Apua!
Oikea silmäni on vuotanut solkenaan yli puoli vuotta. Vaiva on erittäin kiusallinen. Olen Konsultti ja tapaan merkittäviä asiakkaita päivittäin. Olen käynyt kolmella silmälääkärillä. Ovat puhistaneet kyynelkanavan eli ruiskuttaneet nesteet lävitse. Olen saanut silmääni kortisnosia, tippoja ja antibioottia ei mitään apua mistään. Tulen hulluksi kohta ja hävettää koko ajan kuleka paperitollo silmässä ja vastailla sitä koskeviin kysymyksiin.
Jatkanko vaan lääkärissä juoksemista vai onko joku saanut apua jostain muusta keinosta.
Ikuisesti avusta kiitollinen!
Itkusilmä :-)
TOINEN SILMÄ VUOTAA SOLKENAAN
6
854
Vastaukset
- --------------
Yksi keino on että kyynelkanavaan pannaan lanka joka laajentaa kanavaa. Sitten kun lanka puolen vuoden päästä poistetaan niin kanavan pitäisi pysyä auki.
Miehelleni tehtiin tämä, auttoi vähäksi aikaa mutta taas on sama tilanne että silmä vuotaa. - Allerginen,
Hei,
Minä jouduin käväsemään Helsingissä silmäklinikalla, kun silmäni vuotivat oikein runsaasti. Siellä huomattiin että silmät vuotaa ja kyynelkanavat "aukaistiin". Sain silmätippoja, mutta niistä ei ollut yhtään apua.
Sitten eräänä päivänä tein huomion, että silmäni eivät vuotaneet ja syynä oli marsut jotka olin aiemmin pistänyt pois. Marsuilla oli kuivaa heinää ja se lisäksi ärsytti silmiä.
Silmäklinikalla väittivät etten ole allerginen millekkään.- onneaelämään
Ja kerropa mitkä allergiatestit tehtiin. Veikkaan ettei tehty. Kerroitko marsuista? Vai vetositko muistamattomuuteen? Olitko niin että keksikää te.
- 11 11 11
onneaelämään kirjoitti:
Ja kerropa mitkä allergiatestit tehtiin. Veikkaan ettei tehty. Kerroitko marsuista? Vai vetositko muistamattomuuteen? Olitko niin että keksikää te.
Jos on allerginen marsuille taikka heinälle tai muullen sensellaiselle, niin silloin luultavasti molemmat silmät vuotavat. Hyvä huomio kyllä muuten.
Aloittajalla vuotaa vain toinen silmä siis. - Allerginen,
onneaelämään kirjoitti:
En muista tarkkaan mitä papereissa luki, mutta ainakin näin että "ei mitään allergiaan viitaavaa". Tästä on niin pirusti aikaa etten muista enää mitä kaikkea kerroin tai jätin kertomatta.
Vuotaminen kuitenkin loppui kun pistin marsut pois.
Ja itke kun sua itkettää. Oletko harkinnut silmälaseja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1742618Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482387Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021082- 64901
- 65849
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a19747Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait220734Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274727Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies86720Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22678