Kaikille tätä Henkeä elämäänsä kaipaaville oikeamielisille, jotka vilpittömin sydämin vastasivat joulutervehdykseeni.
Kuin myös niille totuudesta luopuneille ja Jumalan paaduttamille väärämielisille, jotka entisen ystäväni johdolla, ja Saatanan uskollisten ystävien tukemana näyttivät kilvan jatkaneen herjauksiaan joulunkin aika.
Näin he uskovat toimivansa Pyhän Hengen johdatuksessa, kun uskollisesti noudattavat tätä Jeesuksen ilmoitusta:
"Missään ei profeetta ole niin väheksytty kuin kotikaupungissaan, sukulaistensa parissa ja omassa kodissaan."
Ja niin he oikein sydämensä halusta huutelivat herjauksiaan, kun uskoivat minun tulleen joulun ajaksi heidän kanssaan samaan Saatanan pimeyden puskaan. Vaikka joulutervehdyksen jälkeen poistuin palstalta, ja aukaisin koneen ensimmäisen kerran vasta tänä aamuna, kun eilen illalla myöhään saavuimme ulkomaan matkalta.
Kun Jumala ei enää paadutetuille puhu, niin he kilvan hokevat lähes 2000 vuoden takaisia kirjoituksia,
kun uskovat niistä löytävänsä Pyhän Hengen ja iankaikkisen elämän, kun eivät enää pysty uskomaan
todeksi edes tätä Jeesuksen yksinkertaisen selvää ilmoitusta:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
iankaikkisen elämän - ja nehän juuri todistavat minusta.
Mutta te ette tahdo tulla minun luokseni, että saisitte elämän.
En minä ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Minä tunnen teidät:
teissä ei ole rakkautta Jumalaan.
Minä olen tullut Isäni nimissä, ettekä te ota minua vastaan.
Mutta jos joku toinen tulee omissa nimissään, silloin te kyllä
olette vastaanottavaisia.
Kuinka te voisittekaan uskoa! Te kärkytte kunniaa toisiltanne
ettekä etsi sitä kunniaa, joka tulee yhdeltä ainoalta Jumalalta."
Ja varma keino on saada kunniaa ihmisiltä on herjata yhtä ainoaa Kristukselta Hengen ja tehtävän saanutta ihmistä.
Ja vaikka ette usko, sanon kuitenkin, etten tänäkään vuonna tule yhtä ainoaa viestiä kirjoittamaan ilman tekisteröityä nimeäni.
Totuuden Hengen johdattamaa vuotta 2011!
199
3581
Vastaukset
Sidon Jeesuxen Nimessä !!!
kun sidoit minussa olevan Kristuksen Hengen lopullisesti minuun. Olet tosin melkoisessa jälkijunassa, sillä Jeesus Kristus on sitonut sen jo kohta 23 vuotta sitten:
"Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.
Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan
riistä heitä minulta. Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin
kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä. Minä ja Isä olemme yhtä."- Aiheeseen kuulumaton
Savonarola olet? Oletko kotoisin jostain lämpimästä maasta? Jos niin, onko siellä nyt lämmintä? Nimittäin täällä palelee..
- Olisit jäänyt ulkoma
Ja onko tuo entinen ystäväsi Jeesus, jonka olet havaittavasti hylännyt?
Vuonna 90 siellä kävin, ja jo silloin Pyhä Henki aloitti opetuksensa tämänJumalan hylkäämän kansan kohtalosta:
Vain kaksi vuotta Pyhän Hengen saamisen jälkeen, tämä Henki
ensimmäisen kerran avasi silmäni näkemään, mitä tarkoitti Jeremia
ennustuksissaan, kun Jerusalemin temppelistä oli vain pienoismalli,
mutta jokaiselle Jeesuksen jalan jäljelle oli joku porttokirkko pystyttänyt
ikioman temppelinsä:
"Tytär Siionin minä tuhoan, suloisen ja hemmotellun kaupungin.
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät
telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta."
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle
pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa.
Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan)
ja papit.
Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi
vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki.
Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan,
yhdessä ne sortuivat."
Vuorisaarnan vuorella uskoin löytäväni maiseman sellaisen kuin se oli Jeesuksen aikana. Mutta senkin vuoren Saatana oli katollilaisilla raiskannut ja pystyttänyt sinne oman temppelinsä.
Tämä käynti minulle riitti. Se oli samanlainen Pyhän Hengen opetusjakso kuin mitä oli viisi vuotta luterilaisen kirkon hallinossa.
Minkä porton hengen mukaan sinä uskot, että olen Jeesuksen hylännyt?
Ei Paavalin saatanallisten valheiden paljastaminen ole Jeesuksen hylkäämistä muille kuin jo Jumalan paaduttamille kirjanoppineille.- Aiheesta poiketen k
TeuvoSuni kirjoitti:
Vuonna 90 siellä kävin, ja jo silloin Pyhä Henki aloitti opetuksensa tämänJumalan hylkäämän kansan kohtalosta:
Vain kaksi vuotta Pyhän Hengen saamisen jälkeen, tämä Henki
ensimmäisen kerran avasi silmäni näkemään, mitä tarkoitti Jeremia
ennustuksissaan, kun Jerusalemin temppelistä oli vain pienoismalli,
mutta jokaiselle Jeesuksen jalan jäljelle oli joku porttokirkko pystyttänyt
ikioman temppelinsä:
"Tytär Siionin minä tuhoan, suloisen ja hemmotellun kaupungin.
Sen luokse tulevat vieraat paimenet laumoineen, pystyttävät
telttansa sen ympärille, jokainen ahmii oman osansa laitumesta."
"Oman majansa hän tuhosi, hävitti puutarhansa, löi maan tasalle
pyhäkkönsä. Juhlapäivän ja sapatin hän antoi unohtua Siionissa.
Kauhistuttavassa vihassaan hän hylkäsi kuninkaan (siis esivallan)
ja papit.
Myös oman alttarinsa hän jätti, hylkäsi temppelinsä. Hän antoi
vihollisen käsiin palatsit ja muurit.
Herra oli päättänyt hävittää Siionin muurit. Tarkoin hän tiesi, mitä teki.
Ei hän vetänyt kättään tuhoamasta: valli ja muuri itkivät kohtaloaan,
yhdessä ne sortuivat."
Vuorisaarnan vuorella uskoin löytäväni maiseman sellaisen kuin se oli Jeesuksen aikana. Mutta senkin vuoren Saatana oli katollilaisilla raiskannut ja pystyttänyt sinne oman temppelinsä.
Tämä käynti minulle riitti. Se oli samanlainen Pyhän Hengen opetusjakso kuin mitä oli viisi vuotta luterilaisen kirkon hallinossa.
Minkä porton hengen mukaan sinä uskot, että olen Jeesuksen hylännyt?
Ei Paavalin saatanallisten valheiden paljastaminen ole Jeesuksen hylkäämistä muille kuin jo Jumalan paaduttamille kirjanoppineille.kysyä vaikkei tämä liity tälle palstalle? Olemme suunn. matkaa jonnekin lämpimään, eli olitko jossain lämpimässä ja voisitko suositella?
Aiheesta poiketen k kirjoitti:
kysyä vaikkei tämä liity tälle palstalle? Olemme suunn. matkaa jonnekin lämpimään, eli olitko jossain lämpimässä ja voisitko suositella?
Olimme Köpenhaminassa nuorimman tyttären perheen luona.
Jos haluat kokea miten kuningaskunnassa vuoden vaihteessa leikitään talvisotaa lähes tauttomalla kahden vuorokauden paukuttelulla, suosittelen sitä ensi vuoden vaihteen kohteeksi. Nyt siellä oli luntakin saman verran kuin täällä Siikajoella, yli 20 sm. Ja Bornholmin saarella lähes 1.5 metriä.- Aiheeseen kuulumaton
TeuvoSuni kirjoitti:
Olimme Köpenhaminassa nuorimman tyttären perheen luona.
Jos haluat kokea miten kuningaskunnassa vuoden vaihteessa leikitään talvisotaa lähes tauttomalla kahden vuorokauden paukuttelulla, suosittelen sitä ensi vuoden vaihteen kohteeksi. Nyt siellä oli luntakin saman verran kuin täällä Siikajoella, yli 20 sm. Ja Bornholmin saarella lähes 1.5 metriä.Olen käynyt Kööpenhaminassa. Oletko hiihdellyt tänä talvena?
Aiheeseen kuulumaton kirjoitti:
Olen käynyt Kööpenhaminassa. Oletko hiihdellyt tänä talvena?
kun psyvä lumipeite tuli jo pyhäinpäivänä. Ja joka kerran tuonne tasamaalle suksilla lähtee, kaipaa niitä nuoruuden Ylämaan ja Lappeenrannan mäkisiä hiihtolatuja.
- Aih. poiketen
TeuvoSuni kirjoitti:
kun psyvä lumipeite tuli jo pyhäinpäivänä. Ja joka kerran tuonne tasamaalle suksilla lähtee, kaipaa niitä nuoruuden Ylämaan ja Lappeenrannan mäkisiä hiihtolatuja.
itse hiihtänyt aina, ja tietyt maisemat joissa on parhaat hiihtonsa hiihtänyt, ovat aina mielessä ladulla ollessaan. Se metsän rauha, mikä joskus on ollut, on monissa pakoissa mennyt, erityisesti ajetuilla reiteillä. Rauhallisiakin paikkoja löytyy, kunhan ensin tulee niin paljon lunta, että latu reittejä tehtäisiin enemmän.
Aih. poiketen kirjoitti:
itse hiihtänyt aina, ja tietyt maisemat joissa on parhaat hiihtonsa hiihtänyt, ovat aina mielessä ladulla ollessaan. Se metsän rauha, mikä joskus on ollut, on monissa pakoissa mennyt, erityisesti ajetuilla reiteillä. Rauhallisiakin paikkoja löytyy, kunhan ensin tulee niin paljon lunta, että latu reittejä tehtäisiin enemmän.
vaikka niitäkin muutaman kilometrin päästä löytyy.
Siihen syntyy latu, kun pistää metsäsukset jalkaan ja aloittaa umpihankihiihdon. Ja nyt on latu pysynyt hyvin auki, kun lunta on satanut vain harvoin. Tänään en vielä tuon matkan jälkeen ole ladulle ehtinyt, kun tämäkin tehtävä on ollut hoidettavana.- Aih.poik.
TeuvoSuni kirjoitti:
vaikka niitäkin muutaman kilometrin päästä löytyy.
Siihen syntyy latu, kun pistää metsäsukset jalkaan ja aloittaa umpihankihiihdon. Ja nyt on latu pysynyt hyvin auki, kun lunta on satanut vain harvoin. Tänään en vielä tuon matkan jälkeen ole ladulle ehtinyt, kun tämäkin tehtävä on ollut hoidettavana.ladut pääosin tehtiin itse hiihtäen. Vaatii viitseliäisyyttä ja kuntoa.
Aih.poik. kirjoitti:
ladut pääosin tehtiin itse hiihtäen. Vaatii viitseliäisyyttä ja kuntoa.
riittävästi antanut, niin hyvin on latujen teko täällä jo helmikuusta 1958 lähtien onnistunut.
Tosin olen jo alkanut herätellä toiveita jättää tämä tasaisuus, ja palata synnyinseudun mäkisiin maisemiin. Jos se on myös lähettäjäni mielen mukainen ajatus, se varmaankin joskus toteutuu.- Flatulenssi
TeuvoSuni kirjoitti:
riittävästi antanut, niin hyvin on latujen teko täällä jo helmikuusta 1958 lähtien onnistunut.
Tosin olen jo alkanut herätellä toiveita jättää tämä tasaisuus, ja palata synnyinseudun mäkisiin maisemiin. Jos se on myös lähettäjäni mielen mukainen ajatus, se varmaankin joskus toteutuu.Lappeenrannasta jo Jeesus puhui ' huumorintajuttomien, kylmien honottajien ja ulkokultaisuuden tyyssijana'.
Ulkokullatut länsivenäläiset tunnistaa siitä että ne eivät kykene laittamaan hymiöitä tekstiinsä :) Flatulenssi kirjoitti:
Lappeenrannasta jo Jeesus puhui ' huumorintajuttomien, kylmien honottajien ja ulkokultaisuuden tyyssijana'.
Ulkokullatut länsivenäläiset tunnistaa siitä että ne eivät kykene laittamaan hymiöitä tekstiinsä :)Toisin on jo ennalta ilmoitettu:
"Minä kutsuin idästä haukan, kaukaisesta maasta päätökseni toteuttajan. Minä olen sanonut sanani ja panen sen toimeen, olen kaiken suunnitellut ja saatan sen päätökseen."
- Minä kysyn
Janetten aloittamaan armo-keskusteluun?
Sillä jo elokuussa Pyhä Henki paljasti tämän Saatanan Paavalille opettaman valheen armon todellisuuden:
Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman eriomaisen ilmetyksen
sanoman ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset
ihmisen pelastumisesta.
Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa
Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:
"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia,
he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille:
"Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen.
nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää
pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."
"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
"Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"
Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla einomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien Jumalan vihan alle:
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Toisenlainen tie avautuu nille, jotka panevat turvansa Jeesuksn Kristuksen opetuksiin:
"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa,
sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan,
miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja
huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän
kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani,
kaikki te vääryydentekijät'."- fdtyrtry
TeuvoSuni kirjoitti:
Sillä jo elokuussa Pyhä Henki paljasti tämän Saatanan Paavalille opettaman valheen armon todellisuuden:
Pyhä Henki päivitti tämän Paavalin Saatanalta saaman eriomaisen ilmetyksen
sanoman ensimmäiseksi rajun eksytyksen johtotähdeksi:
"Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."
Tämä on todella tehokas, koska se kertaheitolla mitätöi kaikki Jeesuksen opetukset
ihmisen pelastumisesta.
Eikä tälle löydy pohjaa myöskään Vanhan liiton pelastusohjeista. Vaan se on noudattaa
Vanhan liiton väärien profeettojen sanomaa:
"Totisesti, tämä on kapinallinen kansa! He ovat vilpillisiä lapsia,
he eivät tahdo kuulla Herran lakia. He sanovat näkijöille:
"Älkää tosia ennustako. Puhukaa sellaista, mikä on meille mieleen.
nähkää meille kauniita unia. Älkää kulkeko suoraa tietä, kääntykää
pois polulta, toimittakaa pois näkyvistämme Israelin Pyhä."
"Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi:
"Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan
viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"
Ja juuri tuollaisella Saatanan antamalla einomaisella katteettomalla lupauksella Paavalille, hän teki tästä miehestä kaikille totuuden tien hylänneille sen ainoan oikean profeetan. Ja sai kaikki ihmiseen, Paavaliin, uskovat heti alusta lähtien Jumalan vihan alle:
"Näin sanoo Herra: - Kirottu on se mies (ja nainenkin), joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies (ja nainenkin), jonka sydän luopuu Herrasta.
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Toisenlainen tie avautuu nille, jotka panevat turvansa Jeesuksn Kristuksen opetuksiin:
"Siunattu on se mies (ja nainenkin), joka luottaa Herraa ja panee turvansa häneen! Hän on kuin puron partaalle istutettu puu, joka kurottaa juurensa veteen. Ei se pelkää helteen tuloa,
sen lehvät pysyvät aina vihreinä. Vaikka tulee kuiva vuosi, ei sillä ole mitään hätää, silloinkin se kantaa hedelmää.
Petollinen on ihmissydän, paha ja parantumaton vailla vertaa! Kuka sen tuntee? Minä, Herra, tutkin sydämet, tiedän salaisimmatkin ajatukset. Minä annan kullekin sen mukaan,
miten hän elää ja millaisia ovat hänen tekojensa hedelmät."
Eivät opetuslapset helluntaina Pyhä Hengen saatuaan alkaneet hyppiä ilosta tasajalkaa, ja hokea armosta pelastumistaan, vaan kertoivat heti totuuden:
"Me olemme kaiken tämän todistajat - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Tätä Uutta liittoa hallitsevat Jeesuksen Kristuksen käskyt, joista kaksi tärkeintä todellisen armon omistajaksi pääsemiseksi ovat tässä:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän
kaduillamme.' Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani,
kaikki te vääryydentekijät'."Tämä:
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Näinhän se menee, kaikki on Jumalta, ei itse mitään voi ottaa. fdtyrtry kirjoitti:
Tämä:
Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole
lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja.
Näinhän se menee, kaikki on Jumalta, ei itse mitään voi ottaa.jokaiselle Jumalan paaduttamalle, mutta totuutta elämäänsä kaipaavat eivät siihen usko, koska se hakkaa mennen tullen Jeesuksen viitoittaman pelastuksen tie.
Jeesukselta saadaan armo vasta näiden tapahtumien jälkeen:
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."- jgkh
TeuvoSuni kirjoitti:
jokaiselle Jumalan paaduttamalle, mutta totuutta elämäänsä kaipaavat eivät siihen usko, koska se hakkaa mennen tullen Jeesuksen viitoittaman pelastuksen tie.
"Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.
Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen."
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.'
Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Ahtaasta ovestakaan itse omine nokkine ilman Jumalan apua mennä. En edes yrttänyt kumota noilla Paavalin suusta tulleilla sanoilla Jeesuksen sanoja.
- hhhbgc
TeuvoSuni kirjoitti:
jokaiselle Jumalan paaduttamalle, mutta totuutta elämäänsä kaipaavat eivät siihen usko, koska se hakkaa mennen tullen Jeesuksen viitoittaman pelastuksen tie.
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Sitä ei oteta, se annetaan, eihän muuten tarvitsisi pyytääkään:
Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Lopun tiedätkin. TeuvoSuni kirjoitti:
"Jos joku rakastaa minua, hän noudattaa minun sanaani. Minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen luokseen ja jäämme asumaan hänen luokseen."Hyvää Uutta Vuotta Teuvo ja tervetuloa kotimaahan.
Joh. 6:53
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.- ighhi
jgkh kirjoitti:
Ahtaasta ovestakaan itse omine nokkine ilman Jumalan apua mennä. En edes yrttänyt kumota noilla Paavalin suusta tulleilla sanoilla Jeesuksen sanoja.
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.
jgkh kirjoitti:
Ahtaasta ovestakaan itse omine nokkine ilman Jumalan apua mennä. En edes yrttänyt kumota noilla Paavalin suusta tulleilla sanoilla Jeesuksen sanoja.
omin avuin mentävä, kun kuulin Jumalan kuolemantuomion ja Saatanan uhkaukset. Ja se oma apu johdatettiin huulilleni, kun helvetin tuskien keskellä pystyin huutamaan: "Herra Jeesus armahda!"
Ja tämä on Saatanan pettämille ihmisille ihmisteko. Miksi pitää huutaa ja pyytää armoa, kun Saatana antaa sen jokaislle, "kuten Manulle illalisen."hhhbgc kirjoitti:
Sitä ei oteta, se annetaan, eihän muuten tarvitsisi pyytääkään:
Niinpä sanon teille: Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
Lopun tiedätkin.ja paljon muutakin, jotka eivät kuulu Saatanan Paavalille julistamaan armo-oppiin.
Mitä armoa siinä on, kun pitää pyytää ja anoa, ja vielä kolkuttaa, ennen kuin armon ovi avataan?- uggyg
TeuvoSuni kirjoitti:
omin avuin mentävä, kun kuulin Jumalan kuolemantuomion ja Saatanan uhkaukset. Ja se oma apu johdatettiin huulilleni, kun helvetin tuskien keskellä pystyin huutamaan: "Herra Jeesus armahda!"
Ja tämä on Saatanan pettämille ihmisille ihmisteko. Miksi pitää huutaa ja pyytää armoa, kun Saatana antaa sen jokaislle, "kuten Manulle illalisen."Jumalan apua olisi päässyt:
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä. TeuvoSuni kirjoitti:
Ja tämä on Saatanan pettämille ihmisille ihmisteko. Miksi pitää huutaa ja pyytää armoa, kun Saatana antaa sen jokaislle, "kuten Manulle illalisen."Ilman Kristuksen verenvuodatusta EI VOI OLLA armahdusta
uggyg kirjoitti:
Jumalan apua olisi päässyt:
Ei kukaan voi tulla minun luokseni, ellei Isä, joka minut on lähettänyt, vedä häntä. Sen, joka tulee, minä herätän viimeisenä päivänä.Tuli Herran Jeesuksen ristinkuoleman kautta.
TeuvoSuni kirjoitti:
ja paljon muutakin, jotka eivät kuulu Saatanan Paavalille julistamaan armo-oppiin.
Mitä armoa siinä on, kun pitää pyytää ja anoa, ja vielä kolkuttaa, ennen kuin armon ovi avataan?Kun Jeesus Kristus tuli synniksi edestäsi ja vuodatti verensä sinunkin erittäin suurten syntien edestä. tosin oahoin opelkään ettei sinun tekojesi edestä enää uhria ole.
Devoit kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta Teuvo ja tervetuloa kotimaahan.
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.kun Saatanan antama pelkuruuden henki esti sinulta se viimeisen askeleen ottamisen Jeesuksen luokse, ahtaaseen porttiin.
Ja senkin todistuksen sinä olet Saatanan voimalla leimannut minun kirjoittamaksi valheeksi. Kuten monta muutakin.
Siksi sinun on tyydyttävä porttoppaien vihan viiniin ja pieneen öylättiin, kun et Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut.
Sanoiko Aimo sinulle vielä jotakin muuta, kun hänen luonaan kävit parannusta tekemässä :"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä....?
Sillä et sinä ilman hänen synninpäästöä olisi Helsingin seudulta saakka KariHenrikin kanssa yhteisiä vanhoililestadiolaisia tavannut.- iiggy
Devoit kirjoitti:
Tuli Herran Jeesuksen ristinkuoleman kautta.
Siinä ole:
Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat!
Ihmisen on tehtävä itsekin jotain, ei sillä että teot itsessään pelastaisivat, Jumala pelastaa, mutta jotain on tehtävä, eikä vain jotain, vaan täyskäännös:
Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on. TeuvoSuni kirjoitti:
kun Saatanan antama pelkuruuden henki esti sinulta se viimeisen askeleen ottamisen Jeesuksen luokse, ahtaaseen porttiin.
Ja senkin todistuksen sinä olet Saatanan voimalla leimannut minun kirjoittamaksi valheeksi. Kuten monta muutakin.
Siksi sinun on tyydyttävä porttoppaien vihan viiniin ja pieneen öylättiin, kun et Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut.
Sanoiko Aimo sinulle vielä jotakin muuta, kun hänen luonaan kävit parannusta tekemässä :"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä....?
Sillä et sinä ilman hänen synninpäästöä olisi Helsingin seudulta saakka KariHenrikin kanssa yhteisiä vanhoililestadiolaisia tavannut.Olet patologinen valehtelija, kuten aina. En edes vaivaudu noita valheitasi kommentoimaan.
iiggy kirjoitti:
Siinä ole:
Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, synnintekijät, puhdistakaa sydämenne, te kahtaalle horjuvat!
Ihmisen on tehtävä itsekin jotain, ei sillä että teot itsessään pelastaisivat, Jumala pelastaa, mutta jotain on tehtävä, eikä vain jotain, vaan täyskäännös:
Totisesti: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi, te ette pääse taivasten valtakuntaan.
Tietäkää siis: yksikään teistä ei voi olla minun opetuslapseni, ellei hän luovu kaikesta, mitä hänellä on.USKO?
Rehellisyyttä Teuvo. Miksi et mennyt politiikkaan, siellä olisi valehtelijan kyvyllesi ollut enemmän kysyntää.
Devoit kirjoitti:
Olet patologinen valehtelija, kuten aina. En edes vaivaudu noita valheitasi kommentoimaan.
Ja Saatana pitää sinut siinä Paavalin tavoin, koska vain sillä tavalla saat kunniaa muilta kaltaisiltasi Jumalan paaduttamilta.
Sinähän jo itse tuossa viestissäsi kommentoit. Ja Totuuden voitoksi Pyhä Henki kehotti sen kopioimaan, ennen kuin Saatana sen sinulla poistatti.Devoit kirjoitti:
Kun Jeesus Kristus tuli synniksi edestäsi ja vuodatti verensä sinunkin erittäin suurten syntien edestä. tosin oahoin opelkään ettei sinun tekojesi edestä enää uhria ole.
sillä sen hengeänhän Saatana jo sinulle ennen meidän tapaamistamme oli antanut.
Kai sinä senkin vielä muistat, minkälaisen Saatanan armonäytelmän jälkeen sinä lopulta suostuit minut tapaamaan?TeuvoSuni kirjoitti:
Ja Saatana pitää sinut siinä Paavalin tavoin, koska vain sillä tavalla saat kunniaa muilta kaltaisiltasi Jumalan paaduttamilta.
Sinähän jo itse tuossa viestissäsi kommentoit. Ja Totuuden voitoksi Pyhä Henki kehotti sen kopioimaan, ennen kuin Saatana sen sinulla poistatti.Älä itke sitä että sunilaisuutesi meni poskelleen. Itse valehteluillasi tuhosit sen.
Olisipa kaikki muutkin eksyttäjät kaltaisiasi, niin ne loppuisivat alkuunsa.TeuvoSuni kirjoitti:
sillä sen hengeänhän Saatana jo sinulle ennen meidän tapaamistamme oli antanut.
Kai sinä senkin vielä muistat, minkälaisen Saatanan armonäytelmän jälkeen sinä lopulta suostuit minut tapaamaan?Kun näytät henkesi näin kaikille. Ei sunilaisuudestasi tule enää edes pientä, suuresta puhumattakaan, ei sinua enää kukaan usko.
Devoit kirjoitti:
Rehellisyyttä Teuvo. Miksi et mennyt politiikkaan, siellä olisi valehtelijan kyvyllesi ollut enemmän kysyntää.
miksi en politiikkaan mennyt, enkä luterilaiseen kirkkoonkaan, ennen kuin Pyhä Henki minut sinne lähetti.
Jos olisin sielläkin valehdellut, ei kirkkoherran olisi tarvinnut tuntea oloaa kiusalliseksi, eikä piispankaan olisi tarvinnut rikkoa kirkkolakia, jä lähteä pakoon määräämästään piispan tarkastuksesta.TeuvoSuni kirjoitti:
miksi en politiikkaan mennyt, enkä luterilaiseen kirkkoonkaan, ennen kuin Pyhä Henki minut sinne lähetti.
Jos olisin sielläkin valehdellut, ei kirkkoherran olisi tarvinnut tuntea oloaa kiusalliseksi, eikä piispankaan olisi tarvinnut rikkoa kirkkolakia, jä lähteä pakoon määräämästään piispan tarkastuksesta.Milloin ja mikä sinut muutti. Armi ainakin tulee mieleen, mutta oliko muutos jo paljon vanhempaa perua?
Devoit kirjoitti:
Älä itke sitä että sunilaisuutesi meni poskelleen. Itse valehteluillasi tuhosit sen.
Olisipa kaikki muutkin eksyttäjät kaltaisiasi, niin ne loppuisivat alkuunsa.Jos olisin Kristukselta saamani Hengen vastaisesti toiminut, olisin kanssasi samassa riettauden virrassa, huutamassa herjauksia:
"Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden
virtaan ja syytävät herjauksiaan."
Aivan oikein joku, tuossa joulun aikana avaamassasi keskustelussa sinulle vastasi, että vain minua herjaamalla sinä saat äänesi palstalla kuuluviin.Devoit kirjoitti:
Milloin ja mikä sinut muutti. Armi ainakin tulee mieleen, mutta oliko muutos jo paljon vanhempaa perua?
mutta Saatanan ja Arminkin pelko, sinulta tuon viimeisen askeleen Jeesuksen luokse teki tyhjäksi
Devoit kirjoitti:
Kun vuosia uskoin satujasi. en millään voinut kuvitellakaan että valehtelet aivan kaiken.
kyllä Saatana sinut katumuksestasi huolimatta omanaan sai pitää.
Kaduttaako sekin, kun vedin sinut pois sieltä adventistien upottavasta suosta?Devoit kirjoitti:
Kun näytät henkesi näin kaikille. Ei sunilaisuudestasi tule enää edes pientä, suuresta puhumattakaan, ei sinua enää kukaan usko.
mutta Saatanan hengessä ei sinulla muuta olekaan kuin salauksia salauksien perään.
Minä en ole koskaan lähtenyt tavoittelemann jotakin suurta, sillä sen tavoittelun Jeesus teki tyhjäksi varsin pian Henkensä ja tehtävän antamisen jälkeen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Sen olen yli 22 vuoden aikana saanut monta kertaa katkerasti kokea.
Siksi Jumala antoikin minun ilman isää yksinäisyyteen syntyä, ja siksi
otti äidinkin pois juuri kun olin täyttänyt 18, jotta jaksaisin kaikki ne vuodet,
jotka hän on minulle hänen totuutensa julistajana suunnitellut, kestää
tässä yksinäisyydessä vaikka ei yhtä ainoaa todellista ystävää ilmaantuisi.
Kun totuuden suustani päästän, on vastassa heti vihollisen suuri armeija.
Jos näin ei tässäkään maassa olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut tästä näin
montaa kertaa opetuslapsiaan muistuttaa:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
kestää loppuun asti, pelastuu."
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat
vihaavat teitä minun nimeni tähden."
"Autuaita olette te, kun nteitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte,
on suuri."
"Jos maailma vihaa teitä, muistakaa, että ennen teitä se on vihannut minua.
Jos te kuuluisitte tähän maailmaan, se rakastaisi, teitä, omiaan. Mutta te
ette kuulu maailmaan, koska minä olen teidät siitä omikseni valinnut,
ja siksi maailma vihaa teitä.
Muistakaa, mitä teille sanoin: ei palvelija ole herraansa suurempi. Jos minua
on vainottu, vainotaan teitäkin. Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan myös
teidän sanaanne.
Kaiken tämän ihmiset tekevät teille minun nimeni tähden, siksi etteivät tunne
häntä, joka on minut lähettänyt.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän
on mahdotonta puolustella syntiään."
Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle
lähettänyt, ei täällä olisi yhtään syyllistä eikä syntistä.
Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään muulla kuin
hyökätä synnin paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus."
- - -
Näin on aina ollut, ja on loppuun saakka oleva:
"Te vihaatte sitä, joka kaupunginportin kokouksessa vaatii oikeaa tuomiota,
ja inhoatte sitä, joka kertoo totuuden."
Näin Aamoksen aikaan yli 2700 vuotta sitten. Tänään ovat kaupunginportin
kokoukset vaihtuneet erihenkisten porttoseurakuntien kokouksiksi ja
nettikeskusteluiksi - muuten ei: "Mitään uutta auringon alla."
Jumala toimii, kuten on aina toiminut:
"Törähtääkö merkkitorvi kaupungissa ihmisten säikähtämättä? Tapahtuuko
kaupungissa onnettomuutta Herran sitä aiheuttamatta?
Ei Herra Jumala tee mitään ilmoittamatta suunnitelmiaan palvelijoilleen,
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?"TeuvoSuni kirjoitti:
kyllä Saatana sinut katumuksestasi huolimatta omanaan sai pitää.
Kaduttaako sekin, kun vedin sinut pois sieltä adventistien upottavasta suosta?"Kaduttaako sekin, kun vedin sinut pois sieltä adventistien upottavasta suosta? "
Minä oli suon laidalla, mutta sinä upposit sinne.TeuvoSuni kirjoitti:
Jos olisin Kristukselta saamani Hengen vastaisesti toiminut, olisin kanssasi samassa riettauden virrassa, huutamassa herjauksia:
"Nyt he kummeksuvat sitä, että te ette enää riennä heidän kanssaan samaan riettauden
Aivan oikein joku, tuossa joulun aikana avaamassasi keskustelussa sinulle vastasi, että vain minua herjaamalla sinä saat äänesi palstalla kuuluviin.Jos haluat, voit itsekin nähdä ettei missiollasi ole Jumalan siunausta.
TeuvoSuni kirjoitti:
mutta Saatanan hengessä ei sinulla muuta olekaan kuin salauksia salauksien perään.
Minä en ole koskaan lähtenyt tavoittelemann jotakin suurta, sillä sen tavoittelun Jeesus teki tyhjäksi varsin pian Henkensä ja tehtävän antamisen jälkeen:
"Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."
Sen olen yli 22 vuoden aikana saanut monta kertaa katkerasti kokea.
Siksi Jumala antoikin minun ilman isää yksinäisyyteen syntyä, ja siksi
otti äidinkin pois juuri kun olin täyttänyt 18, jotta jaksaisin kaikki ne vuodet,
jotka hän on minulle hänen totuutensa julistajana suunnitellut, kestää
tässä yksinäisyydessä vaikka ei yhtä ainoaa todellista ystävää ilmaantuisi.
Kun totuuden suustani päästän, on vastassa heti vihollisen suuri armeija.
Jos näin ei tässäkään maassa olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut tästä näin
montaa kertaa opetuslapsiaan muistuttaa:
"Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka
kestää loppuun asti, pelastuu."
"Silloin teidät pannaan ahtaalle, monia teistä surmataan ja kaikki kansat
vihaavat teitä minun nimeni tähden."
"Autuaita olette te, kun nteitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte,
on suuri."
teidän sanaanne.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä, mutta nyt heidän
- - -
profeetoille.
Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?"Kyllä sinä itseäsi ja toisia ihmisiä paljastelet täällä. Kätevästi keksit valepaljastuksiakin mustamaalataksesi.
Mutta tärkeimmän salaat, eli Oikean Jumalan Pelastussuunnitelman.TeuvoSuni kirjoitti:
Jos olisin Kristukselta saamani Hengen vastaisesti toiminut, olisin kanssasi samassa riettauden virrassa, huutamassa herjauksia:
Aivan oikein joku, tuossa joulun aikana avaamassasi keskustelussa sinulle vastasi, että vain minua herjaamalla sinä saat äänesi palstalla kuuluviin.Että olet noussut Korkeimman Pyhää vastaan ja vainoat Herran valittuja.
TeuvoSuni kirjoitti:
kun Saatanan antama pelkuruuden henki esti sinulta se viimeisen askeleen ottamisen Jeesuksen luokse, ahtaaseen porttiin.
Sillä et sinä ilman hänen synninpäästöä olisi Helsingin seudulta saakka KariHenrikin kanssa yhteisiä vanhoililestadiolaisia tavannut.***kun Saatanan antama pelkuruuden henki esti sinulta se viimeisen askeleen ottamisen Jeesuksen luokse, ahtaaseen porttiin.***
-Absolut valhetta, ikään kuin olisin harhaporttiisi halunnut. sinun porttiasi voi verrata linnustajan paulaan.
***Ja senkin todistuksen sinä olet Saatanan voimalla leimannut minun kirjoittamaksi valheeksi. Kuten monta muutakin.***
- Jokainen luku- ja ymmärrystaitoinen näkee kirjoituksesi valheeksi.
***Siksi sinun on tyydyttävä porttoppaien vihan viiniin ja pieneen öylättiin, kun et Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut.***
- Meitä on sitten kaksi, paitsi ettei sinulle Kristuksen Sovintoveri ja Ruumis kevanneet hurmahenkesi vatimuksesta.
**Sanoiko Aimo sinulle vielä jotakin muuta, kun hänen luonaan kävit parannusta tekemässä :"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä....?***
-Salli minun nauraa, mistä moisia houreita?
***Sillä et sinä ilman hänen synninpäästöä olisi Helsingin seudulta saakka KariHenrikin kanssa yhteisiä vanhoililestadiolaisia tavannut. ***
-Höpö höpö, haasta oikeuteen asiasta niin marssitan todistajat paikalle. Vl,t eivät tiedä sielläpäin tästä palstasta ja täällä kirjoittavista mitään. eikä sillä olisi merkitystäkään vaikka tietäisivät KH;lla riittää oppilaita.Devoit kirjoitti:
Kyllä sinä itseäsi ja toisia ihmisiä paljastelet täällä. Kätevästi keksit valepaljastuksiakin mustamaalataksesi.
Mutta tärkeimmän salaat, eli Oikean Jumalan Pelastussuunnitelman.pakko alistua Saatanan tahtoon ja työntää silkkaa valhetta valheen perään? Etkö enää pysty sellaiseen rehelliseen keskusteluun, johon pystyit sen 14 vuoden aikana, kun totuuden tietä rinnallani kuljit?
Varmasti tiedät tämän Jumalan pelastussuunnitelman, kun tiesit senkin, miten olisi voittanut Saatanan, jos olisit päässyt sisään ahtaasta portista taivaan esikartanoon ja siitä edelleen ahtaan oven kautta Jeesuksen Kristuksen puhdistettavaksi, ja hänen henkensä omistajaksi.
"Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät
mennä sisään mutta eivät siihen kykene.
kaikki te vääryydentekijät'."
Miksi olet nämäkin omat sanasi leimannut minun väärentämiksi Saatanan valheiksi?
Kaduttaa etten mennyt
Kirjoittanut: Devout 2.10.2007 klo 23.36
Jos oppisi olisi pitänyt paikkansa, olin tuhonnut silloin saatanan..
Pyydän anteeksi, pelkuruuden henkeäni..
Minulta tuon kyllä sait anteeksi, mutta sinulle kävi samoin kuin ystävällesi alkuperäiselle Raimolle: Jumalan anteeksiantoa et enää saanut.Devoit kirjoitti:
"Kaduttaako sekin, kun vedin sinut pois sieltä adventistien upottavasta suosta? "
Minä oli suon laidalla, mutta sinä upposit sinne.että taas tartuit Saatanan auttavaan valheen käsivarteen.
Devoit kirjoitti:
Jos haluat, voit itsekin nähdä ettei missiollasi ole Jumalan siunausta.
jonka varassa taas jaksat ainakin yhden yön oli taivaltaa.
Etkö enää edes muista Jeesukselta Kriustukselta saamaani tehtävää?
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään.
Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut.
Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään.
Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."
Jos en olisi tätä jo yli 22 vuotta uskollisesti noudattanut, olisin rinnallasi siellä Saatanan riettauden virrassa.Devoit kirjoitti:
Että olet noussut Korkeimman Pyhää vastaan ja vainoat Herran valittuja.
jonka turvin jaksat taas ainakin yhden yön yli taivaltaa, kunhan muistat tunnollisesti nauttia lääkkeesi.
Devoit kirjoitti:
***kun Saatanan antama pelkuruuden henki esti sinulta se viimeisen askeleen ottamisen Jeesuksen luokse, ahtaaseen porttiin.***
-Absolut valhetta, ikään kuin olisin harhaporttiisi halunnut. sinun porttiasi voi verrata linnustajan paulaan.
***Ja senkin todistuksen sinä olet Saatanan voimalla leimannut minun kirjoittamaksi valheeksi. Kuten monta muutakin.***
- Jokainen luku- ja ymmärrystaitoinen näkee kirjoituksesi valheeksi.
***Siksi sinun on tyydyttävä porttoppaien vihan viiniin ja pieneen öylättiin, kun et Jeesukselta tehtävää ja Henkeä saanut.***
- Meitä on sitten kaksi, paitsi ettei sinulle Kristuksen Sovintoveri ja Ruumis kevanneet hurmahenkesi vatimuksesta.
**Sanoiko Aimo sinulle vielä jotakin muuta, kun hänen luonaan kävit parannusta tekemässä :"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä....?***
-Salli minun nauraa, mistä moisia houreita?
***Sillä et sinä ilman hänen synninpäästöä olisi Helsingin seudulta saakka KariHenrikin kanssa yhteisiä vanhoililestadiolaisia tavannut. ***
-Höpö höpö, haasta oikeuteen asiasta niin marssitan todistajat paikalle. Vl,t eivät tiedä sielläpäin tästä palstasta ja täällä kirjoittavista mitään. eikä sillä olisi merkitystäkään vaikka tietäisivät KH;lla riittää oppilaita.eivät ole minun huvejani, ja sinun valheen tiesi, ei ole minun tieni.
EU:lla on omat päivystysjoukkonsa, ja niin näyttää Saatanallakin olevan, kun kaikki muut sen uskolliset ystävät ovat tämän palstan jättäneet, tai siirtyneet Pimeyden puskiin, on Saatana nyt antanut totuuden vastustamisen vastuun sinun harteillesi.- Tuomas???
Devoit kirjoitti:
Hyvää Uutta Vuotta Teuvo ja tervetuloa kotimaahan.
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne."Joh. 6:53
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne."
Kauheita tarinoita siellä "isossa kirjassa" on, eikö tuollaista sanota kannibalismiksi. Tuomas??? kirjoitti:
"Joh. 6:53
Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne."
Kauheita tarinoita siellä "isossa kirjassa" on, eikö tuollaista sanota kannibalismiksi.Se on Jeesuksen vertaus hänen omilleen, jotka täällä Saatanan hallitsemassa maailmassa joutuvat kulkemaan saman kärsimyksen, ihmisten ivan ja vihan tien, jonka hänkin kulki:
"Totisesti, totisesti: te saatte itkeä ja valittaa, mutta maailma iloitsee.
Te joudutte murehtimaan, mutta tuskanne muuttuu iloksi.
Nainen, joka synnyttää, tuntee tuskaa, kun hänen hetkensä koittaa.
Mutta kun lapsi on syntynyt, äiti ei enää muista kipujaan vaan iloitsee siitä,
että ihminen on syntynyt maailmaan.
Tekin tunnette nyt tuskaa, mutta minä näen teidät vielä uudelleen,
ja silloin teidän sydämenne täyttää ilo, jota kukaan ei voi teiltä riistää.
Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään."
Ei tarvitse kysyä, koska ei ole mitään kysyttävää, kun hän on jo täällä
maan päällä paljastanut Henkensä kautta koko totuutensa. Kuten nyt
nämä Saatanan Paavalille antamat erinomaiset eksytyksen perustukset.
Ainut ilo, jota valittu maailmasta itselleen saa, ovat nämä väärämielisten
ilkkumiset, ja heidän poltinrautamerkkinsä:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."- JR
TeuvoSuni kirjoitti:
eivät ole minun huvejani, ja sinun valheen tiesi, ei ole minun tieni.
EU:lla on omat päivystysjoukkonsa, ja niin näyttää Saatanallakin olevan, kun kaikki muut sen uskolliset ystävät ovat tämän palstan jättäneet, tai siirtyneet Pimeyden puskiin, on Saatana nyt antanut totuuden vastustamisen vastuun sinun harteillesi.mihin entinen ystäväsi Devoit noin pikaisesti katosi?
JR kirjoitti:
mihin entinen ystäväsi Devoit noin pikaisesti katosi?
Mutta todennäköisin syin arvelen hänen olevan Saatanan kertausharjoituksessa täydentämässä paukkuvarastoaan.
- 112?
JR kirjoitti:
mihin entinen ystäväsi Devoit noin pikaisesti katosi?
Onko se Sunin asia tietää jos joku Devoitti on kadonnut.
112? kirjoitti:
Onko se Sunin asia tietää jos joku Devoitti on kadonnut.
tänne lisää riitelyä, kun itsellään ei siihen paukkuja ole.
- Huhuhhuh
TeuvoSuni kirjoitti:
tänne lisää riitelyä, kun itsellään ei siihen paukkuja ole.
Älä ylpeile sillä että sinulla riittää paukkuja riitelyyn, huomataan se muutenkin
Huhuhhuh kirjoitti:
Älä ylpeile sillä että sinulla riittää paukkuja riitelyyn, huomataan se muutenkin
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan,
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."
- gybo-g-gero
Oliko Teuvo kiva reissu?
Ja oikeamielisempää vuotta 2011 sinulle.
Onkohan ne "profeetat" väheksyttyjä lähi-piirissään juuri sen vuoksi että "profeetat" ja heidän "oikeat karvansa" lähi-piireissä paremmin tunnetaan?
Melkoisen vahvaa, siis melkeinpä täydellisen sokeaa uskoa vaatii se, jos turvaa elämänsä y h t e e n k ä ä n tällä pallolla tallustelleeseen lihaa ja verta olleeseen näissä ikuisuus asioissa.
Usko on tietty helpompaa kun uskon ja elämänsä turva/palvonta-kohde on kaukainen myyttinen ihmis-jumal-olento menneisyydestä, eikä siksi se lähipiirinsä "Tavis Tane" kelpaa.
Kun aikaa kuluu tarpeeksi, niin aika, sen lisäksi että se "kultaa muistot", se myös luo myytit.
Ja kun ajan kanssa tarpeeksi juoruillen niin "kärpäsestä tulee vihdoin härkänen" ja juttujen levittäjistä pääasia ja tarkoitus. Niin se 'soppa' syntyy.
Eikö Teuvo sinua arveluta yhtään se, että niistä samoista Raamatun kirjoituksista joista mielestäsi "paadutetut" paasaavat ulko-kultaisesti ja ulko-kohtaisesti, myös sinä ammennat uskosi?
Ja miten olisi mahdollista ilman Raamatun kertomuksia ja tarinoita edes tietää hänestä, josta on ihmisten juoruissa tehty Raamattuun kirjaten se julkea hahmo, joka väittää itseään jumalan ainoaksi pojaksi ja ikuisen elämän portiksi. Vaatimattomuus ja viisaus tosiaankin niissä jutuissa "kaunistuu" kun otetaan koko ihmiskunnan elämä harteille ja "kuollaan" jumalana o m i e n luomistöidensä vuoksi.
Hieman tulee tuon jeesuksen jutuista mieleeni joidenkin suuruuden hullujen jutut, jossa sitä ainutta ja ehtaa että oikeaa profettaa vastustavat ihmiset, jotka eivät siis juuri hänen puolellaan, ovat sen vuoksi itse J u m a l a a vastaan!
Niinpä niin,, tunne-kuohuisten nieltäväksi tarkoitettua "hullutusta" (tosiaan).
Miten maailmassa kaikki ne miljoonat uskovat voivat olla niin ,,,,,,miten ihmeessä?Olihan se mukava reissu, kun sai olla nuorimman lapsen lapsen kanssa. Hän sai lahjaksi valkoisen keinuhevosen, samanlaisen, jonka KariHenrikin pojallekin lahjoitin, silloin kun hän vielä kanssasi totuuden tietä kulki.
Eikö uusi vuosikaan tuonut sinulle helpotusta epäuskoosi? Sehän kuuluu saumattomasti tähän lopuan ajan rajuun eksytykseen, kun jokainen porttoseurakuntaa omassa jumalanhuoneessaan matkii pappiensa johdolla Jeesuksen seurakuntaa. Niin kuin lapset leikkivät kotia uudessa leikkimökissään.
Etkö edes tätä pysty todeksi uskomaan:
Kaikkivaltiaasta Jumalasta ja hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta ei ole viimeisellä tuomiolla enää mitään lohtua ihmisille, jotka täällä maailmassa ovat eläneet Saatanan porttopappien oppien mukaan:
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolella oleville: 'Menkää pois minun
luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen
enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano,
mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin
alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa,
mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai
janoissasi, kodittoman tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä
auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet
tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet
tekemättä minulle.'
Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Tämän jälkeen alkaa se näytelmä, josta Jeesus jo ennalta mallin antoi, kun oikeamieliset seisovat hiljaa sivusta katsellen: "Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään", miten se väärämielisten suuri joukko, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla", alkaa kilvan tuoda esille omia tekojansa:
Kuinka he ovat kasteita uudistaneet, milloin Jeesuksen, milloin Jehovan, milloin Yeshuan ja milloin minkin nimeen. Monet kerskuvat silläkin, kuinka monta tuhatta litraa he ovat Jeesuksen "verta" ihmisille juottaneet ja miten monta miljoonaa "ruumiinpalasta" ovat heille öyläteissä syöttäneet.
Kerskutaanpa silläkin, miten monta tuhatta ihmistä he ovat alttareille kaataneet - juuri tämän kaavan mukaan:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."- gybo-g-gero
TeuvoSuni kirjoitti:
Olihan se mukava reissu, kun sai olla nuorimman lapsen lapsen kanssa. Hän sai lahjaksi valkoisen keinuhevosen, samanlaisen, jonka KariHenrikin pojallekin lahjoitin, silloin kun hän vielä kanssasi totuuden tietä kulki.
Eikö uusi vuosikaan tuonut sinulle helpotusta epäuskoosi? Sehän kuuluu saumattomasti tähän lopuan ajan rajuun eksytykseen, kun jokainen porttoseurakuntaa omassa jumalanhuoneessaan matkii pappiensa johdolla Jeesuksen seurakuntaa. Niin kuin lapset leikkivät kotia uudessa leikkimökissään.
Etkö edes tätä pysty todeksi uskomaan:
Kaikkivaltiaasta Jumalasta ja hänen Pojastaan Jeesuksesta Kristuksesta ei ole viimeisellä tuomiolla enää mitään lohtua ihmisille, jotka täällä maailmassa ovat eläneet Saatanan porttopappien oppien mukaan:
"Sitten hän sanoo vasemmalla puolella oleville: 'Menkää pois minun
luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen
enkeleilleen.
Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa. Minun oli jano,
mutta te ette antaneet minulle juotavaa.
Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne. Minä olin
alasti, mutta te ette vaatettaneet minua. Minä olin sairas ja vankilassa,
mutta te ette käyneet minua katsomassa.'
Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai
janoissasi, kodittoman tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä
auttaneet sinua?'
Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet
tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet
tekemättä minulle.'
Ja niin lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."
Tämän jälkeen alkaa se näytelmä, josta Jeesus jo ennalta mallin antoi, kun oikeamieliset seisovat hiljaa sivusta katsellen: "Sinä päivänä te ette kysy minulta mitään", miten se väärämielisten suuri joukko, joita on "kuin hiekkaa meren rannalla", alkaa kilvan tuoda esille omia tekojansa:
Kuinka he ovat kasteita uudistaneet, milloin Jeesuksen, milloin Jehovan, milloin Yeshuan ja milloin minkin nimeen. Monet kerskuvat silläkin, kuinka monta tuhatta litraa he ovat Jeesuksen "verta" ihmisille juottaneet ja miten monta miljoonaa "ruumiinpalasta" ovat heille öyläteissä syöttäneet.
Kerskutaanpa silläkin, miten monta tuhatta ihmistä he ovat alttareille kaataneet - juuri tämän kaavan mukaan:
"Monet sanovat minulle sinä päivänä: Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'
Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät."Kysyt reilusti; enkö usko?
Ja vastaan rehellisesti; etten usko. En edes enää vakavasti ajattele juuri näitä ihmisten rakentamia satuja ja tarinoita jotka jotkut itsensä vakavissaan ottavat ja asiaansa ehdottomasti uskovat maailmansa todellisuudeksi luovat.
Perustelut tähän näillä palstoilla olen antanut moneen kertaan, lähinnä kristiuskon mielettömyyden kautta peilaten. Tämä siksi että niitä todellisia Vastauksia, eli sitä "toista puolta" eli totuutta minulla ei valitettavasti ole.
Siihen mikä on absoluuttinen totuus mysteeriosta nimeltä Elämä en tiedä, en voi vastausta antaa, mutta olen vakuttunut siitä ettei se ainakaan kristiopin mukainen kuva ole. gybo-g-gero kirjoitti:
Kysyt reilusti; enkö usko?
Ja vastaan rehellisesti; etten usko. En edes enää vakavasti ajattele juuri näitä ihmisten rakentamia satuja ja tarinoita jotka jotkut itsensä vakavissaan ottavat ja asiaansa ehdottomasti uskovat maailmansa todellisuudeksi luovat.
Perustelut tähän näillä palstoilla olen antanut moneen kertaan, lähinnä kristiuskon mielettömyyden kautta peilaten. Tämä siksi että niitä todellisia Vastauksia, eli sitä "toista puolta" eli totuutta minulla ei valitettavasti ole.
Siihen mikä on absoluuttinen totuus mysteeriosta nimeltä Elämä en tiedä, en voi vastausta antaa, mutta olen vakuttunut siitä ettei se ainakaan kristiopin mukainen kuva ole.etteivät kaikki usko. Kuin myös tämäkin Jeesuksen ilmoitus:
"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."
Tiedäthän sinä sen, minkälaista elämää minä sain epäuskon vallassa 4O vuotta elää. Kahden jo pyhäkoulussa opitun Raamatun totuuden alla:
"Taivaassa ei ole ketään isätöntä, koska siellä on kaikilla isä." Tämä oli ainut lohtu isättömyyden tuskan alla elävälle pienelle pojalle.
Kun 40 vuotta sai elää tämän toisen opetuksen kanssa: "Jumala koskaa kaikille isien pahat teot, kolmanteen ja neljänteen polveen."
Ja totisesti hän kosti, ja niin monipuolisesti, että se varmasti tuntui. Ja kun en Raamattua lukenut, en tiennyt tuohon kostoon liittyvää lupausta:
"Mutta polvesta polveen minä osoitan laupeuttani niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."
En ole sinun suhteen epäuskoinen, sillä voihan olla sinunkin kohdalla niin, että tuon epäuskosi tähden Jumala pitää sinut erossa kaikkien porttojen lupauksista. Ja kun sellainen päivä eteesi tulee, että Jeesus Kristus ilmestyy sinulle ja ottaa sinut opetuslapsekseen, olen varma, ettei hän kutsuaan sinun epäuskosi tähden tyhjäksi tee.
Mietipä vielä tätäkin tapahtumaa elämssäi, miten Jumala panee porttopapitkin omalle asialleen. Kun rippikoulusta sain käteenii Uuden testamentin, jonka ensilehdellä oli tällainen teksti:
Teuvo Martti Suni syntynyt maaliskuun 1 p:nä 1937, on saatuaan kristinopin opetusta julkisesti tunnustanut uskonsa ja tänään ollut Lappeenrannan kirkossa ensimmäisen kerran Herran Pyhällä Ehtoollisella
Lappeenrannassa toukokuun 3 p:nä 1953.
Herkko Kivekäs.
Muistolause elämäsi matkalle Ps. 43:3
"Lähetä valkeutesi ja totuutesi. Ne minua johdattakoot, viekööt minut sinun pyhälle vuorelle, sinun asuntoihisi."
Ja jatkon varmasti tiedät, miten tämän ennustuksen sain todeksi elää samassa kirkossa 32 vuotta 3 kuukautta ja 8 päivää myöhemmin, 11.8.1985.
Jumala on pitkämielinen - sinunkin suhteen.- gybo-g-gero
TeuvoSuni kirjoitti:
etteivät kaikki usko. Kuin myös tämäkin Jeesuksen ilmoitus:
"Te ette kuitenkaan usko, koska ette ole minun lampaitani."
Tiedäthän sinä sen, minkälaista elämää minä sain epäuskon vallassa 4O vuotta elää. Kahden jo pyhäkoulussa opitun Raamatun totuuden alla:
"Taivaassa ei ole ketään isätöntä, koska siellä on kaikilla isä." Tämä oli ainut lohtu isättömyyden tuskan alla elävälle pienelle pojalle.
Kun 40 vuotta sai elää tämän toisen opetuksen kanssa: "Jumala koskaa kaikille isien pahat teot, kolmanteen ja neljänteen polveen."
Ja totisesti hän kosti, ja niin monipuolisesti, että se varmasti tuntui. Ja kun en Raamattua lukenut, en tiennyt tuohon kostoon liittyvää lupausta:
"Mutta polvesta polveen minä osoitan laupeuttani niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni."
En ole sinun suhteen epäuskoinen, sillä voihan olla sinunkin kohdalla niin, että tuon epäuskosi tähden Jumala pitää sinut erossa kaikkien porttojen lupauksista. Ja kun sellainen päivä eteesi tulee, että Jeesus Kristus ilmestyy sinulle ja ottaa sinut opetuslapsekseen, olen varma, ettei hän kutsuaan sinun epäuskosi tähden tyhjäksi tee.
Mietipä vielä tätäkin tapahtumaa elämssäi, miten Jumala panee porttopapitkin omalle asialleen. Kun rippikoulusta sain käteenii Uuden testamentin, jonka ensilehdellä oli tällainen teksti:
Teuvo Martti Suni syntynyt maaliskuun 1 p:nä 1937, on saatuaan kristinopin opetusta julkisesti tunnustanut uskonsa ja tänään ollut Lappeenrannan kirkossa ensimmäisen kerran Herran Pyhällä Ehtoollisella
Lappeenrannassa toukokuun 3 p:nä 1953.
Herkko Kivekäs.
Muistolause elämäsi matkalle Ps. 43:3
"Lähetä valkeutesi ja totuutesi. Ne minua johdattakoot, viekööt minut sinun pyhälle vuorelle, sinun asuntoihisi."
Ja jatkon varmasti tiedät, miten tämän ennustuksen sain todeksi elää samassa kirkossa 32 vuotta 3 kuukautta ja 8 päivää myöhemmin, 11.8.1985.
Jumala on pitkämielinen - sinunkin suhteen.Kiitos Teuvo niistä sanoistasi joista olen aavistavani aidon välittämisen ja huolen. :)
No ole huoleti, sillä uskon puutteeni liittyy ns. sokeaan uskoon ja nimenomaan niihin dogmaattisiin opinkappaleisiin, jotka aikansa eksegeetit ovat oman vallan - ja rahanhimonsa tyydyttämiseksi kansalle uskottaviksi asettaneet.
Sokea usko estää ihmisiä mm. näkemästä Mithralaisuuden ja Sol invictus kultin yhtäläisyyden kristinuskon kanssa. Kammottavinta olisi jos minä, joka näen nuo yhteydet selvästi, ohittaisin tuon faktan ja toteaisin "pakettiin" kuuluvan "Saatanan" etukäteen kavaltaneen mithralaisille kristinuskon tulevat "pyhät salaisuudet".
Käsääxsä Teuvo ajatteluni perustan tässä suhteessa?
Kyse kristiuskon muovautumisessa on uskonnollisten johtajien/johto-hahmojen henkilökohtaisten näkemysten lisämausteista keskenään kilpailevien suuntausten mixissä.
Käytännössä kristiopin inhimillistämiseen on osa-syyllisiä myös ateistis-deistiset valistajat. Tavallaan se oli erhe koska kristiopin valhe menee nyt paremmin lävitse.
Kornia siis on se että ateisti-deistit auttoivat tavallaan kristinuskon muovautumista ihmis-ystävällisemmäksi ja sen jopa omalla verellellään ja siksi kristiusko sai ajan saatossa lisää kannattajia heidän uhrautumisensa vuoksi. ;)
No se siitä, en yleensä ilmaise omia henkilökohtaisia ajatuksia, vaan perään logiikkaa itseltäni ja muilta aiheesta kun aiheesta, mutta sinä olet niin mukava mies Teuvo, että saat minut juttelemaan ohi aiheenkin. :) gybo-g-gero kirjoitti:
Kiitos Teuvo niistä sanoistasi joista olen aavistavani aidon välittämisen ja huolen. :)
No ole huoleti, sillä uskon puutteeni liittyy ns. sokeaan uskoon ja nimenomaan niihin dogmaattisiin opinkappaleisiin, jotka aikansa eksegeetit ovat oman vallan - ja rahanhimonsa tyydyttämiseksi kansalle uskottaviksi asettaneet.
Sokea usko estää ihmisiä mm. näkemästä Mithralaisuuden ja Sol invictus kultin yhtäläisyyden kristinuskon kanssa. Kammottavinta olisi jos minä, joka näen nuo yhteydet selvästi, ohittaisin tuon faktan ja toteaisin "pakettiin" kuuluvan "Saatanan" etukäteen kavaltaneen mithralaisille kristinuskon tulevat "pyhät salaisuudet".
Käsääxsä Teuvo ajatteluni perustan tässä suhteessa?
Kyse kristiuskon muovautumisessa on uskonnollisten johtajien/johto-hahmojen henkilökohtaisten näkemysten lisämausteista keskenään kilpailevien suuntausten mixissä.
Käytännössä kristiopin inhimillistämiseen on osa-syyllisiä myös ateistis-deistiset valistajat. Tavallaan se oli erhe koska kristiopin valhe menee nyt paremmin lävitse.
Kornia siis on se että ateisti-deistit auttoivat tavallaan kristinuskon muovautumista ihmis-ystävällisemmäksi ja sen jopa omalla verellellään ja siksi kristiusko sai ajan saatossa lisää kannattajia heidän uhrautumisensa vuoksi. ;)
No se siitä, en yleensä ilmaise omia henkilökohtaisia ajatuksia, vaan perään logiikkaa itseltäni ja muilta aiheesta kun aiheesta, mutta sinä olet niin mukava mies Teuvo, että saat minut juttelemaan ohi aiheenkin. :)jonka Hengen johdatuksessa tuonkin vastauksen sinulle kirjoitin.
Kyllä se paketti kuuluu Saatanalle, joka alkoi avata sitä jo heti, kun Jumala ensimmäiset ihmiset paratiisiin johdatti. Siellä se piti sen kuuluisan ihmiskunnan ensimäisen herätyskokouksen, eli evankeliointitilaisuuden, jota yhä edelleen tässäkin maassa harrastetaan.
Kun katselet kauan ennen kristinuskoa pakanain rakentamia temppeleitä, et niin sokea ole, ettekö huomaisi niissä juuri näitä samoja piirteitä, kuin siinäkin Saatanan rakennuttamassa prototyypissä heti vedenpaisumuksen jälkeen:
Babylonin torni
"Koko maailma käytti samoja sanoja ja puhui yhtä kieltä. Kun ihmiset siirtyivät itään, he löysivät Sinearin maasta tasangon ja jäivät sinne asumaan.
Ja he sanoivat toisilleen: "Tehkäämme tiiliä ja polttakaamme ne koviksi." He käyttivät savitiiltä rakennuskivenä ja asfalttipikeä muuraamiseen.
He sanoivat: "Rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, joka ulottuu taivaaseen asti. Sillä tavoin saamme mainetta emmekä myöskään hajaannu yli koko maan."
Herra tuli katsomaan kaupunkia ja tornia, jota ihmiset rakensivat, ja sanoi: "Siinä he nyt ovat, yksi kansa, jolla on yksi ja sama kieli. Tämä, mitä he ovat saaneet aikaan, on vasta alkua. Nyt he pystyvät tekemään mitä tahansa.
Menkäämme sekoittamaan heidän kielensä, niin etteivät he ymmärrä toistensa puhetta."
Ja niin Herra hajotti heidät sieltä kaikkialle maailmaan, ja he lakkasivat rakentamasta kaupunkia.
Kaupunki sai nimen Babylon, sillä siellä Herra sekoitti ihmisten kielen ja sieltä hän hajotti heidät kaikkialle maailmaan."
Huomaa tuosta kaksi asiaa:
Ensiksi Saatanan sanat: "Rakentakaamme itsellemme kaupunki ja torni, joka ulottuu taivaaseen asti. Sillä tavoin saamme mainetta emmekä myöskään hajaannu yli koko maan."
Ja mainettahan ovat näiden rakennusten rakentajat ovat kautta vuosituhanten jatkuvasti saaneet.
Sitten Herran sanat: "Tämä, mitä he ovat saaneet aikaan, on vasta alkua. Nyt he pystyvät tekemään mitä tahansa."
Ja "mitä tahansa" on kaikkien nähtävissä siinä kullan kimalteisessa loistossa, jolla Saatana on temppelinsä pakanoilla ja Vatikaanin loistosta alkaen näillä itsensä kristityiksi uskovilla ihmisillä itselleen rakennuttanut.
Kun kävin läpi vuoden 2010 avaukseni, niin tammikuussa niistä poistatettiin 5, helmikuussa enää vain yksi.
Ja sen jälkeen ovat kaikki avaukseni saaneet jäädä palstan historiaan.
Tämä ei suinkaan johdu siitä, että väärämielisten poistopyynnöt olisivat vähentyneet, vaan todellinen syy lienee kun tämän palvelun ylläpito siirtyi oikemielisemmälle omistajalle.
Joten heille on syytä esittää kiitokset ja toivoa saman linjan jatkuvan edelleen.- palstaa seurannut...
Minusta näyttää, että pahimmat herjaajasikin ovat vähän rauhoittuneet. Johtunee siitä, että sinulla on sentään aika paljon kannattajia, toki muutama uskollinen "räksyttäjä" löytyy aina.
- teuvontunnistaja
palstaa seurannut... kirjoitti:
Minusta näyttää, että pahimmat herjaajasikin ovat vähän rauhoittuneet. Johtunee siitä, että sinulla on sentään aika paljon kannattajia, toki muutama uskollinen "räksyttäjä" löytyy aina.
olla puskasta kehumatta itseäsi?
Kiitos kun muistutit, esitän poistopyyntöni pikapikaa tästä avauksesta. palstaa seurannut... kirjoitti:
kun Kristuksen Henki elämääni ohjaa, on helppo jatkaa samaan malliin. Ja olenhan jo oppinut näitä "räksyttäjiänikin" rakastamaan, koska palkkani ei taivaassa kerry totuuden kannattajista, vaan näiden "räksyttäjien" vihan sanoista:
"Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.
Iloikaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri."
"En sano teitä enää palvelijoiksi, sillä palvelija ei tunne isäntänsä aikeita. Minä sanon teitä ystävikseni, olenhan saattanut teidän tietoonne kaiken, minkä olen Isältäni kuullut.
"Ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät, ja minun tahtoni on, että te lähdette liikkeelle ja tuotatte hedelmää, sitä hedelmää joka pysyy. Kun niin teette, Isä antaa teille kaiken, mitä minun nimessäni häneltä pyydätte."
Ja tätä lähettäjäni tahtoa olen saanut uskollisesti jo yli 22 vuotta noudattaa.teuvontunnistaja kirjoitti:
Kiitos kun muistutit, esitän poistopyyntöni pikapikaa tästä avauksesta.mutta sinulta se maltti näyttää puuttuvan. Olenhan sanonut sinulle, että pyydä Saatanalta edes hieman parempi tietäjähenki, etteivät kaikki viestisi olisi valheen tuulesta temmattuja.
