Onko saksanpaimenkoiralle melkein jatkuva lässytys haitallista? Jouduin väliaikaisesti muuttamaan mummoni luokse 3 vuotiaan seefferini kanssa. Ja mua alkaa itseäni vähän ärsyttämään tuo sen kokoaikainen lässytys koiralle. Seefferi on hyvin kiltti kaikkia kohtaan, ei vihainen yms. Kun ite oon ainaki sitä mieltä ettei seefferille pitäs lässytellä. Miten voisin mummolleni jotenkin sanoa että ei sen tarvis lässytellä sille. :-D Sitten koirasta on tullut kauhea kerjäämään kun mummo syö ja samalla antaa koiralle huomioo.
Koiralle lässytys
2
586
Vastaukset
- mymmeli itsekkin
mummon lässyttää koiralle, ei siitä mitään haittaa ole..
Sellaisia meistä tulee vanhempana itse kenestäkin....
Mummo ja koira ovat kavereita ja niin on hyvä..
Meilläkin lässytetään koirille, ainakin silloin kun ovat pentuja,koira kyllä ymmärtää äänenpainon sitten kun on tosi kysymyksessä...
Älä pahoita mummosi mieltä sanomalla siitä,parempi antaa hänen höpötellä koiralle.
Itsekkin juon aamukahvit koirani kanssa ja annan purutikun kaverille pöydässä istuessa..
Kyllä koiruli menee paikalle sitten kun komennetaan,eikä vieraiden aikana ole kerjäämässä .. - pitkäkarvainenhauva
siitä mitään haittaa ole,kyllä koira äänenpainon ymmärtää...meidän germaani kuuntelee hyvin huolellisesti,puheella saa paljon aikaiseksi,siis minä olen saanut...seuralaiseksi ja vahdiksi hankittu,kuntoliikuntaakin saa ihan eri malliin nykyään siis kaksijalkainen.Huvittaa tällaiset kirjoitukset:koirien voimasuhteet tositilanteessa...älä hanki mitään nelijalkaista luontokappaletta on minun viesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei235913- 602037
- 271499
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2411284- 741145
Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️691138Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531117- 511072
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1441067Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58995