jonka jo ateismipalstalla teiltä kysyin.
Miten sinä tuon tempun teit?
ateistix Käyttäjän viestit 5.1.2011 12:41 Vastauksia: 9 Lukukertoja: 303 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa: Ensin poistit ketjusta kaksi viestiäsi ja siihen jäi merkintä Kirjoittaja on poistanut viestin. Nyt ne merkinnät ovat kadonneet. Kun minä kirjoitin kommentin viestiin, joka alkaa "Olisipa", niin sepä poistettiin vikkelään.
Onko kirkolla tälle palstalle sefun oikeudet?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9572714/47493020
Haluan kirkon edustajilta rehellisen vastauksen
48
1285
Vastaukset
- ent.ev.lut
te ateistit toivoneet- ja sinä varsinkin-sinne ateismipalstalle sefua kun siellä on se multinikkihäirikkökin?
Haha.. nyt teillä on seriffejä vaikka kuinka monta.. Kirkon työntekijät!!
Oh the irony!- ateistix
mutta en näköjään sitä saa. Jos kirkko voi ateismipalstalta poistella viestejä, niin kertokoon sen nyt!
- ent.ev.lut
ateistix kirjoitti:
mutta en näköjään sitä saa. Jos kirkko voi ateismipalstalta poistella viestejä, niin kertokoon sen nyt!
sanoisin että jos he kerta voivat tältä palstalta poistella asiattomia viestejä, niin sitten he voivat poistella niitä myös toisilta palstoilta. Jonne heillä ei pitäisi olla mitään asiaa.
Varmaan kirkon keskusrahasto tajusi itsekkin sen, kun poisteli viestinsä.
Järkikin sen nyt sanoo että ateismipalstaa valvova ylläpitotaho ei varmasti poisteli asiattomana Kirkon viestejä. Vai sisälsivätkö ne jotain asiatonta?
Minusta Kirkon keskusrahasto mokasi nyt pahanpäiväisesti. Tyylinsä oli yrittää nurjertaa ja näyttää oma valtansa.
Olen aivan varma että kuka hän nyt ikinä olikin, niin tälle palstalle ei ateisti-vihansa takia tule selvitystä antaan.
Te valtasitten tään palstan, hän osoitti mieltään. Satuit uhriksi. - ateistix
ent.ev.lut kirjoitti:
sanoisin että jos he kerta voivat tältä palstalta poistella asiattomia viestejä, niin sitten he voivat poistella niitä myös toisilta palstoilta. Jonne heillä ei pitäisi olla mitään asiaa.
Varmaan kirkon keskusrahasto tajusi itsekkin sen, kun poisteli viestinsä.
Järkikin sen nyt sanoo että ateismipalstaa valvova ylläpitotaho ei varmasti poisteli asiattomana Kirkon viestejä. Vai sisälsivätkö ne jotain asiatonta?
Minusta Kirkon keskusrahasto mokasi nyt pahanpäiväisesti. Tyylinsä oli yrittää nurjertaa ja näyttää oma valtansa.
Olen aivan varma että kuka hän nyt ikinä olikin, niin tälle palstalle ei ateisti-vihansa takia tule selvitystä antaan.
Te valtasitten tään palstan, hän osoitti mieltään. Satuit uhriksi.Haluan vaan selvittää tämän jutun. Kun kirkon edustaja (ilman allekirjoitusta) vastasi aloittajalle ja selitti että viesti oli epähuomiossa tullut ateismipalstalle. Mikä viesti, aloittajanko, vai hänen? Sitten hän poisti sen ja samalla minun kommenttini hänelle. Hän siis poisti kaksi omaa kirjoitustaan ja niistä jäi jälki Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Kuten aina jää kun rekattu kirjoittaja viestinsä poistaa. Mutta millä tempulla hän sai myös nämä kaksi merkintää poistettua?
Tällainen siellä on ollut eilisestä asti, eikä poistu vaikka pyydetään.
"Ateisti = rienaava SIKA
Määritelmä 4.1.2011 22:04 Vastauksia: 14 Lukukertoja: 256 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
SAASTAISIA ELUKOITA!2
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9576008/thread
Joten jotain erittäin hämärää tässä touhussa on, ei voi muuta sanoa. Mutta kirkko vaikenee aina kun jää konnuuksista kiinni. - ent.ev.lut
ateistix kirjoitti:
Haluan vaan selvittää tämän jutun. Kun kirkon edustaja (ilman allekirjoitusta) vastasi aloittajalle ja selitti että viesti oli epähuomiossa tullut ateismipalstalle. Mikä viesti, aloittajanko, vai hänen? Sitten hän poisti sen ja samalla minun kommenttini hänelle. Hän siis poisti kaksi omaa kirjoitustaan ja niistä jäi jälki Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Kuten aina jää kun rekattu kirjoittaja viestinsä poistaa. Mutta millä tempulla hän sai myös nämä kaksi merkintää poistettua?
Tällainen siellä on ollut eilisestä asti, eikä poistu vaikka pyydetään.
"Ateisti = rienaava SIKA
Määritelmä 4.1.2011 22:04 Vastauksia: 14 Lukukertoja: 256 TEKSTIKOKO: Viestien esitystapa:
SAASTAISIA ELUKOITA!2
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9576008/thread
Joten jotain erittäin hämärää tässä touhussa on, ei voi muuta sanoa. Mutta kirkko vaikenee aina kun jää konnuuksista kiinni.No,nyt erityisnuorisotyöläinen tuli tärkeänä siihen valehtelemaan sinulle vielä. Näin sen näen. Että sefun oikeudet ovat vain tällä palstalla.Paskat! Enpä usko.
