siis onko toistaiseksi olevia myynnissä ellulla,soneralla ,dnalla. peijakas kun alkanu ongelmat yhteyksissa ja määräaikanen päällä.
ei määräaikainen hyvä liittymä
1
408
Vastaukset
- .............
Kaikilta löytyy, tosin myyvät mielummin määräaikaisia.
Toistaiseksi voimassaolevan liittymän yhteydessä joudut hankkimaan modeemin erikseen ellei satu olemaan vanhaa (liittymää vaihtavalla yleensä on) ja usein joutuu maksamaan avausmaksun (muutama kymppi). Lisäksi yleensä "menettää" jotain muita tarjouksia (ensimmäiset 6kk puoleen hintaan ja tietoturva tms. ilmaiseksi joksikinaikaa tai vastaavia joita saa määräaikaiseen paketoituna).
Ilmoitat vain myyjälle että et hyväksy määräaikaista vaan haluat toistaiseksi voimassaolevan, jos myyjä silti jankuttaa määräaikaisista toteat "ei sitten jos ette halua asiakkaita" ja lähdet poistumaan niin kyllä se myyjä löytää sieltä toistaiseksivoimassaolevankin liittymän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017213
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524856- 794549
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?684256- 1324148
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263168Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82888- 392448
- 472357
- 2092258