Kenenköhän aivoriihen tuloksena kaivettiin Suur-Saimaantien varteen ojat menneenä syksynä? Syynkin kuulin miksi ne kaivettiin: Oltiin siinä luulossa että loma-asuntomessut pidetään Sarviniemessä ja haluttiin tienpientareet siistimmiksi. Tosin kun tieto siitä, ettei messut sinne tulekkaan niin kaivamista edelleen jatkettiin. Ojillehan ei ole mitään järkiperustetta, kuivaakin kuivempaa hiekkakangasta koko alue.
Mutta mikä vaikutus näillä ojien kaivamisella sitten oli? Se, että tiestä on tullut äärimmäisen vaarallinen liikennöitävä, siellä kulkee turverekkoja, puuautoja sekä busseja jotka eivät monessakaan paikassa mahdu sivuuttamaan toisiaan kohdatessaan koska ojat on kaivettu asvaltin reunaan asti. Eli jos ajat asvaltin ulkopuolelle, olet jo ojassa koska piennarta ei ole ollenkaan.
Tämän päivän laskennan mukaan välillä Rehulan vanha kyläkauppa- Sammaljärven tienhaara, tältä väliltä löytyi 21 kpl tieltäsuistumisen jälkeä! Siis 4-5 km matkalla! Se kertoo jotakin miten vaarallinen tiestä tuli tuon älyttömän kaivuoperaation jälkeen.
Ja kaiken tämän kruunaa aura-autonkuljettaja joka todennnäköiseti kokemattomuuttaan auraa tien ojan, eli tyhjän päälle.
Lopuksi toivon vaan ettei mitään vakavampaa tuolla tieosuudella tule tapahtumaan...
Suur-Saimaantien ojat
Ärräpäiden kuningas
1
434
Vastaukset
- toivoton.....
kannattaa varmaa ottaa yhteyttä ncc:en jos yliaurattu....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848