Autogalluppii

mazdailija

että minkälaisilla autoilla palstalaiset sit ajaa?

Mulla on Mazda6 farkku ja omistan myös Opel Corsan jota olen kyl nyt myymässä. Ukko ajaa Toyota Avensista, se on merkkitietonen, ite en oo.

27

685

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+14

ajan silloin kun meen autolla. Jalan ja pyörälläkin pääsee aika pitkälle.

Mulla on hyvä reppu ja kaksi tervettä jalkaa, ei ole tosiaankaan minkäänlaista tarvetta omaan autoon. Bussilla, junalla ja lentokoneella olen päässyt kauaksikin matkustelemaan. =))

• Virtuaalikoneistaja

9-3

• masalla mukavasti

Mullakii on masa 6 farkku, silver arrow. Ja lisäksi kahdet uudet kottikärryt vm. 2010.

• Mulla on farkku-Audi, isännällä on farkku-VW.
      Ollaan tultu siihen tulokseen että oli merkki mikä hyvänsä niin farmari se on oltava, mulla on ollut tätä ennen 4 muuta farmaria enkä sedania huolisi.
      Audiin oon ollut tosi tyytyväinen, luotettava, tehokas, tilava, turvallinen ja yllättäen myös kohtuullisen pieniruokainen.

• Samalla vanhalla VW Passatilla. Enkä ole merkkitietoinen, vaatimukset oli että eurooppalainen, farkku ja neliveto.

• Meillä on city maasturi...

• Farkku Volvolla mennään.
      Mutta tulee linkkaakin käytettyä jokusen verrankin,kun on hyvät yhteydet ja pysäkki lähellä.
      Myös käveltyä tulee aika paljon,niin saa sitä hyötyliikuntaakin kätevästi samalla :)

Kivoin meijän menopeleistä :D oli tuo pikkumaasturi aikoinaan,mutta sen verran epäkäytännöllinen isojen koissujen kannalta,niin vaihettiin matalampaan menopeliin.

• issu56

Elegance Sport Wagon on meillä.

• ????????????????????

jaksat valehel ?

• issu56
        ???????????????????? kirjoitti:

jaksat valehel ?

mistä löysit jonkin vaheen???

• inkaliina
        issu56 kirjoitti:

toihaa keksii niit vaik käytetyist vessa papereist se o turkkuse meininkii

• ??????????????
        issu56 kirjoitti:

et siul ole varra tollasse auto

• issu56
        ?????????????? kirjoitti:

et siul ole varra tollasse auto

ja saako nyt taas nauraa...oudosti vain se auto vähän ennen joulua ostettiin ja hei...ihan käteisellä maksettiin, joten revi nyt taas siitä noita typeriä väittämisiäsi!!!

• just nyt. viime keväänä möin viimeisimmän autoni joka oli Ford Mondeo. kombiksi sitä kait sanotaan.
      meiltä on tosi hyvät kulkuyhteydet täältä. kieltämättä kyllä autoa kaipaan varsinkin kesällä jos haluaa reissailla jonnekkin.

• omistaisi autoa jos asuisin vaikka siellä missä sinä. :) Jos johonkin pitäisi lomareissulla päästä autolla niin sitten vuokraisin auton! Niin me tehtiin äidin ja siskon kanssa pari kertaa vuosia sitten kun meistä kenelläkään ei ollut autoa, ja hyviä autoja olivat eikä se ollut itse asiassa edes kovin kallista.

• Ursa kirjoitti:

omistaisi autoa jos asuisin vaikka siellä missä sinä. :) Jos johonkin pitäisi lomareissulla päästä autolla niin sitten vuokraisin auton! Niin me tehtiin äidin ja siskon kanssa pari kertaa vuosia sitten kun meistä kenelläkään ei ollut autoa, ja hyviä autoja olivat eikä se ollut itse asiassa edes kovin kallista.

nuin minä itsekkin laskin että jos laittaa kaikki kulut autosta vuoden sisällä niin sillä hinnalla vuokraa auton monta kertaa ja jää taxi rahaakin.
        kaupunkiin on ihan turha autolla lähteä kun parkkia saa etsiä etsimällä. ja parkkitaloissa on tuntitaxa ihan huimaa luokkaa. muutenkin esim. autovakuutus on paljon kalliimpi täällä kun pienemmissä kaupungeissa ja maaseudulla.
        on minulta onnistuntunut kulkeminen kaikkien koirien kanssa myös busseissa ja junissa.

