Irtisanoin luvan ja hävitän tv:ni. Onko esim yle areenan lähetykset netissä niitä iptv lähetyksiä joista maksettava lupa? vai kaikesta netti tvstä? Vai onko lupa oltava jos tietokone ees kotona? Mulla on mokkula ei laajakaistaa ollenkaan.
Ehkä tästä jo oli ketjua mutta viestejä oli niin paljon etten ehdi etsimään, jos joku viitsis vastata. Kiitos :D
Tv-maksu+yle areena
eläke on pieni
3
1030
Vastaukset
- luusereille..
maksa lupasi jo kerran kuitenkin kiinnostaa .
- eläke on pieni
saiskos asialllisen vastauksen teitä provoja aina mahtuu
Areena ei ole IPTV-palvelu vaan tallennepalvelu. Se ei vaadi TV-maksua, joskin yksittäisiä ohjelmia ei ehkä pääse katsomaan ilman TV-maksua. Jatkossa se saattaa yleisestikin edellyttää TV-maksua, mutta tätä kontrolloidaan pääsyllä, eikä tarkastuksilla. Ylehän saa itse asettaa palvelulle erilaisia pääsyvaatimuksia.
Hanki siihen mokkullaasi SIM-kortti, niin sinulla on laajakaista. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481