Elämäni kaksi suurta virhettä

Jep Jep.............

olivat Naimisiin meno ja Ooppelin osto...

11

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irma Köyry

      Vaimosi on varmasti samaa mieltä, ei muuta kuin tojoa hinkkaamaan...

    • lpöo

      Katso peiliin, ehkä sait juuri sellaisen ooppelin kuin ansaitsit.

    • vai velaksi

      Reikä se on kuule huonompikin ja olisitko edes muilta saanut?

    • .................

      Toisin päin menetin kivan poikaystävän, kun hän ei enää kehdannut seurustella minun kanssa kun olin hankkinut ooppelin. Neuvoi minua lähtemään ooppelin kanssa viroon hakemaan silikoneja. =)

      Mutta ihan totta 2 x moottori uusittu ym. Ei enää ikinä tämän merkkistä autoa.

      • Der Doctor

        menet niitä silikooneja laittamaan,niin tee alapään kiristysremontti kanssa!Sulla valskaa sekä ylä että alapää!


    • matilta

      OOPPELI ON AKKAIN AUTO!!!!!!!!!!!!!!

      • Timo Sonni

        ja Tojota on "tosi-miesten"? vai?


    • joko taas!!!

      Miks täällä on aina näitä toyotan ja fordin romujen ylistäjiä? Ylistäkää vaikka jotain oikeita autoja kuten Bmw.tä tai Audia mut pliis ei aina jaksa lukee näitä paska puheita.

      Itse ajan Opelilla ja mua ei todellakaan kiinnosta kuinka sä hitsaat siihen 1.3 litraseen corollaan kaaria joka kevät ja pääset kehumaan kuinka tuli taas tänäkin kesänä leima paperiin. Itse en ylistä Opelia mulle se on auto jolla pääse A paikasta paikkaan B ja takasin.

      P.S. Opelissa mahtuu sentään istumaan isompikin kaveri takapenkillä...

      • ...............

        Kukas kaveri siellä takapenkillä mahtanee sitten istua? =D

        Joo, ei hyvää päivää. Ei enää ikinä Ooppelia jos tuosta nykyisestä eroon joskus pääsee!


    • plaa111

      Ooppeli on ihan hyvä siinä missä muukkin.. Kaikissa merkeissä on vikoja ja turha sitä on itkeä jos on toinen peukku suussa ettei osaa omaa autoaan huoltaa, vielä pahempi jos se toinen onkin sitten perseessä eikä sitä osaa edes huollattaa. Sit kun se auto hajoaa siitä huollon puutteesta ni voikin sitten vaihtaa peukkujen paikkoja ja murista löysät housussa..
      Ei se merkki, vaan se huolto.. Että silleen..

    • Otso T

      Kyllä se poikarukka on niin,että se MERKKI juurikin ratkaisee.Kaltaisesi homekorvat sitten selittelevät masturboiden samalla opelinsa takapenkit piloille,että MERKILLÄ ei ole väliä,vaan huolloilla.Nyt saat poika isän kädestä,kunhan ensin menet ja peset ne syntiset kätesi puhtaaksi,lopetat lorvimisen,turhan pikkuvärkkisi vemppaamisen ja hakeudut töihin.

      Tuollainen poika on häpeäksi kenelle tahansa isälle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1965
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      140
      1445
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe