Missä voisi pitää sellaiset 20-vuotis synttärit, että siellä voisi juoda alkoholia, olla myöhään parhaassa tapauksessa yötä, meluta ja örveltää rauhassa ilman että mummot narisee ja poliisit tulee paikalle ja että vois itte tuoda kaikki tarvittavat ja mitä nyt ikinä tarviikaan, etitään siis vaan jotain sisätilaa, koska ulkona on kylmä ihan sama missä kunossa ja mahdollisimman halpa.
missä voi pitää synttärit?
5
2417
Vastaukset
- vanha jermu
vois meluta ja rällätä ilman että poliisit jaa muu väki puuttuisi asiaan jos meinasitten kunnon synttärit pittäää. Kyllä ne edelliset sukupolvet ovat teiltäkin vieneet senkin mahdollisuuden . Sitä kun oli kunnon kemut ja aammun asti juhlittiin niin tais juhlapaikka palaa maan tasalle. Ennen tais olla että virkavalta kuttusuttiin paikalle yleensä kysymyksessä miestappo . Mutta onse tiella nykyajan nuorilla vaikeata pitää hauskaa on heti on joku kyylä naapuri soittamassa poliisille.
- mä oon viisikymppine
Olisiko lähistöllä jotain teollisuushallia tai -tilaa, joka siis olisi lämmin ja tyhjänä? Sellaisia varmaan saisi edullisesti vuokralle eikä siellä olisi mitään rikkoutumisvaarakaan. Kyllähän sellaisestakin saisi ihan viihtyisän juhlapaikan, kun itse laittelisi.
- Joksy
täytän 11 v. mietin mis voi pitää synttärit ? en keksi muuta kun keilihallia muttta se on liian tylsää pitää olla hauskaa jne ..
jos keksitte jotain kivaa ja hauskaa nii annatkaa mahdollisimman paljon vinkkejä '
KIITOS ! - miryyy
vaikkka johonkin kylpylään uimaan esim. jos asut tampereel nii si vaikka eedenii!
tai tampereen kylpylään hiliday clubiin :) - Kerttu76538
Kannatta käydä tällä sivulla pk-seutulaiset. www.synttarilapselle.simplesite.com.
Pidin itse lapselleni 8- vuotis synttärit. Tuin samalla opiskelijoiden leirikoulua. Ja pakko sanoo et oli kyl hyvät synttärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69984
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193924- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818