Olenhan saanut erään helluntailaisen kautta nähdä todeksi sen, miten tarkkaan Saatana minunkin kohdalla Jumalan suunnitelmat tuntee, kun tämä näinen kolmen vuoden kuluttua, ensin puhelimessa saneli minulle tämän viestinsä, ja lähetti sen vielä todistukseksi myöhemmin kirjeessä:
"Herran edessä tuli tuli tällainen viesti Pyhän Hengen kautta
Teuvo Sunille: 'Sinulle on Jumalan aivoituksen mukaan
mitattu osa suuressa elonleikkuussa, joka on edessä,
se on lyhyt, mutta sen vaikutus on suuri. Se alkaa yksilötasolla
voitetuista ihmisistä ja laajenee siitä kuin tuli kuivassa pensaassa.
Siksi Herra kehottaa. Ole aivan luja luja ja rohkea, ole vartiopaikallasi
vanhurskauden ja totuuden puolesta. Ihmispelon älä anna asettaa paulaa
tiellesi
Uskalla olla erilainen kuin muut, koska sinulla on henkilökohtainen tehtävä.
Neuvot tulet saamaan Herralta. Sinun apusi sodassa on Pyhä Henki ja
veren voima'."
Veren voimaa en ole Kristukselta saanut, mutta Hengen voiman kyllä.- sinua tarkkaileva
Luuk.6:92: Hänelle Jeesus vastasi: "Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan."
- tuntijan, tuntija
teuvontunnistaja kirjoitti:
Kiitos kun muistutit, esitän poistopyyntöni pikapikaa tästä avauksesta.Olet todella säälittävä "räksyttäjä". Sinä et pysty poistattamaan tältä palstalta, kuin omat lapselliset satusi. Kannattaisi muuten opetella opetella jokunen lause lisää, ettei tarvitsisi hokea tuota samaa lorua vuodesta toiseen.
sinua tarkkaileva kirjoitti:
Luuk.6:92: Hänelle Jeesus vastasi: "Joka tarttuu auraan ja katsoo taakseen, ei ole sopiva Jumalan valtakuntaan."
Sillä tarkkaillaanhan minua taivaastakin joka ainut hetki.
Eikä sitä minulle synniksi lueta, vaikka kertailisin joka päivä yli 70-vuotisen elämäni vaiheita, Jumalan vihan myrskyistä ja rakkauden lämmöstä.
Monet kun joutuvat koko elämänsä elämään ilman ainuttakaan Jumalan Hengen kosketusta. Ammentaen uskonsa vain 1900-2000 vuotta sitten eläneiden ihmisten elämästä.
Vaikka Jumala on kyllä varmasti joka ainoaa ihmistä tavalla tai toisella kutsunut ja koskettanut, mutta tästä lopun ajan rajusta eksytyksestä johtuen Saatanan tekopyhittämille ihmisille Jumalan kutsut ovatkin Saatanan kutsuja, joka yrittää vetää heidät pois rakkaista seurakunnistaan, kuten tämäkin:
"Sen porton (näiden lopun ajan seurakuntien) viiniä, vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet,
kaikki maailman kuninkaat (siis esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman
kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään."
Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi: "Lähtekää pois, jättäkää hänet, te,
jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä, ettekä jäisi alttiiksi
niille vitsauksille, joilla häntä lyödään. Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti,
eikä Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."
Sulkeissa oleva teksti on Pyhän Hengen antamaa päivitystä.tuntijan, tuntija kirjoitti:
Olet todella säälittävä "räksyttäjä". Sinä et pysty poistattamaan tältä palstalta, kuin omat lapselliset satusi. Kannattaisi muuten opetella opetella jokunen lause lisää, ettei tarvitsisi hokea tuota samaa lorua vuodesta toiseen.
koska Saatana matkii noissä yön valvoinnoissakin Jumalaa.
Olenhan kertonut miten monet Pyhän Hengen opetukset ovat tapahtuneet yön hiljaisina hetkinä kello kahden ja nejän välillä.- JH
sinua tarkkaileva kirjoitti:
Vertauksesi on vähintäänkin ontuva, eikä se liity mitenkään Sunin kommenttiin.
Ison valkoisen kirjekuoren, josta lähettäjän nimi puuttui, mutta postitarra paljasti lähetyspaikkakunnan:
SUOMI-FINLAND 04.01.11 Klo 09:45 1,50 HIMANKA
Ajattelin siinä nyt olevan himankalaisen MHP:n kutsun käräjäoikeuteen, mutta sisällä olikin kolme viime vuoden Stefanus-Lähetys ry:n lahkolehteä. Jokaisessa mukana lahkojen tavan mukaan tilillepanokortti.
Oli tuo lähettäjä kuka tahansa, niin tuon lahkon sääntöjä hän oli rikkonut, sillä jokaisessa lehdessä on lähettäjän ilmoitus:
Huom! Lehden tilaus toiselle henkilölle vain asinomaisen suostumuksella!- himankalainen
edes muutamaa kymppiä lahjoittaa noille vainoista kärsiville, sillä vainotaanhan sinuakin?
- ~lähetti.
Tuskin haasteet tulee noin avoimissa kuorissa.
Siinä on todellista vainoa, niissä lehdissä kirjoitettuna, eikä se mikään tilaus oo.
Se on "traktaatti" mainos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ps. 73:6
Sen tähden ylpeys koristaa heidän kaulaansa ja väkivalta on viittana heidän yllään.
Sananl. 11:2
Missä on ylpeys, sinne tulee häpeä, nöyrien kumppani on viisaus. [Sananl. 16:18, Sananl. 18:12]
Sananl. 16:18
Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. [Sananl. 11:2, Sananl. 18:12]
Sananl. 18:12
Ylpeys vie ihmisen perikatoon, kunnian tie käy nöyryyden kautta. [Sananl. 11:2, Sananl. 16:18]
Sananl. 29:23
Ylpeys vie nöyryytykseen, vaatimaton saa kunniaa.
Hoos. 5:5
Israelin ylpeys koituu sille itselleen tuhoksi. Israel ja Efraim kompastuvat rikoksiinsa, myös Juuda lankeaa niiden kanssa. [Hoos. 7:10]
Hoos. 7:10
Israelin ylpeys koituu sille itselleen tuhoksi, mutta se ei silti palaa Herran, Jumalansa, luo, ei etsi häntä. [Hoos. 5:5]
Mark. 7:22
aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli. ~lähetti. kirjoitti:
Tuskin haasteet tulee noin avoimissa kuorissa.
Siinä on todellista vainoa, niissä lehdissä kirjoitettuna, eikä se mikään tilaus oo.
Se on "traktaatti" mainos.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ps. 73:6
Sen tähden ylpeys koristaa heidän kaulaansa ja väkivalta on viittana heidän yllään.
Sananl. 11:2
Missä on ylpeys, sinne tulee häpeä, nöyrien kumppani on viisaus. [Sananl. 16:18, Sananl. 18:12]
Sananl. 16:18
Pöyhkeys vie perikatoon, ylpeys käy lankeemuksen edellä. [Sananl. 11:2, Sananl. 18:12]
Sananl. 18:12
Ylpeys vie ihmisen perikatoon, kunnian tie käy nöyryyden kautta. [Sananl. 11:2, Sananl. 16:18]
Sananl. 29:23
Ylpeys vie nöyryytykseen, vaatimaton saa kunniaa.
Hoos. 5:5
Israelin ylpeys koituu sille itselleen tuhoksi. Israel ja Efraim kompastuvat rikoksiinsa, myös Juuda lankeaa niiden kanssa. [Hoos. 7:10]
Hoos. 7:10
Israelin ylpeys koituu sille itselleen tuhoksi, mutta se ei silti palaa Herran, Jumalansa, luo, ei etsi häntä. [Hoos. 5:5]
Mark. 7:22
aviorikokset, ahneus, häijyys, vilppi, irstaus, pahansuopuus, herjaus, ylpeys ja uhmamieli.kun ei minua ole koskaan oikeuteen haastettu.
Ja mitä vainoon tulee, niin minua vainotaan Kristuksen Hengen ja totuuden tähden.
Saatanan porttoseurakuntia vainoavat pakanat ja toisenlaisen hengen Saatanalta saaneet portot.
Se lähetys oli siis alkuperäisen himankalaisen Marjan lähettämä. Täysin turhaan tuhlasit rahasi isoon kirjekuoreen ja 1.5 euron postimaksuun.
Vaikka saatoit hyvin kuvitella tekeväsi pyhää palvelusta jumallesi.himankalainen kirjoitti:
edes muutamaa kymppiä lahjoittaa noille vainoista kärsiville, sillä vainotaanhan sinuakin?
Aivan riittämiin luterilaiselle portolle markkoja kiikutin, kun epäuskon vallassa elin.
Ja mitä vainoon tulee, lue tuosta alta vastaukseni tuon kirjeen lähettäjälle.- as, ajaja
TeuvoSuni kirjoitti:
kun ei minua ole koskaan oikeuteen haastettu.
Ja mitä vainoon tulee, niin minua vainotaan Kristuksen Hengen ja totuuden tähden.
Saatanan porttoseurakuntia vainoavat pakanat ja toisenlaisen hengen Saatanalta saaneet portot.
Se lähetys oli siis alkuperäisen himankalaisen Marjan lähettämä. Täysin turhaan tuhlasit rahasi isoon kirjekuoreen ja 1.5 euron postimaksuun.
Vaikka saatoit hyvin kuvitella tekeväsi pyhää palvelusta jumallesi.Älä oo varma.
Haasteet tulee kirjatussa kuoressa, ja ne on lunastettav, ellei toisin sovita. as, ajaja kirjoitti:
Älä oo varma.
Haasteet tulee kirjatussa kuoressa, ja ne on lunastettav, ellei toisin sovita.siinäkin käy toteen Jeesuksen ilmoitus:
"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."
Ja saat olla varma, etten siihen istuntoon asianajajaa tarvitse.- himankalainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Aivan riittämiin luterilaiselle portolle markkoja kiikutin, kun epäuskon vallassa elin.
Ja mitä vainoon tulee, lue tuosta alta vastaukseni tuon kirjeen lähettäjälle.Jeesuksen määräämistä kymmenyksistä?
- jk.
TeuvoSuni kirjoitti:
siinäkin käy toteen Jeesuksen ilmoitus:
"Mutta kun teidät luovutetaan viranomaisten käsiin, älkää olko huolissanne siitä, miten tai mitä puhuisitte, sillä teille annetaan tuona hetkenä sanat, jotka teidän tulee puhua.
Te ette puhu itse, teissä puhuu Isänne Henki."
Ja saat olla varma, etten siihen istuntoon asianajajaa tarvitse.Markus 15
Jeesuksen kuulustelu ja tuomio
2 Pilatus kysyi Jeesukselta: "Oletko sinä juutalaisten kuningas?" "Sinä sen sanoit", Jeesus vastasi.
3 Ylipapit esittivät nyt useita syytöksiä häntä vastaan,
4 ja Pilatus kysyi: "Etkö lainkaan vastaa? Kuulethan, mistä kaikesta he sinua syyttävät." [Mark. 14:61 ]
5 Mutta Jeesus ei enää vastannut mitään. Tämä ihmetytti Pilatusta. - ghjfgjjfgjf
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaikka saatoit hyvin kuvitella tekeväsi pyhää palvelusta jumallesi."Ja mitä vainoon tulee, niin minua vainotaan Kristuksen Hengen ja totuuden tähden. "
Vaino on määrätietoista ja usein pitkäaikaista väärinkohtelua yhtä henkilöä tai ryhmää kohtaan. Vainoa voidaan harjoittaa useista syistä, kuten uskonnon, etniseen ryhmään kuulumisen tai poliittisten mielipiteiden perusteella.
Vainoaminen on yksi henkisen väkivallan muoto.
Tällä palstalla on ainakin yksi henkilö, joka määrätietoisesti ja pitkäkestoisesti(vuosikausia melkein päivittäin) on vainonnut tämän palstan kirjoittajia pilkkaamisellaan ja herjaamisellaan, niin yksityisiä henkilöitä kuin myös heidän edustamiaan uskonnollisia yhdyskuntia. Osan tuosta vainosta(pilkasta ja herjasta) viime aikoina on saanut myös raamatun henkilöt Paavali ja Pietari. ghjfgjjfgjf kirjoitti:
"Ja mitä vainoon tulee, niin minua vainotaan Kristuksen Hengen ja totuuden tähden. "
Vaino on määrätietoista ja usein pitkäaikaista väärinkohtelua yhtä henkilöä tai ryhmää kohtaan. Vainoa voidaan harjoittaa useista syistä, kuten uskonnon, etniseen ryhmään kuulumisen tai poliittisten mielipiteiden perusteella.
Vainoaminen on yksi henkisen väkivallan muoto.
Tällä palstalla on ainakin yksi henkilö, joka määrätietoisesti ja pitkäkestoisesti(vuosikausia melkein päivittäin) on vainonnut tämän palstan kirjoittajia pilkkaamisellaan ja herjaamisellaan, niin yksityisiä henkilöitä kuin myös heidän edustamiaan uskonnollisia yhdyskuntia. Osan tuosta vainosta(pilkasta ja herjasta) viime aikoina on saanut myös raamatun henkilöt Paavali ja Pietari.Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan jo paaduttamille pahinta vainoa on kuulla totuus itsestään. Jos näin ei olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut Isälleen tätäkään viestittää:
teidän sanaanne.
- - -
profeetoille.
"Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?"himankalainen kirjoitti:
Jeesuksen määräämistä kymmenyksistä?
"Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
Minä olin koditon, ja te otitte minut luokseni.
Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut."
Tästä syystä kymmenyksiä enemmän menevät euroni Unisefille ja Sos-lapsikylälle, joista lähin on naapurikunnassa Vihannissa.
Porttopapit eivät ole nälkäisiä eivätkä kodittomia, joten suosittelen tätä samaa sinullekin.- sdsdgsdgfdsfgh
TeuvoSuni kirjoitti:
Saatanan tekopyhittämille ja Jumalan jo paaduttamille pahinta vainoa on kuulla totuus itsestään. Jos näin ei olisi, ei Jeesuksen olisi tarvinnut Isälleen tätäkään viestittää:
teidän sanaanne.
- - -
profeetoille.
"Leijona ärjyy, kuka ei pelkäisi? Herra Jumala puhuu, kuka ei julistaisi?""Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle
hyökätä synnin paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus." "
Tuota noin? Onko kenties muutama sata ihmistä, jotka ovat kenties sinusta kuulleet ja tekstejäsi lukeneet koko suomen kansa?
Täällä on kuitenkin yli 5 miljoonaa ihmistä ja sinä väität että: "nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään".
Sinulle voi vain sanoa: "Herää jo unestasi." sdsdgsdgfdsfgh kirjoitti:
"Jos Kristus ei olisi minuakaan kutsunut, kouluttanut ja tämän kansan keskelle
hyökätä synnin paljastajaa vastaa. "Hyökkäys on paras puolustustus." "
Tuota noin? Onko kenties muutama sata ihmistä, jotka ovat kenties sinusta kuulleet ja tekstejäsi lukeneet koko suomen kansa?
Täällä on kuitenkin yli 5 miljoonaa ihmistä ja sinä väität että: "nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään".
Sinulle voi vain sanoa: "Herää jo unestasi."hyvin pienellä ihmismäärällä, ja kuitenkin ne varsin hyvin kuvastavat koko kansan sen hetkistä ajattelua.
Ja näkeehän sen jo tämänkin kansan porttolahkojen suuresta lukumäärästä, mikä henki heitä tekopyhyyden tiellä kuljettaa.
Ja sinäkin olet hyvä todistus tuon paikkaansa pitävyydestä, kun oli pakko siirtyä Saatanan hyökkäysvaunuun.- himankalainen
TeuvoSuni kirjoitti:
"Minun oli nälkä, ja te annoitte minulle ruokaa.
Minun oli jano, ja te annoitte minulle juotavaa.
Minä olin koditon, ja te otitte minut luokseni.
Minä olin alasti, ja te vaatetitte minut."
Tästä syystä kymmenyksiä enemmän menevät euroni Unisefille ja Sos-lapsikylälle, joista lähin on naapurikunnassa Vihannissa.
Porttopapit eivät ole nälkäisiä eivätkä kodittomia, joten suosittelen tätä samaa sinullekin.kun sinusta oli maiminta Raahen Seudussa?
- ghjfghjffghj
TeuvoSuni kirjoitti:
hyvin pienellä ihmismäärällä, ja kuitenkin ne varsin hyvin kuvastavat koko kansan sen hetkistä ajattelua.
Ja näkeehän sen jo tämänkin kansan porttolahkojen suuresta lukumäärästä, mikä henki heitä tekopyhyyden tiellä kuljettaa.
Ja sinäkin olet hyvä todistus tuon paikkaansa pitävyydestä, kun oli pakko siirtyä Saatanan hyökkäysvaunuun.kuin tehtäisiin galluppi tämän palstan lukioille: tiedätkö kuka on Teuvo Suni? Mistä hänet parhaiten tunnetaan?
Ja se mitä he vastaavat sitten kuvastaisi koko kansan sen hetkistä ajattelua sinusta. Niinkö?
Eli täällä olevien suhtautuminen sinuun kertoo koko kansan suhtautumisen?
Gallupeilla jos millä on helppo huijata ja johdatella kansaa ihan mihin huvittaa. ghjfghjffghj kirjoitti:
kuin tehtäisiin galluppi tämän palstan lukioille: tiedätkö kuka on Teuvo Suni? Mistä hänet parhaiten tunnetaan?
Ja se mitä he vastaavat sitten kuvastaisi koko kansan sen hetkistä ajattelua sinusta. Niinkö?
Eli täällä olevien suhtautuminen sinuun kertoo koko kansan suhtautumisen?
Gallupeilla jos millä on helppo huijata ja johdatella kansaa ihan mihin huvittaa.panemasta alulle tuota galluppia?
himankalainen kirjoitti:
kun sinusta oli maiminta Raahen Seudussa?
tositapahtumasta vääntää rinta rottingille?
Minulle ei tuota lehteä tule, joten en siitä muuta tiedä kuin eään naapurin maininnan.
Vaikka jouluna lasteni lapsiakin tapasin, niin tämän joulun paras lahja oli sen 3-vuotiaan pojan kyselyt ja rakkaus tuohon keinuhevoseen, kun hänet tuotiin siihen tutustumaan.
"Mistä olette tämän saaneet?" Oli ensimmäinen kysymys. Kun kerroin, että olen sen itse valmistanut, niin voi sitä kysymysten määrää joka ainoasta hevosen kohdasta: "Miten sinä olet tämän tehnyt..."- ghjjfghjghjjg
TeuvoSuni kirjoitti:
panemasta alulle tuota galluppia?
se ei kertoisi totuutta yli 5 miljoonan ihmisen puolesta, jotka eivät sinusta mitään tiedä eivätkä sinun missiostasi. Väitteesi: "Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään". Sinun missiosi ei ole tavoittanut joka ainoaa suomalaista. Ymmärräthän sinä sen? Ja sitä ei gallupeilla mittailla. Raamattu palstalla pyörii hyvin pieni porukka ihmisiä, joten olisi hyvä sinunkin katsoa totuutta silmiin ja myöntää itsellesi, että sinun juttusi menee välillä aikamoisiksi ylilyönneiksi ja liioitteluiksi.
- utelias.
ghjjfghjghjjg kirjoitti:
se ei kertoisi totuutta yli 5 miljoonan ihmisen puolesta, jotka eivät sinusta mitään tiedä eivätkä sinun missiostasi. Väitteesi: "Mutta nyt joka ainoan on mahdotonta puolustella syntisyyttään". Sinun missiosi ei ole tavoittanut joka ainoaa suomalaista. Ymmärräthän sinä sen? Ja sitä ei gallupeilla mittailla. Raamattu palstalla pyörii hyvin pieni porukka ihmisiä, joten olisi hyvä sinunkin katsoa totuutta silmiin ja myöntää itsellesi, että sinun juttusi menee välillä aikamoisiksi ylilyönneiksi ja liioitteluiksi.
Olen tehnyt kyseistä galluppia ja laihoin tuloksin.
Yksi pappi ainoastaan tunsi kyseisen henkilön.
Kukaan muu ei ollut kuullut mitään. ghjjfghjghjjg kirjoitti:
että se pitäisi tehdä rehellisesti päivän valossa, omalla nimellä, ja saada tietoon vastaajienkin nimet ja heidän porttoseurakuntansa.
Ja mitä tähän raamattukekusteluun tulee, en ikinä olisi tänne osannut tulla, ellei Pyhä Henki olisi johdattanut ja sanonut: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja paljon se on yli viiden vuoden aikana saanut aikaan. Kaikki alkuaan omilla nimerkeillä totuutta vastustaneet kymmenet ihmiset ovat kadonneet, piiloutuneet puskaan tai riettauden virtaan, josta silloin tällöin huutelevat herjauksiaan.
Kun kolmen ensimmäisen vuoden aikana lähes joka toinen keskustelun avaukseni poistatettiin, niin tuossa taannoin kerroin, minkälainen vuosi viime vuosi oli.- minä se olen
TeuvoSuni kirjoitti:
tositapahtumasta vääntää rinta rottingille?
Minulle ei tuota lehteä tule, joten en siitä muuta tiedä kuin eään naapurin maininnan.
Vaikka jouluna lasteni lapsiakin tapasin, niin tämän joulun paras lahja oli sen 3-vuotiaan pojan kyselyt ja rakkaus tuohon keinuhevoseen, kun hänet tuotiin siihen tutustumaan.
"Mistä olette tämän saaneet?" Oli ensimmäinen kysymys. Kun kerroin, että olen sen itse valmistanut, niin voi sitä kysymysten määrää joka ainoasta hevosen kohdasta: "Miten sinä olet tämän tehnyt..."miten tämä liittyy Raamattu keskusteluun?
utelias. kirjoitti:
Olen tehnyt kyseistä galluppia ja laihoin tuloksin.
Yksi pappi ainoastaan tunsi kyseisen henkilön.
Kukaan muu ei ollut kuullut mitään.tuli kirjoitusvirhe, ja siksi poistin. Tässä virheetön viestini:
Jatka tutkimustasi, ja lueta heillä vaikka nämä tänne kirjoittami viimeiset 16. Erinomaista ilmetystä, niin eiköhän pappien henkien salaisuus sinullekin selviä?minä se olen kirjoitti:
miten tämä liittyy Raamattu keskusteluun?
