ostetaan jalostukseen käypiä chinchilloja. pääsevät hyvään ja eläinrakkaaseen kotiin.
ostetaan chinchilloja
7
376
Vastaukset
- ........
Kuinka paljon sinulla on tietoa lajista? Pohdin tätä, kun sinulla näyttää olevan hieman haussa kanavakin, mistä on järkevä alkaa etsiä jalostustasoisia eläimiä. Suomi24 nyt on niitä viimeisimpiä paikkoja... Jos aiot poikasia alkaa teettämään, tulisi sinulla olla tarpeeksi tietoa eläinlajista.
- ihmettelenkäytöstäsi
miksi pitää alkaa sanomaan, että hanki tiétoa pälä pälä... jos et tiedä miten hyvin noita lemmikkejä etsivä tietää noista eläimistä??? Jos joku kysyy eläimiä niin miksi pitää vastata jotain aiheeseen liittymätöntä??? Ja tämä viesti ei nyt varmaan olekkaan niille "haukkujille" esim sinulle ........ tarkoitettu..
jooo, et miettikää ensin mitä kirjoitatte tänne, se saataa nimittäin luokata toisia!
- MJM86
mulla olisi yksi beige ja yksi tavallisen värinen uros chinchilla toinen on puolitoista vuotta ja toinen puoli vuotta vanha lisätietoa 0445909860
- perttipenanen
Ensinnäkin, ei kovinkaan paljoa luottamusta herätä, kun muutaman sanan verran kirjoitetaan...
Ties, mihinkä pentutehtailuun/millaisiin olosuhteisiin lemmikki päätyy. Eläimestään välittävä ihminen ei muutaman sanan perusteella anna yhteystietojaan.
Oikea paikka kysyä moisia on;
http://www.slcry.net/kasvattajat/ - Frodo2010
Myyn/ annan (hyvään kotiin) kaksi Chichillapoikasta. Synt. 14.9.2011. Poikaset terveitä ja vilkkaita, toinen kesympi kuin toinen. Pienestä asti ovat asuneet samassa häkisssä äidin kanssa. Molemmat uroksia. Isällä ei papereita, mutta äiti rekisteröity. Asumme Helsingissä ja vauvoja saa tulla katsomaan.
- asfasdf
Kannattaa ottaa poikaset pois emän luota (vieroitusikä 2 kk), sillä ne voivat 3-kuukautisina olla jo sukukypsiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984