Asiahan ei minulle mitään kuulu, muuten kuin että suututtaa se että kirkko, jolle minäkin aikoinaan olen sitä rahaa syytänyt, katsovat oikeudekseen valehdella-selvitäkseen tukalasta tilanteesta. Ja toisekseen hyppelehtiä palstoilta toisille sekoilemassa ilman mitään vastuuntuntoa!
Jostain luin että ennen tämän palstan perustamista he "harjoittelivat"eri palstoilla kysymyksiin vastaamista. Ei ole harjoittelu auttanut,mitään ei ole opittu. - ateistix
ent.ev.lut kirjoitti:
No,nyt erityisnuorisotyöläinen tuli tärkeänä siihen valehtelemaan sinulle vielä. Näin sen näen. Että sefun oikeudet ovat vain tällä palstalla.Paskat! Enpä usko.
Asiahan ei minulle mitään kuulu, muuten kuin että suututtaa se että kirkko, jolle minäkin aikoinaan olen sitä rahaa syytänyt, katsovat oikeudekseen valehdella-selvitäkseen tukalasta tilanteesta. Ja toisekseen hyppelehtiä palstoilta toisille sekoilemassa ilman mitään vastuuntuntoa!
Jostain luin että ennen tämän palstan perustamista he "harjoittelivat"eri palstoilla kysymyksiin vastaamista. Ei ole harjoittelu auttanut,mitään ei ole opittu.olisi moraalisesti oikein, että kirkko vastaisi nyt ihan rehellisesti, miten tämä asia oikein on.
"Että sefun oikeudet ovat vain tällä palstalla.Paskat! Enpä usko."
En minäkään. Se tuli päivällä varsin selväksi. - ateistix
ent.ev.lut kirjoitti:
No,nyt erityisnuorisotyöläinen tuli tärkeänä siihen valehtelemaan sinulle vielä. Näin sen näen. Että sefun oikeudet ovat vain tällä palstalla.Paskat! Enpä usko.
Jostain luin että ennen tämän palstan perustamista he "harjoittelivat"eri palstoilla kysymyksiin vastaamista. Ei ole harjoittelu auttanut,mitään ei ole opittu.ettei tuo asianosainen kirkon edustaja tule selvittämään juttua, vaan laittaa jonkun nuorisotyöntekijän sepustelemaan selityksiä.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9572714/47492744
- sdfghjky
Ei saa kysyä vaikeita kysymyksiä. Eikä varsinkaan kiusallisia.
Täällä kuunteleva_kirkko nimimerkillä vastailevien ihmisten tarkoitus on kirjoittaa vastauksia ihmisten esittämiin kysymyksiin ja osallistua keskusteluihin. Kaikilla kirkon työntekijöillä ei suinkaan ole tuon tunnuksen salasanaa käytössään, vaan se on annettu niille työntekijöille, jotka ovat mukana tässä työssä. Puhutaan siis varsin pienestä porukasta, jotka ovat tavallisia kirkon työntekijöitä eri puolelta Suomea. Tarvittaessa kirkko kuulolla palstalta voidaan poistaa esimerkiksi yksittäiseen ihmiseen kohdistuvat loukkaavat kirjoitukset tai kielenkäytöllisesti sopimattomat tekstit. Näin voidaan toimia VAIN tämän palstan sisällä ja painavin perustein, ei siis muilla keskustelualueílla.
erityisnuorisotyönohjaaja
Sanna- ateistix
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Täällä kuunteleva_kirkko nimimerkillä vastailevien ihmisten tarkoitus on kirjoittaa vastauksia ihmisten esittämiin kysymyksiin ja osallistua keskusteluihin. Kaikilla kirkon työntekijöillä ei suinkaan ole tuon tunnuksen salasanaa käytössään, vaan se on annettu niille työntekijöille, jotka ovat mukana tässä työssä. Puhutaan siis varsin pienestä porukasta, jotka ovat tavallisia kirkon työntekijöitä eri puolelta Suomea. Tarvittaessa kirkko kuulolla palstalta voidaan poistaa esimerkiksi yksittäiseen ihmiseen kohdistuvat loukkaavat kirjoitukset tai kielenkäytöllisesti sopimattomat tekstit. Näin voidaan toimia VAIN tämän palstan sisällä ja painavin perustein, ei siis muilla keskustelualueílla.
Sannaja tästä ketjusta. Mutta eipä taida vastausta saada. Sinä et joko tajunnut aloitustani tai sitten vaan teeskentelet tajuamatonta.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9572714/47493020 ateistix kirjoitti:
ja tästä ketjusta. Mutta eipä taida vastausta saada. Sinä et joko tajunnut aloitustani tai sitten vaan teeskentelet tajuamatonta.
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9572714/47493020No siis minä ymmärsin tuon aloituksesi niin, että halusit tietää, onko kirkon työntekijöillä sheriffin oikeudet ateismipalstalla. Ymmärsinkö siis väärin? Siihen kysymykseen vastasin, että ei ole. Me voimme poistaa asiattomia viestejä kirkko kuulolla palstalla, emme muualla. En tiedä sen tarkemmin tästä nimenomaisesta keskustelusta johon viittasit kun en ole sitä lukenut. Vastasin siis vain siihen mitä tiedän, eli että emme poistele viestejä missään muualla.
