c7:ssa?
mitä tarkoittaa synkronoi email palvelin?
9
404
Vastaukset
- synkromail
Hakee viestit sähköpostipalvelimelta.
- afdäsf sama
voiko sillä olla jokin muukin tarkoitus? käytän gmailia c7 etusivulla
- C7-00
afdäsf sama kirjoitti:
voiko sillä olla jokin muukin tarkoitus? käytän gmailia c7 etusivulla
Jos synkronointi on päällä sähköposti yhdistää nettiin ja alkaa hakemaan noita viestejä. Kai viestit tulevat muutenkin jos pidät nettiä päällä.
C7-00 kirjoitti:
Jos synkronointi on päällä sähköposti yhdistää nettiin ja alkaa hakemaan noita viestejä. Kai viestit tulevat muutenkin jos pidät nettiä päällä.
Minulla uudet mahdolliset viestit päivittyvät aina 15 min välein. ( Määritin itse).
- asdgrwklökg sama
C7-00 kirjoitti:
kuinka saan netin pois päältä?
esim jos mene ulkomaille... asdgrwklökg sama kirjoitti:
kuinka saan netin pois päältä?
esim jos mene ulkomaille...Nettiä ei saa sinänsä pois päältä, mutta muuta sähköpostiasetuksia silleen, että se ei hae uusia posteja...
- agdsgöadö sama
vapunen kirjoitti:
Nettiä ei saa sinänsä pois päältä, mutta muuta sähköpostiasetuksia silleen, että se ei hae uusia posteja...
moi
sähköpostiasetuksissa on vaihtoehdot hakuaikataulu:
koko päivä
kello aika periodi
käyttäjän määrittämä
-ei näytä olevan vaihtoehtoa, älä hae maileja tms? agdsgöadö sama kirjoitti:
moi
sähköpostiasetuksissa on vaihtoehdot hakuaikataulu:
koko päivä
kello aika periodi
käyttäjän määrittämä
-ei näytä olevan vaihtoehtoa, älä hae maileja tms?Siellä on myös semmonen kohta kuin "hakupäivät". Voit ottaa kaikista päivistä ruksit pois, niin kaiken jären mukaan kännykkä ei silloin hae viestejä ollenkaan, vaan ne pitää itse hakea manuaalisesti.
- h.rouhiainen
moikka, kyllä on kymenlaakson alueella sateinen päivä ja aurinkopaistaa ja lumet sulaa pikkuhiljaa,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939