Itse olen keksinyt nämä, on hyvä että hotellissa on oma uima-allas ja ilmastointi, on lähellä keskustaa ja rannan lähellä, ettei tarvitse kävellä pitkiä matkoja keskustaan tai rannalle, mihin muihin asioihin kannattaisi kiinnittää huomiota?
Miten valita hyvä hotelli? Mitä kriteerejä on sille?
2
330
Vastaukset
- ei siis hotellia
pitkälle pötkitä ja riippuu minne matkustat. Jos menet vaikka Kanarialla niin uima-allas pitää olla vielä lämmitetty että siinä voi uida. Hotellin sijainti on noin mutta myös minne on huoneen näköalat....naapuri hotellin seinään...aamupala ja yleensä ravintola. Kuinka suuri hotelli on sillä mitä suurempi niin sitä enemmän meteliä ja häiriöitä. Onko hissi ja muita vastaavia palveluita.
Itse en enää käytä hotelleja vaan vuokraan asunnon sieltä minne menen ja näin valitsen sen kokemuksen perusteella missä ei hotelleja edes ole. Näin säästää rahaa ja ei ole sidottu aikatauluin...aamupalat jne....eikä takuulla uima-altaalla ole 300 ruotsalaista minun lisäksi....- taitaa olla kylmä al
Varasin jo hotellin mutta ei tullut mieleenkään, että uima-altaan vesi voi olla kylmää!!! kääk merenrantanäköala sentään löytyy.
Entisistä matkailukokemuksista olen oppinut ilmastoinnissa ei kannata säästää, emme ottaaneet ollenkaan ilmastointia kun se olisi maksanut extraa, nukuttiin hotellihuoneessa parvekkeen ovi auki yötä päivää, läheisen pitzerian melu kuului yötä päivää eivätkä paikalliset kai tainneet mennä koskaan nukkumaan, nyt katson, että on ilmastointi.
Oma uima-allas hotellilla tärkeä olin hotellissa jossa sitä ei ollu,t oli inhottava koko viikko miettiä mihin menisi ottamaan aurinkoa paikkoja ei oikein löytynyt, aina ruuhkaa rannoilla kulkukauppiaat riesana missä vaihdat vaatteet rannalla jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821249Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021047Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä61990Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103933Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12919Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ139890Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68836Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119751- 77685
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121684