Minua Kusetettiin...

sofutire

Ostettiin Talo 2000luvulla rakennettu ja ikää oli tuolloinsen 19v.. ja niinkustiin silmään ettei ikinä..ja nyt helvetin moinen prosessi että saa kaupan purun. nyt sitte asutaan vuokralla ja maksetaan talo lainaa ja ollaan kädet ristis että kun mennään oikeuteen saadaan se purku..toki melkein konkassa jo ollaan...

Joten olkaa todella tarkkoja teettäkää itse kaikki testit ensin ÄLKÄÄ uskoko myyjän lippuja ja lappuja ja ottakaa jokanen lause kirjallisena...en enenpää viitti kirjottaa aiheesta kun muutenkin loppussa tähän aiheeseen...ÄLKÄÄ OLKO YHTÄ TYHMIÄ KUIN MINÄ.

4

1352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitää.........

      vai huomasitko vaan ettei ole varaa siihen kämppään ja kehitit riidan?

    • slapstick

      "Joten olkaa todella tarkkoja teettäkää..."

      "Teettäminen" viittaa ikävästi siihen että luotat johonkuhun rahan voimalla toimivaan.
      Älä mene tähän helppoon.
      Mahdollisen luottomiehen on oltava lähisukulainen tai muuten täysin luetettava, mutta
      mieluummin tutki ja tarkasta kohde *itse*.
      Käytä vaikka vuosi alaan tutustumiseen, vaikka kirjallisuuden esim.
      http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/89736
      kurssien tai muuten kouluttautumalla.
      Maalaisjärjelläkin pärjää kyllä pitkälle.
      Mutta siis poitti on että ITSE, sinähän lystin maksat.
      Kun menet tutkimaan ostokohdettasi laita päälle vaatteet jotka saavat ryvettyä, ota hyvä taskulamppu mahdollista alusta/välipoja jms. ryömintää varten ja hyvät silmälasit.
      Käytä aikaa useita tunteja, niin paljon että olet varma siitä mitä näit ja tutkit.
      Itse olen näin 3 omakotitaloa ostanut 17 ehdokkaasta ja minua ei ole pystytty kusettamaan.

      • Partnevia

        Valitettavasti näistä "lähisukulais-asiantuntija-tapauksista" riidellään ehkä eniten. Erittäin monissa oikeustapauslausunnoissa on maininta "ostajan veli", "ostajan isä", "ostajan appivanhempi", "ostajan serkku"... Kyllä asiantuntijaksi tulee palkata OIKEA asiantuntija, ei pelkästään tuntemansa henkilö, joka on joskus tehnyt leikkimökin tai ollut jossain raksalla apupoikana (kärjistääkseni).

        Maalaisjärjellä ei pärjää asunto- ja kiinteistökaupassa. Siinä pärjää ainoastaan erityisellä huolellisuudella, oikeiden asiantuntijoiden valinnalla ja juridiikan perinpohjaisella osaamisella. Viime mainittuunkin täytyy osata valita juuri asunto- ja kiinteistökaupan juridiikkaa ymmärtävä taho. Yleisjuristit häviää 100 - 0.

        Suurimmat virheet tehdään siinä, kun asuntoon ja kiinteistöön ei tutustuta riittävän perusteellisesti, asioista ei sovita oikealla tavalla ja kirjallisesti, luotetaan kauppakirjan lausekkeisiin ymmärtämättä niiden todellista (juridista) sisältöä, luotetaan myyjän 5 vuoden vastuuseen ja kiinteistönvälittäjän vastuuseen, jätetään epäselvät seikat selvittämättä olettaen niiden olevan jokseenkin kunnossa eikä välitetä ristiriitaisista tiedoista. Kaikki edellä mainittu johtuu usein liian kireästä aikataulusta ja väärässä järjestyksessä tehdyistä toimenpiteistä.


      • slapstick
        Partnevia kirjoitti:

        Valitettavasti näistä "lähisukulais-asiantuntija-tapauksista" riidellään ehkä eniten. Erittäin monissa oikeustapauslausunnoissa on maininta "ostajan veli", "ostajan isä", "ostajan appivanhempi", "ostajan serkku"... Kyllä asiantuntijaksi tulee palkata OIKEA asiantuntija, ei pelkästään tuntemansa henkilö, joka on joskus tehnyt leikkimökin tai ollut jossain raksalla apupoikana (kärjistääkseni).

        Maalaisjärjellä ei pärjää asunto- ja kiinteistökaupassa. Siinä pärjää ainoastaan erityisellä huolellisuudella, oikeiden asiantuntijoiden valinnalla ja juridiikan perinpohjaisella osaamisella. Viime mainittuunkin täytyy osata valita juuri asunto- ja kiinteistökaupan juridiikkaa ymmärtävä taho. Yleisjuristit häviää 100 - 0.

        Suurimmat virheet tehdään siinä, kun asuntoon ja kiinteistöön ei tutustuta riittävän perusteellisesti, asioista ei sovita oikealla tavalla ja kirjallisesti, luotetaan kauppakirjan lausekkeisiin ymmärtämättä niiden todellista (juridista) sisältöä, luotetaan myyjän 5 vuoden vastuuseen ja kiinteistönvälittäjän vastuuseen, jätetään epäselvät seikat selvittämättä olettaen niiden olevan jokseenkin kunnossa eikä välitetä ristiriitaisista tiedoista. Kaikki edellä mainittu johtuu usein liian kireästä aikataulusta ja väärässä järjestyksessä tehdyistä toimenpiteistä.

        kommentin jälkeen minun vissiin täytyis alkaa Lotota kun on tämä
        tuuri näin hyvä ollut.
        Ja minä kun luulin että olen ihan järjellä pärjännyt :-(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      333
      3125
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2315
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      88
      1696
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      200
      1642
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      70
      1424
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      162
      964
    Aihe