Onko Hiironen jotenkin huono paikka asua kun sieltä vapautuu jatkuasti asuntoja?
Hiironen
11
3890
Vastaukset
- Douuu
Mikäs täällä asustellessa. Välillä naapurissa on huumehörhöjä, välillä juoppoja ja välillä ihan tavan kansaa. Eipähän käy aika pitkäksi.
- kaketsu ennen
Pari kaveria siellä asuu, muttei mitään valituksia ole kuulunut.. Kaukanahan se keskustasta on.
- 15+1
suhteellista kaukaisuuskin. lähellä verrattuna näihin kaakkureihin yms. eli voi kulkea muutenkin kuin autolla
- alkup. muuttolintu
15+1 kirjoitti:
suhteellista kaukaisuuskin. lähellä verrattuna näihin kaakkureihin yms. eli voi kulkea muutenkin kuin autolla
Lähemmäs keskustaa en haluakaan päästä, mutta olen kuullut, että Hiironenkin on levotonta seutua. Onko Oulussa ollenkaan aluetta jota ei värittäisi ongelmalliset ihmiset (narkkarit, tosijuopot, yms.)? Olen väsynyt olemaan jatkuasti varuilla tällaisten naapureiden takia...
- 2222222224444
alkup. muuttolintu kirjoitti:
Lähemmäs keskustaa en haluakaan päästä, mutta olen kuullut, että Hiironenkin on levotonta seutua. Onko Oulussa ollenkaan aluetta jota ei värittäisi ongelmalliset ihmiset (narkkarit, tosijuopot, yms.)? Olen väsynyt olemaan jatkuasti varuilla tällaisten naapureiden takia...
Hiironen oli rauhallista. Mikä on muuttunut?
- Hyvä talo
2222222224444 kirjoitti:
Hiironen oli rauhallista. Mikä on muuttunut?
Metsänkuninkaantie 12:ssa on rauhallista asua.
- joskus asunut
Onko siellä vieläkään muita kauppoja kuin Lidl?
On hyvä paikka asua! :) Ite asutaan Sivakan talossa ja voin sanua että on rauhallista, enkä kyllä lähtis täältä mihinkää. :) Naapurirapussa asuu mustalaisia, jotka on muuten jopa kunnon kansalaisia! Ovat pihatalkoissakin. :) Hiironen on ihan loisto paikka asua, ite ainaki tykkään tosi paljo. Ja voin myöntää että oli ennakkoluuloja aluetta kohtaan ennen tänne muuttoa, mutta viikossa jo karisi kaikki negatiivinen pois. Ja en oo siis keltään kuullu mitään huonoa Hiirosesta! :)
- fguhiokpl
Repolaisentien alkupää on slummia, mutta loppupää hyvä...samaten ne Metsäkuninkaantien Sivakan kämpät...
- Anonyymi
fguhiokpl kirjoitti:
Repolaisentien alkupää on slummia, mutta loppupää hyvä...samaten ne Metsäkuninkaantien Sivakan kämpät...
Sivakka on kyllä sellainen slummien luoja... Jos Sivakka vuokraa jostakin jotakin, niin alue (ei pelkästään yksi talo, vaan koko alue) heti menee persukseen. Meri-Toppila on hyvä esimerkki. Toinen alue mihin ei kannata muuttaa on Sairaalanrinne... Porukka siinä on toivottomasti yrittää myydä omistuskämppiä... Sääli, että muutama paskapää voi oikeasti tuhota kokonaisen alueen.
- muutto mieles
Mites noi VVO:n kämpät, onko täynä hihhuleita?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302235
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261918Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121479Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121327Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 931048
- 17957
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741