Sanna- ateistix
No siis minä ymmärsin tuon aloituksesi niin, että halusit tietää, onko kirkon työntekijöillä sheriffin oikeudet ateismipalstalla. Ymmärsinkö siis väärin? Siihen kysymykseen vastasin, että ei ole. Me voimme poistaa asiattomia viestejä kirkko kuulolla palstalla, emme muualla. En tiedä sen tarkemmin tästä nimenomaisesta keskustelusta johon viittasit kun en ole sitä lukenut. Vastasin siis vain siihen mitä tiedän, eli että emme poistele viestejä missään muualla.
Sannajoten lukaise se. Ei siinä montaa viestiä ole, varsinkaan nyt, kun kirkon edustaja omansa ja minunkin viestini sieltä poisti.
Asia on nyt niin, että minä en usko sinua. - kolli ja paketti
ateistix kirjoitti:
joten lukaise se. Ei siinä montaa viestiä ole, varsinkaan nyt, kun kirkon edustaja omansa ja minunkin viestini sieltä poisti.
Asia on nyt niin, että minä en usko sinua.Taidat olla vähän höyrähtänyt.
- ateistix
kolli ja paketti kirjoitti:
Taidat olla vähän höyrähtänyt.
Kirkon edustajat valehtelevat valtuuksistaan ja niistä minä olen kysynyt.
- Kysymys ateisteille
ateistix kirjoitti:
Kirkon edustajat valehtelevat valtuuksistaan ja niistä minä olen kysynyt.
Luki mitätahansa kirjoitusta, jossa toisena osapuolena on uskova, niin aina vastauksena on: valehtelee ! Ymmärrän kyllä sen, etteivät ateistit usko Jumalaan, mutta tuo epäusko näyttää olevan teissä niin syvälle juurtunutta ja kaikkeen ja kaikkiin vaikuttavaa, että sitä ihmettelen
ja kysynkin, eikö ole aika hyödytöntä esittää kysymyksiään uskoville, jos jo valmiiksi uskoo
vastausten olevan valhetta..?!
- Kössönöm
ateismipalstaa häiriköivät solvaajat ja uskoaan julistajat, koska kirkolla näemmä on mahdollisuus sieltä viestejä poistaa. Muuten en ymmärrä miten tuo voisi olla mahdollista. Mutta turha kirkolta on rehellistä vastausta odottaa.
Nyt kun ne kärysivät, niin ovat ihan hiljaa. Kaipaat rehellsitä vastausta. Saat sen.
Kirkolla on "sefun" oikeudet vain ja ainostaan tällä Kirkko kuulolla- palstalla. Jos halaut tarkemmin tietää Ateismi palstan "Sefuista", niin parhaan tiedon saat suomi24 taholta.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijä- ent.evl.lut.
Mutta pystyykö KuuntelevaKirkkonimmari poistamaan vain tältä palstalta? Ja mistä tiedät sen?
Ps. Epäkohteliasta pomputella aloittajaa S24:n pakeille. Joten äläkpäs karkaa. - ateistix
Minun kirjoitukseni katosi parissa minuutissa juuri siitä ketjusta, mutta herjakirjoitukset pysyivät ateismipalstalla.
Ja huom! kirjoituksessani kysyin kirkon edustajalta, miksi voi epähuomiossa tulla viesti ateismipalstalle. Kirjoituksessani ei ollut mitään poistettavaa. Mitä te oikein sompailette siellä?
Korvasi heiluvat, näen sen tänne asti ja minusta on epäreilua, että asianosainen kirkon edustaja ei kerro mitä oikeasti tapahtui. Loppukin uskottavuus karisi. ent.evl.lut. kirjoitti:
Mutta pystyykö KuuntelevaKirkkonimmari poistamaan vain tältä palstalta? Ja mistä tiedät sen?
Ps. Epäkohteliasta pomputella aloittajaa S24:n pakeille. Joten äläkpäs karkaa.En karkaa, vaikka joudunkin kohta olemaan jonkin tunnin linjoilta pois.
Kysyt mistä tiedän se, että Kuunteleva kirkko voi poistaa viestejä vain tältä palstalta.
Tiedän, koska olen kuullut tämän asian sopimuksen molemmilta osapuolilta.
Jos kokee omia viestejä poistetun heikoin perustein, niin kannattaa välillä tutkailla yleisiä suomi24 sääntöjä, onko oma arvioi tilanteesta käytössä olevien sääntöjen mukainen.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijä- ateistix
millä konstilla minä saan tämän poistettua. Kirkon edustajalta se onnistui. Siis ateismipalstalla. Siihen ei jäänyt tekstiä Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Niistä kahdesta poistetusta ei jäänyt jälkeäkään. Jos tiedän vinkin, niin kerro minullekin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9577752 - ent.ev.lut
En karkaa, vaikka joudunkin kohta olemaan jonkin tunnin linjoilta pois.
Kysyt mistä tiedän se, että Kuunteleva kirkko voi poistaa viestejä vain tältä palstalta.
Tiedän, koska olen kuullut tämän asian sopimuksen molemmilta osapuolilta.
