eroottista siivousta

hottishot

nuori alle kolmekymppinen nainen tarjoaa siivousta ja silmänruokaa ;)
eli toisinsanoen siivousta eroottisesti pukeutuneena tai jopa topless meiningillä.
Katsoa saa muttei koskea periaatteella, eli ei seksiä!!
Toimin etelä suomen alueella.
yhteydenotot: [email protected]

12

2987

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • likainen koti

No tuota onkos sulla isot tissit, entäs minkälainen on tuo peräpuoli? Saakos sua videoida tai valokuvata, saako sun päälle heittää mällit? Oletkos hyvä siivoomaan?

• hottishot

oon n 160 ja 50kg, sopusuhtainen, korkokengillä tietysti pidenpi, 5-15cm ;). mällejä en päälleni ota ja ne joutuu ihan itse siivoamaan. videointi ja valokuvaus ei kiitos.
        siivota osaan :)

• Et varmaakaan
        hottishot kirjoitti:

oon n 160 ja 50kg, sopusuhtainen, korkokengillä tietysti pidenpi, 5-15cm ;). mällejä en päälleni ota ja ne joutuu ihan itse siivoamaan. videointi ja valokuvaus ei kiitos.
        siivota osaan :)

tee tuota tuollaista "siivous" hommaa mielelläsi, etkö mitään muuta työtä ole ihan oikeasti löytänyt...? :/

• allekirjoittanuthott
        Et varmaakaan kirjoitti:

tee tuota tuollaista "siivous" hommaa mielelläsi, etkö mitään muuta työtä ole ihan oikeasti löytänyt...? :/

lisätöinä tätä teen. eikä ole mulle ongelma :) vähäpukeisuus. suomi on sauna maa joten mitä ihmeellistä on ylipäätäsä alastomuudessa? edeelleen, seksistä ei tässä ole kyse.

• kunhan
        allekirjoittanuthott kirjoitti:

lisätöinä tätä teen. eikä ole mulle ongelma :) vähäpukeisuus. suomi on sauna maa joten mitä ihmeellistä on ylipäätäsä alastomuudessa? edeelleen, seksistä ei tässä ole kyse.

ajattelin... Onnea sinulle sitten "työn hakuun". :)

• Y-Valmentaja

Varmasti kysyntää on, kannattaa kuitenkin etsiä oikea tapa markkinoida työtänsä. Ilmoituksesta päätellen töitä olisi tarkoitus tehdä verottomasti, joka on? Jos hoidat asiat kuntoon saa palveluksistasi myös kotitalousvähennyksiä, joten miksi tyytyä olemaan halpa ja epärehellinen jos laatua palveluksissa on? Tuossa on tuottava idea!

• hottishot

teen kyllä myös laskutuksella, tai siis kuitilla. siihen vaa tulee alv päälle ja jne. siivousalan töitä olen tehnyt monta vuotta. ja toiminut myös tanssijana. siispä ajattelin nämä yhdistää tavallaan :) saa katsoa kaunista naista ja tulee samalla koti siivottua!
        katsoo nyt miten tämä kiinnostaa miehiä, että naisia ;)

• silmänkin lepoa
    • Paikat kuntoon

Eikö sun kannattais laajentaa aluetta tänne keskisuomeen päin? Taatusti olis kysyntää tuolle sun hommalle (vai onko nyt jo kalenteri täynnä?)

• Utelija

Millaisia asusteita vaatevalikoimastasi löytyy? Onko esim. sisäkön pukua, mustaa miniä, hoitajan asua, läpinäkyvää jne? Sallitko asiakkaasi tarkkailevan työtäsi alasti?

• sairasta hommaa

utelij aon vanha runkku

• konsta

pitääkö paikkaansa, että Tikkurilan Hot Lips myymälästä saa kanssa tilattua siivoojan rooliasun kanssa ja ihan kuitilla? vai oliko tämä vaan huhu?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      614
      1600
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      867
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      485
      739
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      12
      711
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      652
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      556
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      523
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      160
      494
    Aihe