Pojan ulkonäkö

Jokuvaan.....

Moi. Nyt kaikki tytöt listaa tähän mitä/miten poika on hyvännäköinen tai ulkoisesti söpö

T. Epävarma poika (=

29

1252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfghjkfgh

mun mieleen on pojat jotka pukeutuu siististi. Esim. huppari ja farkut (farkut ei saa olla liian löysät mutta vielä kamalampaa on pienet:S) Eli jotenkin menisi muodon mukana niin hyvä.
      Rasvanen moppitukka, siitä en pidä.. Eli siisti tukka, tai jos on pitkä tukka, niin sitäki mun mielestä saa pitää puhtaana ja vaikka ponnarilla..
      Käytä deodoranttia.

• yeahahbaby

Justin Bieberin tai Enrique Iglesiasin näkönen, tai ulkomaalainen. Eli oot suomalainen poika, olet ruma. Ei siinä paljoo oo tehtävissä ellei oo hyvää luonnetta. (: T. Tyttö!

• eiiergiehrgergjioqer
        yeahahbaby kirjoitti:

Justin Bieberin tai Enrique Iglesiasin näkönen, tai ulkomaalainen. Eli oot suomalainen poika, olet ruma. Ei siinä paljoo oo tehtävissä ellei oo hyvää luonnetta. (: T. Tyttö!

Hei Tyttö. Sinähän niitä ulkomaalaisia poikia varmaan pokailetkin...
        Ja sori vaan mut se Bieber taitaa kyllä olla homo, ainakin sen ulkonäön peruteella. Että ei kannata näyttää ainakaan siltä, jos tytöistä tykkäät... XXD

• dsishdfdfdfjiu
        eiiergiehrgergjioqer kirjoitti:

Ja sori vaan mut se Bieber taitaa kyllä olla homo, ainakin sen ulkonäön peruteella. Että ei kannata näyttää ainakaan siltä, jos tytöistä tykkäät... XXD

Ja vielä edelliseen (vittuiluun) jatkaisin, että niitä Bieberin näköisiä moppitukkia tuntuu kyllä nykyään olevan Suomi täynnä.

• Aloittaja (=
        yeahahbaby kirjoitti:

No pojaks, mulla on tositosi hyvä luonne (= ja no en ole ihan bieberin näkönen, mut on mulla tosi tummanruskeet silmät ja ruskee tukka. :D (=

Ja suomalaisuudesta, oon vaa puoliks suomalainen (=

• defht
        yeahahbaby kirjoitti:

Siis: Pitää olla homo että tytöt tykkää? Jaa-a... aika paha nakki...tai jos ryhtyis kaappiheteroksi...?

• asdgffdff
        eiiergiehrgergjioqer kirjoitti:

Homous ei ole ulkonäöllinen piire.

• Et ensinnäkin oikeesti pukeutuu hyvin, eli et vaatteet istuu ja on sen päällä hyvännäköset. Ei mikään fruide (niitä on jo ihan tarpeeksi).
      Sit ite tykkään pojilla pitkästä tukasta, mut sekin on sellanen mikä ei sovi kaikille. Ja suihkussa PITÄÄ käydä säännölliseti väh. 4 kertaa viikossa (mieluummmin useemmin), tai sillai et ei haise, ja rasvanen letti näyttää ihan karmealta. Ja sit siihen jotain ihanan tuoksusta axea nii ;9
      Sit et on silleen suht treenatun näkönen. Tai et ei ainakaan oo mikään läski. Siis et näyttää siltä, että oikeesti panostaa ulkonäköönsä. Itsevarma asenne on kans aina plussaa

Ja tuo aiemmin mainittu Bieber on mun unissni korkeintaan painajaisissa. Joten ei sitä lookkia!

• noi'mnitheeey

No se oli vaa mun mielipide, eikä suomi tod oo niitä "moppitukkia" täynnä. Niitte naamat on finniset ja rumat, yrittää olla muodikkaita!! Mut hyi. Kaikki ketkä sanoo et Justin Bieber on ruma on kateellisia (vaikka muuta väittäs), tai sanoo sen takii sen koska ne ei voi saada häntä. ;)

• hahahaassss

mutta hyväntuoksusta axea?! Axe on tosi halpaa ja kaikki nörttimiehet käyttää sitä! Hahhaah, ei sit vähä voi panostaa? No kai joillekki kelpaa. :D

• spihfdpijpdghs
        hahahaassss kirjoitti:

mutta hyväntuoksusta axea?! Axe on tosi halpaa ja kaikki nörttimiehet käyttää sitä! Hahhaah, ei sit vähä voi panostaa? No kai joillekki kelpaa. :D

SUKLAA AXE ! Hiukset pörrösesti geelil sekasi, ilike ♥ (:

• lover568
        spihfdpijpdghs kirjoitti:

SUKLAA AXE ! Hiukset pörrösesti geelil sekasi, ilike ♥ (:

siis six packi pitää olla. siistit vaatteet. huoliteltu naama, ei finnei. suht pitkä 185cm, lihaksikas.

• sexyboy!!!
        lover568 kirjoitti:

siis six packi pitää olla. siistit vaatteet. huoliteltu naama, ei finnei. suht pitkä 185cm, lihaksikas.

no täältä et niitä löydä...paitsi mut!

• tytteliini-

tosi monennäköset pojat voi olla omalla tavallaan söpöjä. Tosi sliipatuista pojista en tykkää, jotka laittaa itteään ja hiuksiaan joka paikkaan ihan hirveesti, tulee semmonen olo että se ulkonäkö on sille jäbälle ihan liian tärkeä asia. Eipä tuu nyt hirveesti mitään erityisiä "ulkonäkövaatimuksia" mieleen. Tosin oon kyllä ihan hulluna jos pojalla on tummanruskee tai musta kihara tukka, semmonen on niiin söpö.:)

• Alottaja (:

No siis kiitti vastauksesta (= ja ja emt mitä ny sanois. Kiva ku tytöt tykkää et pojalla o ruskeet silmät (:

• Pakko ihmetellä

Eikö niinku kenellekkään kelpaa keskimittainen urheilullinen, vaalea ja lyhyttukkainen ja vihreäsilmäinen nuorimies kun kaikki vaan haluaa biiberinlaisen nyhverön jolla on moppitukka eikä lihaksia tai edes munaa välttämättä :D enkä siis sano tota sen takia että oisin kateellinen koska menetän heti kiinnostukseni tyttöön kun tiedostan hänen fanittavan biiberiä.

Kuinka paljon hetkelliset lapsitähdet vaikuttavat tyttöjen realistisiin haaveisiin? Itseäni on kuvailtu Chris O'Donnelin näköiseksi joka joskus 90-luvulla äänestettiin parhaannäköiseksi junnuksi hollywoodissa TMS. mutta en kyllä ketään nuorempaa julkkista muistuta, siinäkö syy siihen ettei ole tyttöystävää?

• tytteliini-

No tänne nyt vastailee osaks varmaan sellaset teini-ihQ-pissikset, jotka on kuvaillu sen unelmiensa miehen biiberin tai muuten vaan jonkun adoniksen:D

Harvoinpa ulkonäkä on syynä siihen ettei saa tyttöystävää, kyllä noilla sun tuntomerkeillä pitäis lähtee;D

• Hmm...

Mulle ei ole ulkonäössä mitään valiä paitsi kunhan ei ole läski eikä mikää kamalla finni naama vaan semmonen normi. Mun mielestä tytöt kattoo liian tarkasti pojan ulkonäköä vaikka sillähän ei ole mitään meritystä. Mulle luonne on tärkein. Joten tytöt älkää kattoko liian tarkasti ulko näköä vaan sitä millainen poika on luonteeltaan, esim joku poika voi olla ihan älyn ihana semmonen filmitähden näkönen, mutta luonteeltaan voi olla aivan kamala, tehdä ryöstöjä, polttaa, tyypätä jne. Mä tunne yhden semmosen pojan johon suurin osa mun kavereista on ollu pihkassa, mutta sitten se olikin juuri esimerkin tapainen poika.