Sillä lapsen kaltaisuus on yksi Raamatun perustotuuksista, jos heille alusta alken kerrotaan totuus, eikä valehdella kuten maassa tapana on:
"Kirkot ovat jumalanhuoneita joissa pappisedät ja -tädit palvelevat Jumalaa, järjestämällä meille jumalanpalveluksia."minä se olen kirjoitti:
miten tämä liittyy Raamattu keskusteluun?
en katso ketään kyselijää yli olkain, vaan annan jokaiselle vastauksen totuudessa, vaikka tiedän, että se vain harvoja tyydyttää.
- Ei himankalainen
TeuvoSuni kirjoitti:
Vaikka saatoit hyvin kuvitella tekeväsi pyhää palvelusta jumallesi.Jos tuo olisi haluttu salata, lähetys paikka,
niin siihen olisi laitettu merkit,
että se olisi näkynyt Oulu tai jokin muu leimaus paikka.
>>>Saatanan porttoseurakuntia vainoavat pakanat ja toisenlaisen hengen Saatanalta saaneet portot. Ei himankalainen kirjoitti:
Jos tuo olisi haluttu salata, lähetys paikka,
niin siihen olisi laitettu merkit,
että se olisi näkynyt Oulu tai jokin muu leimaus paikka.
>>>Saatanan porttoseurakuntia vainoavat pakanat ja toisenlaisen hengen Saatanalta saaneet portot.koska se tulee sinun sydämestäsi, siellä asuvan hengen sanelemana.
Olisiko sinulla kanttia sanoa tuo sama rehellisesti omalla nimelläsi, ja minuun henkilökohtaisesti yhteyttä ottamalla?- jk.
TeuvoSuni kirjoitti:
että se pitäisi tehdä rehellisesti päivän valossa, omalla nimellä, ja saada tietoon vastaajienkin nimet ja heidän porttoseurakuntansa.
Ja mitä tähän raamattukekusteluun tulee, en ikinä olisi tänne osannut tulla, ellei Pyhä Henki olisi johdattanut ja sanonut: "Kokeile, mitä täällä saa aikaan totuus."
Ja paljon se on yli viiden vuoden aikana saanut aikaan. Kaikki alkuaan omilla nimerkeillä totuutta vastustaneet kymmenet ihmiset ovat kadonneet, piiloutuneet puskaan tai riettauden virtaan, josta silloin tällöin huutelevat herjauksiaan.
Kun kolmen ensimmäisen vuoden aikana lähes joka toinen keskustelun avaukseni poistatettiin, niin tuossa taannoin kerroin, minkälainen vuosi viime vuosi oli.Kaikki tuo mitä kerrot on itsensä korottamista.
Ajatteletko koskaan että jonkun muunkin olisi Jumala johdattanut sinulle näyttämään oikeaa tietä.
Onhan "seurakuntasi " vailla seuraajiasi,poksahti taivaan tuuliin ,
ja siksi koska näkevät läpi kuka sinua TeuvoSuni johdattaa.
Kristuksen ja Jumalan Henki on Rakkaus, ja se nostaa ja parantaa, sinun henkesi lyö ja tappaa.
Raamattu kertoo selvästi Lusiferin luonteen.
Siellä on YLPEYS, korottaa itseään, ahneus. jne. - ghjghjghjggh
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun kolmen ensimmäisen vuoden aikana lähes joka toinen keskustelun avaukseni poistatettiin, niin tuossa taannoin kerroin, minkälainen vuosi viime vuosi oli.5 vuotta täällä nyt sitten olet kokeillut. Montako vuotta kokeilu vielä kestää tässä pikku pikku palstalla, jos vain kokeilusta on kyse?
Jos totuudesta olisi kyse, niin silloin se pitäisi viedä kaikkeen maailmaan, kaikille kansoille ja kielille. jk. kirjoitti:
Kaikki tuo mitä kerrot on itsensä korottamista.
Ajatteletko koskaan että jonkun muunkin olisi Jumala johdattanut sinulle näyttämään oikeaa tietä.
Onhan "seurakuntasi " vailla seuraajiasi,poksahti taivaan tuuliin ,
ja siksi koska näkevät läpi kuka sinua TeuvoSuni johdattaa.
Kristuksen ja Jumalan Henki on Rakkaus, ja se nostaa ja parantaa, sinun henkesi lyö ja tappaa.
Raamattu kertoo selvästi Lusiferin luonteen.
Siellä on YLPEYS, korottaa itseään, ahneus. jne.Totuus on ylpeyttä, mielenvikaisuttaa, narsismia ja kaikkea muuta kaikille niille, jotka ovat sen etsimisen elämässään kadottaneet.
Onko tämä opetuslasten helluntain jälkeisessä Suuren neuvoston kokouksessa antama lausunto sinusta ylpeyttä:
"Me olemme kaiken tämän todistajat, - samoin Pyhä Henki, jonka Jumala on antanut niille, jotka häntä tottelevat."
Tämän kuullessaan neuvoston jäsenet olivat raivoissaan ja aikoivat tappaa heidät."
Onko tämä sama raivo vallalla sinunkin sydämessäsi?ghjghjghjggh kirjoitti:
5 vuotta täällä nyt sitten olet kokeillut. Montako vuotta kokeilu vielä kestää tässä pikku pikku palstalla, jos vain kokeilusta on kyse?
Jos totuudesta olisi kyse, niin silloin se pitäisi viedä kaikkeen maailmaan, kaikille kansoille ja kielille.olla parempaa paikkaa, kuin mitä tämä internetti on?
"Kaikkeen maailmaan ja kaikille kielille on Saatana jo armosta pelastumisen ilosanoman vienyt. Se ei ole enää yhdenkään valitun tehtävä."
Minunkin tehtäväni on vain todistaa, miten Kristus omansa tästä Saatanan hallitsemasta maailmasta omakseen kutsuu. Tämän kutsumisen hän aloitti jo Hesekielin aikana Jumalan paaduttaman kansan keskuudessa, ja jatkuu edelleen, koska yksikään porttopappi ei pysty ihmisiä Kristuksen luokse johdattamaan:
"Näin sanoo Herra Jumala:
Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät
tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät
saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä
pelastan lampaani heidän hampaistaan, enää he eivät joudu heidän
ruoakseen
Näin sanoo Herra Jumala:
Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää
huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin
minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialat, minne he
sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Näin etsi minutkin luterilaisen porton penkistä, nosti kirkkauteensa, otti opetuslapsekseen ja antoi Hengen ja tehtävän- ghjghjghjgh
TeuvoSuni kirjoitti:
olla parempaa paikkaa, kuin mitä tämä internetti on?
"Kaikkeen maailmaan ja kaikille kielille on Saatana jo armosta pelastumisen ilosanoman vienyt. Se ei ole enää yhdenkään valitun tehtävä."
Minunkin tehtäväni on vain todistaa, miten Kristus omansa tästä Saatanan hallitsemasta maailmasta omakseen kutsuu. Tämän kutsumisen hän aloitti jo Hesekielin aikana Jumalan paaduttaman kansan keskuudessa, ja jatkuu edelleen, koska yksikään porttopappi ei pysty ihmisiä Kristuksen luokse johdattamaan:
"Näin sanoo Herra Jumala:
Niin totta kuin elän, minä panen paimenet vastaamaan, minä vaadin heidät
tilille lampaistani. Enää he eivät saa olla laumani paimenia, enää he eivät
saa huolehtia minun laumastani eivätkä omasta hyvinvoinnistaan. Minä
pelastan lampaani heidän hampaistaan, enää he eivät joudu heidän
ruoakseen
Näin sanoo Herra Jumala:
Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää
huolta lampaistaan, kun ne ovat hajaantuneet hänen ympäriltään, niin
minä huolehdin lampaistani ja haen ne turvaan kaikkialat, minne he
sumuisena ja synkkänä päivänä ovat kaikonneet."
Näin etsi minutkin luterilaisen porton penkistä, nosti kirkkauteensa, otti opetuslapsekseen ja antoi Hengen ja tehtävän"Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää
huolta lampaistaan"
niin mitä sinä täällä tai missään vielä aikaasi tuhlaat. Anna Jumalan tehdä työtänsä, etsiä ja pitää heistä huolta.
Ja jos todistaa kuitenkin haluat siitä miten sinut on kutsuttu ja valittu, niin etköhän sen ole tänne jo antanut. Mutta lukemattomille muille palstoille et sitä todistustasi ole vienyt. Ajattele miten laajalle olisit todistuksiasi kerennyt näinä 5 vuotena kerennyt viedä, jos et oli tässä paikassa jumissa - paikassa jonne olet jäänyt vain väittelemään jonnin joutavia muutamien ihmisten kanssa. ghjghjghjgh kirjoitti:
"Minä etsin itse lampaani ja pidän niistä huolen. Niin kuin paimen pitää
huolta lampaistaan"
niin mitä sinä täällä tai missään vielä aikaasi tuhlaat. Anna Jumalan tehdä työtänsä, etsiä ja pitää heistä huolta.
Ja jos todistaa kuitenkin haluat siitä miten sinut on kutsuttu ja valittu, niin etköhän sen ole tänne jo antanut. Mutta lukemattomille muille palstoille et sitä todistustasi ole vienyt. Ajattele miten laajalle olisit todistuksiasi kerennyt näinä 5 vuotena kerennyt viedä, jos et oli tässä paikassa jumissa - paikassa jonne olet jäänyt vain väittelemään jonnin joutavia muutamien ihmisten kanssa.Minä toteutan vain tätä saamaani tehtävää, josta 8.11.2010 tuli kuluneeksi 22 vuotta:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."- ghjghjghjghjg
TeuvoSuni kirjoitti:
Minä toteutan vain tätä saamaani tehtävää, josta 8.11.2010 tuli kuluneeksi 22 vuotta:
"Jo ollessasi äidin kohdussa minä valitsin sinut tähän tehtävään. Se eläketulo, mikä sinulla on, saa sinulle riittää ja loppuelämäsi olet minun palveluksessani.
Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään. Ja jos ilman minun tahtoani johonkin ryhdyt, minä panen sen eteen mustan seinän."5 vuotta istuu koneen ääressä tee kupposen ääressä kirjoitellen raamattu palstalle.
Helpolla pääset. - Ei himankalainen
TeuvoSuni kirjoitti:
koska se tulee sinun sydämestäsi, siellä asuvan hengen sanelemana.
Olisiko sinulla kanttia sanoa tuo sama rehellisesti omalla nimelläsi, ja minuun henkilökohtaisesti yhteyttä ottamalla?Minä en kunniaasi kaipaa.
Elämä antaa ja elämä ottaa, kysymättä lupaa.
Psalmit 49
Rikaskaan ei elä ikuisesti
1 Laulunjohtajalle. Korahilaisten psalmi. (49:2) Kuulkaa tämä, kaikki kansat, kuunnelkaa, maan asukkaat,
2 (49:3) niin alhaiset kuin ylhäiset, rikas ja köyhä yhtä lailla!
3 (49:4) Suuni puhuu tiedon sanoja, sydämeni pohtii viisautta.
4 (49:5) Minä tahdon tutkistella mietelauseita, ratkoa arvoituksia lyyraa soittaen.
5 (49:6) Miksi pelkäisin pahana päivänä, kun petturien kavaluus saartaa minut?
6 (49:7) He luottavat rikkauteensa, kerskailevat suurella omaisuudellaan. [Job 31:24,25 ]
7 (49:8) Mutta henkeään ihminen ei voi lunastaa, ei hän voi käydä kauppaa Jumalan kanssa.
8 (49:9) Elämän lunnaat ovat liian kalliit, ne jäävät iäksi maksamatta. [Mark. 8:37]
9 (49:10) Ei ihminen elä ikuisesti, ei hän vältä hautaa.
. ghjghjghjghjg kirjoitti:
5 vuotta istuu koneen ääressä tee kupposen ääressä kirjoitellen raamattu palstalle.
Helpolla pääset.Ei tähän johdattava koulutus ole mitään helppoa ollut, kun Jumala piti vihansa alla peräti 40 vuotta, nähdäkseen miten hänen vihansa kestän.
Ja kun sen kestin hän uskoi, että jaksan kestää myös väärämielisten vihaa toiset neljäkymmentä vuotta, jos hän niin pitkän elämän minulle antaa.
Ja siitä on jo yli puolet kestetty - 22 vuotta.- ghjghjghjgh
TeuvoSuni kirjoitti:
Ei tähän johdattava koulutus ole mitään helppoa ollut, kun Jumala piti vihansa alla peräti 40 vuotta, nähdäkseen miten hänen vihansa kestän.
Ja kun sen kestin hän uskoi, että jaksan kestää myös väärämielisten vihaa toiset neljäkymmentä vuotta, jos hän niin pitkän elämän minulle antaa.
Ja siitä on jo yli puolet kestetty - 22 vuotta.kateellinen. En voisi olla mitenkään kateellinen ihmiselle, joka väittää raamattua riivaajien oppikirjaksi.
Joko se on totta tai sitten ei ole. Joko se on kirjoitettu Pyhän Hengen johdatuksessa tai sitten ei ole.
Jos tuo kirja on Jumalasta niin silloin se on totta. Jos se on ihmisistä, niin silloin kenenkään ei kannata sellaiseen aikaansa tuhlata. ghjghjghjgh kirjoitti:
kateellinen. En voisi olla mitenkään kateellinen ihmiselle, joka väittää raamattua riivaajien oppikirjaksi.
Joko se on totta tai sitten ei ole. Joko se on kirjoitettu Pyhän Hengen johdatuksessa tai sitten ei ole.
Jos tuo kirja on Jumalasta niin silloin se on totta. Jos se on ihmisistä, niin silloin kenenkään ei kannata sellaiseen aikaansa tuhlata.Sehän on Jumalan työrukkannen, jolla hän teettää kaikki likaiset synnin työt, koska itse rakkauden Jumalana ei niissä käsiänsä likaa.
Uskoihan Paavalikin, että Saatana hänet synnin kahleissa piti:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
Tahtoisin kyllä tehdä oikein, mutta en pysty siihen.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."- ghjghjghjghj
TeuvoSuni kirjoitti:
Sehän on Jumalan työrukkannen, jolla hän teettää kaikki likaiset synnin työt, koska itse rakkauden Jumalana ei niissä käsiänsä likaa.
Uskoihan Paavalikin, että Saatana hänet synnin kahleissa piti:
"Tiedättehän, ettei minussa, minun turmeltuneessa luonnossani, ole mitään hyvää.
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo. Mutta jos teen sitä,
mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."ja jaa ne köyhille. Vai eikö lihasi siihen pysty? Tuskimpa. Teekupposen ääressä koneella on kivempi olla kuin luopua kaikesta ja seurata Jeesusta.
Kerroppa missä synneissä Saatana olevinaan sinun mukaasi Paavalin piti? Kerro ne synnit.
Tosi asia on ettei kukaan kynene turmeltuneessa luonnossaan rakastamaan vihollisiaan, siunaamaan ja antamaan anteeksi, voittamaan pahaa hyvällä, olemaan kostamatta, vihaamasta, katsomaan naista/miestä himoiten jne... ghjghjghjghj kirjoitti:
ja jaa ne köyhille. Vai eikö lihasi siihen pysty? Tuskimpa. Teekupposen ääressä koneella on kivempi olla kuin luopua kaikesta ja seurata Jeesusta.
Kerroppa missä synneissä Saatana olevinaan sinun mukaasi Paavalin piti? Kerro ne synnit.
Tosi asia on ettei kukaan kynene turmeltuneessa luonnossaan rakastamaan vihollisiaan, siunaamaan ja antamaan anteeksi, voittamaan pahaa hyvällä, olemaan kostamatta, vihaamasta, katsomaan naista/miestä himoiten jne...Et ole ensimmäinen Saatanan palvelija, joka minulle tuota viestiä viestität.
Minulta otettiin pois hyvin tuottava valokuvaajan ammatti, mutta koti ja auto jätettiin, kun esikoinen on pyörätuolia käyttävä. Joten tässä tulee esille Jumalan todellinen armo.
Paavali sai Saatanan enkelin itseään kurittamaan, kun hän alkoi Saatanan saamia erinomaisia ilmestyksiä markkinoida Jumalan antamina. Kun ei malttanut pitää niitä salassa, vaikka Saatana niin kehotti.
Lue nuo kaikki 16. Erinomaista ilmestystä, ilman Saatanan raivoa sydämessäsi, niin kenties saattaisit jotakin niistä ymmärtää.
Jumala ei minulta muuta vaadi kuin totuuden kertomisen, enkä koe sitä mitenkään mahdottomana, koska Pyhä Henki toimii, niin kuin on ilmoittanut:
"Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."- Kysyn vain.
TeuvoSuni kirjoitti:
Et ole ensimmäinen Saatanan palvelija, joka minulle tuota viestiä viestität.
Minulta otettiin pois hyvin tuottava valokuvaajan ammatti, mutta koti ja auto jätettiin, kun esikoinen on pyörätuolia käyttävä. Joten tässä tulee esille Jumalan todellinen armo.
Paavali sai Saatanan enkelin itseään kurittamaan, kun hän alkoi Saatanan saamia erinomaisia ilmestyksiä markkinoida Jumalan antamina. Kun ei malttanut pitää niitä salassa, vaikka Saatana niin kehotti.
Lue nuo kaikki 16. Erinomaista ilmestystä, ilman Saatanan raivoa sydämessäsi, niin kenties saattaisit jotakin niistä ymmärtää.
Jumala ei minulta muuta vaadi kuin totuuden kertomisen, enkä koe sitä mitenkään mahdottomana, koska Pyhä Henki toimii, niin kuin on ilmoittanut:
"Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki.""Minulta otettiin pois hyvin tuottava valokuvaajan ammatti, mutta koti ja auto jätettiin, kun esikoinen on pyörätuolia käyttävä. Joten tässä tulee esille Jumalan todellinen armo."
Mihin unohtui uima-allas ja luxuskesämökki saimaalla? Ja 40 000 euron vuositulosi - ghjghjghjghj
TeuvoSuni kirjoitti:
Et ole ensimmäinen Saatanan palvelija, joka minulle tuota viestiä viestität.
"Silloin ette puhu te, vaan Pyhä Henki."raamattu kertoo että Herra Jeesus ne ilmestykset Paavalille antoi.
Kysyn vain. kirjoitti:
"Minulta otettiin pois hyvin tuottava valokuvaajan ammatti, mutta koti ja auto jätettiin, kun esikoinen on pyörätuolia käyttävä. Joten tässä tulee esille Jumalan todellinen armo."
Mihin unohtui uima-allas ja luxuskesämökki saimaalla? Ja 40 000 euron vuositulosiSe on Jumalan armoa, että hä nuo kaikki kirjaamsi asiat minulle jätti. Tällaisella ehdolla:
"Minä olen ne sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa ne sinulta pois."
Oletko käyny mökilläni? Mikä sen sinusta tekee luxusmökiksi?ghjghjghjghj kirjoitti:
raamattu kertoo että Herra Jeesus ne ilmestykset Paavalille antoi.
ettei yksikään noista jo kirjoittamistani Paavalin erinomaisista ilmestyksistä sisälly Jeesuksen opetuksiin ihmisen pelastumisesta.
- ghjghjghjghjhgj
TeuvoSuni kirjoitti:
ettei yksikään noista jo kirjoittamistani Paavalin erinomaisista ilmestyksistä sisälly Jeesuksen opetuksiin ihmisen pelastumisesta.
että sinä olet tuonut tänne Teuvon 16 erinomaista ilmestystä. Niillä ei ole mitään tekemistä Paavalin ilmestyksien kanssa, koska Paavali ei niitä ilmestyksiään, paratiisi kokemuksiaan koskaan kirjoittanut ylös.
- 9+9
TeuvoSuni kirjoitti:
Se on Jumalan armoa, että hä nuo kaikki kirjaamsi asiat minulle jätti. Tällaisella ehdolla:
"Minä olen ne sinulle antanut, ja koska tahansa voin ottaa ne sinulta pois."
Oletko käyny mökilläni? Mikä sen sinusta tekee luxusmökiksi?Siellä ovat vuositulosi selvästi näkyvillä.
ghjghjghjghjhgj kirjoitti:
että sinä olet tuonut tänne Teuvon 16 erinomaista ilmestystä. Niillä ei ole mitään tekemistä Paavalin ilmestyksien kanssa, koska Paavali ei niitä ilmestyksiään, paratiisi kokemuksiaan koskaan kirjoittanut ylös.
jota ei yksikään porttopppi ole vielä opeillaan eksyttänyt, lukemaan kanssasi läpi kaikki nuo 16. Erinomaista ilmestystä, jotka kaikki ovat Saatanan antamia, eikä niistä yhdellekään löydy todistuspohjaa Jeesuksen opetuksista.
Jumala ei lähetä Saatanan enkeliä ketään kurittamaan hänen omien ilmestystensä kertomisesta, mutta kun Paavali alkoi markkinoida Saatanan ilmestyksiä Jumalan antamina, hän tuon Saatanan pistävän piikin lihaansa sai, ja jäi synnin siteisiin:
mitä en tahdo, en tee sitä enää itse, vaan sen tekee minussa asuva synti."
- minä kysyn
lupasit tuoda vielä muutaman Erinomaisen ilmestyksen.
Miksi et toteuta lupaustasi?- dfgdfggfdgfdg
erinomaista on Teuvon ilmestyksissä, joissa tehdään raamatusta riivaajien oppi kirjaa? :(
- siksi kysyin
dfgdfggfdgfdg kirjoitti:
erinomaista on Teuvon ilmestyksissä, joissa tehdään raamatusta riivaajien oppi kirjaa? :(
koska riivaajatkin kuuluvat Raamattuun. Olihan Paavalillakin "henkivartijana" pääriivaajan enkeli.
Seuraava on jo valmiiksi kirjoitettu. Käydään nyt ensiksi tämä keskustelu loppuun, kun keskustelijoita näyttää riittävän.
- ghjghjghjhgjg
siksi kysyin kirjoitti:
koska riivaajatkin kuuluvat Raamattuun. Olihan Paavalillakin "henkivartijana" pääriivaajan enkeli.
mitä sen ajan teuvot väittivät olevan Jeesuksessa. Niinkö? Teuvohan kieltää Jumalan voiman täysin, ettei sellaista olisi Jeesuksen omilla enää.
ghjghjghjhgjg kirjoitti:
mitä sen ajan teuvot väittivät olevan Jeesuksessa. Niinkö? Teuvohan kieltää Jumalan voiman täysin, ettei sellaista olisi Jeesuksen omilla enää.
minkälaisen veren voiman sinä olet Saatanalta saanut?
Kaadatko ihmisiä, konttailetko lattioilla, puhutko kielillä, hoilaatko ylistystä jne...- ghjghjgjghjg
TeuvoSuni kirjoitti:
minkälaisen veren voiman sinä olet Saatanalta saanut?
Kaadatko ihmisiä, konttailetko lattioilla, puhutko kielillä, hoilaatko ylistystä jne...Saatanalta en ole saanut mitään.
ghjghjgjghjg kirjoitti:
Saatanalta en ole saanut mitään.
kun totuudesta ei sinulla ole alkeellisintakaan käsitystä?
- ghjghjghjghjg
TeuvoSuni kirjoitti:
kun totuudesta ei sinulla ole alkeellisintakaan käsitystä?
on että Pyhä Henki on se, joka jakaa erilaisia lahjojaan.
"Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!" " ghjghjghjghjg kirjoitti:
on että Pyhä Henki on se, joka jakaa erilaisia lahjojaan.
"Jos siis te, jotka olette pahoja, osaatte antaa lapsillenne hyviä lahjoja, kuinka paljoa ennemmin taivaallinen Isä antaa Pyhän Hengen niille, jotka sitä häneltä anovat!" "Kuka on vienyt sinulta kyvyn kilvoitella tuon lahjan antajan luokse: kasteen uusiminenko vaiko porttopappien käsien alta saatu henki?
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."- ghjghjghjghj
TeuvoSuni kirjoitti:
Kuka on vienyt sinulta kyvyn kilvoitella tuon lahjan antajan luokse: kasteen uusiminenko vaiko porttopappien käsien alta saatu henki?
Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät'."nää sun jutut jo niille rajoille, ettei voi syntyä järkevää keskustelua. Sama kuin minä kysyisin sinulta miksi et herätä kuolleita ja paranna kaikkia sairaita.
ghjghjghjghj kirjoitti:
nää sun jutut jo niille rajoille, ettei voi syntyä järkevää keskustelua. Sama kuin minä kysyisin sinulta miksi et herätä kuolleita ja paranna kaikkia sairaita.
jolta Saatana on vienyt terveen järjen ajattelukyvyn, eli halun totuuteen.
Mene vaihteeksi vaikka helluntailaisten palstelle, jospa sieltä löytyisi sinulle halusi mukaisia opettajia.- ghjghjghjghj
TeuvoSuni kirjoitti:
jolta Saatana on vienyt terveen järjen ajattelukyvyn, eli halun totuuteen.
Mene vaihteeksi vaikka helluntailaisten palstelle, jospa sieltä löytyisi sinulle halusi mukaisia opettajia.mitä tervettä järkeä sinun hätäilysi ja huolesi joittenkin aloituksien nostosta muka osoittavat.
Ja sitä paitsi minä olen tosiaankin vapaa menemään mille palstalle tahansa. Minua ei nimittäin ole mikään henki sitonut. Vapauteen minut on vapautettu. Ylistys ja kiitos siitä Jumalalle! ghjghjghjghj kirjoitti:
mitä tervettä järkeä sinun hätäilysi ja huolesi joittenkin aloituksien nostosta muka osoittavat.
Ja sitä paitsi minä olen tosiaankin vapaa menemään mille palstalle tahansa. Minua ei nimittäin ole mikään henki sitonut. Vapauteen minut on vapautettu. Ylistys ja kiitos siitä Jumalalle!ja havaitsee heti Saatanan ovelat juonet.
Tuolla sanomalla, jota olet tänne tuonut, sinut varmasti otetaan iloiten vastaan missä tahansa Saatanan porttoseurakunnassa. Eikä sinun koskaan tarvitse elämäsi aikana ottaa käytäntöön tätäkään Jeesuksen käskyä:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne
kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja
Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."- ghjghjghjhgjhg
TeuvoSuni kirjoitti:
ja havaitsee heti Saatanan ovelat juonet.
Tuolla sanomalla, jota olet tänne tuonut, sinut varmasti otetaan iloiten vastaan missä tahansa Saatanan porttoseurakunnassa. Eikä sinun koskaan tarvitse elämäsi aikana ottaa käytäntöön tätäkään Jeesuksen käskyä:
"Jos teitä jossakin talossa tai kaupungissa ei oteta vastaan, eikä teidän sanojanne
kuunnella, lähtekää sieltä ja pyyhkikää pöly jaloistanne. Totisesti; Sodoman ja
Gomorran maa pääsee tuomiopäivänä vähemmällä kuin se kaupunki."minut on potkittu pihalle monista uskonnollisista paikoista. Luuletko etten muita arvostelisi? Sinua vain? Olipas taas sinulta itsekästä ajattelua. Monet kerrat olen tomut joutunut pudistamaan jaloistani ja lähtemään eteenpäin. Sinäkin olit minua ajamassa jo helluntaipalstalle. En minä siellä sen kummempaa kohtelua saa kuin sinultakaan.
ghjghjghjhgjhg kirjoitti:
minut on potkittu pihalle monista uskonnollisista paikoista. Luuletko etten muita arvostelisi? Sinua vain? Olipas taas sinulta itsekästä ajattelua. Monet kerrat olen tomut joutunut pudistamaan jaloistani ja lähtemään eteenpäin. Sinäkin olit minua ajamassa jo helluntaipalstalle. En minä siellä sen kummempaa kohtelua saa kuin sinultakaan.
toisen meistä täytyy olla se hebrealaisten joukkoon tullut valeveli.
Valeveli ei tuvaudu nimerkkiin, siitä hänet tunnistaa oikeaksi totuuden veljeksi.- ghjghhjghjgjg
TeuvoSuni kirjoitti:
toisen meistä täytyy olla se hebrealaisten joukkoon tullut valeveli.
Valeveli ei tuvaudu nimerkkiin, siitä hänet tunnistaa oikeaksi totuuden veljeksi.omalla nimellään paisuneita omasta erinomaisuudestaan ja Jumalan valittuna olemisestaan.
Vainotut ovat mieluiten maan alla piilossa tälläisiltä julmilta susilta. ghjghhjghjgjg kirjoitti:
omalla nimellään paisuneita omasta erinomaisuudestaan ja Jumalan valittuna olemisestaan.
Vainotut ovat mieluiten maan alla piilossa tälläisiltä julmilta susilta.ja se sinuakin pelottelee. Kristuksen Henki ei pelkoa kenenkään sydämeen tuo. Sen tiesi Johanneskin:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Eli sinä olet jäänyt jostakin syystä vajaavaiseksi Jumalan rakkaudesta eli totuudesta, kun kerran ihmisiä pelkäät.
Näinhän tällä palstalla on käynyt usealle entiselle ystävällenikin.
Ja sinähän puhut läpiä päähäsi. Minua kehotit menemään kaikkialle maailmaan, ja itse piilottelet nimettömänä maan alla samoissa puskisssa Saatanan pelvelijoiden kanssa.- teuvontunnistaja
TeuvoSuni kirjoitti:
ja se sinuakin pelottelee. Kristuksen Henki ei pelkoa kenenkään sydämeen tuo. Sen tiesi Johanneskin:
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin. Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa. Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon. Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."
Eli sinä olet jäänyt jostakin syystä vajaavaiseksi Jumalan rakkaudesta eli totuudesta, kun kerran ihmisiä pelkäät.
Ja sinähän puhut läpiä päähäsi. Minua kehotit menemään kaikkialle maailmaan, ja itse piilottelet nimettömänä maan alla samoissa puskisssa Saatanan pelvelijoiden kanssa.puskissa piilottelet itsekin
- ghjghjghjhgj
TeuvoSuni kirjoitti:
ja se sinuakin pelottelee. Kristuksen Henki ei pelkoa kenenkään sydämeen tuo. Sen tiesi Johanneskin:
Ja sinähän puhut läpiä päähäsi. Minua kehotit menemään kaikkialle maailmaan, ja itse piilottelet nimettömänä maan alla samoissa puskisssa Saatanan pelvelijoiden kanssa.Kyse ei ole pelkäämisestä vaan terveestä järjenkäytöstä kun on tekemisissä tiettyjen ihmisten kanssa.
Jos sinä torilla julistaisit totuutta, niin ei kai sinun nimesi ole se tärkein asia mikä pitäisi saada kaikkien huulille. Ei! Vaan totuus jota julistetaan.
"Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Sinun nimelläsi ei ole mitään merkitystä. Eikä minun nimelläni. Mitä sillä on merkitystä jos tietäisit että minun nimeni on Johannes? Tai mitä merkitystä minulle on että tiedän keskustelevani jonkun Teuvon kanssa? Eipä juurikaan mitään. Eri asia on sitten jos oltaisiin päivittäisissä tekemisissä toistemme kanssa arkiasioidenkin kanssa.
Netti on pullollaan omalla nimellä olevia "Jumalan valittuja", jotka kuitenkin ovat lahko henkisiä ihmisiä. Näyttääkin useimmiten siltä, että he vain nauttivat siitä että heidän nimensä on jokaisen huulilla. Se nimi mikä on heidän julistuksessaan tärkein on se oma rakas nimi eikä Jeesus Kristus.
Joten minun puolesta voit asioista mitä mieltä tahansa. Minä voit nimeni kertoa tai olla kertomatta. Sellainen vapaus minulla on. Julmille susille minun ei tarvitse nimeäni kertoa jos en tahdo ja varsinkaan netissä. ghjghjghjhgj kirjoitti:
Kyse ei ole pelkäämisestä vaan terveestä järjenkäytöstä kun on tekemisissä tiettyjen ihmisten kanssa.
Jos sinä torilla julistaisit totuutta, niin ei kai sinun nimesi ole se tärkein asia mikä pitäisi saada kaikkien huulille. Ei! Vaan totuus jota julistetaan.
"Minä sanon teille: jos nämä olisivat vaiti, niin kivet huutaisivat".
Sinun nimelläsi ei ole mitään merkitystä. Eikä minun nimelläni. Mitä sillä on merkitystä jos tietäisit että minun nimeni on Johannes? Tai mitä merkitystä minulle on että tiedän keskustelevani jonkun Teuvon kanssa? Eipä juurikaan mitään. Eri asia on sitten jos oltaisiin päivittäisissä tekemisissä toistemme kanssa arkiasioidenkin kanssa.
Netti on pullollaan omalla nimellä olevia "Jumalan valittuja", jotka kuitenkin ovat lahko henkisiä ihmisiä. Näyttääkin useimmiten siltä, että he vain nauttivat siitä että heidän nimensä on jokaisen huulilla. Se nimi mikä on heidän julistuksessaan tärkein on se oma rakas nimi eikä Jeesus Kristus.
Joten minun puolesta voit asioista mitä mieltä tahansa. Minä voit nimeni kertoa tai olla kertomatta. Sellainen vapaus minulla on. Julmille susille minun ei tarvitse nimeäni kertoa jos en tahdo ja varsinkaan netissä.miksi hänen valittunsa eivät esiinny rehellisesti omalla nimellään. Etkö ymmärrä enää edes tätä Jeesuksen jäähyväisrukouksen kohtaa:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo häneltä Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Kuka uskoo torillakaan huppupäistä omaa itseään häpeävää todistajaa?
Minun ei tarvitse hävetä sitä nimeä, jolla minut lapsena kastettiin, ja jolla nimellä hän minut omakseen otti:
"Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."- ghjghjghjhj
TeuvoSuni kirjoitti:
miksi hänen valittunsa eivät esiinny rehellisesti omalla nimellään. Etkö ymmärrä enää edes tätä Jeesuksen jäähyväisrukouksen kohtaa:
"Minä en rukoile vain heidän (siis jo häneltä Hengen ja tehtävän saaneiden) puolesta, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun."
Kuka uskoo torillakaan huppupäistä omaa itseään häpeävää todistajaa?
Minun ei tarvitse hävetä sitä nimeä, jolla minut lapsena kastettiin, ja jolla nimellä hän minut omakseen otti:
"Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."häpeämisessä on jos kirkastaa rohkeasti Jeesuksen nimeä?
Mietippä sitä. Sinä olet nyt kirkastanut vain omaa nimeäsi tämän koko meidän keskustelun, et Jeesuksen nimeä. ghjghjghjhj kirjoitti:
häpeämisessä on jos kirkastaa rohkeasti Jeesuksen nimeä?
Mietippä sitä. Sinä olet nyt kirkastanut vain omaa nimeäsi tämän koko meidän keskustelun, et Jeesuksen nimeä.esittämään asioita omalla nimelläsi, ei siinä auta Saatanan evankeliointimenelmä yhtään mitään.
Kun sinulta on jäänyt tämä kokematta, olet vain Saatanan porttopoika:
"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."
Eikä tätä totuuden lamppua pistetä huppupäisen porttopojan hupun alle:
"Eikä lamppua, kun se sytytetään, panna vakan alle, vaan lampunjalkaan. Siitä sen valo loistaa kaikille huoneessa oleville."
kun se pisti palvelijansa nostattaamaan noita vanhoja ketjujaan.
- ghjghjghjgh
vähän väliähän noita ketjuja on täällä käsitelty.
Kerrohan mikä hätä kellekään olisi nyt tullut? Tämä ketju vai? En minä ainakaan mitään hätää ole tässä kokenut kärsiväni jututtaessani sinua. Sinä luulet nyt ihan omiasi. ghjghjghjgh kirjoitti:
vähän väliähän noita ketjuja on täällä käsitelty.
Kerrohan mikä hätä kellekään olisi nyt tullut? Tämä ketju vai? En minä ainakaan mitään hätää ole tässä kokenut kärsiväni jututtaessani sinua. Sinä luulet nyt ihan omiasi.Aina kun totuudesta kertova viesti on saanut paljon lukukertoja, niin kuin nyt tätäkin, jota on pelkästään tämän päivän aikana luettu jo 800 kertaa, silloin alkavat Saatanan palvelijat vierittää totuutta alaspäin omilla vanhoilla aloituksillaan.
Eikä siinä ole aina annettu rauhaa edes kuolleelle ihmiselle. Kun hänet on haudastakin nostatettu apuun.
Sellainen hätä Saatanalla on.- ghjghjghjgjghjg
TeuvoSuni kirjoitti:
Aina kun totuudesta kertova viesti on saanut paljon lukukertoja, niin kuin nyt tätäkin, jota on pelkästään tämän päivän aikana luettu jo 800 kertaa, silloin alkavat Saatanan palvelijat vierittää totuutta alaspäin omilla vanhoilla aloituksillaan.
Eikä siinä ole aina annettu rauhaa edes kuolleelle ihmiselle. Kun hänet on haudastakin nostatettu apuun.
Sellainen hätä Saatanalla on.On sulla hätä, ettei sun aloitukses vaan joutuis pinon alimmaksi :)
Mielelläni olen sokea tuollaiselle itsekkyydelle. ghjghjghjgjghjg kirjoitti:
On sulla hätä, ettei sun aloitukses vaan joutuis pinon alimmaksi :)
Mielelläni olen sokea tuollaiselle itsekkyydelle.koska Jumala on antanut Saatanalle käskyn lähettää kaltaisia palveiljoita pitämään tätäkin keskustelua hengissä.
Samanlaisen käskyn mukaan Saatanan piti lähettää oma enkelinsä Paavalia kurittamaan, kun ensin oli hänet omilla opeillaan pois totuudesta johdattanut.- kristitty.
Olen tehnyt tuon saman havainnon jo monta kertaa.
- ghjghjghjghj
TeuvoSuni kirjoitti:
koska Jumala on antanut Saatanalle käskyn lähettää kaltaisia palveiljoita pitämään tätäkin keskustelua hengissä.
Samanlaisen käskyn mukaan Saatanan piti lähettää oma enkelinsä Paavalia kurittamaan, kun ensin oli hänet omilla opeillaan pois totuudesta johdattanut.tulikin Paavalista mieleeni, että sinun varmaankin täytyisi lähettäjäsi käskyn mukaan jo siirtyä Paavalia lisää kurittamaan. Siinä en voi sinua estellä. Enkä siinäkään että olet tekemässä raamattua riivaajien oppikirjaksi. Sen voin kuitenkin tehdä että mikäli mahdollista ja aikaa riittää tulen väitteitäsi arvostelemaan.
kristitty. kirjoitti:
Olen tehnyt tuon saman havainnon jo monta kertaa.
Missä olet ollut, oletko viettämässä lomaa?
Kenellä on rakkaus totuuten vielä voimassa, kyllä hän näin selvät Saatanan metkut huomaa.ghjghjghjghj kirjoitti:
tulikin Paavalista mieleeni, että sinun varmaankin täytyisi lähettäjäsi käskyn mukaan jo siirtyä Paavalia lisää kurittamaan. Siinä en voi sinua estellä. Enkä siinäkään että olet tekemässä raamattua riivaajien oppikirjaksi. Sen voin kuitenkin tehdä että mikäli mahdollista ja aikaa riittää tulen väitteitäsi arvostelemaan.
maan minä saan kerto sen totuuden, minkä Pyhä Henki totuudeksi näyttää.
Ja kun tuossa äsken kerskuit vapaudestasi, niin ei nimerkkisi ainakaan siitä mitään todista.
Kristuksen vapauttaman ei tarvitse turvautua nimimerkkeihin. Vaan aidosti esiinnyttävä sillä nimellä, jolla hänet on valituksi kutsuttu.
Miksi on mahdotonta ymmärtää niin yksinkertaista asiaa, että tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä. Ja silloin kaikki sen perusteet on oltava Raamattuun kirjoitettu, jotta:
""Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia
tunnusekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen,
koska he eivät ole uskoneet totuuteen, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat
tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen, vaan ovat valinneet vääryyden."
Jos noita Saatanan erinomaisia ilmestyksiä ei olisi Raamattuun kirjoitettu, en sinua niin tyhmänä pidä, että minua uskoisit, jos alkaisin samoja ilmestyksiä täällä totena julistaa.
Tälläista on tämä raju eksytys!- ghjghjghjg
TeuvoSuni kirjoitti:
maan minä saan kerto sen totuuden, minkä Pyhä Henki totuudeksi näyttää.
Ja kun tuossa äsken kerskuit vapaudestasi, niin ei nimerkkisi ainakaan siitä mitään todista.
Kristuksen vapauttaman ei tarvitse turvautua nimimerkkeihin. Vaan aidosti esiinnyttävä sillä nimellä, jolla hänet on valituksi kutsuttu.
Miksi on mahdotonta ymmärtää niin yksinkertaista asiaa, että tämä raju eksytys on Jumalan lähettämä. Ja silloin kaikki sen perusteet on oltava Raamattuun kirjoitettu, jotta:
""Vääryyden ihminen tulee Saatanan vaikutuksesta suurella voimalla, tehden petollisia
tunnusekoja ja ihmeitä. Hänen vääryytensä pettää ne, jotka joutuvat kadotukseen,
koska he eivät ole uskoneet totuuteen, joka olisi pelastanut heidät.
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen, ja niin saavat
tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen, vaan ovat valinneet vääryyden."
Jos noita Saatanan erinomaisia ilmestyksiä ei olisi Raamattuun kirjoitettu, en sinua niin tyhmänä pidä, että minua uskoisit, jos alkaisin samoja ilmestyksiä täällä totena julistaa.
Tälläista on tämä raju eksytys!oli sinun näkysi kirkossa. Se oli siis valhe näky?
ghjghjghjg kirjoitti:
oli sinun näkysi kirkossa. Se oli siis valhe näky?
Eikä minun ole siitä tarvinnut tinkiä tippaakaan, kun Pyhä Henki on todeksi näyttänyt kaiken, mitä Raamatun totuuteen kuuluu:
Jumala, Jeesus Kristus, ja Pyhä eli Totuuden Henki.
Kuin myös:
Saatana, Antikristus, ja heidän yhtetien valheen eli vääryyden henki.
Jumalasta aletaan kertoa heti Raamatun ensimmäiseesä luvussa, ja jo kolmannessa luvussa esiin astuu Saatana.- ghjghjgjhgjg
TeuvoSuni kirjoitti:
Eikä minun ole siitä tarvinnut tinkiä tippaakaan, kun Pyhä Henki on todeksi näyttänyt kaiken, mitä Raamatun totuuteen kuuluu:
Jumala, Jeesus Kristus, ja Pyhä eli Totuuden Henki.
Kuin myös:
Saatana, Antikristus, ja heidän yhtetien valheen eli vääryyden henki.
Jumalasta aletaan kertoa heti Raamatun ensimmäiseesä luvussa, ja jo kolmannessa luvussa esiin astuu Saatana.Jos raamattu on totta, niin silloin se ilmoittaa totuuden, että siihen uskottaisiin. Sinun mukaasi se ilmoittaa valheen, ja sen avulla on ihmiset eksytetty, koska he ovat uskoneet sen valheen mikä tuohon kirjaan on kirjoitettu.
Raamattu ei siis voi olla totta sinun väitteesi mukaan. ghjghjgjhgjg kirjoitti:
Jos raamattu on totta, niin silloin se ilmoittaa totuuden, että siihen uskottaisiin. Sinun mukaasi se ilmoittaa valheen, ja sen avulla on ihmiset eksytetty, koska he ovat uskoneet sen valheen mikä tuohon kirjaan on kirjoitettu.
Raamattu ei siis voi olla totta sinun väitteesi mukaan.kuten tavataan sanoa, et silloin vielä olisikaan kokenut Jumalan lähettämää paatumusta.
Et millään saa Saatanaa ja hänen palvelijoitaan suljettua Raamatun ulkopuolelle, kun ne ovat mukana vielä sen viimeisessä luvussakin:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka RAKASTAVAT VALHETTA JA NOUDATTAVAT SITÄ.- ghjghjghjgghj
TeuvoSuni kirjoitti:
kuten tavataan sanoa, et silloin vielä olisikaan kokenut Jumalan lähettämää paatumusta.
