~*~``LUMIPERHOSET´´~*~

♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥

Hiljainen aamutuuli tervehtää
aikaista vierasta polulla -

On vielä hämärä


Sataa hauraita lumiperhosia

Kuin salaa
ne olkapäällä matkustaa


Monet jäljet yöllä syntyneet
Piilossa on

kunnes uusi aamu ne näkyväksi tekee



Pian taivaanrantaa vaalenee

Kauempana avoin taivas
kaunis kajo päivälle tilaa tekee



Hennot lumiperhoset
ovat harteilta haihtuneet

Kulkijan jäljet pian siivillään peittäneet


Edessä näkyy kevyttä puuterilunta
Lumiperhosia -

kuin satua ja unta


Ja jostain sisältä kumpuaa naurua ja muuta
Sydän tuntee siipien koskettavuuttaa

Lumiperhosten keveyttä -

Jotain uutta

♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥

http://www.koirat.com/kuvat/galleria/elmeri ja ihana puuterilumi!_4e5eef2512cc3d9.jpg

7

763

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mahdotonyhtalo"

      Pidän runoista, joissa tavoitetaan hyvä olo, kepeys. Sopii omaan olotilaani :).

      • Nykyisessä maailmassa saa jo taistella melkoisesti sen hyvä ja positiivisen olon/mielen/elämän puolesta,
        Olen tullut jo huomaamaan että sekään ei ole niin itsestäänselvyys vaan sen eteen on tehtävä jotain.
        Balanssi itsessä, oikeat energiavirrat (jotka joskus ikävä kyllä katoaakin..:\ ) jotka resonoi itsen kanssa,
        niistä se keveys alkaa muodostuun. Luojalykky, että sittenkin, elämä on aaltoliikettä! :)
        http://www.satuarkku.fi/kauppa/images/1696.jpg


    • Berttamuori 94 vee

      Sie oot laittannu ajankohtaan passelin runon....
      Ei miust oo hyvä jos pyryttää.....Topikin tuli äsken
      sisälle vaattehet lumisena kun käskin kolaushommiin
      mutta en toivo pakkasiakaa kun klapei ei taho saada
      mistään....tai no Kalle K:lla olis vielä.... mutta jos se taas
      tuo samalla Topille niitä omia troppejaan niin mitä seuraa
      kun ne ei sille sovi alkuunkaan.....mie ite voisin kyllä lusikallisen
      ottaa jos vilustaa...

      • *MURUKULTA*

        Kun tuosta nokan eestä lenteli nuo lauseet, niin päätin napata kiinni
        ja siitähän muotostu jonkin sortin runo.
        Se on tuo luonto simmonen elementti, niiku tiiät, kun sattuu ihte olleen vastaanottava,
        se kuiskii joskus meleko melleviä juttuja korviin... Bertta tietee,,
        Joskus se luonto jopa kyynelehtii...monta putellia..mut sit ei piä mennä Topille sannoon.

        Tämä lomakuukausi on tyhjentännä koko mentän kuutamosuunnistus-reenaajista
        Mie kuulin, jotta sunnuntaisen runomatinean tarjottavana ol vuaan teetä ja pikkuleipiä
        ja että vakituinen osaanottaja revohka ol ollunna hieman vaitonaisia.
        http://2.bp.blogspot.com/_BoeIw_BqNuU/SWmwSCv-UFI/AAAAAAAAAOc/5ap3KlEJL28/s320/lumiukko.JPG
        Tietty lennokuus oli kuulemma puuttunna täysin ja jopa loppuillan tunteellinen yhteislausunta-sessio
        oli kokonaan peruttu osaanottajien kakistellessa vain kurkkujaan ja valittaessa,
        jotta kun on niin kuiva kurkku..

        Topi, joka oli ollunna ensimäistä kertoo, tosin vahingossa, runoillas,
        ol Eerikin puheitten mukkaan pelastanna koko illan, kun taas Kalle K ja Pekka* olivat
        tyytyneet haikeuvella kattelemaan Eerikin kirjaston nurkassa olevaa tammista vieraskaappia,
        joka oli ja pysy tiukasti kiinni ja joka, Eerikin mukaan, pysyy koko tammikuisen lomakuukauden..
        Jotta kuivaa oh,,niin että eiköhän niitä kuivia klapikin löydy uuniin jos tarve niin vaatii.
        Mut käytetään myö, Bettamuori, näin klappii, niiku oikein - kuuluukii,,, :)
        http://www.youtube.com/watch?v=es-U9OBdngA

        http://1.bp.blogspot.com/_zSuF1gIwLQg/S4Q2wDFSOrI/AAAAAAAAASg/aKn8QiPDISc/S264/Disney101D08.gif


    • Kovin sulavasti Uusivuosi on Sinulla alkanut,niin tutulla
      kuin avoimella lennolla olet saanut loihdittua runon
      sanoinkin : tämänkin aamun täällä avatuksi.

      • *MURUKULTA*

        Sulavaa on ilmakin nyt, puiden oksilta putoaa suuria lumikasoja, kuin pommeja!
        Teillä lentää rapa, iloisesti sotkien auton noin 1 sekunnissa.. ja luvattua lunta tulee lisää..
        että näin, TÄMÄKIN, jälleen keikahti kivasti sille - plussanpuolelle! :D
        Sehän on kuitenkin niin, että kaikki riippuu katsantokannasta.... ;))) vai mittee!
        Ja methän päätetään, että uutuuttaan kiiltävä uusivuosi aloitetaan - hymyillen! :)
        http://lh5.ggpht.com/_jhQTAk3uNz0/SQ2giXwmFvI/AAAAAAAABA4/jit7HQAO4R8/PB020024.JPG

        Muxaa illan jatkoa Dolan ja - plussataan myö vaan! ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe