ja muutenkin hyvin vähäoireinen. Nyt itseä mietittyttää tuo diagnoosi.
Ainoa oire oli hengenahdistus liikkuessa. Sadan metrin hitaan kävelyn jälkeen sai ilmaa kiskoa keuhkoihin oikein todenteolla ja pulssi hakkasi 160 pinnassa. Muutamassa minuutissa olo rauhoittui, kunnes taas pienestä liikkumisesta otti hirmu paiseet.
Lääkärille menin aika aikaisin, otti aika liudan verikokeita ja keuhkokuvan. Ei löytynyt mitään. Oireet vaan pahenivat ja vaakatasossa nukkuminen meni mahdottomaksi, joten parin päivän päästä marssin uudelleen lääkärille - joka passitti keuhkoemboliaepäilynä päivystykseen. Päivystyksessä sitten tutkittiin ja hutkittiin päivän verran ja lopputuloksena oli "alkava kuumeeton keuhkokuume", hoidoksi antibiootit ja kotiin.
Mua vaan jäi ihmetyttämään, että voiko keuhkokuume oikeasti olla näin vähäoireinen???
Kuumeeton keuhkokuume
2
905
Vastaukset
- Vaarallista
Voi olla .
Isäni kuoli siihen kun lääkäri ei sitä tunnistanut.
Kolme kertaa käytettiin lääkärillä ja rukoiltiin lähetettä.
Lääkäri totesi vian olevan meidän saattajijen päässä ja miehen terveen.
Sitten neljäntenä päivänä hän ei saanut enää hengitettyä ja soitettiin ambulanssi niin 100km ennen sairaalaa ambulanssi mies sanoi tukehtuneen.
Saaralassa letku keuhkoihin ja hengityskoneeseen.
Luulimme jo, että hän oli aivokuollut, kun kolme päivää oli tajuttomana.
Virkosi, mutta keuhkot oli niin limoittuneet, että tukehtu lopullisesti.
Antibioteilla homma olisi hoidettu kun ajoissa olisi tunnistettu. - Susa1984
Hei. Älähän huolestu minulla oli heinäkuussa kuumeeton keuhkokuume, käin lääkärissä kun rintaan pisti todella lujaa ja yskin yötä päivää. Vaadin keuhkokuvaa tulehdusarvot olivat 80. Sain 10 päivän antipioottikuurin ja selvisin sillä, olin aivan kunnossa hoidin 3 lastani ja kävin töissä, mitään ongelmia ei tullut. rintakipukaan ei loppuviimeksi kuulunut tautiin vaan kylkilihakseni oli revähtänyt yskimisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332