Elämäni kaksi suurta virhettä

Jep Jep.............

olivat Naimisiin meno ja Ooppelin osto...

11

891

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irma Köyry

Vaimosi on varmasti samaa mieltä, ei muuta kuin tojoa hinkkaamaan...

• lpöo

Katso peiliin, ehkä sait juuri sellaisen ooppelin kuin ansaitsit.

• vai velaksi

Reikä se on kuule huonompikin ja olisitko edes muilta saanut?

• .................

Toisin päin menetin kivan poikaystävän, kun hän ei enää kehdannut seurustella minun kanssa kun olin hankkinut ooppelin. Neuvoi minua lähtemään ooppelin kanssa viroon hakemaan silikoneja. =)

Mutta ihan totta 2 x moottori uusittu ym. Ei enää ikinä tämän merkkistä autoa.

• Der Doctor

menet niitä silikooneja laittamaan,niin tee alapään kiristysremontti kanssa!Sulla valskaa sekä ylä että alapää!

• matilta

OOPPELI ON AKKAIN AUTO!!!!!!!!!!!!!!

• Timo Sonni

ja Tojota on "tosi-miesten"? vai?

• joko taas!!!

Miks täällä on aina näitä toyotan ja fordin romujen ylistäjiä? Ylistäkää vaikka jotain oikeita autoja kuten Bmw.tä tai Audia mut pliis ei aina jaksa lukee näitä paska puheita.

Itse ajan Opelilla ja mua ei todellakaan kiinnosta kuinka sä hitsaat siihen 1.3 litraseen corollaan kaaria joka kevät ja pääset kehumaan kuinka tuli taas tänäkin kesänä leima paperiin. Itse en ylistä Opelia mulle se on auto jolla pääse A paikasta paikkaan B ja takasin.

P.S. Opelissa mahtuu sentään istumaan isompikin kaveri takapenkillä...

• ...............

Kukas kaveri siellä takapenkillä mahtanee sitten istua? =D

Joo, ei hyvää päivää. Ei enää ikinä Ooppelia jos tuosta nykyisestä eroon joskus pääsee!

• plaa111

Ooppeli on ihan hyvä siinä missä muukkin.. Kaikissa merkeissä on vikoja ja turha sitä on itkeä jos on toinen peukku suussa ettei osaa omaa autoaan huoltaa, vielä pahempi jos se toinen onkin sitten perseessä eikä sitä osaa edes huollattaa. Sit kun se auto hajoaa siitä huollon puutteesta ni voikin sitten vaihtaa peukkujen paikkoja ja murista löysät housussa..
      Ei se merkki, vaan se huolto.. Että silleen..

• Otso T

Kyllä se poikarukka on niin,että se MERKKI juurikin ratkaisee.Kaltaisesi homekorvat sitten selittelevät masturboiden samalla opelinsa takapenkit piloille,että MERKILLÄ ei ole väliä,vaan huolloilla.Nyt saat poika isän kädestä,kunhan ensin menet ja peset ne syntiset kätesi puhtaaksi,lopetat lorvimisen,turhan pikkuvärkkisi vemppaamisen ja hakeudut töihin.

Tuollainen poika on häpeäksi kenelle tahansa isälle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2681
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1258
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1135
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1008
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      949
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      15
      899
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      855
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      855
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      40
      841
    Aihe