Ämerikan Ex Presidentin

sotilastaustan

omaava poliitinen avustaja löytyi kuolleena kaatopaikalta, asiaa tutkitaan henkirikoksena. Jollei lain pitkäkäsivarsi tavoita niin sitten jäteauton kuljettaja tavoittaa. Meillä pari poliitikkoa raahauttavat tutkittavaksi "huoltoasemaparlamentin" jutuista kansanmiehiä joka ovat kautta aikain laukoneet tappouhkauksia herkkähipiäisistä politikoijista . Samaan aikaan kuitenkin itse uhkauksen kohde on tutkittavana rikoksista, näyttääkin siltä että tappouhkauks syytteellä yritetään saada sympatioita ja unohtamaan että moni köyhätyöläinen ja ahtaalle ajettu yrittäjä on ihan oikeasti kuollut näitten poliitikkojen tehtailemien lamaketjujen kurimuksissa. Jokainen apupanostajan kurssin käynyt ymmätää myös että Eduskuntatalon räjäyttämiseenkään eivät yksityisen rahkeet riitä.Tuleepa mieleen tapaus Joensuulaisesta kaljakuppilasta 90-luvun alussa kun eräs kuuluisa kirjailija karjaisi, MINÄ TAPAN HARRIHOLKERIN !... se on tyhjentänyt maaseudun. Uhkaus aiheutti naurunpuuskan yleisössä.

1

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku vaan

Olihan RKP:ssäkin skandaali kun ministeri paljastui pedofiiliksi. Ei ymmärtänyt edes erota.

Kuinkas kävikään, lähti kalaan poliittisen avustajansa kanssa, vene sattui kaatumaan ja ministeri sotkeentui verkkoihin ja hukkui. Poliittinen avustaja pääsi uimaan lyhyen matkan rannalle ja pelastui.

Aika paljon samaa systeemiä kuin Venäjällä, siellä epäilty usein ampuu itseään pistoolilla kaksi kertaa niskaan poliisiauton takapenkillä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2570
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2522
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1742
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      21
      1522
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1470
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1420
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1332
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1203
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1147
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1066
    Aihe