Milloin kesäkuukausien opintolainan saa nostettua? Minulla ei ole vielä anottuna opintotukea kesälle, mutta tulen sitä hakemaan. Jos/kun opintotuki ja sitä kautta valtiontakaus lainalle myönnetään kesäksi, milloin nämä rahat voi nostaa? 1.6? Olen jo nostanut (= Nordean nostosopimuksen mukaan automaattisesti heti 3.1) lainan tämän vuoden ensimmäiseltä viideltä kuukaudelta. Saisiko kesän lainan nostettua takautuvasti vasta 1.8, eli 1.8 saisin 7x300e=2100e, jolloin siitä ei tulisi pankin puolesta lisäkuluja, vai pitääkö tehdä ylimääräinen nosto ennen tuota 1.8? Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Opintolainan nosto kesäkuukausille
?
2
1305
Vastaukset
- wsedryktu
1.8. tulee nostettavaksi syksyn laina. Sen jälkeen et voi enää kesän lainoja nostaa. Kesän lainat voit nostaa 1.6. alkaen, kun sinulla on voimassa oleva lainantakauspäätös.
- Ennen 1.8.2012
Kesän lainojen viimeinen nostopäivä on vasta seuraavan vuoden heinäkuun 31. päivä, eli kyllä ne saa siinä 1.8 nostaa samalla syksyn lainojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668