Onko Hiironen jotenkin huono paikka asua kun sieltä vapautuu jatkuasti asuntoja?
Hiironen
15
4539
Vastaukset
- Douuu
Mikäs täällä asustellessa. Välillä naapurissa on huumehörhöjä, välillä juoppoja ja välillä ihan tavan kansaa. Eipähän käy aika pitkäksi.
- kaketsu ennen
Pari kaveria siellä asuu, muttei mitään valituksia ole kuulunut.. Kaukanahan se keskustasta on.
- 15+1
suhteellista kaukaisuuskin. lähellä verrattuna näihin kaakkureihin yms. eli voi kulkea muutenkin kuin autolla
- alkup. muuttolintu
15+1 kirjoitti:
suhteellista kaukaisuuskin. lähellä verrattuna näihin kaakkureihin yms. eli voi kulkea muutenkin kuin autolla
Lähemmäs keskustaa en haluakaan päästä, mutta olen kuullut, että Hiironenkin on levotonta seutua. Onko Oulussa ollenkaan aluetta jota ei värittäisi ongelmalliset ihmiset (narkkarit, tosijuopot, yms.)? Olen väsynyt olemaan jatkuasti varuilla tällaisten naapureiden takia...
- 2222222224444
alkup. muuttolintu kirjoitti:
Lähemmäs keskustaa en haluakaan päästä, mutta olen kuullut, että Hiironenkin on levotonta seutua. Onko Oulussa ollenkaan aluetta jota ei värittäisi ongelmalliset ihmiset (narkkarit, tosijuopot, yms.)? Olen väsynyt olemaan jatkuasti varuilla tällaisten naapureiden takia...
Hiironen oli rauhallista. Mikä on muuttunut?
- Hyvä talo
2222222224444 kirjoitti:
Hiironen oli rauhallista. Mikä on muuttunut?
Metsänkuninkaantie 12:ssa on rauhallista asua.
- joskus asunut
Onko siellä vieläkään muita kauppoja kuin Lidl?
On hyvä paikka asua! :) Ite asutaan Sivakan talossa ja voin sanua että on rauhallista, enkä kyllä lähtis täältä mihinkää. :) Naapurirapussa asuu mustalaisia, jotka on muuten jopa kunnon kansalaisia! Ovat pihatalkoissakin. :) Hiironen on ihan loisto paikka asua, ite ainaki tykkään tosi paljo. Ja voin myöntää että oli ennakkoluuloja aluetta kohtaan ennen tänne muuttoa, mutta viikossa jo karisi kaikki negatiivinen pois. Ja en oo siis keltään kuullu mitään huonoa Hiirosesta! :)
- fguhiokpl
Repolaisentien alkupää on slummia, mutta loppupää hyvä...samaten ne Metsäkuninkaantien Sivakan kämpät...
- Anonyymi
fguhiokpl kirjoitti:
Repolaisentien alkupää on slummia, mutta loppupää hyvä...samaten ne Metsäkuninkaantien Sivakan kämpät...
Sivakka on kyllä sellainen slummien luoja... Jos Sivakka vuokraa jostakin jotakin, niin alue (ei pelkästään yksi talo, vaan koko alue) heti menee persukseen. Meri-Toppila on hyvä esimerkki. Toinen alue mihin ei kannata muuttaa on Sairaalanrinne... Porukka siinä on toivottomasti yrittää myydä omistuskämppiä... Sääli, että muutama paskapää voi oikeasti tuhota kokonaisen alueen.
- Anonyymi00012
fguhiokpl kirjoitti:
Mihinkäs tämä väite perustuu. Itse olen asunut juurikin Repolaisentien alkupäässä ja kaikki fiksua töissä käyvää porukkaa ja elo rauhallista kaikinpuolin.
- muutto mieles
Mites noi VVO:n kämpät, onko täynä hihhuleita?
- Anonyymi00013
Hiirosessa on vuokra-asuntoja, mutta myös asumisoikeus sekä omistusasuntoja. Kaikin puolin rauhallinen paikka asua. Olen viihtynyt täällä jo pitkään. Loistava sijainniltaan, jos haluaa luonnon ja aktiviteettien läheisyyttä ja keskustakin kohtuu matkan päässä. En tiedä missä sitten valittajat asuu, mutta tässä meidän perällä on välillä liiankin rauhallista, kun ei mistään kuulu elämisen ääniä. Eikä sekään kyllä varsinaisesti ole ongelma. T. omistusasuja
- Anonyymi00014
Jepjep
- Anonyymi00015
Spurguje takiaha monet lähtevät sieltä. Ei aikuisten oikeesti kukaan jaksa pidemmän päälle sitä remusakkia. Maikkula,hiirone Rajakylä, osa toppilaa, periaatteessa Koko Tuiran alue "varsinkin Kalliotie kerrostalot" kaketsu ja uudempi puoli peltolasta kts sivakan asunnot näitä alueita ja taloja kannattaa muuten välttää. Niin muuten unohdin melkein välivainion ja puokkarin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816