Pitääkö paikkansa, että Ritchie Blackmore soitti viimeisellä Deep Purplen keikalla Helsingissä -93 pari viimeistä biisiä todellakin kaapin (vai mitä styrkkareita ne on) takana?
Kaapin takana?
3
323
Vastaukset
- Ritchie on paras
Parempi kaapin takana ja tulee sieltä pois, kuin kaapissa ja tulee sieltä ulos :)
Saattaa tuossa jutussa olla jotain perää, sillä RB oli munaskuitaan myöten täynnä Gillania ja hänen surkeaa lauluaan ja käytöstään. Vitutus oli muhinut jo pitemmän aikaa, sillä Gillankaan ei kuulemma ole ihan helppo ihminen. Ritchie on aina ollut erittäin tarkka siitä, että laulu osuu kohdalleen ja näin ei Gillanin kohdalla useinkaan ollut. Konserttilevyiltä ja -videoilta voi hyvin usein kuulla, että Gillan laulaa täysin päin persettä. Kuulostaa ihan suomalaiselta hevilaulajalta :D- Ritchie on paras
Se unohtui mainita, että Gillan oli usein lavalla kännissä, unohteli sanoja ja nämä asiat otti Ritchien hermoon. Ritchie mainitsi eräässä haastattelussa, että "mitä jos minä tulisin jurrissa lavalle epävireisen kitaran kanssa, ja alkaisin soittamaan? Juuri siltä kuulosti Ianin laulaminen". Ihmekös tuo, jos soitti Helsingin keikan kaapin takana.
- Retkuilija
Gillania lättyyn jossain haastattelussa? On se saatana kun pitää kukkoilla, ottaisivat Gloverista ja Paicesta mallia. Mahtoiko Lord olla myös kusipää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865