Missä voisi pitää sellaiset 20-vuotis synttärit, että siellä voisi juoda alkoholia, olla myöhään parhaassa tapauksessa yötä, meluta ja örveltää rauhassa ilman että mummot narisee ja poliisit tulee paikalle ja että vois itte tuoda kaikki tarvittavat ja mitä nyt ikinä tarviikaan, etitään siis vaan jotain sisätilaa, koska ulkona on kylmä ihan sama missä kunossa ja mahdollisimman halpa.
missä voi pitää synttärit?
5
2481
Vastaukset
- vanha jermu
vois meluta ja rällätä ilman että poliisit jaa muu väki puuttuisi asiaan jos meinasitten kunnon synttärit pittäää. Kyllä ne edelliset sukupolvet ovat teiltäkin vieneet senkin mahdollisuuden . Sitä kun oli kunnon kemut ja aammun asti juhlittiin niin tais juhlapaikka palaa maan tasalle. Ennen tais olla että virkavalta kuttusuttiin paikalle yleensä kysymyksessä miestappo . Mutta onse tiella nykyajan nuorilla vaikeata pitää hauskaa on heti on joku kyylä naapuri soittamassa poliisille.
- mä oon viisikymppine
Olisiko lähistöllä jotain teollisuushallia tai -tilaa, joka siis olisi lämmin ja tyhjänä? Sellaisia varmaan saisi edullisesti vuokralle eikä siellä olisi mitään rikkoutumisvaarakaan. Kyllähän sellaisestakin saisi ihan viihtyisän juhlapaikan, kun itse laittelisi.
- Joksy
täytän 11 v. mietin mis voi pitää synttärit ? en keksi muuta kun keilihallia muttta se on liian tylsää pitää olla hauskaa jne ..
jos keksitte jotain kivaa ja hauskaa nii annatkaa mahdollisimman paljon vinkkejä '
KIITOS ! - miryyy
vaikkka johonkin kylpylään uimaan esim. jos asut tampereel nii si vaikka eedenii!
tai tampereen kylpylään hiliday clubiin :) - Kerttu76538
Kannatta käydä tällä sivulla pk-seutulaiset. www.synttarilapselle.simplesite.com.
Pidin itse lapselleni 8- vuotis synttärit. Tuin samalla opiskelijoiden leirikoulua. Ja pakko sanoo et oli kyl hyvät synttärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191662
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36911Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38811Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43738Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37700