Jos kokee omia viestejä poistetun heikoin perustein, niin kannattaa välillä tutkailla yleisiä suomi24 sääntöjä, onko oma arvioi tilanteesta käytössä olevien sääntöjen mukainen.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijävastasit :))
Se että olet kuullut jotain "sopimuksen molemmilta osapuolilta"voi tarkoittaa ihan mitä vain. Ilmeisesti olet ollut jossakin"kokouksessa"jossa Kirkko(kirkkoa edustaneen henkilön nimi?)ja S24:n edustaja ovat keskenään keskustelleet jotakin(??)seriffin tehtävistä palstalla ja sinä olet ollut paikalla kuuntelemassa, ja käsittänyt väärin.
Tältä se vaikuttaisi nyt.
Miten se on sen asian laita oikeasti? - Kössönöm
ateistix kirjoitti:
millä konstilla minä saan tämän poistettua. Kirkon edustajalta se onnistui. Siis ateismipalstalla. Siihen ei jäänyt tekstiä Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Niistä kahdesta poistetusta ei jäänyt jälkeäkään. Jos tiedän vinkin, niin kerro minullekin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9577752Kirkko valehtelee valtuuksistaan. Ei se minua kylläkään yllätä.
ent.ev.lut kirjoitti:
vastasit :))
Se että olet kuullut jotain "sopimuksen molemmilta osapuolilta"voi tarkoittaa ihan mitä vain. Ilmeisesti olet ollut jossakin"kokouksessa"jossa Kirkko(kirkkoa edustaneen henkilön nimi?)ja S24:n edustaja ovat keskenään keskustelleet jotakin(??)seriffin tehtävistä palstalla ja sinä olet ollut paikalla kuuntelemassa, ja käsittänyt väärin.
Miten se on sen asian laita oikeasti?Hyvä, että vastaamiseni yllätti, toivottavasti positiivisesti.
Harmi vain, ettet halua luottaa ihmiseen. Saan viestistäsi sen käsityksen, ettet haluakkaan luottaa. Ilmeisesti halaut pitää tiukasti kiinni omasta näkemyksestäsi vastauksista ja perusteluista huolimatta.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijä- ent.ev.lut
Hyvä, että vastaamiseni yllätti, toivottavasti positiivisesti.
Harmi vain, ettet halua luottaa ihmiseen. Saan viestistäsi sen käsityksen, ettet haluakkaan luottaa. Ilmeisesti halaut pitää tiukasti kiinni omasta näkemyksestäsi vastauksista ja perusteluista huolimatta.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijäkysymyksen.
Onko todella noin että jeesusloinen pilaa kuupan,, kuten nasse asian ilmaisi.
Lue se minun KYSYMYS,
Olen joutunut odottamaan vastausta jo monta tuntia. Ihme ettet unohtanut kokonaan. - ateistix
Hyvä, että vastaamiseni yllätti, toivottavasti positiivisesti.
mono kuoppala
nuorisotyöntekijämiten tuo temppu tehtiin. Te väitätte, että ette pysty poistamaan ateismipalstalta mitään ja minä väitän, että valehtelette, koska tapaus todistaa toista.
ent.ev.lut kirjoitti:
vastasit :))
Miten se on sen asian laita oikeasti?Ihan aikuisten oikeasti, meillä ei ole valtuuksia eikä tunnuksia toimia "sefuina" Ateismi-palstalla.
Tällä palstalla on usein tullut ilmi, ettemme ehdi vastaamaan tarpeeksi nopeasti ja usein päivitäin tuleviin satoihin kysymyksiin. Miten ajattelet, että ehtisimme hoitamaan toisten palstojen moderointia?
moon kuoppala
nuorisotyöntekijä- ateistix
Ihan aikuisten oikeasti, meillä ei ole valtuuksia eikä tunnuksia toimia "sefuina" Ateismi-palstalla.
Tällä palstalla on usein tullut ilmi, ettemme ehdi vastaamaan tarpeeksi nopeasti ja usein päivitäin tuleviin satoihin kysymyksiin. Miten ajattelet, että ehtisimme hoitamaan toisten palstojen moderointia?
moon kuoppala
nuorisotyöntekijäaloituksessani mainitsemani tapauksen? Minä en ole kysynyt oletteko te ateismipalstan sefuja, vaan onko teillä mahdollisuus poistaa sieltä kirjoituksia ja tuossa tapauksessa niin selvästi tapahtui.
- ateistix
tuon edellisestä poistamisestasi jääneen ilmoituksen? Minä en ainakaan pystynyt, kun samaa kokeilin.
ateistix kirjoitti:
tuon edellisestä poistamisestasi jääneen ilmoituksen? Minä en ainakaan pystynyt, kun samaa kokeilin.
Katsotaan nyt haihtuuko nuo mihinkään vai jääkö nuo tuohon roikkumaan.Uusia ominaisuuksia tulee ja menee tässä palvelussa.
Yleensä ei noi sefut pysty poistamaan kirjoituksia kuin siltä palstalta, missä he on sefuina. Tuskin nytkään on annettu suurempia oikeuksia sefuille, mutta onhan tuossa pari mielenkiintoista seikkaa...Ekaksi se, että viesti tuli " väärälle palstalle" :D . Viesti ei varmasti ollut väärä, vaan kirjoittaja oli unohtanut olevansa kirjautuneensa sisään.