• majorica kirjoitti:

nuin minä itsekkin laskin että jos laittaa kaikki kulut autosta vuoden sisällä niin sillä hinnalla vuokraa auton monta kertaa ja jää taxi rahaakin.
        kaupunkiin on ihan turha autolla lähteä kun parkkia saa etsiä etsimällä. ja parkkitaloissa on tuntitaxa ihan huimaa luokkaa. muutenkin esim. autovakuutus on paljon kalliimpi täällä kun pienemmissä kaupungeissa ja maaseudulla.
        on minulta onnistuntunut kulkeminen kaikkien koirien kanssa myös busseissa ja junissa.

hienoa katsoa kun koirat on niin tottuneita matkustamaan ihan millä välineellä tahansa. :)

Olisiko se niin että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, mutta minusta on nykyään niin luksusta päästä sivistyksen keskelle jossa bussilla ja junalla pääsee. :) Ja tosiaan jos laskee ihan kaikki autoiluun liittyvät kulut niin aika paljon saa sillä summalla ajella vaikka taksilla.

• Ursa kirjoitti:

hienoa katsoa kun koirat on niin tottuneita matkustamaan ihan millä välineellä tahansa. :)

Olisiko se niin että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolen, mutta minusta on nykyään niin luksusta päästä sivistyksen keskelle jossa bussilla ja junalla pääsee. :) Ja tosiaan jos laskee ihan kaikki autoiluun liittyvät kulut niin aika paljon saa sillä summalla ajella vaikka taksilla.

että myös laivoilla ollaan menty ja pikkukoirat lentämälläkin ;-)

mutta tietty se asuminen vaikuttaa että on joskus pakko olla auto. eikä siinä mitään, ihan mukavaa se on omalla autolla huristella. mutta niinkuin minulla se on just aika tarpeeton. on paljon muutakin jota niillä rahoilla voi tehdä.

• majorica kirjoitti:

että myös laivoilla ollaan menty ja pikkukoirat lentämälläkin ;-)

mutta tietty se asuminen vaikuttaa että on joskus pakko olla auto. eikä siinä mitään, ihan mukavaa se on omalla autolla huristella. mutta niinkuin minulla se on just aika tarpeeton. on paljon muutakin jota niillä rahoilla voi tehdä.

Pikkulikkakin on saanut matkustaa niin bussilla, junalla, laivalla kuin lentokoneellakin, Santtu-parka ei ole päässyt kuin laivaan ja henkilöautoon. No on ne olleet moottori- ja soutuveneessä! Voin kyllä kuvitella että esim. junamatka Santun kanssa olisi elämyksellinen koko vaunulle. ;) Toinen kun on vähän metsässä kasvanut juntti...

• Myy-Pikkuinen

se on sellainen pieni tila auto. Itse tykkään autoista jotka on minun mielestä hyviä ajaa ja joihin mahtuu matkatavarat ilman että täytyy tuskailla pakkaamisen kanssa. Niin ja auton täytyy miellyttää omaa silmää väriltään ainakin. Merkillä ei kauheesti ole väliä, paitsi ettei se ole BMV, no siksi kun se tarkoitta kuulemma että ne miehet jotka ajaa bemarilla niillon pieni se ja naisilla jotka ajaa bemarilla on pienet aivot...Tuota en allekirjoita mut noin olen kuullut. =)))))))))))))))))))))))))

• En edes tajua mihin tarvitsisin autoa. On sulaa hulluutta lähteä keskustaan henkilöautolla. Iso osa tutuistamme käy töissä julkisilla. Kuukausikortin hinta on 44 euroa. ikinä ei ole tarvinnut paleltuneita ruokaostoksia...tai kukkia kotiin viedä. Siksi busseissa on aikataulut, eikä mikään pakoita menemään bussipysäkille liian aikaisin seisoskelemaan kireään pakkaseen. Yleensä ei tarvitse kahlailla lumihangissa . . sen enempää kuin omalla autolla ajavan matkallaan sen autonsa luokse.
      Valtaosa tutuistammekin jotka työelämässä vielä ovat...menevät ja palaavat julkisilla.

Mikäli olisin pikkuauton kyydissä liikenteessä kun käyn kauppa-asioilla ...stockkan herkussa kauppahallissa tai kauppatorilla . . . olisi mulla paljon pidempi kassien kanto matka sinne minne se auto on pysäköity, kuin busapysäkille, josta lähtee bussi aikataulujen mukaisesti kohti kotia.

Sellaiseen paikkaan jonne on huonot julkiset yhteydet . . . . olemme aina saaneet kyydin ja saamme vastakin:))

• +-0

säähä käytät hyväkseis niit melkein naapureit ja kuka nyt millonkis vastaan tullee

• scääccädä

Meillä on parkki alue tavaratalon alakerrassa, ei tarvitse yhtään kantaa tavaroita, hissillä parkkikerrokseen tavarat ostoskärryistä suoraan omaan autoon ja kohti kotia, kotipihalta joutuu kantamaan tavarat kotiin
        n. viisimetriä.

• <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

kuvaa palstalaisten autoista, mielellään varmaan kuvankin laittaisivat ainakin muutamat,,,

• anne-saija

turkkune viä keksi kysel rekkareitki ko o nui utelijas

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      167
      1414
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      40
      1005
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      725
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      640
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      632
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      626
    7. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      20
      612
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      577
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      563
    Aihe