On se vaan ihmeellistä että joiltakin puuttuu täysin sellainen ominaisuus kuin OMATUNTO. Täytyy sanoa Että on kyllä alkanut kuppi täyttymään puolisoni kohdalla. Hän pystyy ihan pokkana valehtelemaan minulle mm. omista menoistaan ja tekemisistään. Ja olen tähän asti uskonutkin kaikki hänen puheet mutta nyt olen saanut tietää muuta kautta että hänen puheensa eivät olekaan pitäneet paikkaansa. Luottamus meni kyllä nyt ihan täysin. Olen joskus epäillyt hänen sanomisiaan mutta siitä on tullut niin rajua läksytystä että syyttömästi epäillään, jotenka olen antanut asioiden olla. Minut on lytätty aivan maanrakoon kaikessa. Luultavasti puolisoni on narsisti ja käyttää myös hyväkseen kaikkia läheisiä niin rahallisesti kuin muutenkin. Hän osaa puhua kaikki ihmiset ympäri erittäin taitavasti ja olla miellyttävä kaikille. Minua kohtaan hän on alkanut käyttäytyä uhkaavasti. Mutta totuus kuitenkin paljastui. En ole vielä kertonut hänelle että tiedän näistä salaisuuksista mutta sekin päivä koittaa kun paljastan tietoni. Ja se ei tule olemaan hyvä päivä koska kaikki muutkin saa tietää siitä samaan aikaan. Eiköhän olisi aika parantaa tapansa ennen kuin pommi räjähtää. Itse voin sanoa olleeni 100% rehellinen hänelle kaikessa tekemisissäni ja sanomisissani. En todellakaan pystyisi pettämään hänen luottamusta. Minulla kuitenkin on omatunto. Todennäköisesti olen ollut hänelle koko ajan vain elättäjä ja kodinhoitaja sun muuta. Tätä on mahdotonta kestää ja säilyttää järkensä samalla. Pahaa jälkeä tulee olemaan. Olen jonkin aikaa vain toivonut että kuolema korjaisi minut pois täältä maan päältä ja pääsisin ikuiseen rauhaan kaikesta tästä taakasta. Eihän se fiksuin ratkaisu ole mutta ei näin voi elääkään.
Valehteleva
vl-vaimo!
1
604
Vastaukset
- doggystyle
ANNAT VAAN KUNNON LÄKSYTYKSEN JA RYNKYTÄT ANAALIIN NIIN KYLLÄ NE VALHEET LOPPUVAT KUIN SEINÄÄN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2192910Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1712546Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061182Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1321082Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831045- 681038
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2791002Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka335982Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20929Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22778