Itse olen keksinyt nämä, on hyvä että hotellissa on oma uima-allas ja ilmastointi, on lähellä keskustaa ja rannan lähellä, ettei tarvitse kävellä pitkiä matkoja keskustaan tai rannalle, mihin muihin asioihin kannattaisi kiinnittää huomiota?
Miten valita hyvä hotelli? Mitä kriteerejä on sille?
2
310
Vastaukset
- ei siis hotellia
pitkälle pötkitä ja riippuu minne matkustat. Jos menet vaikka Kanarialla niin uima-allas pitää olla vielä lämmitetty että siinä voi uida. Hotellin sijainti on noin mutta myös minne on huoneen näköalat....naapuri hotellin seinään...aamupala ja yleensä ravintola. Kuinka suuri hotelli on sillä mitä suurempi niin sitä enemmän meteliä ja häiriöitä. Onko hissi ja muita vastaavia palveluita.
Itse en enää käytä hotelleja vaan vuokraan asunnon sieltä minne menen ja näin valitsen sen kokemuksen perusteella missä ei hotelleja edes ole. Näin säästää rahaa ja ei ole sidottu aikatauluin...aamupalat jne....eikä takuulla uima-altaalla ole 300 ruotsalaista minun lisäksi....- taitaa olla kylmä al
Varasin jo hotellin mutta ei tullut mieleenkään, että uima-altaan vesi voi olla kylmää!!! kääk merenrantanäköala sentään löytyy.
Entisistä matkailukokemuksista olen oppinut ilmastoinnissa ei kannata säästää, emme ottaaneet ollenkaan ilmastointia kun se olisi maksanut extraa, nukuttiin hotellihuoneessa parvekkeen ovi auki yötä päivää, läheisen pitzerian melu kuului yötä päivää eivätkä paikalliset kai tainneet mennä koskaan nukkumaan, nyt katson, että on ilmastointi.
Oma uima-allas hotellilla tärkeä olin hotellissa jossa sitä ei ollu,t oli inhottava koko viikko miettiä mihin menisi ottamaan aurinkoa paikkoja ei oikein löytynyt, aina ruuhkaa rannoilla kulkukauppiaat riesana missä vaihdat vaatteet rannalla jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185