• justme92
    • tätä mieltä

Mulle ei oo kauheesti väliä miltä poika näyttää, kuhan siihen voi luottaa ja sillä on huumorintajua! :)

• Aloittaja ((=

No juu. Ei se ulkonäkö tärkee sillain oo. Luonne on tärkee, sitä mul on ja huumorintajua. (=

• tjej95

ite tykkään et pojalla on joko blondit tai ruskeat/mustat hiukset (mielellää ei värjätyt, yöhh), turkoosin siniset tai ruskeet silmät, vähä treenattu mut ei mikää lihasklimppu myöskää. joku 170-180 pitkä jaja ihanat huulet ♥ siinä mun mielipiteet. mut ei toi ulkonäkö sillee vaikuta, pitää olla sisäisestiki hyvännäköne että mun kiinnostus heräis (:

tost beaverist viel sen verran et kaikillahan on eri maut, jos tykkää siitä majavasta ni ok.. kaikki ei tykkää massamuurahaisista

• Aloittaja ((=

Kiitti vastauksesta :) no ite oon vaa 166cm ja 14. Eli aika pätkä :D (= ja no mulla o ruskeet hiukset luonnostaan ja tummanruskeet silmät (=

• tytsyjen milepiteet

Mun mielestä ruskeet silmät on ihanat!!!

• tytsyjen milepiteet

Nii ja eihän sillä ulkonäöl nii paljo välii oo, et kunhan se on sellane kunnon mies!

• ---2123235452
        tytsyjen milepiteet kirjoitti:

Nii ja eihän sillä ulkonäöl nii paljo välii oo, et kunhan se on sellane kunnon mies!

up

• asdasdasdasdasdasdas

Tyttöjen vastaus on yhteenvetona lähinnä tämmönen:
      "Ulkonäöl ei oo välii kunhan on hyvännäköinen ja söpö, ei finnejä ja vaatteet pitää olla hienot"

Ei tässä jätkä pysy perässä ollenkaan :D

• aloittaja12121212121

ok :D toi on kyl totta :D no onneks mul on vaaa tositosi vähä finnei, ei melkee yhtää :DD ja no on mulla pieni pömppis, mut vois vähä laihuttaa ennen kesää :DD

Juu ja ei jätkät ky laina perässä pysy :DDD

• horaaneko

Useimmilla tytöilläkin on finnejä... Miks poikien pitäis olla sellasia vauvanpyllyposkisia? Mä en vaa ymmärrä, mitä ne pari finnii siellä sun täällä haittaa näiden pissisten elämää. :D
      Joo, no vaikka itse haluisin esittää enkeliä ja sanoa, että kaikki kelpaa kunhan on sisäisesti kaunis, niin eihän se niin mee. Kyllä miehen pitää olla ulkoisestikin hyvännäkönen. Tää on se karu totuus. :\
      Joo, eli mulle käy vaalee/tummahiuksiset, värjätytkin käy, ihan sama. Lävistyksiä saa olla, ei oo väliä. Silmien väristä en todellakaan välitä, enkä ymmärrä niitä ketkä välittää. D: Saa olla tavis/fruittari/emo... Ihan mikä vaan kunhan ei hevari, ei iske. :D Eikä mikää cappi päässä kulkeva energiajuoman vetäjä, jonka housuista sais teltan..
      Paljon merkitsee tietenkin puhtaus. Puhtaat vaatteet ja hiukset, sekä hyvä tuoksu vetää puoleensa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      468
      4187
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1732
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1567
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1494
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1438
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      60
      1405
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1356
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1272
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      45
      1129
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      34
      1098
    Aihe