päivänsini

*jl*

aloitan nyt uuden keskustelun tästä ko. kasvista, kun tuolla "apua kokeisiin" keskustelussa tuli ilmi että tämä olisi ihan mielenkiintoinen.
eli olisiko kellään kokemuksia ko. kasvista? ja tietoa mistä saisi...? kun tosiaan olen nyt ettinyt paikallisesta prismasta ja muista marketeista... kiitän.

9

6237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juu

Todella säälittävää... Sinuna kävisin kysymässä vaikka terveyskeskuslääkäriltä jotain rauhottavia, jos noin yhet kokeet stressaa (kyllä ne määrää niit, jos sanot et oot todella ahdistunut tms.)...

On se nyt paljon fiksumpaa, kuin kokeilla jotain kasvia, josta et tiedä mitään... tosi syvältä, taidat olla aika pohjalla???

Masennuslääkkeistäkin voisi olla tollaseen apua...
      Käy kysyyn ennemmin lääkäriltä kuin sieltä Prisman kesäpihalta...

• hattu

Eikös ole vain hyvä että ko henkilö haluaa lisätietoa tästä kasvista? Ties vaikka olisi parempi vaihtoehto kuin rauhoittavat.

• tilaamalla

Kukkakaupoista niitä pitäisi löytyä, hintataso tosin voi olla 50-kertainen verrattuna nettikauppojen hintoihin. Eli kannattaa tilata netistä (esim. Azarius).

• morning

Ei noi siemenet mitään herkkua ole, aika paska olo tuli ja aivan aavistuksen verran psykedeelisyyttä ilmassa; eli liian pieni annostus(kannattaa varoa, parempi överit kuin vajarit.
      Jos kukkakaupasta siemenet meinaa hankkia, niin suosittelen siementen perusteellista pesua fairyllä ennen nauttimista.

• ert

Olen kokeillut päivänsinen siemeniä kolmesti, 300-400 siementä kerralla. Ensimmäiseksi pitää mainita niiden olevan myrkkyä elimistölle, varsinkin, jos niitä ei käsittele mitenkään ennen käyttöä. Vaikuttava aine on LSD:n tapainen, mutta miedompi aine, LSA.

Käytin kyllä vielä varsin suuria määriä, mikä myös lisäsi jälkeen päin tulevia ikäviä oloja eikä varmastikaan tehnyt hyvää elimistölle.
      havaitsemani vaikutukset:
      ½ tuntia-tunti: euforia, kaikki nauratti. 1-2 tuntia: lieviä hallusinaatioita ja outoja kuvitelmia. Luulin osaavani kävellä seiniä pitkin. En sitä sentään yrittänyt, koska tajusin tunteen johtuvan siemenistä. Jalkoja särki, lievää hoipertelua sen takia. Aikaa myöten harhakuvitelmat lisääntyivät, ja muisti meni. Kaverien mukaan puhuin hyvin outoja. Olin kuulemma kertonut jostain muurista, joka esti minua pääsemästä rautatieasemalle. Yritin kirjoittaa ajatuksiani ylös, mutta kun jälkeenpäin luin kirjoituksia, en saanut niistä mitään selvää. Tunnistin ainoastaan kuvan pupilleistani, jotka olivat kuin lautaset eivätkä reagoineet valoon mitenkään. Joka kokeilukerralla oksensin alussa, koska siemenistä tuli fyysisesti todella paha olo. Henkisesti ja fyysisesti oli omituinen olo seuraavana päivänä. Tuntui, kuin olisin muuttunut ihmisenä kokeilun jälkeen huomattavasti.

Käsitykseni mukaan päivänsini on siis melko vaarallista elimistölle ja psyykellekin. Koska tieto siementen käytöstä huumausaineena on levinnyt vähän joka puolelle, niitä ei enää myydä oikein missään, hyvästä syystä. Vuosi sitten niitä oli, ja silloin niitä itsekin kokeilin. Periaatteessa halpaa huvia, mutta haittavaikutuksia ajatellen kallista. Muistini esimerkiksi pätki pahasti kokeilujen jälkeen, minkä vuoksi silloiset koulunumeroni laskivat hetkellisesti.

• luokan priimus, phah

hyvä läppä tuo loppu :D vittu yhet siemenet laske arvosanoja, mutta selityksensä kullakin.

• 8++++999

Joo tottakai tuommoisen tripin päälle pitää olla monta lepopäivää. Noita voi ottaa vaikka lomilla ollessaan. Toisekseen se paha olo on aika paljon kiinni siitä minkälaista ruokaa on syönyt. Jos olet käynyt McDonaldsissa niin oksennat ihan varmasti. Kevyttä salaattiruokaa kylkeen niin voit paremmin. Ihmisenä tuo on minua muuttanut parempaan suuntaan. Älä käytä jos pelkäät muutosta, muutoshan tuossa trippailussa on juuri se idea. Nämä ovat atsteekkien pyhiä siemeniä ja niiden kanssa ei pidä leikkiä. Hengellisiin tarkoituksiin loistavia.

• ploora

ooks vähän seko..??

• ploora
        ploora kirjoitti:

ooks vähän seko..??

siis toi 8 999

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1042
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      802
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe