Irtisanoin luvan ja hävitän tv:ni. Onko esim yle areenan lähetykset netissä niitä iptv lähetyksiä joista maksettava lupa? vai kaikesta netti tvstä? Vai onko lupa oltava jos tietokone ees kotona? Mulla on mokkula ei laajakaistaa ollenkaan.
Ehkä tästä jo oli ketjua mutta viestejä oli niin paljon etten ehdi etsimään, jos joku viitsis vastata. Kiitos :D
Tv-maksu+yle areena
eläke on pieni
3
1035
Vastaukset
- luusereille..
maksa lupasi jo kerran kuitenkin kiinnostaa .
- eläke on pieni
saiskos asialllisen vastauksen teitä provoja aina mahtuu
Areena ei ole IPTV-palvelu vaan tallennepalvelu. Se ei vaadi TV-maksua, joskin yksittäisiä ohjelmia ei ehkä pääse katsomaan ilman TV-maksua. Jatkossa se saattaa yleisestikin edellyttää TV-maksua, mutta tätä kontrolloidaan pääsyllä, eikä tarkastuksilla. Ylehän saa itse asettaa palvelulle erilaisia pääsyvaatimuksia.
Hanki siihen mokkullaasi SIM-kortti, niin sinulla on laajakaista. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897239- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092403
- 412362
- 1232256
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292169Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 401829