missä voi pitää synttärit?

uilgyykjuhblio9i

Missä voisi pitää sellaiset 20-vuotis synttärit, että siellä voisi juoda alkoholia, olla myöhään parhaassa tapauksessa yötä, meluta ja örveltää rauhassa ilman että mummot narisee ja poliisit tulee paikalle ja että vois itte tuoda kaikki tarvittavat ja mitä nyt ikinä tarviikaan, etitään siis vaan jotain sisätilaa, koska ulkona on kylmä ihan sama missä kunossa ja mahdollisimman halpa.

5

2568

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha jermu

vois meluta ja rällätä ilman että poliisit jaa muu väki puuttuisi asiaan jos meinasitten kunnon synttärit pittäää. Kyllä ne edelliset sukupolvet ovat teiltäkin vieneet senkin mahdollisuuden . Sitä kun oli kunnon kemut ja aammun asti juhlittiin niin tais juhlapaikka palaa maan tasalle. Ennen tais olla että virkavalta kuttusuttiin paikalle yleensä kysymyksessä miestappo . Mutta onse tiella nykyajan nuorilla vaikeata pitää hauskaa on heti on joku kyylä naapuri soittamassa poliisille.

• mä oon viisikymppine

Olisiko lähistöllä jotain teollisuushallia tai -tilaa, joka siis olisi lämmin ja tyhjänä? Sellaisia varmaan saisi edullisesti vuokralle eikä siellä olisi mitään rikkoutumisvaarakaan. Kyllähän sellaisestakin saisi ihan viihtyisän juhlapaikan, kun itse laittelisi.

• Joksy

täytän 11 v. mietin mis voi pitää synttärit ? en keksi muuta kun keilihallia muttta se on liian tylsää pitää olla hauskaa jne ..

jos keksitte jotain kivaa ja hauskaa nii annatkaa mahdollisimman paljon vinkkejä '

KIITOS !

• miryyy

vaikkka johonkin kylpylään uimaan esim. jos asut tampereel nii si vaikka eedenii!
      tai tampereen kylpylään hiliday clubiin :)

• Kerttu76538

Kannatta käydä tällä sivulla pk-seutulaiset. www.synttarilapselle.simplesite.com.
      Pidin itse lapselleni 8- vuotis synttärit. Tuin samalla opiskelijoiden leirikoulua. Ja pakko sanoo et oli kyl hyvät synttärit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      157
      4658
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      4138
    3. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      46
      3657
    4. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2895
    5. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      78
      2669
    6. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      2018
    7. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      44
      1455
    8. Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.

Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m
      Joensuu
      12
      1288
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      61
      1211
    10. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      404
      1202
    Aihe