Onko kenelläkään kokemuksia? Hotelli näyttäis olevan melko lähellä rantaa mutta kuinka muuten?
Patong Beach Hotel
3
364
Vastaukset
- 972498665955398
Niin näyttäis, mut on kilometrin pässä. Ja karmeita ötököitä joka huone täys, mut se on vaan extraa. Ja kaikki varastetaan mitä löytyy, eli kanna tavarat mukanas. Ja joka aamu salmonellasoppaa, illalla saat hepatiittifileen, mut so what???
Olen ollut pari kertaa kyseisessä hotellissa lomalla ja voin sanoa et sijainti oli hyvä. Lyhyt matka rannalle, shoppailee, ym. palvelut lähellä. Henkilökunta oli aivan ihanaa jäi melkein ikävä heitä. Huoneet siistejä ja aamiainen ainakin hyvä ei syöty kyllä illallisia joten muuten ruuasta ei tietoa. Allasalueelta löytyi aina tilaa ja palvelu pelasi. Ainut miinus oli vilkkaan rantakadun ylittäminen rannalle mennessä mutta se oli pieni ongelma kun astui hotellista ulos ja näki rannan jo tien takana. Rauhallinen hotelli keskellä kaikkea.
- matka mielessä
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614277
- 1053475
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373100Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262588- 452257
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52029- 201969
- 1861817
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3941516Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91358