Irti mesestä

ahistaa

Kun avaan oman profiilini on siinä ilmoitus että minä ja x ollaan nyt ystäviä. En halua olla hänen ystävänsä. Olen poistanut hänet yhteystiedoista, mutta ei hivy "minä" osiostani. Kaikenlisäksi hän on lähettänyt minulle kuvia, jopita en saa millään postetuksi tuon ystäväilmoituksen yhteydestä. Aioin poistaa koneeltani koko mesen, mutta sitä ei ole ohjauspaneelin ohjelmaluettelossa. Miten pääsen irti Windowslive messengeristä ja koko roskasta.?

15

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäminä..

      Se on kansiona program files, issä poista sieltä, siis oma tietokone/paikallinen levy (C)/ program files.

      • ahistaa

        Voinko kansion poistettuani ladata mesen uudelleen uusilla tunnuksilla, niin ettei entisestä jää mitään oneelleni?


      • minäminä..
        ahistaa kirjoitti:

        Voinko kansion poistettuani ladata mesen uudelleen uusilla tunnuksilla, niin ettei entisestä jää mitään oneelleni?

        Ole koneellasi, vaan palvelimella, jos poistat kansion ja haluat toisen mesen, niin pitää hankkia uusi sähköpostiosoite (hotmaili tms.) niin sillä saat uuden mesen ja toiset tunnukset ladattua.


    • ahistaa edelleen

      Eikö siis kukaan tiedä, miten saa koneeltaan putsattua kaiken moskan , mitä mesen mukana on tullut , ns. ystävät ym, KAIKEN !!. Ja sit vois aloittaa puhtaalta pöydältä.

      • minäminä..

        Sieltä program filesistä se windows live kansio, niin mese ja kaikki hevon p.. poistuu.
        Jos tarkoitat uutta puhdasta meseä, niin sama vika kohta taas, mesessä itsessään on vika, mutta asetuksia voi muokata.
        Jos haluat vain puhdistaa oman mesesi, niin mene> näytä oma profiili ja räpellä sieltä niin kauan, kunnes saat kaikki pois, nykyinen mese on jonkun ääliön tekemä, mutta putsaaminen on mahdollista.


      • ahistaa
        minäminä.. kirjoitti:

        Sieltä program filesistä se windows live kansio, niin mese ja kaikki hevon p.. poistuu.
        Jos tarkoitat uutta puhdasta meseä, niin sama vika kohta taas, mesessä itsessään on vika, mutta asetuksia voi muokata.
        Jos haluat vain puhdistaa oman mesesi, niin mene> näytä oma profiili ja räpellä sieltä niin kauan, kunnes saat kaikki pois, nykyinen mese on jonkun ääliön tekemä, mutta putsaaminen on mahdollista.

        haluan putsata oman mesen ja olen räpeltänyt profiilini kanssa kaiken mahdollisen, mutta siellä vain pysyy että joku pirulainnen on ystäväni ja hänen lähettämänsä kuvat!


      • minäminä..
        ahistaa kirjoitti:

        haluan putsata oman mesen ja olen räpeltänyt profiilini kanssa kaiken mahdollisen, mutta siellä vain pysyy että joku pirulainnen on ystäväni ja hänen lähettämänsä kuvat!

        Sitä ystäväsi kuvan alla olevaa nimeä ja kun aukeaa uusi sivu, niin klikkaa > muuta asetuksia/poista ystävä
        Eihän siellä mitään ystäväsi lähettämiä kuvia ole, jos olet niitä tallettanut, niin ne on vastaanotetuissa tiedostoissa, sieltä saa pois.


      • ahistaa
        minäminä.. kirjoitti:

        Sieltä program filesistä se windows live kansio, niin mese ja kaikki hevon p.. poistuu.
        Jos tarkoitat uutta puhdasta meseä, niin sama vika kohta taas, mesessä itsessään on vika, mutta asetuksia voi muokata.
        Jos haluat vain puhdistaa oman mesesi, niin mene> näytä oma profiili ja räpellä sieltä niin kauan, kunnes saat kaikki pois, nykyinen mese on jonkun ääliön tekemä, mutta putsaaminen on mahdollista.

        Poistin c-levyltä programfilesistä windowslive-kansion , kone teki töitä 10min, ja mese pysyi siellä. ei hävinnyt mihinkään.


      • ahistaa
        minäminä.. kirjoitti:

        Sitä ystäväsi kuvan alla olevaa nimeä ja kun aukeaa uusi sivu, niin klikkaa > muuta asetuksia/poista ystävä
        Eihän siellä mitään ystäväsi lähettämiä kuvia ole, jos olet niitä tallettanut, niin ne on vastaanotetuissa tiedostoissa, sieltä saa pois.

        Kun avaan mesen, tulee sivu Yhteisöpalvelu MSN ja sen tekstin alla sanat.:KOHOKOHDAT , VIIMEISIMMÄT, MINÄ , LISÄÄ
        Klikkaan sanaa minä. Silloin tulee minun tunnuskuvani ja vieressä teksti MM (minä) ja x ovat nyt ystäviä. Klikkaan x:ää ja tälle samalle sivulle ilmestyy kuva ja teksti : x shared a photo ( Osaan kyllä englantia) ja vielä : 20 päivää sitten.
        Vastaanotettuihin ei ole tullut mitään, vaan tälle aloitussivulle tämä helvetin kuva, jota ei saa pois millään. Jossain tulee sitten teksti, että liitä ystäväksi tämä x. En ole lisännyt, eikä ole yhteystiedoissani. Samalle sivulle on x: ltä ilmestynyt myös videoklippi, josta on vain symboli, eikä itse videota saa näkyviin.
        Voit olla varma että olen klikannut sekä ykkös että kakkospainikkeella tuota x.ÄÄ mutta ei avaudu mitään uutta sivua ja poista ystävä mahdollisuutta. Hermot menee. Miksei tää koko helvetin mesekään poistu sieltä programfileistä, poistuu vain pikakuvake ? Ja miksei se ole ohjauspanelin listassa, josta ennevanhaan sai poistettua ohjelmia.?


      • minäminä..
        ahistaa kirjoitti:

        Poistin c-levyltä programfilesistä windowslive-kansion , kone teki töitä 10min, ja mese pysyi siellä. ei hävinnyt mihinkään.

        Mese käy ja kukkuu edelleen, vaikka kansio on poistettu, ootko kokeillu? Siis missä mese pysyi, jos kansio hävisi? Pikakuvake saattaa ruutuun jäädä. Siellä programissa on toinenkin mese= Windows Messenger joka tulee käyttöjärjestelmän mukana, sitä ei yleensä käytetä. Onko sulla xp? joku asia kyllä ahistaa jo.


      • minäminä..
        minäminä.. kirjoitti:

        Mese käy ja kukkuu edelleen, vaikka kansio on poistettu, ootko kokeillu? Siis missä mese pysyi, jos kansio hävisi? Pikakuvake saattaa ruutuun jäädä. Siellä programissa on toinenkin mese= Windows Messenger joka tulee käyttöjärjestelmän mukana, sitä ei yleensä käytetä. Onko sulla xp? joku asia kyllä ahistaa jo.

        Ettei nyt joku ihmeellinen sairaus ole iskenyt siihen ohjelmaan??? niitä on liikkeellä.


      • minäminä..
        ahistaa kirjoitti:

        Kun avaan mesen, tulee sivu Yhteisöpalvelu MSN ja sen tekstin alla sanat.:KOHOKOHDAT , VIIMEISIMMÄT, MINÄ , LISÄÄ
        Klikkaan sanaa minä. Silloin tulee minun tunnuskuvani ja vieressä teksti MM (minä) ja x ovat nyt ystäviä. Klikkaan x:ää ja tälle samalle sivulle ilmestyy kuva ja teksti : x shared a photo ( Osaan kyllä englantia) ja vielä : 20 päivää sitten.
        Vastaanotettuihin ei ole tullut mitään, vaan tälle aloitussivulle tämä helvetin kuva, jota ei saa pois millään. Jossain tulee sitten teksti, että liitä ystäväksi tämä x. En ole lisännyt, eikä ole yhteystiedoissani. Samalle sivulle on x: ltä ilmestynyt myös videoklippi, josta on vain symboli, eikä itse videota saa näkyviin.
        Voit olla varma että olen klikannut sekä ykkös että kakkospainikkeella tuota x.ÄÄ mutta ei avaudu mitään uutta sivua ja poista ystävä mahdollisuutta. Hermot menee. Miksei tää koko helvetin mesekään poistu sieltä programfileistä, poistuu vain pikakuvake ? Ja miksei se ole ohjauspanelin listassa, josta ennevanhaan sai poistettua ohjelmia.?

        Olisit heti sanonut, että mese ei toimi normaalisti, itse jouduin asentamaan käyttöjärjestelmän uudelleen, kun koitin avata M U K A yhteyshenkilöni lähettämää youtuben nimissä ollutta videoklippiä, joka ei auennut, mutta vikaa-vikaa tuli.


      • ahistaa
        minäminä.. kirjoitti:

        Ettei nyt joku ihmeellinen sairaus ole iskenyt siihen ohjelmaan??? niitä on liikkeellä.

        Mese toimii vaikka poistin kansion Windowslive. Lisäsin ko. henkilön ystäviin. Sen jälkeen astuksista poista ystävä. Ei tapahtunut mitään. Ja miksi se kuva ja video tuli siihen aloitussivulle eikä vastaanotettuihin tidostoihin. Sinne ne on ennen menneet ja sieltä halutessani myös poistuneet.?


      • minäminä..
        ahistaa kirjoitti:

        Mese toimii vaikka poistin kansion Windowslive. Lisäsin ko. henkilön ystäviin. Sen jälkeen astuksista poista ystävä. Ei tapahtunut mitään. Ja miksi se kuva ja video tuli siihen aloitussivulle eikä vastaanotettuihin tidostoihin. Sinne ne on ennen menneet ja sieltä halutessani myös poistuneet.?

        Oisko sulla mahdollisuus kirjautua meseesi jostain toiselta koneelta, niin kokeile, onko sama vika.


      • ei ahista
        minäminä.. kirjoitti:

        Oisko sulla mahdollisuus kirjautua meseesi jostain toiselta koneelta, niin kokeile, onko sama vika.

        Kiitos sulle viesteistä. Ongelma ratkesi. Ei mitään vikaa, vaan minun hölmöyttäni. Tutkimalla ohjeita asia selvisi. Nyt on poistettu kuva ja video. Nehän poistuvat oman profiilini kautta, asetukset poista päivitykset. Kaikki kunnossa. Kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe