Gal. 4:28-5:3
Ja te, veljet, olette lupauksen lapsia, niinkuin Iisak oli.
Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin. Mutta mitä sanoo Raamattu? "Aja pois orjatar poikinensa; sillä orjattaren poika ei saa periä vapaan vaimon pojan kanssa."
Niin me siis, veljet, emme ole orjattaren lapsia, vaan vapaan.
Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Katso, minä, Paavali, sanon teille, että jos ympärileikkautatte itsenne, niin Kristus ei ole oleva teille miksikään hyödyksi.
Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain.
Vapauteen Kristus vapautti omansa
29
490
Vastaukset
- Jeesus on tie
Se tarkoittaa sellaista hengellistä tilaa jossa ihminen ryhtyy tavoittelemaan JUmalan vanhurskautta omien tekojensa ja tekemättä jättämisten kautta.
Jeesuksen omat saavat kaiken lahjana Jeesukselta, USKON kautta. Ympärileikatut tavoittelevat vanhurskautta omien tekojensa ja tekemättä jättämistensä kautta. He uskovat että heille on yhteisönsä toimesta kudottuna riittävän tiheä seula, luettelo niistä teoista joita ei saa tehdä, ja niistä teoista joita pitää tehdä. Ja kun he menevät tuosta seulasta lävitse kunnialla yhteisönsä edessä, niin he ovat voiton päällä. Näin he pettävät ainoastaan itseään.
Jumalan seulasta ei mene yksikään ihminen lävitse. Jää heti kymmenestä kynnestä kiinni. Jumala vaatii täydellisen pyhyyden ja synnittömyyden, synti kun ei mene koskaan taivaaseen.
Pitää siis olla yhtä pyhä kuin Jumalakin on päästäkseen taivaaseen, yhtään vähempi ei riitä, tämä on Jumalan sana!!
1. Piet. 1:14-16 Niinkuin kuuliaisten lasten tulee, älkää mukautuko niiden himojen mukaan, joissa te ennen, tietämättömyytenne aikana, elitte, vaan sen Pyhän mukaan, joka on teidät kutsunut, tulkaa tekin kaikessa vaelluksessanne pyhiksi. Sillä kirjoitettu on: "Olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä." - Jeesus on tie
1. Piet. 1:17-20
Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika, tietäen, ettette ole millään katoavaisella, ette hopealla ettekä kullalla, lunastetut turhasta, isiltä peritystä vaelluksestanne, vaan Kristuksen kalliilla verellä, niinkuin virheettömän ja tahrattoman karitsan, hänen, joka tosin oli edeltätiedetty jo ennen maailman perustamista, mutta vasta viimeisinä aikoina on ilmoitettu teitä varten, ...
1. Piet. 1:21-23
... jotka hänen kauttansa uskotte Jumalaan, joka herätti hänet kuolleista ja antoi hänelle kirkkauden, niin että teidän uskonne on myös toivo Jumalaan.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä, Jeesus on tiete, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.- Jeesus on tie
... ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä, te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
Lestadiolaisessa herätyksessä tämä metsään meno tapahtui jo 1800 luvun loppuvuosina , kun alettiin tuomitsemaan oman seurakunnan veljiä ja sisaria helvettiin. Sama tuolloin tehdyn synnin kiruous on seurannut eri lestadiolaisissa ryhmissä näihin päiviin saakka. Hävetkää te jotka Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyjä ryhdytte tuomitsemaan. Takuulla tulette niittämään sitä mitä kylvättekin.
Mutta ne jotka pysyvät vahvoina Kristuksen sanassa, ne pysyvät keskinäisessä rakkaudessa yli seurakuntarajojen kattojärjestöistää huolimatta. Lestadiolainen kiittää Kristusta yhdessä helluntailaisen ja luterilaisen kanssa. - Nähty on ja koettu ihan itse omakohtaisesti. Kiitos Jeesus!
Joka liikkeessä on omat lakihenkiset vänkylänsä, Haagarin lapset, joiden autuus ei perustu Krizstus- uskoon vaan omiin tekoihin ja tekemättä jättämisiin. Jeesus tuntee omansa kaikkialla kiitos Jeesus. Ja jeesuksen omat tuntevat Jeesuksen ja hänen omansa eri kattojärjestöistä huolimatta, rakastamme toisiamme rukoilemme yhdessä pelastuksen armoa koko maailmalle, viemme ilosanomaa Kristuksesta kaikkialle maailmaan. - jytre4w3q
Jeesus on tie kirjoitti:
... ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä, te, jotka olette uudestisyntyneet, ette katoavasta, vaan katoamattomasta siemenestä, Jumalan elävän ja pysyvän sanan kautta.
Lestadiolaisessa herätyksessä tämä metsään meno tapahtui jo 1800 luvun loppuvuosina , kun alettiin tuomitsemaan oman seurakunnan veljiä ja sisaria helvettiin. Sama tuolloin tehdyn synnin kiruous on seurannut eri lestadiolaisissa ryhmissä näihin päiviin saakka. Hävetkää te jotka Jeesuksen verellä puhtaiksi pestyjä ryhdytte tuomitsemaan. Takuulla tulette niittämään sitä mitä kylvättekin.
Mutta ne jotka pysyvät vahvoina Kristuksen sanassa, ne pysyvät keskinäisessä rakkaudessa yli seurakuntarajojen kattojärjestöistää huolimatta. Lestadiolainen kiittää Kristusta yhdessä helluntailaisen ja luterilaisen kanssa. - Nähty on ja koettu ihan itse omakohtaisesti. Kiitos Jeesus!
Joka liikkeessä on omat lakihenkiset vänkylänsä, Haagarin lapset, joiden autuus ei perustu Krizstus- uskoon vaan omiin tekoihin ja tekemättä jättämisiin. Jeesus tuntee omansa kaikkialla kiitos Jeesus. Ja jeesuksen omat tuntevat Jeesuksen ja hänen omansa eri kattojärjestöistä huolimatta, rakastamme toisiamme rukoilemme yhdessä pelastuksen armoa koko maailmalle, viemme ilosanomaa Kristuksesta kaikkialle maailmaan.kirjoitat rakkaudesta Jeesuksen ja Kristuksen jne Nimissä ja edustat rikollisen järjestön herra epäjumalaa!
Joka kerta, kun omia uskovisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden herraa epäjumalanaan palveleva puolustaa herraansa ja sen oppia Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä niin se on Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista ja Jumalan, Jeesuksen syyttämistä heidän ja heidän herra epäjumalansa rikoksiiin!
Johannes 8:43-47
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.
1 Johanneksen kirje 3:4-10
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta. - teuta
jytre4w3q kirjoitti:
kirjoitat rakkaudesta Jeesuksen ja Kristuksen jne Nimissä ja edustat rikollisen järjestön herra epäjumalaa!
Joka kerta, kun omia uskovisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisuuden herraa epäjumalanaan palveleva puolustaa herraansa ja sen oppia Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä niin se on Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen pilkkaamista ja Jumalan, Jeesuksen syyttämistä heidän ja heidän herra epäjumalansa rikoksiiin!
Johannes 8:43-47
Minkätähden te ette ymmärrä minun puhettani? Sentähden, että te ette kärsi kuulla minun sanaani. Te olette isästä perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä. Mutta minua te ette usko, sentähden että minä sanon totuuden. Kuka teistä voi näyttää minut syypääksi syntiin? Jos minä totuutta puhun, miksi ette minua usko? Joka on Jumalasta, se kuulee Jumalan sanat. Sentähden te ette kuule, koska ette ole Jumalasta.
1 Johanneksen kirje 3:4-10
Jokainen, joka tekee synnin, tekee myös laittomuuden; ja synti on laittomuus. Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä. Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut. Lapsukaiset, älköön kukaan saako teitä eksyttää. Se, joka vanhurskauden tekee, on vanhurskas, niinkuin hän on vanhurskas. Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot. Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt. Siitä käy ilmi, ketkä ovat Jumalan lapsia ja ketkä perkeleen lapsia. Kuka ikinä ei tee vanhurskautta, hän ei ole Jumalasta, ei myöskään se, joka ei veljeänsä rakasta.Orvelö on Örvelö vaikka sen antaa olla tai (......)
hän on pahin kaikista häiriköistä täällä koskaan . - ,mkjhgytr
teuta kirjoitti:
Orvelö on Örvelö vaikka sen antaa olla tai (......)
hän on pahin kaikista häiriköistä täällä koskaan .hyvä että sinun epäjumalana palvelevan omia tappaneen opin herra on sinun ymmäreräykswen rakkautta osoittanut!
Jumalan ja Jeesuksen mukaan tappamalla lähimmäisiä ei ole lähimmäisen rakkautta.
- vgfdtrs
Paavalikaan ei ole Jumala!
Helvetin enkeleiden seurassa tuskissaan saatanalta armoa rukoileva eksyttäjä joka kuoli katolilaisena;
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
kirjoitit:
"Ja minä todistan taas jokaiselle ihmiselle, joka ympärileikkauttaa itsensä, että hän on velvollinen täyttämään kaiken lain. "
tuosta tekstistä ei selvinnyt että KENEN Lain täyttämisesti on kyse?
jos kyseessä on Lutherin katekismuksessa oleva laki niin mainitse se! Sen ensimmäinen käsky kieltää Jumalan ja Jeesuksen palvelemisen:
herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
"Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."
HUOMAA! tuossa herra nimitti itse itsensä (epä)jumalaksi ja....
"Minä olen Herra," = herra jota pitää jumaloida
"sinun Jumalasi" = sinulle itse itsensä herra epäjumalaksi nimitys!!!!
"Sinulla ei saa olla muita jumalia" = siis herra epäjumalan käskystä et saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!
--
Jumalan Moosekselle antama ja Jeesuksen vahvistamana sama tieto on näin:
(Suomen kielellä - Raamattu 1933/38)
3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
Luder/Lutherin; herra epäjumalan tahdosta ja opin toimesta on Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikottu mm. omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappamalla, herra epäjumalan helvetin tulella noitarovioita poltellen.
Siis katekismus ei ole raamattu vaan herra epäjumalaa palvelevien käsikirja.
Älä tapa käsky on voimassa Jumalan ja Jeesuksen antamassa Laissa.
Jumalan Valtakunnassa ei uskota, Jumalan valtakunnassa ollaan Jumalan Valtakunnan tietoudessa!
Jeesuskaan ei ollut uskossa!
Usko tarkoittaa sitä, että uskoo Jumalaksi epäjumalaa.
Usko on Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen kieltämistä ja esim. kirkollisissa rituaaleissa Heidän pilkkaamista.
Tuon tietävät kaikki jotka sielullisesti tuntevat Heidät!
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
15 "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
Jeesus Omalla Sanallaan opetti:
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
Siis uskominen fariseuksiin ja heidän oppeja levittäviin on Jeesuksen tahdon vastaista!
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Isän tahdon noudattamista on älä tapa käskyn noudattaminenkin!
(Matt. 7:21-23) "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon." - jhgfdrk
Paavalista moni lestadiolainenkin ottaa opiksi, rukoilkaa herraltanne oikeutta päästä hänestä eroon!!!
2 Korinttolaiskirje 12:
7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
Paavali oli rehellinen ja tunnusti saatanan herrakseen tuskissaan Jeesuksen seuraajien vainoajana ja heidän kavaltajana kristinuskon tappaja kristityille!
Eipä Paavalillakaan ollut ylpeilemiseen aihetta katumuksen tuskissaan... - kiitos avaajalta
Sinulla ei ole edellytyksiä keskustella näistä asioista.
- savon ukko
Paavali oli aikamoinen vekkuli. Mutta ei hän kai ollut Jeesuksen miehiä koskaan. Hän kai vain rakenteli omia juttujaan juutalaisten pään menoksi. Mutta menetti itse päänsä. Miksi hän ei ollut pidetty, koska oli alituisten jivitysten uhrina.
Mitää avaan tulee, hänet kyllä joskus myös voisi poistaa. Niin hän on läpiliipattu. - Avaaja
savon ukko kirjoitti:
Paavali oli aikamoinen vekkuli. Mutta ei hän kai ollut Jeesuksen miehiä koskaan. Hän kai vain rakenteli omia juttujaan juutalaisten pään menoksi. Mutta menetti itse päänsä. Miksi hän ei ollut pidetty, koska oli alituisten jivitysten uhrina.
Mitää avaan tulee, hänet kyllä joskus myös voisi poistaa. Niin hän on läpiliipattu.Luuk. 16:10 Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.
Olette kumpikin menossa ikuiseen helvetin vaivaan. Kääntykää hyvät ihmiset, ennen kun on myöhäistä.
Jeesus odottaa. - ,mnhgf
Avaaja kirjoitti:
Luuk. 16:10 Joka vähimmässä on uskollinen, on paljossakin uskollinen, ja joka vähimmässä on väärä, on paljossakin väärä.
Olette kumpikin menossa ikuiseen helvetin vaivaan. Kääntykää hyvät ihmiset, ennen kun on myöhäistä.
Jeesus odottaa.kuinka rikollinen on pahimmilla sellaisinen rikollinen joka omia uskovaisia, pikku lapsiakin on tapattanut herra epäjumalan oppeja noudattaen!!!
Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
"Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."
- juhailpo
Haluan vielä lainata avauksesta seuraavan kohdan:
Vapauteen Kristus vapautti meidät. Pysykää siis lujina, älkääkä antako uudestaan sitoa itseänne orjuuden ikeeseen.
Aamen.
Hyvä avaus, avaajan jatko-osatkin hyviä. Jumalan seurakunta, Kristuksen kirkko ei ole mikään yhteisö maan päällä vaan Jeesukseen uskovista koostuva joukko ympäri maapalloa. Vielä tarkennukseksi että Jeesuksen seuraaja ei ole sama kuin kristitty. Kaikki kristityt eivät tunnusta Jeesusta omaksi vapahtajakseen. Paavali oli Jeesuksen seuraaja ja halusi julistaa evankeliumia kaikkialle sen jälkeen kun hän sai armon kääntyä Jeesuksen seuraajaksi.- Aikoihin on eletty
... Jeesuksen seuraajille. Totta on, valitettavasti, että on paljon ns. nimikristityitä,
- ihmisiä jotka ovat Kristukseen kastettuja, mutta ovat matkan varrella syystä taikka toisesta langenneet epäuskoon.
Olen kuullut että esimerkiksi Suomen ev.lut. kirkon arkkipiispa ei usko Kristuksen neitseestä syntymiseen.
Tarkoittaa käytännössä sitä, että hän pitää Jumalan sanaa satuna. Nostaa siin noin 10000 euron kuukausipalkkaa toimimalla perkeleen asiamiehenä kirkossamme. - savon ukko
Aikoihin on eletty kirjoitti:
... Jeesuksen seuraajille. Totta on, valitettavasti, että on paljon ns. nimikristityitä,
- ihmisiä jotka ovat Kristukseen kastettuja, mutta ovat matkan varrella syystä taikka toisesta langenneet epäuskoon.
Olen kuullut että esimerkiksi Suomen ev.lut. kirkon arkkipiispa ei usko Kristuksen neitseestä syntymiseen.
Tarkoittaa käytännössä sitä, että hän pitää Jumalan sanaa satuna. Nostaa siin noin 10000 euron kuukausipalkkaa toimimalla perkeleen asiamiehenä kirkossamme.Ei siellä ole pakko käydä niin kuin teidän rukoushuoneillanne. Ratsatatte vain seurakunnan hevosella. Miksi?
Siksikö, ettei teitä sanottaisiin lahkolaisiksi. Joita te olette, ja sen raamatun mukaan teillä ei ole pääsyä taivasten valtakuntaanne.
Teillä joillakin on oma piispakin, joka ajelee sen tien viertä mikä vie lahkolaiset sitten sinne helvettiinne. - savon ukko
Tarkoittaa käytännössä sitä, että hän pitää Jumalan sanaa satuna. Nostaa siin noin 10000 euron kuukausipalkkaa toimimalla perkeleen asiamiehenä kirkossamme.Vaikka en noista piispoista paljon niin välitäkkään, he ovat Paavalimaisia oman merkin laittamia joka paikkaan.
Kuitenkin siitä siitä Jeesuksen neitseellisestä syntymästä, kun ei tiedetä kumpi puhuu muunneltua totuutta, Joosef vai enkel Gabriel.
Muistattehan sen syntisen näytelmä kappaleen, Gabriel tule takaisin. Ei ollut siinä Gabriel enkeli vain suuri naisten pettäjä.
ohoh! nyt seriffi suuttuu ja poistaa.....anteeksi mielikuvitukseni. - Aikoihin on eletty
Tarkoittaa käytännössä sitä, että hän pitää Jumalan sanaa satuna. Nostaa siin noin 10000 euron kuukausipalkkaa toimimalla perkeleen asiamiehenä kirkossamme.Sinua ei oman toistuvat todistuksesi mukaan kiinnosta pääsy iankaikkiseen elämään.
Siis: Kiitos ja näkemiin. - teuta
savon ukko kirjoitti:
Ei siellä ole pakko käydä niin kuin teidän rukoushuoneillanne. Ratsatatte vain seurakunnan hevosella. Miksi?
Siksikö, ettei teitä sanottaisiin lahkolaisiksi. Joita te olette, ja sen raamatun mukaan teillä ei ole pääsyä taivasten valtakuntaanne.