Viestien poistamiselle voi olla hyvinkin looginen selitys. Kirkko maksaa maltaita tästä suoli24-pitäjille ja jos sieltä otetaan yhteyttä ja pyydetään poistamaan jotain kirkko kuulolla-viestejä ateistien palstalta, niin varmasti siellä on tärkeysjärjestys toinen kuin tavallisella pyytäjällä. Se selittäisi asian, mutta siinäkin on , että miksei se kirjoittaja ole sitten ilmoittautut ja tehdään asiasta niin pirun vaikeaa...
Rehellistä peliä ei tartte selitellä monella sanalla ja tämä viestiketju on jo näinkin pitkä ja useampi vastaus kirkko kuulolta.....Pikkasen vielä ja tästä tulee jo uusi evankeliumi..- ateistix
mave kirjoitti:
Katsotaan nyt haihtuuko nuo mihinkään vai jääkö nuo tuohon roikkumaan.Uusia ominaisuuksia tulee ja menee tässä palvelussa.
Yleensä ei noi sefut pysty poistamaan kirjoituksia kuin siltä palstalta, missä he on sefuina. Tuskin nytkään on annettu suurempia oikeuksia sefuille, mutta onhan tuossa pari mielenkiintoista seikkaa...Ekaksi se, että viesti tuli " väärälle palstalle" :D . Viesti ei varmasti ollut väärä, vaan kirjoittaja oli unohtanut olevansa kirjautuneensa sisään.
Viestien poistamiselle voi olla hyvinkin looginen selitys. Kirkko maksaa maltaita tästä suoli24-pitäjille ja jos sieltä otetaan yhteyttä ja pyydetään poistamaan jotain kirkko kuulolla-viestejä ateistien palstalta, niin varmasti siellä on tärkeysjärjestys toinen kuin tavallisella pyytäjällä. Se selittäisi asian, mutta siinäkin on , että miksei se kirjoittaja ole sitten ilmoittautut ja tehdään asiasta niin pirun vaikeaa...
Rehellistä peliä ei tartte selitellä monella sanalla ja tämä viestiketju on jo näinkin pitkä ja useampi vastaus kirkko kuulolta.....Pikkasen vielä ja tästä tulee jo uusi evankeliumi..yhden hetken ajaksi muutu. Sitä ennen, eikä sen jälkeen ole voinut poistaa tuota merkintää Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Eilen niin tapahtui. Ja siitä ketjusta katosi samoin tein kaksi minun kirjoitustani, joissa ei mitään poistettavaa ollut. Ja samaan aikaan kaikki häirikköviestit pysyivät palstalla, jotka oli jo kauan sitten poistoon pyydetty.
Minä halusin vaan selityksen asialle ja se suututtaa, että kirkon edustajat valehtelevat, koska ei tätä muuksi voi tulkita mitenkään.
"Kirkko maksaa maltaita tästä suoli24-pitäjille ja jos sieltä otetaan yhteyttä ja pyydetään poistamaan jotain kirkko kuulolla-viestejä ateistien palstalta, niin varmasti siellä on tärkeysjärjestys toinen kuin tavallisella pyytäjällä."
Tuotakin on kysytty, mutta kirkon keskustelija sanoi, ettei heillä ole mitään valtaa ylläpidon toimintoihin. Edes tällä palstalla, kuulemma. Uskokoon ken tahtoo.
Kirkon edustaja Rehellinen vastaus ei taida olla mahdollinen yhtälö.
- nicander
Tässä foorumissa kyllä on. Ei se ole välttämättä luultavasti kiinni kuulevan kirkon vastaajista, mutta ehkä joku voi halutessaan toimia näillä palstoilla hiukan eri tavoin.
Ihmettelin sitä kaksi kertaa kadonnutta uuden vuoden toivotustani. No en jaksa uskoa että kuuleva kirkko olisi niitä poistanut.
Mutta kuitenkin kiinnosti niin tuo asia, että testasin kahden ketjun kohdalla pystynkö minä saamaan yläpidon poistamaan jonkun viestin tai ketjun jos valitan siitä. Valitsin kaksi kertaa ketjun aloituksen, joka ei ollut kovin saanut vastauksia, mutta olisi kyllä ansainnutkin poiston. Ei mitään vaikutusta. Siellä ne olla jököttävät edelleen. Eli ainakaan minun auktoriteettini ei näköjään riitä poistamaan yhtään viestiä tai ketjua vaikka siitä valittaisinkin.
Mutta ketä sitten on suomi24.n ylin johto. Mistä me tiedämme, vaikka joku heistä kirjoittelee täällä tai ainakin lukee. Ja halutessaan voi vaikka poistaa omat "eimieltymyksensä" - Kössönöm
epämääräisistä kirkon vastauksista huomaa selvästi, että he valehtelevat. Mihin ovat unohtuneet kymmenen käskyä?
Kössönöm kirjoitti:
epämääräisistä kirkon vastauksista huomaa selvästi, että he valehtelevat. Mihin ovat unohtuneet kymmenen käskyä?
Kirkon edustajat ovat tässä jo monta kertaa vastanneet aivan suoraan, että sheriffinoikeudet koskevat vain tätä palstaa. Siinä ei ole mitään epämääräistä. Silloin se tarkoittaa sitä, että kirkon edustajat eivät ole voineet poistaa viestejä ateismipalstalta.
Jos muilta palstoilta on kadonnut viestejä, kannattaa olla yhteydessä Súomi24:ään. Vaikka kirkon työntekijöillä on tällä palstalla moderointivaltuudet, se ei tarkoita sitä, että meillä olisi mahdollisuuksia selvittää toiselta palstalta hävinneitä viestejä muuten kuin olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Jos joltain on hävinnyt viestejä, yhteydessä voi olla itsekin.
Vilppu H.
pappi- ateistix
Kirkon edustajat ovat tässä jo monta kertaa vastanneet aivan suoraan, että sheriffinoikeudet koskevat vain tätä palstaa. Siinä ei ole mitään epämääräistä. Silloin se tarkoittaa sitä, että kirkon edustajat eivät ole voineet poistaa viestejä ateismipalstalta.
Jos muilta palstoilta on kadonnut viestejä, kannattaa olla yhteydessä Súomi24:ään. Vaikka kirkon työntekijöillä on tällä palstalla moderointivaltuudet, se ei tarkoita sitä, että meillä olisi mahdollisuuksia selvittää toiselta palstalta hävinneitä viestejä muuten kuin olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Jos joltain on hävinnyt viestejä, yhteydessä voi olla itsekin.
Vilppu H.
pappiEtkö muka mistä oli kysymys. Sen olen moneen otteeseen rautalangasta vääntänyt, joten äläpäs valehtele!
"Jos muilta palstoilta on kadonnut viestejä, kannattaa olla yhteydessä Súomi24:ään. Vaikka kirkon työntekijöillä on tällä palstalla moderointivaltuudet, se ei tarkoita sitä, että meillä olisi mahdollisuuksia selvittää toiselta palstalta hävinneitä viestejä muuten kuin olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Jos joltain on hävinnyt viestejä, yhteydessä voi olla itsekin."
Teidän OMISTA viesteistänne, kuten myös minun, siitä ketjusta ATEISMIPALSTALTA häipyi nopsaan. Kuten myös merkinnät Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Ihan turha alkaa minulle paskaa puhumaan. Halusin selvittää asian, mutta teiltä ei näköjään rehellisyyttä löydy. - ?
ateistix kirjoitti:
Etkö muka mistä oli kysymys. Sen olen moneen otteeseen rautalangasta vääntänyt, joten äläpäs valehtele!
"Jos muilta palstoilta on kadonnut viestejä, kannattaa olla yhteydessä Súomi24:ään. Vaikka kirkon työntekijöillä on tällä palstalla moderointivaltuudet, se ei tarkoita sitä, että meillä olisi mahdollisuuksia selvittää toiselta palstalta hävinneitä viestejä muuten kuin olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Jos joltain on hävinnyt viestejä, yhteydessä voi olla itsekin."
Teidän OMISTA viesteistänne, kuten myös minun, siitä ketjusta ATEISMIPALSTALTA häipyi nopsaan. Kuten myös merkinnät Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Ihan turha alkaa minulle paskaa puhumaan. Halusin selvittää asian, mutta teiltä ei näköjään rehellisyyttä löydy.Outoa keskustelua, kun ateistix nimimerkin Olispa -viesti on edelleen ateismipalstalla. Ei sitä kukaan ole poistanut, siellä se on ollut kokoajan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9572714 - sed3f34fg4fg
ateistix kirjoitti:
Etkö muka mistä oli kysymys. Sen olen moneen otteeseen rautalangasta vääntänyt, joten äläpäs valehtele!
Teidän OMISTA viesteistänne, kuten myös minun, siitä ketjusta ATEISMIPALSTALTA häipyi nopsaan. Kuten myös merkinnät Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Ihan turha alkaa minulle paskaa puhumaan. Halusin selvittää asian, mutta teiltä ei näköjään rehellisyyttä löydy.Ikävä ettei ateistix ymmärrä hänelle moneen kertaan selitettyä asiaa.
Hänen on kai mukavampi pitää kiinni omista näkemyksistään kuin uskoa totuutta. ateistix kirjoitti:
Teidän OMISTA viesteistänne, kuten myös minun, siitä ketjusta ATEISMIPALSTALTA häipyi nopsaan. Kuten myös merkinnät Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Ihan turha alkaa minulle paskaa puhumaan. Halusin selvittää asian, mutta teiltä ei näköjään rehellisyyttä löydy.Parhaiten saat selvitettyä asian olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Meillä tuskin on kellään sen enempää tietoa tuosta. Jos sellainen merkintä on poistunut mitä ei periaatteessa voi poistaa, lienee todennäköisintä että Suomi24:n ylläpito on tehnyt jotain.
Moderointioikeudet eivät tarkoita sitä, että olisi mahdollista tehdä mitä tahansa. Ne ovat varsin rajatut.
Vilppu H.
pappi- ateistix
? kirjoitti:
Outoa keskustelua, kun ateistix nimimerkin Olispa -viesti on edelleen ateismipalstalla. Ei sitä kukaan ole poistanut, siellä se on ollut kokoajan.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9572714Kirkon edustaja kirjoitti sinne kaksi viestiä, joista toiseen vastasin. Sitten kirkon edustaja poisti nämä kaksi viestiään, joista jäi merkintä Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Sitten hetken kuluttua myös nämä merkinnät katosivat, kuten myös minun vastaukseni.
Ja kuten huomaat kirjoituksen Olispa perässä on viiva, joka tarkoittaa sitä, että siihen annettu vastaus on poistettu.
Mutta jos et ymmärrä, niin ei se ole minun vikani. - ateistix
Parhaiten saat selvitettyä asian olemalla yhteydessä Suomi24:ään. Meillä tuskin on kellään sen enempää tietoa tuosta. Jos sellainen merkintä on poistunut mitä ei periaatteessa voi poistaa, lienee todennäköisintä että Suomi24:n ylläpito on tehnyt jotain.
