkin. Hän osaa puhua kaikki ihmiset ympäri erittäin taitavasti ja olla miellyttävä kaikille. Minua kohtaan hän on alkanut käyttäytyä uhkaavasti. Mutta totuus kuitenkin paljastui. En ole vielä kertonut hänelle että tiedän näistä salaisuuksista mutta sekin päivä koittaa kun paljastan tietoni. Ja se ei tule olemaan hyvä päivä koska kaikki muutkin saa tietää siitä samaan aikaan. Eiköhän olisi aika parantaa tapansa ennen kuin pommi räjähtää. Itse voin sanoa olleeni 100% rehellinen hänelle kaikessa tekemisissäni ja sanomisissani. En todellakaan pystyisi pettämään hänen luottamusta. Minulla kuitenkin on omatunto. Todennäköisesti olen ollut hänelle koko ajan vain elättäjä ja kodinhoitaja sun muuta. Tätä on mahdotonta kestää ja säilyttää järkensä samalla. Pahaa jälkeä tulee olemaan. Olen jonkin aikaa vain toivonut että kuolema korjaisi minut pois täältä maan päältä ja pääsisin ikuiseen rauhaan kaikesta tästä taakasta. Eihän se fiksuin ratkaisu ole mutta ei näin voi elääkään.

1

668

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • doggystyle

      ANNAT VAAN KUNNON LÄKSYTYKSEN JA RYNKYTÄT ANAALIIN NIIN KYLLÄ NE VALHEET LOPPUVAT KUIN SEINÄÄN.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      991
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      93
      739
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      632
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      486
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe