Täytyykö hiukset leikata ennen armeijaan menoa? Itselläni sellaiset suht siistit ja lyhyet joten mistään heviletistä ei ole kysymys.
Hiusten leikkuu
9
5114
Vastaukset
- näin...
Ei siinä muuta kuin, että on niskasta lyhyet ja ei tule silmien tai korvien päälle. Intissäkin voi toki leikata, mutta se tarkoittaa sitä, että leikkaat joko itse tai sitten tupakaveri tms. leikkaa.
- tukka pois
Yleensä kaikki leikkaa siiliksi. Se jolla on pisimmät hiukset niin sitä yleensä kiusataan.
- ?????wtf
lol.
- fdsfsdggh
Itse olin intissä 2kk. Leikkasin tukkani kun menin sinne ja seuraavan kerran vasta siviilissä. Riippuu kompanjasta kuinka paljon siitä tukasta valitetaan. Minulle muutaman kerran huomautettiin johon totesin vain "joo" mutten koskaan tehnyt mitään asian eteen.
Joissakin kasarmeissa on myös parturi, mutta en tiedä kuinka hyvin nuo ovat vapaana. - Tuplahomo
Homo
- parturiinmars
Haluaisin muistuttaa kaikkia, että ylpalvo edellyttää, että KAIKKI karvat trimmataan armeijatyyliseksi. Ei siis pelkästään hiukset, vaan myös esimerkiksi parta ja viikset tulee ajaa. Sama koskee kainalo- ja munakarvoja.
Pitää olla ajattu kaikki pois ("kaljuks" ja "posliiniks") tai vähintään ajetaan karvat hyvin lyhyeksi. Itselleni tuli kovasti sanomista aamulla ohjattuun suihkuun mennessä, kun olin jättänyt hirveän puskan muniin. - ArmyMinna
En leikannut. Ponnarilla meni näppärästi metsäreissuja myöten. :)
- karvaturri_intissä
Naisilla oli eri säännöt. Mutta melkoisella ruuhkatukalla ja parran sängellä itsekkin armeijan suoritin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 524528
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1494187- 673832
- 1253790
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans433615Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe773453- 983021
- 542875
- 252696
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142394