bulgariaan... kesällä

paivansade3

Hello olemme menossa kesällä ystäväni kanssa sunny beachille... kysyisinkin vähän bulgarian hintatasosta?? muutamia esimerkkejä?? Missä hinnoissa vesiurheilu pyörii esim. liitovarjoilu ja sukellus??

Saako bulgariassa kulkea rauhassa vai ovatko sielläkin paikalliset kokoajan iholla, niinkuin muutamissa muissa maissa.

Millaista ruokaa siellä on? Entä juomapuoli, onko paikallisia juomia?

5

764

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • almaliina

      ainakin minun mittapuuni mukaan sunny beach oli ehdottomin pohjanoteeraus matkailumaana. Hintatason kehuttiin olevan halpa, sen vuoksi valitsin sinne matkan, mutta ainakaan minun mielestäni siellä ei ollut yhtään huokeampaa. Ruoka oli minulle sopimatonta ja mautonta ja mustalaisia kerjäämässä ja koko ajan sai olla varuillaan mitä yrittävät varastaa. Suuri pettymys eikä varmasti tule koskaan enää mentyä.

      • Wihtori Wee

        "ainakin minun mittapuuni mukaan sunny beach oli ehdottomin pohjanoteeraus matkailumaana."
        Sinun kannattaa ehdottomasti kehittää mittapuutasi ja opiskella lisää yleissivistykseen kuuluvia asioita. Ehkäpä kun hieman sivistät itseäsi tiedät, että Sunny Beach (paikannimi, kirjoitetaan isoilla alkukirjaimilla) ei ole matkailumaa, eikä edes maa, vaan matkailukohde, kaupunki Bulgariassa. Bulgaria ei ole sama asia kuin massaturismikohde nimeltään Sunny Beach.


    • Wihtori Wee

      Bulgariassa saa toki kulkea rauhassa, mutta massaturismikohteesta nimeltään Sunny Beach en mene vannomaan. Varmasti monenlaista kaupustelijaa mahtuu katukuvaan, mutta ähläm-maista tuttua iholle tulemista ei yleensä tarvitse Bulgariassa sietää.

      Bulgarian hintataso on erittäin edullinen, massaturismikohde Sunny Beachin hintataso on varmasti sitä korkeampi, varsinkin kesän sesonkiaikana.

      Bulgarialainen keittiö on maan mainio ja erittäin maittava. Onko paikallisia juomia, kysyt? Vastaus: on, punaviini, jonka tuottamisessa Bulgarialla on tuhatvuotiset perinteet. Bulgarialainen punaviini on erittäin hyvää, mutta muista, että eurolla-parilla et saa hyvää viinipullollista Bulgariassakaan. Kohtalainen paikallinen viinipullo maksaa kaupassa 5-10 euroa, loistava 15-30 euroa, ravintolahinnat suurinpiirtein tuplat.

      1 EUR = 1,9558 BGN

    • taas kesällä 2011!

      Itse olen saanut kulkea rauhassa.Alkoholi on halpaa ja syöminen edullista riippuen tietenkin mitä syö.Sunny Beach on bilepaikka, että jos rauhallista paikkaa etsii niin kannattaa mennä muualle, mutta jos parhaat bileet niin ehdottomasti sunny beach.Ruoka on ihan normaalia ravintola ruokaa aika usein jättävät suolan laittamatta mutta tuovat kyllä aina purkin pöytään että jokainen voi sitten makunsa mukaan laitella.

    • ....s....s...

      useissa ravintoloissa sisään veto tuotteena olut 0.5l 1 levan eli n.50cent. yökerhoissa olut 1-1.5 € 0.5l tuoppi, tequila ja vodka paukku yökerhossa 1 €, coktailit esim. sex on the beach tai tequila sunrice 3-3.5 € ja jos on happy hour saat toisen saan hintaan eli 2 yhden hinnalla.Litran pullo vodkaa 7-8€.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe