Aiotko käydä

laululokki

Aiotko käydä Karin haudalla? Itse ajattelin keväällä tai kesällä käydä. Kävin Karin keikoilla yli 70 kertaa, joten ajattelin hiljentyä hänen hautansa luona. Ikävä on varmaan pitkään. Onneksi musiikkinsa lohduttaa.

14

710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalluhasewaan

tottakai joskus, jos ehtii.
      Tuleeko hänelle kivi vai laatta, näistä tuhkausjutuista kun ei tiedä.

• ihailijatar....

Aion käydä kesällä. Käyn usein hautausmaalla edesmenneiden ystävieni haudoilla, muistelen heitä siellä hetken hiljentyen. Kari ei nyt ihan ystävä minulle ollut mutta kuitenkin kunnioitan häntä ja siksi aion käydä myös hänen haudallaan. En uteliaisuuttani vaan kunnioittaen Hänen muistoaan. Ajatelkaa muut mitä haluatte mutta minä toimin sisäistä ääntäni kuunnelle.

• <<<

VOIS KÄYDÄ JOS KESÄLLÄ ON AIKAA NIIN AJAA BUSSILLA SINNE JA VIEDÄ VAIKKA KUKKIA...

• Ystävyyden vala

kåy ihmeessä jos siltätuntuu! Upea,ihan Karin oloinen muistomerkki on paikallaan! Kukitettu yllin kyllin ainakin toissapäivänä.Olin liikuttunut! Mieleeni muistuivat laulun sanat: Ja kaunis tyttö tulipunaruusun Mulle istuttaisi!! Ikuinen Ystävä!!

• <<<

vois käydä. missä maestron hauta on....kari oli mun sydäntä lähellä...ja hieno äijä...

• JK

en aio käydä änennhUDALA

• rentturuusanen

Varmasti aion käydä haudalla ja tiedän, että silloin(kin) liikutus valtaa mielen. Karilla oli suuri merkitys elämääni musiikkinsa ja ystävyytensä kautta. Kari oli minulle ihana ukkeli, tai äijä - miten vain. Vieläkin on ikävä...

• kirkkopolku

Kävin haudalla, vein maljakkoon ruusun ja hiljennyin. Oli jotenkin herkkä hetki. Jotenkin sen jälkeen Karin musiikin merkitys elämässäni vain kasvoi entisestään...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      91
      5518
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      57
      3661
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      61
      3005
    4. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      49
      2219
    5. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      61
      1986
    6. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      301
      1927
    7. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1626
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1407
    10. Mikä ihme teitä savolaisia tuossa

p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.
      Tuusniemi
      9
      1363
    Aihe