luin pitkästä aikaa tätä Kalat-horoskooppi-saittia...
Älä Kalat-ukko välitä näistä höpinöistä täällä, mitä olet saanut osaksesi.
Sä oot hyvä tyyppi ja sillä siisti, näin olen jo aiemmin sinulle sanonut ja sanon nytkin.
Hyvää Parempaa Uutta Vuotta sinulle:)
Voihan ... sentään
4
550
Vastaukset
- Appuliini
Täällä on tosiaankin......muitakin....kaloja liikkeellä..kuin Kalat-ukko..
Kyllähän..mä olen sen tiennyt...Mut.... mitäs noista!- toinen kala nn
onkin kaikkien pahin tässä...... älä sinä niele ukon p....tä
kalat miehet on ollu aina haukun kohde ja ne on ansainnu ansionsa mukaan... saa mitä tilaa näin se on tää homma:) - Appuliini
toinen kala nn kirjoitti:
onkin kaikkien pahin tässä...... älä sinä niele ukon p....tä
kalat miehet on ollu aina haukun kohde ja ne on ansainnu ansionsa mukaan... saa mitä tilaa näin se on tää homma:)Mut on niitä...kivojahii... kala miehii...Niinku naisiikin..
Ups..menikö kehumisen..puolelle..Nooh.. tämän kerran vaan..
- Mikälielohi
Niin että on meitä muitakin kalat(m) ukkoja täällä kuin tuo yksi Kala-ukko. Toivotaan parempaa vuotta kaikille kalamiehille ja myös niille naisillekkin. Oikeastaan , mun puolesta kaikille parempaa tätä vuotta. Hyviä tyyppejä löytyy joka saralta..
Tuota kalat miesten haukkumista en tajua laisinkaa. Ihan ihme touhua. Joko jotkut on ihan saatanan katkeria tai sitten muuten vaan päässä viiraa. Ymmärrän kyllä ihan asialliset kysymykset, joita varmasti on ja pitääkin olla. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882