omaava poliitinen avustaja löytyi kuolleena kaatopaikalta, asiaa tutkitaan henkirikoksena. Jollei lain pitkäkäsivarsi tavoita niin sitten jäteauton kuljettaja tavoittaa. Meillä pari poliitikkoa raahauttavat tutkittavaksi "huoltoasemaparlamentin" jutuista kansanmiehiä joka ovat kautta aikain laukoneet tappouhkauksia herkkähipiäisistä politikoijista . Samaan aikaan kuitenkin itse uhkauksen kohde on tutkittavana rikoksista, näyttääkin siltä että tappouhkauks syytteellä yritetään saada sympatioita ja unohtamaan että moni köyhätyöläinen ja ahtaalle ajettu yrittäjä on ihan oikeasti kuollut näitten poliitikkojen tehtailemien lamaketjujen kurimuksissa. Jokainen apupanostajan kurssin käynyt ymmätää myös että Eduskuntatalon räjäyttämiseenkään eivät yksityisen rahkeet riitä.Tuleepa mieleen tapaus Joensuulaisesta kaljakuppilasta 90-luvun alussa kun eräs kuuluisa kirjailija karjaisi, MINÄ TAPAN HARRIHOLKERIN !... se on tyhjentänyt maaseudun. Uhkaus aiheutti naurunpuuskan yleisössä.
Ämerikan Ex Presidentin
sotilastaustan
1
417
Vastaukset
- joku vaan
Olihan RKP:ssäkin skandaali kun ministeri paljastui pedofiiliksi. Ei ymmärtänyt edes erota.
Kuinkas kävikään, lähti kalaan poliittisen avustajansa kanssa, vene sattui kaatumaan ja ministeri sotkeentui verkkoihin ja hukkui. Poliittinen avustaja pääsi uimaan lyhyen matkan rannalle ja pelastui.
Aika paljon samaa systeemiä kuin Venäjällä, siellä epäilty usein ampuu itseään pistoolilla kaksi kertaa niskaan poliisiauton takapenkillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit735834KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2624671Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202578Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT871530Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 1051337
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1071238Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191191