onko teillä ollut samaa. tai boottauksen jälkeen netti ei toimi.
ellun laajakaista 8m katkeilee
4
382
Vastaukset
- notusaia
jonku aika meni niin alko toimii. jaasiakaspalveluun on tullut paljon puheluita vali vali 20min vähintään jo
- aloitt..
aina samaan 12-13 aikaan. tuipuhelun aikana alkoi toimimaan uudistelmalla ja päivittelymällä sivuja. kummallista. haittaohjelmai/virusia ei löydy. ja 6kk määräaikaaa jäljellä.
- mikä koneessa?
aloitt.. kirjoitti:
aina samaan 12-13 aikaan. tuipuhelun aikana alkoi toimimaan uudistelmalla ja päivittelymällä sivuja. kummallista. haittaohjelmai/virusia ei löydy. ja 6kk määräaikaaa jäljellä.
ylllä tulee kalliiks tehä vikailmoituksia ja 10-15min puheluita. edelleenään onfgelmaa ei ole kyettyellulta ratkaisemaan.
- ssw33
Meillä ollu Elisan laajakaista 10 vuotta ja kerran vain pätkäisi kun kaivuri laitto piuhan poikki ja kesti 3 tuntia korjata, muuten ei kertaakaan pätkiny.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739