Moderointioikeudet eivät tarkoita sitä, että olisi mahdollista tehdä mitä tahansa. Ne ovat varsin rajatut.
Vilppu H.
pappiMiksi se kirkon keskustelija, joka ateismipalstalle kirjoitti, voi kertoa miten hän sen tempun teki? Te valehtelette.
- tirsu kissa
Vilppu H.
pappiNäköjään ongelma piilee siinä että kirkon työntekijät vastaavat ateistien viesteihin pitämällä heitä älyllisesti tasa-arvoisina. Se on tietenkin kristillistä mutta kun lukee näitä ateistien sepustuksia ja sitä kuinka he eivät ymmärrä lukemaansa niin eikö heille voisi vastata siten että viestin taso on heidän älynsä tasolla. Alla esimerkki.
Ateisti: Kuka on poistanut linkissä olevan viestin joka on toisella palstalla jonne kirjoitin ja johon ette ole vastanneet tässä linnki http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/469346/568855.jpg
sori tuli väärä linkki tässä oikea http://keskustelu.suomi24.fi/node/9580342
miksen saa vastausta???
Vastaus (joka on siis tyhmennetty ateistille sopivaksi): Koska jos siitä linkista olisi poistettu jalat niin sen olisi voinut tehdä näin http://www.mcroadrats.com/images/hallitus/uitettu-kissa.jpg
mutta ei me. Ei me. Ei ei ei ja ei me. ateistix kirjoitti:
Kirkon edustaja kirjoitti sinne kaksi viestiä, joista toiseen vastasin. Sitten kirkon edustaja poisti nämä kaksi viestiään, joista jäi merkintä Kirjoittaja on poistanut tämän viestin. Sitten hetken kuluttua myös nämä merkinnät katosivat, kuten myös minun vastaukseni.
Ja kuten huomaat kirjoituksen Olispa perässä on viiva, joka tarkoittaa sitä, että siihen annettu vastaus on poistettu.
Mutta jos et ymmärrä, niin ei se ole minun vikani.Hyvä ateistix, ole hyvä ja ota yhteys Suomi24:än jos sinua vaivaa tämä asia. Muuten minusta menee spämmäämiseksi. Sinulle on vastattu jo moneen kertaan. Kuunteleva kirkko-nimimerkillä on moderointioikeudet vain tälle palstalle. Jokainen nimimerkki voi kuitenkin poistaa omia viestejään kaikilta palstoilta. Tällainen tilanne oli kyseessä ateismi-palstalla. Asiantuntija vastasi kysymykseen, joka tuli hänelle linkin takaa, eikä hän alkuun huomannut vastaavansa väärälle palstalle. Siitä syntyi soutamista ja huopaamista, jonka itsekin näit. Sinun viestiäsi ei kuitenkaan kuunteleva kirkko-nimimerkkiä käyttänyt ole voinut poistaa.
Kirkon työntekijöillekin sattuu joskus virheitä. Toivoisin hieman armollisuutta ja ymmärrystä.
Ystävällisesti keskustelurauhaa toivoen Meri-Anna H.- ateistix
tirsu kissa kirjoitti:
Näköjään ongelma piilee siinä että kirkon työntekijät vastaavat ateistien viesteihin pitämällä heitä älyllisesti tasa-arvoisina. Se on tietenkin kristillistä mutta kun lukee näitä ateistien sepustuksia ja sitä kuinka he eivät ymmärrä lukemaansa niin eikö heille voisi vastata siten että viestin taso on heidän älynsä tasolla. Alla esimerkki.
Ateisti: Kuka on poistanut linkissä olevan viestin joka on toisella palstalla jonne kirjoitin ja johon ette ole vastanneet tässä linnki http://media.ebaumsworld.com/mediaFiles/picture/469346/568855.jpg
sori tuli väärä linkki tässä oikea http://keskustelu.suomi24.fi/node/9580342
miksen saa vastausta???
Vastaus (joka on siis tyhmennetty ateistille sopivaksi): Koska jos siitä linkista olisi poistettu jalat niin sen olisi voinut tehdä näin http://www.mcroadrats.com/images/hallitus/uitettu-kissa.jpg
mutta ei me. Ei me. Ei ei ei ja ei me.Ihan turha alkaa vittuilla tästä asiasta. Multinikkinä se on tietysti helppoa. Olen tuon asian selittänyt jo moneen kertaan, mutta kyseinen kirkon edustaja, joka ateismipalstalta poisti omat kirjoituksensa sekä merkinnän Kirjoittaja on poistanut tämän viestin, ei ole tullut kertomaan, miten se temppu tehtiin, jos kirkolla ei kerran ole sille palstalle mitään valtuuksia.
Kirkko on näköjään kuulolla ja myös valtuuksilla muuallakin kuin täällä. Ihan turha muuta väittää, kun asiat todistavat toista. - ateistix
Hyvä ateistix, ole hyvä ja ota yhteys Suomi24:än jos sinua vaivaa tämä asia. Muuten minusta menee spämmäämiseksi. Sinulle on vastattu jo moneen kertaan. Kuunteleva kirkko-nimimerkillä on moderointioikeudet vain tälle palstalle. Jokainen nimimerkki voi kuitenkin poistaa omia viestejään kaikilta palstoilta. Tällainen tilanne oli kyseessä ateismi-palstalla. Asiantuntija vastasi kysymykseen, joka tuli hänelle linkin takaa, eikä hän alkuun huomannut vastaavansa väärälle palstalle. Siitä syntyi soutamista ja huopaamista, jonka itsekin näit. Sinun viestiäsi ei kuitenkaan kuunteleva kirkko-nimimerkkiä käyttänyt ole voinut poistaa.