Et millään saa Saatanaa ja hänen palvelijoitaan suljettua Raamatun ulkopuolelle, kun ne ovat mukana vielä sen viimeisessä luvussakin:
"Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka RAKASTAVAT VALHETTA JA NOUDATTAVAT SITÄ.Ajatellaan vaikka suomen karttaa. Sinä ajat kartan ohjeiden mukaan helsingistä rovaniemelle. Jossain vaiheessa matkaa huomaatkin, että et saapunutkaan rovaniemelle vaan moskovaan. Tarkkaan luit ohjeet mutta moskovasta löysit itsesi. Jälkeen päin sitten huomaatkin, että kartta oli "väärennetty". Joku inhottava hyypiö oli vähän näpelöinyt sitä ja sinut olit eksynyt. Samaa nyt väität raamatusta. Että oikein eksyttämällä meitä eksytetään tuon kirjan avulla. Parasta olisi jos tosiaan uskot tuohon, niin alkaisit saarnaamaan ettei kukaan luekkaan koko kirjaa.
Minä tosin en usko tuohon teoriaan. ghjghjghjgghj kirjoitti:
Ajatellaan vaikka suomen karttaa. Sinä ajat kartan ohjeiden mukaan helsingistä rovaniemelle. Jossain vaiheessa matkaa huomaatkin, että et saapunutkaan rovaniemelle vaan moskovaan. Tarkkaan luit ohjeet mutta moskovasta löysit itsesi. Jälkeen päin sitten huomaatkin, että kartta oli "väärennetty". Joku inhottava hyypiö oli vähän näpelöinyt sitä ja sinut olit eksynyt. Samaa nyt väität raamatusta. Että oikein eksyttämällä meitä eksytetään tuon kirjan avulla. Parasta olisi jos tosiaan uskot tuohon, niin alkaisit saarnaamaan ettei kukaan luekkaan koko kirjaa.
Minä tosin en usko tuohon teoriaan.Jos järjenjuoksusi on hidas, rekisteröi aluksi oma nimimerkki, jolloin ylläpito pistää sen puolestasi jokaiseen kirjoitukseesi, jolloin voit paremmin keskittyä asiaan, kun tuo tyhjänpäiväinen ghjghjghjghjghj-rimpsu jää pois.
Millä sinä teet tyhjäksi sen, ettei tällä lopun ajan rajulla eksytyksellä ole mitään temistä Raamatun totuuden kanssa?
Vaikka sen perusteet ovat täysin selvästi Raamattuun kirjoitettu. Sillä ei tätä kukaan jollakin Raamatun ulkopuolisella kirjalla tai kirjoituksilla ole pystynyt aikaan saamaan.
Minunkin kirjasta on väitetty, että yritin sillä kumota Raamatun, vaikka jokainen sen lukenut varsin hyvin tietää, miten kaikki sen kirjoitukset on todistettu todeksi juuri Raamatun kirjoituksilla.
Ja vaikka Pyhä Henki käski selvästi ilmoittaa, että se on Raamatun kirjoitusten jälkeen tärkein kirja, minkä Pyhä Henki on tälle kansalle antanut.- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
Jos järjenjuoksusi on hidas, rekisteröi aluksi oma nimimerkki, jolloin ylläpito pistää sen puolestasi jokaiseen kirjoitukseesi, jolloin voit paremmin keskittyä asiaan, kun tuo tyhjänpäiväinen ghjghjghjghjghj-rimpsu jää pois.
Millä sinä teet tyhjäksi sen, ettei tällä lopun ajan rajulla eksytyksellä ole mitään temistä Raamatun totuuden kanssa?
Vaikka sen perusteet ovat täysin selvästi Raamattuun kirjoitettu. Sillä ei tätä kukaan jollakin Raamatun ulkopuolisella kirjalla tai kirjoituksilla ole pystynyt aikaan saamaan.
Minunkin kirjasta on väitetty, että yritin sillä kumota Raamatun, vaikka jokainen sen lukenut varsin hyvin tietää, miten kaikki sen kirjoitukset on todistettu todeksi juuri Raamatun kirjoituksilla.
Ja vaikka Pyhä Henki käski selvästi ilmoittaa, että se on Raamatun kirjoitusten jälkeen tärkein kirja, minkä Pyhä Henki on tälle kansalle antanut.missä kohtaa "eksytyksissä" menet, mutta olin panevinani merkille, että kannat huolta jonkun ihan ulkopuolisen kommenteista. Uskoisin, että ihan tässä sinunkin lähitaistelussa osallisina olevat (Devoutit ym.) eivät kuitenkaan alennu mihinkään yksityisyyden loukkauksiin. Mutta Teuvo itse on alentunut alatyylisiin lähimmäisten nolaamiseen. Kun hautoo toisille pahaa, niin kuvittelee, että muutkin tekevät samoin.
Minusta sinä olet parempi ihmisenä, kuin jonain totuuden puhuvana uskovaisena. Koska siihen sinusta ei ole. Jospa sinulla on harhakuvitelmia lähelläsi käyneistä lähimmäisistäsi`?
Minua itseasiassa kiinnostaa eniten, miten paljon Teuvo on hiihtänyt ja miten muu perhe jaksaa? Ihan tällaiset maalliset asiat.
Nykyään meillä ihmisillä on toimeentuloa ihan riittämiin, vaikkakin toiset suorastaan näkevät nälkää.
Siinä mielessä haastaisin Teuvoakin antamaan paljostaan, niille joilla ei ole mitään muuta kuin köyhyyttä ja sairautta. Itsellä ei ole kadehtimisen tarvetta
puoleen, eikä toiseen. Jokaisella on oma vaivansa, mutta myös oma kiusauksensa.
Ja näistä kyllä tarvittaessa löytyy omat Raamatun paikkansa. Ved.2 kirjoitti:
missä kohtaa "eksytyksissä" menet, mutta olin panevinani merkille, että kannat huolta jonkun ihan ulkopuolisen kommenteista. Uskoisin, että ihan tässä sinunkin lähitaistelussa osallisina olevat (Devoutit ym.) eivät kuitenkaan alennu mihinkään yksityisyyden loukkauksiin. Mutta Teuvo itse on alentunut alatyylisiin lähimmäisten nolaamiseen. Kun hautoo toisille pahaa, niin kuvittelee, että muutkin tekevät samoin.
Minusta sinä olet parempi ihmisenä, kuin jonain totuuden puhuvana uskovaisena. Koska siihen sinusta ei ole. Jospa sinulla on harhakuvitelmia lähelläsi käyneistä lähimmäisistäsi`?
Minua itseasiassa kiinnostaa eniten, miten paljon Teuvo on hiihtänyt ja miten muu perhe jaksaa? Ihan tällaiset maalliset asiat.
Nykyään meillä ihmisillä on toimeentuloa ihan riittämiin, vaikkakin toiset suorastaan näkevät nälkää.
Siinä mielessä haastaisin Teuvoakin antamaan paljostaan, niille joilla ei ole mitään muuta kuin köyhyyttä ja sairautta. Itsellä ei ole kadehtimisen tarvetta
puoleen, eikä toiseen. Jokaisella on oma vaivansa, mutta myös oma kiusauksensa.
Ja näistä kyllä tarvittaessa löytyy omat Raamatun paikkansa.joka syksyllä aloitti rienuksensa minun muka 40 000 vuosituloista, enkä siitä huolimatta ole köyhää ja kurjaa auttanut.
Miksi palasit tänne lipeväkielisen Juudaksen suudelman kera. Aivan kuin sinun ja Devoutin rienauksilla ei olisi mitään perää.
Miten sinä nyt uskot maallisia, kun et usko hengellisiäkään? Hiihtänyt olen aivan riittävästi ja kaikista lääkkeistä päässyt eroon.
Tietääkö puolisosi, minkälainen lipeväkielinen valehtelija sinusta on tullut?- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
joka syksyllä aloitti rienuksensa minun muka 40 000 vuosituloista, enkä siitä huolimatta ole köyhää ja kurjaa auttanut.
Miksi palasit tänne lipeväkielisen Juudaksen suudelman kera. Aivan kuin sinun ja Devoutin rienauksilla ei olisi mitään perää.
Miten sinä nyt uskot maallisia, kun et usko hengellisiäkään? Hiihtänyt olen aivan riittävästi ja kaikista lääkkeistä päässyt eroon.
Tietääkö puolisosi, minkälainen lipeväkielinen valehtelija sinusta on tullut?joka paljasti sinun hullppeat vuositulosi plus kaikki optiot päälle. Et kait sinä salaa Jumalaltakaan sitä suurta omaisuutta, minkä olet Jumalalta saanut? Eikö sen kaiken suuren rikkauden pitäisi olla kunniaksi Luojan? Näyttää kuitenkin olevan niin, että tunnet syyllisyyttä siitä, että et ole antanut lanttiakaan köyhälle ja avun tarvitsijalle. Ja olet vailla jotain muutaman euron kirjaa siihen suureen omaisuusmassaan, mitä sinä hallitset kuolevaisessa ruumiissasi. Häpeä. Tunnen paljon sairaita, köyhiä uskovia, uskomattomia ihmisiä, jotka antavat vähästään. Mutta sinä et anna paljostaan. Vanha sanonta: köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei anna paljostaan. Pitää myös sinunkin suhteesi paikkaansa. Kun apua olisi oltu vailla, niiin sinäkin käänsit kylmän selkäsi. Se on nähty ja koettu. Mene häpeääsi rikkauksinesi. Joku olisi vaan tarvinnut apua terveyteensä, mutta sinun kylmä rakkaudeton sydämesi käänsi selkänsä, olet saava palkkasi. Mene häpeääsi.
Ved.2 kirjoitti:
joka paljasti sinun hullppeat vuositulosi plus kaikki optiot päälle. Et kait sinä salaa Jumalaltakaan sitä suurta omaisuutta, minkä olet Jumalalta saanut? Eikö sen kaiken suuren rikkauden pitäisi olla kunniaksi Luojan? Näyttää kuitenkin olevan niin, että tunnet syyllisyyttä siitä, että et ole antanut lanttiakaan köyhälle ja avun tarvitsijalle. Ja olet vailla jotain muutaman euron kirjaa siihen suureen omaisuusmassaan, mitä sinä hallitset kuolevaisessa ruumiissasi. Häpeä. Tunnen paljon sairaita, köyhiä uskovia, uskomattomia ihmisiä, jotka antavat vähästään. Mutta sinä et anna paljostaan. Vanha sanonta: köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei anna paljostaan. Pitää myös sinunkin suhteesi paikkaansa. Kun apua olisi oltu vailla, niiin sinäkin käänsit kylmän selkäsi. Se on nähty ja koettu. Mene häpeääsi rikkauksinesi. Joku olisi vaan tarvinnut apua terveyteensä, mutta sinun kylmä rakkaudeton sydämesi käänsi selkänsä, olet saava palkkasi. Mene häpeääsi.
sinä tänne työnnät. Kirkkoherralle valehtelusta sinun valheen tiesi alkoi.
Sen kirjan suhteen halusin kuulla totuuden siitä, miksi sinä sen jätit palauttamatta - en muuta. Jos sen olisit kertonut, asia olisi jäänyt siihen.
Et sinä koskaan rahahuolistasi puhunut halaistua sanaa, huonosta terveydestäsi kyllä, jonka hoito kuuluu lääkäreille, ei maallikolle.
Ei minulla sen paremmin Henkeen kuin omaisuuteni ole mitään osaa eikä arpaa, kun Jumala on hyväksi nähnyt elämäni tähän tilanteeseen 40 vihan vuoden jälkeen saattaa.- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
sinä tänne työnnät. Kirkkoherralle valehtelusta sinun valheen tiesi alkoi.
Sen kirjan suhteen halusin kuulla totuuden siitä, miksi sinä sen jätit palauttamatta - en muuta. Jos sen olisit kertonut, asia olisi jäänyt siihen.
Et sinä koskaan rahahuolistasi puhunut halaistua sanaa, huonosta terveydestäsi kyllä, jonka hoito kuuluu lääkäreille, ei maallikolle.
Ei minulla sen paremmin Henkeen kuin omaisuuteni ole mitään osaa eikä arpaa, kun Jumala on hyväksi nähnyt elämäni tähän tilanteeseen 40 vihan vuoden jälkeen saattaa."vihan vuotes", mutta älä muita sotke niihin. Tässä eletään ihan omassa rauhassa, mutta sinulla ei ole rauhaa, koska olet poikennut pois Totuuden Hengestä. Jokainen uskova, uudestisyntynyt uskova tietämällä tietää, että olet poikennut kauaksi totuuden tieltä. Myös jokainen uskova ottaisi vastaan nuhteita, kehoituksia, ojennusta, mitä kaipaisit. Mutta ylpeydessäsi, vihassasi, kaunassasi ja katkeruudessasi et kuule Totuuden Hengen ääntä. Joten sinulle käy tilaamasi kohtalon mukaan.
Olet niin ylpeä kopea katkera, ettei kukaan edes kuvittele saavan sinua nöyryyden tielle. Ei voi edes sanoa, että häpeä, koska kukaaan ei usko siihen. Toivottavasti joku rukoilee puolestasi. Siis jollekin on sellainen lahja suotu, että uskoo sen toimivuuteen. Ved.2 kirjoitti:
"vihan vuotes", mutta älä muita sotke niihin. Tässä eletään ihan omassa rauhassa, mutta sinulla ei ole rauhaa, koska olet poikennut pois Totuuden Hengestä. Jokainen uskova, uudestisyntynyt uskova tietämällä tietää, että olet poikennut kauaksi totuuden tieltä. Myös jokainen uskova ottaisi vastaan nuhteita, kehoituksia, ojennusta, mitä kaipaisit. Mutta ylpeydessäsi, vihassasi, kaunassasi ja katkeruudessasi et kuule Totuuden Hengen ääntä. Joten sinulle käy tilaamasi kohtalon mukaan.
Olet niin ylpeä kopea katkera, ettei kukaan edes kuvittele saavan sinua nöyryyden tielle. Ei voi edes sanoa, että häpeä, koska kukaaan ei usko siihen. Toivottavasti joku rukoilee puolestasi. Siis jollekin on sellainen lahja suotu, että uskoo sen toimivuuteen.saa sinut edelleen omanaan pitää.
Eikä Totuuden Hengellä ole siihen mitään muuta sanottavaa.
Tämä Henki ei koskaan mene Jumalan ja hänen paaduttamansa ihmisen väliin.- 16+20
Ved.2 kirjoitti:
joka paljasti sinun hullppeat vuositulosi plus kaikki optiot päälle. Et kait sinä salaa Jumalaltakaan sitä suurta omaisuutta, minkä olet Jumalalta saanut? Eikö sen kaiken suuren rikkauden pitäisi olla kunniaksi Luojan? Näyttää kuitenkin olevan niin, että tunnet syyllisyyttä siitä, että et ole antanut lanttiakaan köyhälle ja avun tarvitsijalle. Ja olet vailla jotain muutaman euron kirjaa siihen suureen omaisuusmassaan, mitä sinä hallitset kuolevaisessa ruumiissasi. Häpeä. Tunnen paljon sairaita, köyhiä uskovia, uskomattomia ihmisiä, jotka antavat vähästään. Mutta sinä et anna paljostaan. Vanha sanonta: köyhä antaa vähästään, mutta rikas ei anna paljostaan. Pitää myös sinunkin suhteesi paikkaansa. Kun apua olisi oltu vailla, niiin sinäkin käänsit kylmän selkäsi. Se on nähty ja koettu. Mene häpeääsi rikkauksinesi. Joku olisi vaan tarvinnut apua terveyteensä, mutta sinun kylmä rakkaudeton sydämesi käänsi selkänsä, olet saava palkkasi. Mene häpeääsi.
- Ved.2
16+20 kirjoitti:
osallistu vaan ihan avoimesti keskusteluun, kun olet noinkin kiinnostunut. Mutta joku raukkis sielläkin iski vaan päälle. Ei näytä olevan varaa esiintyä omalla nimimerkillään. Meidän piireissä sanotaan tuollaisia raukkiksiksi.
A) Aluksi on tärkeää, kukaa puhuu, kommentoi
B) Sitten on tärkeää, mitä kommentoi
Jos noin tarkkaan on seurattu aikaisempia keskusteluja, niin olisi tärkeää myös reilusti esiintyä omana itsenään. itse olen poiminut nuo em. tietolähteet edelliseltä kommentoijalta. Ne ovat tietysti kiistanalaisia. Mutta jos ne pitävät paikkaansa, niin ne ovat myös keskustelun lähtökohdat moraalisesti. Ja jos henkilö ei itse ole kiistänyt noiden tietojen paikkansa pitävyyttä, niin ne ovat eräänlaista faktaa, siis julkista avointa tietoa.
Mutta nuo verotiedot eivät ole se oleellinen kysymys, vaan henkilön suhde omaisuuteen, materiaan ja enenkaikkea lähimmäiseen, mikä ei nyt milläään ole voinut tulla huomiotta tällä areenalla.
Se mikä tässä on oletettavaa, niin puskakirjoittaja on itse ilmeinen Sunin pahin vihollinen. Vaikka toisaalta itse saatan ollakin Sunin paras puolustaja. Tämä omaisuuden panttaaminen tai suhde siihen ei olekaan se perimmäinen kysymys. Perimmäinen ongelma onkin se, että itse saatana kiusaakiin Sunia. Se onkin siellä taustalla räksyttämässä ja provosoimassa Teuvoa muita uskovia vastaan, on todellinen saatana.
Syyt ovat syvemmällä. - 14+17
Ved.2 kirjoitti:
osallistu vaan ihan avoimesti keskusteluun, kun olet noinkin kiinnostunut. Mutta joku raukkis sielläkin iski vaan päälle. Ei näytä olevan varaa esiintyä omalla nimimerkillään. Meidän piireissä sanotaan tuollaisia raukkiksiksi.
A) Aluksi on tärkeää, kukaa puhuu, kommentoi
B) Sitten on tärkeää, mitä kommentoi
Jos noin tarkkaan on seurattu aikaisempia keskusteluja, niin olisi tärkeää myös reilusti esiintyä omana itsenään. itse olen poiminut nuo em. tietolähteet edelliseltä kommentoijalta. Ne ovat tietysti kiistanalaisia. Mutta jos ne pitävät paikkaansa, niin ne ovat myös keskustelun lähtökohdat moraalisesti. Ja jos henkilö ei itse ole kiistänyt noiden tietojen paikkansa pitävyyttä, niin ne ovat eräänlaista faktaa, siis julkista avointa tietoa.
Mutta nuo verotiedot eivät ole se oleellinen kysymys, vaan henkilön suhde omaisuuteen, materiaan ja enenkaikkea lähimmäiseen, mikä ei nyt milläään ole voinut tulla huomiotta tällä areenalla.
Se mikä tässä on oletettavaa, niin puskakirjoittaja on itse ilmeinen Sunin pahin vihollinen. Vaikka toisaalta itse saatan ollakin Sunin paras puolustaja. Tämä omaisuuden panttaaminen tai suhde siihen ei olekaan se perimmäinen kysymys. Perimmäinen ongelma onkin se, että itse saatana kiusaakiin Sunia. Se onkin siellä taustalla räksyttämässä ja provosoimassa Teuvoa muita uskovia vastaan, on todellinen saatana.
Syyt ovat syvemmällä.Sinä olet väärä henkilö ketään neuvomaan, palstan pahin riitelijä ja juonittelija.
- Kuuntelevat korvat
14+17 kirjoitti:
Sinä olet väärä henkilö ketään neuvomaan, palstan pahin riitelijä ja juonittelija.
koira se sieltä räksyttää? Hameen helmat taitavat ainakin kovin hulmuta päällä. Mikäs rouvaa noin nyt riivaa!
Kerro huolesi. Jospa voisimme auttaa! Liittyisikö näihin iäisyyskysymyksiin? 16+20 kirjoitti:
Kun jaksoit kaivaa esille tuon miehen valheen, johon viittasin.
- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
Kun jaksoit kaivaa esille tuon miehen valheen, johon viittasin.
Eli palataan Raamatun sivuille, missä kohtaa se luku hirttäytyi. Ollaanko yhtä mieltä siitä, että sinä et usko tuon Johanneksen kirjeen seitsemännestä luvusta alkaen sisältämään totuuteen? Eli siellä aletaan puhumaan Jumalan rakkaudesta.
Kaivetaan tämäkin totuus sieltä esille. Maallinen rikkaus voi olla kiusauksena uskon tiellä. Se voi ylpistää väheksymään tai jopa rienaamaan köyhemmän uskoa. Niinkuin tässä tapauksessa on käynytkin. Paitsi absoluuttisella samanmielisyydellä voi saada johonkin pisteeseen asti anteeksi "kerettiläisyytensä". Siitä tässä on kysymys.
Järkyttävänä esimerkkinä siitä on kertomus "rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta.
"Sillä vaikea on rikkaan päästä taivasten valtakuntaan." Ved.2 kirjoitti:
Eli palataan Raamatun sivuille, missä kohtaa se luku hirttäytyi. Ollaanko yhtä mieltä siitä, että sinä et usko tuon Johanneksen kirjeen seitsemännestä luvusta alkaen sisältämään totuuteen? Eli siellä aletaan puhumaan Jumalan rakkaudesta.
Kaivetaan tämäkin totuus sieltä esille. Maallinen rikkaus voi olla kiusauksena uskon tiellä. Se voi ylpistää väheksymään tai jopa rienaamaan köyhemmän uskoa. Niinkuin tässä tapauksessa on käynytkin. Paitsi absoluuttisella samanmielisyydellä voi saada johonkin pisteeseen asti anteeksi "kerettiläisyytensä". Siitä tässä on kysymys.
Järkyttävänä esimerkkinä siitä on kertomus "rikkaasta miehestä ja Lasaruksesta.