Teillä joillakin on oma piispakin, joka ajelee sen tien viertä mikä vie lahkolaiset sitten sinne helvettiinne.Siellä minäkin käyn aivan vapaaehtoisesti vielä Rukoushuoneella .
Ei me mitään ratsasteta s,u. sano väärin Raamatusta lahkolaiset oli
Jeesuksen määritys: Fariseuksetr , Sadukkekset , Lainoppineet yms.
oli lahkolaiset ,, Nykyään sanotaan että Kirkosta luopunut henkilö on
aloittanut lahkolaisuuden ,, Suomessa Es/Lestat ovat 100 % KIRKOSSA.
Ja sen Raamatunmukaan Meillä on pääsy taivasten valtakuntaan usko
huoleti vaan . . . Et sinä savon ukko ole vieläkään niin suuri että saisit
täältä ketään mukaasi minnekkään viestisi alarivillä kirjoitit KOHTALOSI.
- nbvhgfdrew
Ketä ovat pelastuneita Kristuksen omia???
==================================
noitaroviolla omia uskovaisia tappaneen herra epäjumalan palvelijat?
vai
syyttömät, pikku lapsetkin uhreina? - suk.
itsensä , sitä ei pitäisi enää tehdä koska hän leikkauttaa itsensä pilalle , siinä mielessä että jokainen kuin niin tekee on laille kuuliainen ,ja pitää kaiken lain velvollinen olemaan /täyttämään ja jos lapsensa leikkauttaa niin Hänelle ei Jeesus Kristus olemiksikään hyödyksi .
Lain ja evankeliumin pelastusteiden vertaus kuvia , tärkoittaa tässä sitä , .Erehdysjohtui lainväärinkäsittämisestä ja käyttämisestä . JUMALAei antanut lakiaan johtamaan ihmisiä
Omavanhurskauden Rakentamiseen ja armonvanhurskauden hylkäämiseen sen tarkoitus oli :
1, Jumalan tahdon ilmoittaminen suhteissä Häneen ja toisiin ihmisiin
2. Synnintunnonvaikuttaminen , että ihmiset etsivät armoa ja ottaisivatat sen vastaan lupauk-
sen annasta
Lain ja omavanhurskauden harhaan joutuneet ihmiset saattavat olla niin vamoja oman uskonnollisuutensa oikeasta laadusta ,että käyvät vainoamaan evankeliumin synnyttämiä Jumalan Lapsia . Tälläista on paljon nykyisenkin kristinuskon piirissä .- Jeesus on tie
Harmillista että tuo Jumalan lapsia tappava häirikkö saa vapaasti riehua kaikissa avauksissa. Vaikka hän selvästi kiihottaa kansaa joka päivä palopuheillaan hyökkäämään kristityitä vastaan yhä raaemmin ja kehottaa tappamaan Jeesuksen seuraajia. Kaikki rikoksen tuntomerkit täyttyvät hänen joka päivä samansisältöisinä toistuvissa viesteissään.
- suk.
Jeesus on tie kirjoitti:
Harmillista että tuo Jumalan lapsia tappava häirikkö saa vapaasti riehua kaikissa avauksissa. Vaikka hän selvästi kiihottaa kansaa joka päivä palopuheillaan hyökkäämään kristityitä vastaan yhä raaemmin ja kehottaa tappamaan Jeesuksen seuraajia. Kaikki rikoksen tuntomerkit täyttyvät hänen joka päivä samansisältöisinä toistuvissa viesteissään.
Onhan täällä muutama jotka ei ole väsyneet takaa ajoon
Hyvä niin mekin olemme puolesta ja vastaan puolelsta omiamme
ja vastaan hänen laisiaan kuin tuo lykkaaja on . - cvxzz.,dj
Paavali oli Jeesusta seuraavien kristillisten vainoja ja tukea antamalla kristityille antoi paljastamalla murhaajille heitä. Itse itsensä apostoliksi nimittänyt joka kuoli kastamattomana katolilaisena.
Paavi, Paavali, Paul, Paulus, Paulos, Pope
ovat mutaatioita Paavi -tittelistä. Englanninkielinen Paul -nimi (kuten myös Paulus) on mutatoitunut Saul -nimen kautta, kun "paavi paavali oli Juutalainen". Nykyisessä Englannin kielessä "Paul" on Pope, ja Suomen kielessä Paavali on Paavi.
Tarsus/Tarsos (Paavali Tarsoslainen)
Tarsos on kaupunki nykyisessä Turkissa. 'Tarsoslainen' osoittaa kotikaupunkia, syntymäpaikkakuntaa. Paavi oli syntynyt Tarsus -nimisessä kaupungissa, nykyisen Turkin alueella.
Efesolaiskirje (1-6) alkaa
1 Paavali (Paavi), Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
Mikä on Paavin (Paavalin) nimi?
Efesolaiskirje (1-6) päättyy
24 Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta-katoamattomuudessa. Efesolaisille kirjoittanut Roomasta, Tychicus.
Viimeistä lausetta ei ole Raamatussa.
Tychicus ei ole "Paavalin kirjuri" t m v, vaan Paavin nimi on Tychicus. Hän on Farisealainen ja Kirjanoppinut (luku- ja kirjoitustaitoinen) Gootti. Hän ei ole Roomalainen, mutta "Roomalaisena" hän vainoaa Juutalaisia. Hän muuttaa uskonsuuntaa (tekeytyy) Juutalaiseksi, ja "Juutalaisena" hän vainoaa Kristillisiä. Paavi Tychicus on keskeinen hahmo Kristinuskossa, ja Kristinuskoisena hän vainoaa Kristillisiä ja Juutalaisia kiihottaen Kansat toisiaan vasten. Muuttamalla identiteettiä ja vainoamalla ihmisiä, hän pääsi manipuloimaan kaikkia alkuperäisiä kirjoituksia, ja lietsomaan vihaa ihmisten välillä. - Teutatess
cvxzz.,dj kirjoitti:
Paavali oli Jeesusta seuraavien kristillisten vainoja ja tukea antamalla kristityille antoi paljastamalla murhaajille heitä. Itse itsensä apostoliksi nimittänyt joka kuoli kastamattomana katolilaisena.
Paavi, Paavali, Paul, Paulus, Paulos, Pope
ovat mutaatioita Paavi -tittelistä. Englanninkielinen Paul -nimi (kuten myös Paulus) on mutatoitunut Saul -nimen kautta, kun "paavi paavali oli Juutalainen". Nykyisessä Englannin kielessä "Paul" on Pope, ja Suomen kielessä Paavali on Paavi.
Tarsus/Tarsos (Paavali Tarsoslainen)
Tarsos on kaupunki nykyisessä Turkissa. 'Tarsoslainen' osoittaa kotikaupunkia, syntymäpaikkakuntaa. Paavi oli syntynyt Tarsus -nimisessä kaupungissa, nykyisen Turkin alueella.
Efesolaiskirje (1-6) alkaa
1 Paavali (Paavi), Jumalan tahdosta Kristuksen Jeesuksen apostoli, Efesossa oleville pyhille ja uskoville Kristuksessa Jeesuksessa.
Mikä on Paavin (Paavalin) nimi?
Efesolaiskirje (1-6) päättyy
24 Armo olkoon kaikkien kanssa, jotka rakastavat meidän Herraamme Jeesusta Kristusta-katoamattomuudessa. Efesolaisille kirjoittanut Roomasta, Tychicus.
Viimeistä lausetta ei ole Raamatussa.
Tychicus ei ole "Paavalin kirjuri" t m v, vaan Paavin nimi on Tychicus. Hän on Farisealainen ja Kirjanoppinut (luku- ja kirjoitustaitoinen) Gootti. Hän ei ole Roomalainen, mutta "Roomalaisena" hän vainoaa Juutalaisia. Hän muuttaa uskonsuuntaa (tekeytyy) Juutalaiseksi, ja "Juutalaisena" hän vainoaa Kristillisiä. Paavi Tychicus on keskeinen hahmo Kristinuskossa, ja Kristinuskoisena hän vainoaa Kristillisiä ja Juutalaisia kiihottaen Kansat toisiaan vasten. Muuttamalla identiteettiä ja vainoamalla ihmisiä, hän pääsi manipuloimaan kaikkia alkuperäisiä kirjoituksia, ja lietsomaan vihaa ihmisten välillä.Taas paljastit oman hlmöytes , OIKEEN OLANTAKAA ENSINNÄ SINÄ PUHUT ASIOISTA VÄÄRÄSSÄ SANA MUODOSSA ,;PAAVALI ON; kAIKISSA ASIOISSA HÄN OLI JA KÄÄNNEKOHTA OLI DAMASKON TIE LÄHELLÄ
DAMASKOA SEN JÄLKEEN HÄN ON OLLUT KRISTITTY ymmärrätköä kristitty mitä se tarkoittaa se ei taroita
ETTÄ HÄN TEKISI ENÄÄ MITÄÄN NIITÄ TOIMIA KUIN ENNEN , HÄN OLI SAANUT HYVÄN OMANTUNNON RAUHAN ,,,AIVAN TOISTA KUIN ÖRVELÖ , HÄN PALAA AINA TOISEN PAHAN JÄLKEEN TOISEEN MIKSI
SIKSI KUN HÄN EI OLE SAANUT HYVÄÄ OMANTUNNON RAUHAA , YMMÄRRÄTKÖ . USKOTKO ETHÄN
SINÄ MITÄÄN USKO ,,, MUTTÄ ÄLÄ MÄTÄNE TÄNNE PALSTALLE ,,,,,,,,,,,,,,NÄKEMIIN. - nkhgftr
Teutatess kirjoitti:
Taas paljastit oman hlmöytes , OIKEEN OLANTAKAA ENSINNÄ SINÄ PUHUT ASIOISTA VÄÄRÄSSÄ SANA MUODOSSA ,;PAAVALI ON; kAIKISSA ASIOISSA HÄN OLI JA KÄÄNNEKOHTA OLI DAMASKON TIE LÄHELLÄ
DAMASKOA SEN JÄLKEEN HÄN ON OLLUT KRISTITTY ymmärrätköä kristitty mitä se tarkoittaa se ei taroita
ETTÄ HÄN TEKISI ENÄÄ MITÄÄN NIITÄ TOIMIA KUIN ENNEN , HÄN OLI SAANUT HYVÄN OMANTUNNON RAUHAN ,,,AIVAN TOISTA KUIN ÖRVELÖ , HÄN PALAA AINA TOISEN PAHAN JÄLKEEN TOISEEN MIKSI
SIKSI KUN HÄN EI OLE SAANUT HYVÄÄ OMANTUNNON RAUHAA , YMMÄRRÄTKÖ . USKOTKO ETHÄN
SINÄ MITÄÄN USKO ,,, MUTTÄ ÄLÄ MÄTÄNE TÄNNE PALSTALLE ,,,,,,,,,,,,,,NÄKEMIIN.sinun faktat on katekismuksesta!!!
sen opin mukaan pitää poltella noitarovioilla omia uskovaisia, pikku lapsiakin jos/kus herra käskee!!
osaat valehella enemmän kuin kaikki lestadiolaiset yhteensä!!
Nämäkin ovat sinut valheita ellet Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla toisin todista:
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan
Kristuksen antama virka ."
--
Osoitat Jumalan ja Jeesuksen valehtelijaksi vai:
MILLÄ TAVALLA KATEKISMUKSEN LAKI ON "aivan oikein" VERRATTUNA JUMALAN JA JEESUKSEN LAIKIIN???
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein . "
--
Annat väärää todistusta kaikkista maailman lapsista ellet raamatussa olevan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedolla pysty todistamaan, että Jumalan Valtakunnan kaltaiset lapset ovat perisyntisiä!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
LAPSEN KASTE.
teuta 9.12.2010 11:42
Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , /teutan OPIN VALE/
Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo . /teutan OPIN VALE/
jne
jne - TEUTATESS
nkhgftr kirjoitti:
sinun faktat on katekismuksesta!!!
sen opin mukaan pitää poltella noitarovioilla omia uskovaisia, pikku lapsiakin jos/kus herra käskee!!
osaat valehella enemmän kuin kaikki lestadiolaiset yhteensä!!
Nämäkin ovat sinut valheita ellet Jumalan tai/ja Jeesuksen Omalla Sanalla toisin todista:
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan
Kristuksen antama virka ."
--
Osoitat Jumalan ja Jeesuksen valehtelijaksi vai:
MILLÄ TAVALLA KATEKISMUKSEN LAKI ON "aivan oikein" VERRATTUNA JUMALAN JA JEESUKSEN LAIKIIN???
"http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9461899/46725910
Kiva kun olit tarkkana
teuta 13.11.2010 14:18
Tuo yks joka hilluu nyt suuna päänä , ei ole löytänyt tuotakaan oikesta kirjasta
Mä hain vanhan Rippikoulu katekismuksen , ja siinä se on aivan oikein . "
--
Annat väärää todistusta kaikkista maailman lapsista ellet raamatussa olevan Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan tiedolla pysty todistamaan, että Jumalan Valtakunnan kaltaiset lapset ovat perisyntisiä!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/4711240960.
LAPSEN KASTE.
teuta 9.12.2010 11:42
Koska jokainen lapsi on perisynnin turmelama , ja tarvitsee pelastusta , /teutan OPIN VALE/
Kristuksen seurakunta on alkuajoista asti vienyt kasteessa pienet lapset Vapahtajan luo . /teutan OPIN VALE/
jne
jneETTÄ KRISTUKSEN SEURAKUNTA ON ALUSTA ASTI VIENYT KASTEESSA
PIENET LAPSET VAPAHTAJAN LUO / TEUTAN OPIN VALHE ,,,
EN MUISTA OLLENKAAN ETTÄ MINUN TEKSTISSÄ ESIMERKIKSI OLI OLLUT VAPAHTAJA
JA TOINEN JUTTU SINÄ TIEDÄT KOSKA VAPATAJA LÄHTI TAIVAASEEN ,,JA OLEN KIRJOITTANUT
ETTÄ KASTE KIRJA ULOTTUU 50 JkR MITHÄN SE SANOO ,,MYLLYNKIVIKÖ HAETAAN VALMIIKSI.
- kjhgfd
Rikollisien Taivaan valtakuntaa ei vielä ole!!!
Joten noitarovioillakin syyttömänä tapetut on Jumalan Valtakunna heille valitsemassa paikoissa!
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9566057/47416379
"JOS tuo luku pitisi paikkansa sinä olisit Hitler
teuta 31.12.2010 09:05
Heil ... Kirkosta erooja ei ole löytänyt mitään muuta kuin pienen veron maksammattomuuden
Taivaan valtakuntaa nimittäin ei ole vielä tehtykään !"
MUTTA
EI HÄTÄÄ!!! JEESUS PELASTAA OMANSA JOKA OVAT HÄNELLE USKOLLISIA:
(viimeissä jakeessa tieto siitä mitä katekismuksen herraa palvelevat ei ilmeisesti halua...)
12 Ja hänen mennessään erääseen kylään kohtasi häntä kymmenen pitalista miestä, jotka jäivät seisomaan loitommaksi;
13 ja he korottivat äänensä ja sanoivat: "Jeesus, mestari, armahda meitä!"
14 Ja heidät nähdessään hän sanoi heille: "Menkää ja näyttäkää itsenne papeille". Ja tapahtui heidän mennessään, että he puhdistuivat.
15 Mutta yksi heistä, kun näki olevansa parannettu, palasi takaisin ja ylisti Jumalaa suurella äänellä
16 ja lankesi kasvoilleen hänen jalkojensa juureen ja kiitti häntä; ja se mies oli samarialainen.
17 Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Eivätkö kaikki kymmenen puhdistuneet? Missä ne yhdeksän ovat?
18 Eikö ollut muita, jotka olisivat palanneet Jumalaa ylistämään, kuin tämä muukalainen?"
19 Ja hän sanoi hänelle: "Nouse ja mene; sinun uskosi on sinut pelastanut".
20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä".
Paranivat ennenkuin kerkesivät papin puheille. Yksi palasi takaisin ylistämään Jumalaa, joka "on sisäisesti teissä"
Matt. 7:15
"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.
///jotka tappavat omia uskovaisia, pikku lapsiakin teiltä keräämillä kirkollisvero rahoilla:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
Lynkkausjoukot ovat polttaneet elävältä tuhansia ihmisiä Tansaniassa, Keniassa ja Zimbabwessa 1990-luvulla. Noitavainot ovat jatkuneet myös vuosituhannen vaihteen jälkeen. Länsi-Keniassa väkijoukot polttivat 11 noidiksi epäiltyä miestä ja naista toukokuussa 2008. [16] Nigeriassa noin 5000 lasta on hylätty kymmenessä vuodessa vanhempien karkottaessa heidät noitina. Lapsia on syytetty avioeroista, sairauksista, onnettomuuksista tai työn menetyksestä.[17] Afrikan noitavainojen syyt ovat usein myös poliittiset, sillä vaikutusvaltaiset noidat ja noitatohtorit ovat yleensä uudistusten jarruina. Pastorit saavat myös lisämainetta paljastaessaan uusia "noitia."
http://www.huffingtonpost.com/huff-wires/20091018/af-nigeria-child-witches/ - Kiitoksii
Tämä ei ole sinua eikä sin kaltaisiasi varten ollenkaan.
- teu.
vieläkö poisutisi palstalta ,olisi ok.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225404- 264677
- 282681
- 342324
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241380- 171364