Kirkon työntekijöillekin sattuu joskus virheitä. Toivoisin hieman armollisuutta ja ymmärrystä.
Ystävällisesti keskustelurauhaa toivoen Meri-Anna H.Kysyn siltä kirkon edustajalta, joka tämän tempun teki, mutta hän on hiljaa kuin kusi sukassa ja antaa teidän sepustella mitä ikinä hätäpäissänne keksitte.
" Sinun viestiäsi ei kuitenkaan kuunteleva kirkko-nimimerkkiä käyttänyt ole voinut poistaa."
Näin kuitenkin tapahtui.
" Muuten minusta menee spämmäämiseksi. Sinulle on vastattu jo moneen kertaan."
Spämmääminen tarkoittaa jotain muuta kuin samasta asiasta kyselemistä. Minulle on vastattu, kyllä kyllä, mutta se kyseinen henkilö ei ole vastannut, joka ateismipalstalta poisti sekä omat kirjoituksena, siitä jääneet merkinnät, että minun kirjoitukseni.
Antaa olla. Asia minun puoleltani loppuunkäsitelty, koska teiltä ei tule ikipävinä rehellistä vastausta saamaan. - tirsukissa miukuu
ateistix kirjoitti:
Ihan turha alkaa vittuilla tästä asiasta. Multinikkinä se on tietysti helppoa. Olen tuon asian selittänyt jo moneen kertaan, mutta kyseinen kirkon edustaja, joka ateismipalstalta poisti omat kirjoituksensa sekä merkinnän Kirjoittaja on poistanut tämän viestin, ei ole tullut kertomaan, miten se temppu tehtiin, jos kirkolla ei kerran ole sille palstalle mitään valtuuksia.
Kirkko on näköjään kuulolla ja myös valtuuksilla muuallakin kuin täällä. Ihan turha muuta väittää, kun asiat todistavat toista.Selitä se niin että sen voi ymmärtää ihan tavallinenkin ihminen. Tuosta sinun selityksestä ei ota ateistikaan selvää.
- vain_ihminen
ateistix kirjoitti:
Kysyn siltä kirkon edustajalta, joka tämän tempun teki, mutta hän on hiljaa kuin kusi sukassa ja antaa teidän sepustella mitä ikinä hätäpäissänne keksitte.
" Sinun viestiäsi ei kuitenkaan kuunteleva kirkko-nimimerkkiä käyttänyt ole voinut poistaa."
Näin kuitenkin tapahtui.
" Muuten minusta menee spämmäämiseksi. Sinulle on vastattu jo moneen kertaan."
Spämmääminen tarkoittaa jotain muuta kuin samasta asiasta kyselemistä. Minulle on vastattu, kyllä kyllä, mutta se kyseinen henkilö ei ole vastannut, joka ateismipalstalta poisti sekä omat kirjoituksena, siitä jääneet merkinnät, että minun kirjoitukseni.
Antaa olla. Asia minun puoleltani loppuunkäsitelty, koska teiltä ei tule ikipävinä rehellistä vastausta saamaan.Sen viestin oli allekirjoittanut Kirkon keskusrahasto... ei kukaan näistä tällä palstalla vastailevista papeista ja muista. (Liekö ollut joku asiantuntija-apuri, joka ei tunne vielä palstojen toimintaa).
Jos moderointioikeutta ei ole, niin silloin sinun viestisi on poistanut joku muu, tai se on poistunut jonkun teknisen ongelman takia (joka on ehkö syntynyt kun viestejä on poisteltu useampi, ja kenties joku sellainen mihin itse olet kommentoinut).
Mikä siinä on niin vaikea käsittää...? Ja voivathan kirkon edustajat kai kokeilla mennä ateismipalstalle kuuleva kirkko nimimerkillään ja katsoa onko heillä siellä moderointioikeudet? Sillähän se selviää. Ai niin.. paitsi ei se sinulle selviä, sillä sinä uskot vain oman selityksesi. - luota ihmisiin
ateistix kirjoitti:
Ihan turha alkaa vittuilla tästä asiasta. Multinikkinä se on tietysti helppoa. Olen tuon asian selittänyt jo moneen kertaan, mutta kyseinen kirkon edustaja, joka ateismipalstalta poisti omat kirjoituksensa sekä merkinnän Kirjoittaja on poistanut tämän viestin, ei ole tullut kertomaan, miten se temppu tehtiin, jos kirkolla ei kerran ole sille palstalle mitään valtuuksia.
Kirkko on näköjään kuulolla ja myös valtuuksilla muuallakin kuin täällä. Ihan turha muuta väittää, kun asiat todistavat toista.Ehkä sen viestin poistojämän 'Kirjoittaja on poistanut tämän viestin' poisti ateisti-palstan ylläpito Kuuntelevan kirkon erikoispyynnöstä, koska viestinsä meni vahingossa väärälle palstalle. Mitäpä tuosta nyt enää vauhkoat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2082535
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401664Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1431305Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2971121Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3151085Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561032Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen221030- 55946
Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H12845Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S21843