asunto thaimaasta

thailandtalvi

Paljonko mahtanee kustantaa jos vuokraisi thaimaasta pienen asunnon talveksi??

7

577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15 talvea

      n. 500 euroa kk eli sen mukaan kun lasket....

    • Cha-am beach
    • suosittelen

      Vuokra toki vaihtelee paikan mukaan, hua hinistä tiedän jonkin verran ja siellä hinta vaihtelee tietenkin varustelun ja sijainnin mukaan, kuukausi vuokra voisi olla siinä 300-500 e/kk, riippuen vuokrauksen kestosta. Meillä on itsellämme siellä myös asunto joka on juuri valmistunut ja sitäkin olemme ajatelleet alkaa vuokraamaan. Suosittelen longstayers.com sivustoa, siellä on paljon vaihtoehtoja ja palvelun saa myös suomen kielellä, olemme itse aikaisemmin varanneet kyseisen firman kautta useasti ja palvelu on luotettavaa ja asiantuntevaa

    • Stop koijarit

      Sopiva hinta Pattayalla on kahden hengen huoneesta 500 batia/vrk. Jos osaat tinkiä, saat siihen vielä buffetaamiasen. Selaa neistä niin löydät. Älä anna näiden wincapita-koijareiden vedättää. Kaiken huippu oli tuo 1.500 euroa kuukaudessa. Kymmenen kuukauden vuokrilla saisit jo oman gondon Thaikkulasta.

      • paikan päällä katsel

        Kerropa mistä sieltä löytää 15000e condon, voisin heti ostaa, paikanpäällä kun katsoo hintoja niin cindot on kyllä saijainnista ja koosta riippuen vähintään 2 milj.bathia, eli silleen, no ehkä jostain slummista voi halvemmalla asunnon löytää mut sitten ei enää puhuta condoista joissa palveluja


      • naintikone
        paikan päällä katsel kirjoitti:

        Kerropa mistä sieltä löytää 15000e condon, voisin heti ostaa, paikanpäällä kun katsoo hintoja niin cindot on kyllä saijainnista ja koosta riippuen vähintään 2 milj.bathia, eli silleen, no ehkä jostain slummista voi halvemmalla asunnon löytää mut sitten ei enää puhuta condoista joissa palveluja

        se oli siellä vähän sivussa mutta kävellen 15min walking streetille.Ja tuosta kämpästä maksoin 3,500bht kuussa mikä sekin oli falangi hinta.Halvempiakin kämppiä toki löytyy.Ja ihan hienon ja kodikkaan asunnon saa huahinista 4000bht kuussa.


      • epämääräistä tietoa
        naintikone kirjoitti:

        se oli siellä vähän sivussa mutta kävellen 15min walking streetille.Ja tuosta kämpästä maksoin 3,500bht kuussa mikä sekin oli falangi hinta.Halvempiakin kämppiä toki löytyy.Ja ihan hienon ja kodikkaan asunnon saa huahinista 4000bht kuussa.

        Ehkä sadekaudella, mutta ei talviaikaan tuolla hinnalla löydy mitään kunnon asuntoa, ei ainakan lapsi perheille eikä edes pariskunnille, jotka haluavat jotain tasoa. Nuo esittämäsi hinnat antaa hieman väärän kuvan asuntojen hinnoista. Noin halvoissa asunnoissa ei ole mitään palveluja, kunnon uima-altaita, turvapalveluja jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      439
      9708
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      258
      6795
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      14
      2751
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2353
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1727
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1643
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      190
      1342
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1283
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      999
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      48
      974
    Aihe