Aiotko käydä

laululokki

Aiotko käydä Karin haudalla? Itse ajattelin keväällä tai kesällä käydä. Kävin Karin keikoilla yli 70 kertaa, joten ajattelin hiljentyä hänen hautansa luona. Ikävä on varmaan pitkään. Onneksi musiikkinsa lohduttaa.

14

714

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalluhasewaan

tottakai joskus, jos ehtii.
      Tuleeko hänelle kivi vai laatta, näistä tuhkausjutuista kun ei tiedä.

• ihailijatar....

Aion käydä kesällä. Käyn usein hautausmaalla edesmenneiden ystävieni haudoilla, muistelen heitä siellä hetken hiljentyen. Kari ei nyt ihan ystävä minulle ollut mutta kuitenkin kunnioitan häntä ja siksi aion käydä myös hänen haudallaan. En uteliaisuuttani vaan kunnioittaen Hänen muistoaan. Ajatelkaa muut mitä haluatte mutta minä toimin sisäistä ääntäni kuunnelle.

• <<<

VOIS KÄYDÄ JOS KESÄLLÄ ON AIKAA NIIN AJAA BUSSILLA SINNE JA VIEDÄ VAIKKA KUKKIA...

• Ystävyyden vala

kåy ihmeessä jos siltätuntuu! Upea,ihan Karin oloinen muistomerkki on paikallaan! Kukitettu yllin kyllin ainakin toissapäivänä.Olin liikuttunut! Mieleeni muistuivat laulun sanat: Ja kaunis tyttö tulipunaruusun Mulle istuttaisi!! Ikuinen Ystävä!!

• <<<

vois käydä. missä maestron hauta on....kari oli mun sydäntä lähellä...ja hieno äijä...

• JK

en aio käydä änennhUDALA

• rentturuusanen

Varmasti aion käydä haudalla ja tiedän, että silloin(kin) liikutus valtaa mielen. Karilla oli suuri merkitys elämääni musiikkinsa ja ystävyytensä kautta. Kari oli minulle ihana ukkeli, tai äijä - miten vain. Vieläkin on ikävä...

• kirkkopolku

Kävin haudalla, vein maljakkoon ruusun ja hiljennyin. Oli jotenkin herkkä hetki. Jotenkin sen jälkeen Karin musiikin merkitys elämässäni vain kasvoi entisestään...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4796
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      173
      4302
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      131
      3935
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3912
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3701
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3518
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      16
      2496
    Aihe