"Sillä vaikea on rikkaan päästä taivasten valtakuntaan.""Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
Montako kertaa tämäkin on sinulle sanottava:
Silloin kun sinä kirkkain silmin sille kirkkoherralle valehtelit: "En tunne tuota miestä!" Silloin Saatana vei sinulta kyvyn kilvoitella totuuden tietä sen loppuun asti, ja jäit erään toisen entisen ystäväni tavoin ruikuttamaan surkeaa osaasi siihen ahtaan portin eteen.
Tuo ystävä kyllä katui, mutta liian myöhään. Sinä taas et Jumalan paaduttamana enää pysty edes katumaan. Saatikka tunnustamaan tekosi syitä.
Oikein sinua tänä aamuna erä opiskelija dignostisoi:
Diagnoosi:
psyk. opiskelija 8.1.2011 08:20: Olet vaille hoitopaikkaa jäänyt grooninen valehtelija. Sillä ei kukaan terve ihminen voi tosissaan väittää, että vuosikausia toisella paikkakunnalla asuen julkisesti ilmoittaa tietävänsä erään siikajokisen miehen rahaliikenteen.
Minulle annettu rakkauden tehtävä on tässä:
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Eikö Jumala ollut sinulle koskaan puhunut siitä, minkälaisen kauhun ja kurjuuden täyttämään elämään ihmispelko lopulta johdattaa?- 19+9
14+17 kirjoitti:
Sinä olet väärä henkilö ketään neuvomaan, palstan pahin riitelijä ja juonittelija.
Panit viestin sinne mihin se kuuluu. Oikein sanottu.
- 7+12
Kuuntelevat korvat kirjoitti:
koira se sieltä räksyttää? Hameen helmat taitavat ainakin kovin hulmuta päällä. Mikäs rouvaa noin nyt riivaa!
Kerro huolesi. Jospa voisimme auttaa! Liittyisikö näihin iäisyyskysymyksiin?Kirjoitustyyli oli hyvinkin tuttua, Tosi "sivistynyttä", kuten yleensäkin. Olen tosiaan rouva kuten kirjoitit, ne muut luonnehdinnat meni tosin pieleen ja apuasi tulen tuskin tarvitsemaan.
- Ved.2
TeuvoSuni kirjoitti:
"Te kyllä tutkitte kirjoituksia, koska luulette niistä löytyvän
Montako kertaa tämäkin on sinulle sanottava:
Silloin kun sinä kirkkain silmin sille kirkkoherralle valehtelit: "En tunne tuota miestä!" Silloin Saatana vei sinulta kyvyn kilvoitella totuuden tietä sen loppuun asti, ja jäit erään toisen entisen ystäväni tavoin ruikuttamaan surkeaa osaasi siihen ahtaan portin eteen.
Tuo ystävä kyllä katui, mutta liian myöhään. Sinä taas et Jumalan paaduttamana enää pysty edes katumaan. Saatikka tunnustamaan tekosi syitä.
Oikein sinua tänä aamuna erä opiskelija dignostisoi:
Diagnoosi:
psyk. opiskelija 8.1.2011 08:20: Olet vaille hoitopaikkaa jäänyt grooninen valehtelija. Sillä ei kukaan terve ihminen voi tosissaan väittää, että vuosikausia toisella paikkakunnalla asuen julkisesti ilmoittaa tietävänsä erään siikajokisen miehen rahaliikenteen.
Minulle annettu rakkauden tehtävä on tässä:
"Menet, minne minä sinut lähetän ja puhut kaikki, mitä minä käsken sinun puhua. Älä ihmisiä pelkää, sillä minä olen kanssasi ja pelastan sinut. Äläkä heitä kauhistu, etten minä kauhistuttaisi sinua heidän edessään."
Eikö Jumala ollut sinulle koskaan puhunut siitä, minkälaisen kauhun ja kurjuuden täyttämään elämään ihmispelko lopulta johdattaa?olet ihan oikeassa. Siksi en sinuakaan pelkää. Ja joskus aikoinaan kun kerroit totuuksia uskonelämästä, niin olikin puhe ensin itse tutkia sanasta, rukoilla ja antaa Jumalan Hengen puhua.
Tuo Johanneksen kirje oli viimeinen, missä järkytyin, koska et uskonutkaan sen jakeen jälkeen sanaan. Nyt onkin sitten tullut koko Paavali kirjeineen.
Ei meidän omat tarinat kirkkoherroille sun muille paina siinä suhteessa, mitä Raamattu sanoo. Eikä meidän pitäisikään keskustella muusta, kuin miten ymmärrämme kirjoituksia. Siinä suhteessa olen yhtä väärässä kuin sinäkin.
Pelkistetty ero on siinä, että toiset uskovat niinkuin on kirjoitettu. Sinä et usko koko Raamattuun, ja sinulla kuin myös muilla on oikeus mielipiteeseen.
Minun diagnoosini koskee sitä hetkeä ,kun joko luovuit uskomasta Raamattuun, niinkuin on kirjoitettu, joko tai oletko koskaan uskonutkaan? Milloin siis ja mitä silloin tapahtui, kun "totuus" syrjäytti Raamatun.
Siis tiemme erkani siinä kohtaa, kun sinä et enää uskonutkaan, mutta itse jäin uskollisesti uskomaan. Vaikka muuten ihmisenä olisin kuinka kurja. Herra molempia armahtakoon. - 3+16
7+12 kirjoitti:
Kirjoitustyyli oli hyvinkin tuttua, Tosi "sivistynyttä", kuten yleensäkin. Olen tosiaan rouva kuten kirjoitit, ne muut luonnehdinnat meni tosin pieleen ja apuasi tulen tuskin tarvitsemaan.
Edellinen viesti oli tarkoitettu nimim:lle "kuuntelevat korvat", jossain sattui virhe.
Ved.2 kirjoitti:
olet ihan oikeassa. Siksi en sinuakaan pelkää. Ja joskus aikoinaan kun kerroit totuuksia uskonelämästä, niin olikin puhe ensin itse tutkia sanasta, rukoilla ja antaa Jumalan Hengen puhua.
Tuo Johanneksen kirje oli viimeinen, missä järkytyin, koska et uskonutkaan sen jakeen jälkeen sanaan. Nyt onkin sitten tullut koko Paavali kirjeineen.
Ei meidän omat tarinat kirkkoherroille sun muille paina siinä suhteessa, mitä Raamattu sanoo. Eikä meidän pitäisikään keskustella muusta, kuin miten ymmärrämme kirjoituksia. Siinä suhteessa olen yhtä väärässä kuin sinäkin.
Pelkistetty ero on siinä, että toiset uskovat niinkuin on kirjoitettu. Sinä et usko koko Raamattuun, ja sinulla kuin myös muilla on oikeus mielipiteeseen.
Minun diagnoosini koskee sitä hetkeä ,kun joko luovuit uskomasta Raamattuun, niinkuin on kirjoitettu, joko tai oletko koskaan uskonutkaan? Milloin siis ja mitä silloin tapahtui, kun "totuus" syrjäytti Raamatun.
Siis tiemme erkani siinä kohtaa, kun sinä et enää uskonutkaan, mutta itse jäin uskollisesti uskomaan. Vaikka muuten ihmisenä olisin kuinka kurja. Herra molempia armahtakoon.ei ole enää elämässä muuta turvaa, kuin hankki muruset nälkäänsä yli 1900 vuotta eläneiden ihmisten ruokapöydiltä, ja silti heillä on jatkuva vilu,nälkä ja jano. Kuten Jeesus sen näin selvästi sanoo:
"Joka juo tätä vettä, sen tulee uudelleen jano, mutta joka juo minun
antamaani vettä, ei enää koskaan ole janoissaan. Siitä vedestä, jota
minä annan, tulee hänessä lähde, joka kumpuaa ikuisen elämän vettä."
Jos olisin lakannut uskomatta lähettäjältäni saamaan tehtävään, en olisi koskaan saanut tietää Jumalan lähettämän lopun ajan rajun eksytyksen syitä, jotka ovat selvästi Raamattuun kirjoitettuna, ja ovat nyt kaikkien luettavissa noista Saatanan Paavalille antamista erinomaista ilmestyksistä.
Minä en ole Johanneksen kirjeiden kohdalla järkytystä kokenut, koska en ole ketään kirkkoherraakaan pelännyt, piispoista puhumattakaan.
"Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä,
kun me tuomionpäivänä astumme rohkeasti esiin.
Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä
maailmassa. Pelko ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen
rakkaus karkottaa pelon.
Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole
tullut täydelliseksi rakkaudessa." Eli totuudessa.- sama laulu
19+9 kirjoitti:
Panit viestin sinne mihin se kuuluu. Oikein sanottu.
pariskuntako se täällä taas skriivaa?
- työntäjä2
16+20 kirjoitti:
Hyvä kun joku virkistää vähän Ved.2:n muistia.
- Palstakunkut
työntäjä2 kirjoitti:
Hyvä kun joku virkistää vähän Ved.2:n muistia.
trio edelleen vauhdissa.
- Joonas...
Palstakunkut kirjoitti:
trio edelleen vauhdissa.
Sinä se täysin häikäilemättömästi heittelet "puskasta" perättömiä väitteitäsi. Sopii kysyä kuka tässä on vainoharhainen?
- arvaamaton?
sama laulu kirjoitti:
pariskuntako se täällä taas skriivaa?
Pieleen meni, kun taas sinun oikeasta nimimerkistä ei ole epäselvyyttä.
Tuli ennalta aavistamattoman pitkä päivä. Kyllä lehättäjäni tämän ammatin kuviot tiesi, kun aloitti kutsumisensa vasta eläkkeelle päästyäni.
Ja sehän alkoi täydellisellä yli kahden vuoden erämaakaudella, kun päästä tyhjennettiin kaikki uskoon liittyvät asiat, vaikka ei niitä juuri muita ollut kuin lapsena opitut rukoukset.- olipa siinä
tekstiä. Puoli yötä meni näitä lukiessa. En tiedä mitä ajatella. Ensimmäisenä tulee huokaus Jeesuksen puoleen, että hän varjelisi, ettei uskosta osattomat eksyisi tälle sivulle. Eletään todella lopun aikaa. Paha olo tuli näitä lukiessa...
olipa siinä kirjoitti:
tekstiä. Puoli yötä meni näitä lukiessa. En tiedä mitä ajatella. Ensimmäisenä tulee huokaus Jeesuksen puoleen, että hän varjelisi, ettei uskosta osattomat eksyisi tälle sivulle. Eletään todella lopun aikaa. Paha olo tuli näitä lukiessa...
Monet eivät enää totuutta ole aikoihin sietäneet.
Tuo paha olosi on Jumalan mielen mukaista murhetta, jonka tarkoitus on kutsua sinut pois porttojen valheista Kristuksen totuuteen.
Mutta jos olet jo saanut Saatanan palvelijoilta tekopyhityksen jota seuraa automaattisesti Jumalan lähettämä paatumus, ei totuuteen paluu enää ole mahdollista.
Sitä toivon, että se sinulta vielä onnistuisi.
on mukava huomata, että tämän avauksen on neljän vuorokauden aikana lukenut 2437 ihmistä, joista vain 20 Jumalan paaduttamaa on jättänyt oman Pedon merkkinsä.
- Su
>>>Kun nyt tietää lukijalaskurin toiminnan
- kaikki kiinnostaa
Jumalan antaneen sinulle vastauksena kysymykseesi "Miksi johdatit minut tänne Pohjanmaalle?: "Täällä minä haluan sinua käyttää."
Miten sinä olet tämän ymmärtänyt ja kokenut?Kokoontui silloisessa Paavolan seurakunnassa vasta valitut kirkkovaltuutetut ensimmäiseen kokoukseensa. Tuosta kokouksesta soitti kirkkoherra Junttila ja kertoi, että minua oli ehdotettu tulevaan kirkkoneuvostoon ja kysyi suostumustani.
Kyllä suostumukseni annoin, vaikka kovasti ihmettelin, että mistä moinen kutsu, koska en sotilaana ollut minkään puolueen jäsen, sillä sen verran kirkon toiminnasta tiesin, että sielläkin toimitaan maallisten puolueiden periaatteiden mukaan.
Ja toiseksi, en ollut mikään aktiivinen kirkossakävijä. Lasten ripillepääsyt ja yksi tai kaksi joulukirkkoa, siinä kaikki kirkossakäynit. Poisluettuna ne tapahtumat uudenvuodenyönä 1959, jonka jälkeen muutaman kerran kirkon jumalanpalveluksissa kävin.
Olin ollut vasta vuosi ja viisi kuukautta Jeesuksen opetuslapsena, joten ensimmäinen ajatukseni oli, että tämän kirkon täytyy olla Kristuksen kirkko, koskapa minut sinne tällä tavalla johdatettiin. Ja niin täynnä intoa läksin sen toimintaan mukaan.
Ensimmäisen kerran alkoi kirkon saatanallisuus selvitä reilun vuoden kuluttua, siinä ahtaan portin tuskanyössä, kun Jumala vaati minua totuuteen aviorikosestani. Sillonhan yritin hänet lepyttää mm. sillä, että minut on valittu kirkkoneuvostoonkin. Mutta se ei auttanut:
"Minä olen sinut sinne johdattanut, jotta näkisit ettei Jumalan seurakuntaa näin hallita."
Kun sitten olin Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, minä ymmärsin, miksi hän oli minut tänne Pohjanmaalle johdattanut. Siksi, koska täällä pitää pesäpaikkaansa tuo luterilaisen kirkon suurin mätäpaise: vanhoillislestadiolaisuus ja sen johtoryhmä SRK. Ja tämän lahkon toimintojen poistaminen seurakunnan toiminnasa kertovissa ilmoituksista,oli Pyhän Hengen ensimmäinen vaatimus luterilaiselle kirkolle.
Hetken tunsin epäonnistumista siksi, että Jumalalta meni kolme kuukautta hukkaan, kun aloin taistella saamaani tehtävää vastaan, ja vasta maaliskuussa 1989 lähdin sen sanoman kanssa piispan ja kirkkoherran juttusille.
"En minä voi vanhoillislestadiolaisia veljiä tuomita, eikä Raamattu voi raueta tyhjiin, kun se käskee
naisten vaieta seurakunnassa."
Myöhemmin selvisi, että heti kun tämä körttiläinen piispa, vuonna 1979, oli tullut vanhoillislestadiolaisen piispan jälkeen Oulun piispaksi, olivat SRK:n johtomiehet heti käyneet lukemassa hänelle oman
ukaasinsa: "Jos meidät yritetään sulkea luterilaisen kirkon ulkopuolelle, he vetävät kaikki jäsensä
pois kirkon piiristä."
Tätä taustaa vasten on helppo ymmärtää, miksi samainen piispa katsoi viisaammaksi lähteä kirkkolakia rikkoen pakoon määräämästään piispan tarkastuksesta, kuin asettua valheen henki sydämessä Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen ihmisen kysymysten eteen.- kannuswursti
TeuvoSuni kirjoitti:
Kokoontui silloisessa Paavolan seurakunnassa vasta valitut kirkkovaltuutetut ensimmäiseen kokoukseensa. Tuosta kokouksesta soitti kirkkoherra Junttila ja kertoi, että minua oli ehdotettu tulevaan kirkkoneuvostoon ja kysyi suostumustani.
Kyllä suostumukseni annoin, vaikka kovasti ihmettelin, että mistä moinen kutsu, koska en sotilaana ollut minkään puolueen jäsen, sillä sen verran kirkon toiminnasta tiesin, että sielläkin toimitaan maallisten puolueiden periaatteiden mukaan.
Ja toiseksi, en ollut mikään aktiivinen kirkossakävijä. Lasten ripillepääsyt ja yksi tai kaksi joulukirkkoa, siinä kaikki kirkossakäynit. Poisluettuna ne tapahtumat uudenvuodenyönä 1959, jonka jälkeen muutaman kerran kirkon jumalanpalveluksissa kävin.
Olin ollut vasta vuosi ja viisi kuukautta Jeesuksen opetuslapsena, joten ensimmäinen ajatukseni oli, että tämän kirkon täytyy olla Kristuksen kirkko, koskapa minut sinne tällä tavalla johdatettiin. Ja niin täynnä intoa läksin sen toimintaan mukaan.
Ensimmäisen kerran alkoi kirkon saatanallisuus selvitä reilun vuoden kuluttua, siinä ahtaan portin tuskanyössä, kun Jumala vaati minua totuuteen aviorikosestani. Sillonhan yritin hänet lepyttää mm. sillä, että minut on valittu kirkkoneuvostoonkin. Mutta se ei auttanut:
"Minä olen sinut sinne johdattanut, jotta näkisit ettei Jumalan seurakuntaa näin hallita."
Kun sitten olin Kristukselta Hengen ja tehtävän saanut, minä ymmärsin, miksi hän oli minut tänne Pohjanmaalle johdattanut. Siksi, koska täällä pitää pesäpaikkaansa tuo luterilaisen kirkon suurin mätäpaise: vanhoillislestadiolaisuus ja sen johtoryhmä SRK. Ja tämän lahkon toimintojen poistaminen seurakunnan toiminnasa kertovissa ilmoituksista,oli Pyhän Hengen ensimmäinen vaatimus luterilaiselle kirkolle.
Hetken tunsin epäonnistumista siksi, että Jumalalta meni kolme kuukautta hukkaan, kun aloin taistella saamaani tehtävää vastaan, ja vasta maaliskuussa 1989 lähdin sen sanoman kanssa piispan ja kirkkoherran juttusille.
"En minä voi vanhoillislestadiolaisia veljiä tuomita, eikä Raamattu voi raueta tyhjiin, kun se käskee
Myöhemmin selvisi, että heti kun tämä körttiläinen piispa, vuonna 1979, oli tullut vanhoillislestadiolaisen piispan jälkeen Oulun piispaksi, olivat SRK:n johtomiehet heti käyneet lukemassa hänelle oman
ukaasinsa: "Jos meidät yritetään sulkea luterilaisen kirkon ulkopuolelle, he vetävät kaikki jäsensä
pois kirkon piiristä."
Tätä taustaa vasten on helppo ymmärtää, miksi samainen piispa katsoi viisaammaksi lähteä kirkkolakia rikkoen pakoon määräämästään piispan tarkastuksesta, kuin asettua valheen henki sydämessä Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen ihmisen kysymysten eteen.""Kyllä suostumukseni annoin, vaikka kovasti ihmettelin, että mistä moinen kutsu, koska en sotilaana ollut minkään puolueen jäsen, sillä sen verran kirkon toiminnasta tiesin, että sielläkin toimitaan maallisten puolueiden periaatteiden mukaan."
Silloin ei paavolan seurakunnassa ollut sitoutumattomilla listaa. Jätät kertomatta minkä puolueen listalla olit sitoutumattomana ehdokkaana. Huhu keroo että olit kommunistien listalla. - kaikki kiinnostaa
kannuswursti kirjoitti:
""Kyllä suostumukseni annoin, vaikka kovasti ihmettelin, että mistä moinen kutsu, koska en sotilaana ollut minkään puolueen jäsen, sillä sen verran kirkon toiminnasta tiesin, että sielläkin toimitaan maallisten puolueiden periaatteiden mukaan."
Silloin ei paavolan seurakunnassa ollut sitoutumattomilla listaa. Jätät kertomatta minkä puolueen listalla olit sitoutumattomana ehdokkaana. Huhu keroo että olit kommunistien listalla.Vaan minä:
Olet antanut ymmärtää
kaikki kiinnostaa 8.1.2011 Jumalan antaneen sinulle vastauksena kysymykseesi "Miksi johdatit minut tänne Pohjanmaalle?: "Täällä minä haluan sinua käyttää."
Miten sinä olet tämän ymmärtänyt ja kokenut? - kaikki kiinnostaa
TeuvoSuni kirjoitti:
Kokoontui silloisessa Paavolan seurakunnassa vasta valitut kirkkovaltuutetut ensimmäiseen kokoukseensa. Tuosta kokouksesta soitti kirkkoherra Junttila ja kertoi, että minua oli ehdotettu tulevaan kirkkoneuvostoon ja kysyi suostumustani.
pois kirkon piiristä."
Tätä taustaa vasten on helppo ymmärtää, miksi samainen piispa katsoi viisaammaksi lähteä kirkkolakia rikkoen pakoon määräämästään piispan tarkastuksesta, kuin asettua valheen henki sydämessä Kristukselta Hengen ja tehtävän saaneen ihmisen kysymysten eteen.Monenlaista olet saanut kokea.
Minä uskon, että luterilainen kirkko seisoisi paljon varmemmalla pohjalla, jos sieltä tuo mätäpaise olisi pois saatu. kannuswursti kirjoitti:
""Kyllä suostumukseni annoin, vaikka kovasti ihmettelin, että mistä moinen kutsu, koska en sotilaana ollut minkään puolueen jäsen, sillä sen verran kirkon toiminnasta tiesin, että sielläkin toimitaan maallisten puolueiden periaatteiden mukaan."
Silloin ei paavolan seurakunnassa ollut sitoutumattomilla listaa. Jätät kertomatta minkä puolueen listalla olit sitoutumattomana ehdokkaana. Huhu keroo että olit kommunistien listalla.että miksi hän ei antanut sinulle yhtä hyvää tietäjähenkeä kuin mitä oli tuolla helluntailaisella naisella?
Tarkoin olen sen kirjassani kertonut. Mene jatkamaan keskustelua entisen ystäväni Devout/Devoitin kanssa, hän kyllä osaa valehdella sinulle mieluisan vastauksen.kaikki kiinnostaa kirjoitti:
Monenlaista olet saanut kokea.
Minä uskon, että luterilainen kirkko seisoisi paljon varmemmalla pohjalla, jos sieltä tuo mätäpaise olisi pois saatu.jotakin vipinää luterilaiseen kirkkoon saanut, mutta ei siitä silti olisi Kristuksen seurakuntaa tullut.
Kokemuksista ei todellakaan ole ollut puutetta. Kai sinä tähän samaan tapahtumaan liittyen sen tiedät, minkälaisen opetuksen Jumalalta jänisruton seurauksena lopulta sain. Ja minkä tähden samainen piispa ajoi minut ulos huoneestaan syyskuussa 1989?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m4326138- 875460
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest514457- 543986
- 743934
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse33606SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1923541Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1213264Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky713251- 432299