kun tehän TIEDÄTTE et peppuseksi tuntuu aivan hiton hyvälle ja on kaikin puolin vaaratonta ja ok. toimintaa, jos vain sen tekee OIKEIN eli lämmittelee tarpeeks ja laittaa liukkarii, niin naisesta kuin naisesta tuntuu tooooosi hyvälle ja saa aivan mahti orkut. eiks näin oo, häh? no mites sitte ette itte haluu kokeilla? kuin moni teistä on kokeillu sitä, häh? siis et teidän muijakaverit sais laittaa peppuunne paaaaaaaljon liukkarii ja sit panna teitä vaik dildolla. tekin saisitte nauttii, eiks se ois kivaa, häh? aatelkaa nyt mistä kaikesta nautinnosta te jäätte paitsi muuten. niin ja ei sit kelpaa vastaukseks että te ette haluu, kun ette oo homoja. guess what -ei ne teidän naisetkaan oo homoja, ne on ihan heteronaisii, joten miks niitten pitää sit haluta ja suostuu, häh?
HETEROMIEHET
17
5034
Vastaukset
- Ihme tapaus
Ei siinä mitään ihmeellistä ollut. Mitä vaahtoot? Ehkä lapiollinen hiekkaa vaginassa?
- öhhöhööööööööö
eikö ollut ihmeellistä, no miks sitä sit pitää tehä, kun ei oo ees kovin ihmeellistä, häh? niin ja miehist se saattaa jopa tuntuu hyvältä kun teil on se eturauhanen, mutta naisilla ei oo, jos et sattunu tietään. ei mun vaginassa oo hiekkaa, mistä sitä sinne ois menny, kun ei ole oikein niinku rantakelit. niin ja ei sitä hiekkaa viel kesälläkään ole pimppiin menny, jos menis niin toki mä huuhtoisin pois. sul on vissiin paskaa päässä, häh?
- Juba*
Et ymmärtänyt nyt tuon mimmin pointtia. Ei sillä ole hiekkaa vaginassa minkä vuoksi raivoaa, vaan sen pepussa on ollut kikkeli ja siksi raivoaa, kun ei tuntunut hyvältä. Minä tunnustaudun myös heteromieheksi, joka on kokeillut mielenkiinnosta sauvaa persiiseen, ja ei tuntunut hyvältä. Laitoin ihan itse, joten ei kukaan toinen kovakouraisesti survaissut, rentoutin lihakset ja laitoin liukkaria paljon. Tahdoin tietää miksi oma muija siitä niin valittaa, joten kokeilin. Tosiaan kävi kipeästi ja perse oli hellänä, joten enpä ole naisilta sen jälkeen sitä ollut vaatimassa. Kyllä normaalille heteromiehelle pitäisi riittää että saa pillua ja myös suuseksiä, joista ainakin itse henk. koht. tykkäänkin enempi kuin pepusta. Peppu on liian kireäkin tällaiselle ehkä normaalia hieman suuremmalle varustukselle. Jos naisella on normaali pillu eikä mikään kumpparin varsi, niin kyllä se pillu normaalilla kullilla varustetulle miehelle on kivempi reikä kuin se peppureikä. Koko peppuseksihän on tullut homojen keskuudesta, sillä vaikka he miehistä tykkäävätkin niin se kulli tykkää kuitenkin tulla työnnetyksi toisen ihmisen vartalossa olevaan aukkoon. Kun ei miehillä sitten ole alapäässä kuin vain se peppureikä, niin sinnehän se on työnnettävä. Sama juttu lesbojen kohdalla, että vaikka he tykkäävät naisista, niin se pillu kuitenkin tykkää, että sinne työnnetään jotain, ja siksi he käyttävät sauvoja yms. kun ei itsellä ole oikein tarpeeksi isoa ja oikeanlaista värkkiä työntää sinne.
öhhöhööööööööö kirjoitti:
eikö ollut ihmeellistä, no miks sitä sit pitää tehä, kun ei oo ees kovin ihmeellistä, häh? niin ja miehist se saattaa jopa tuntuu hyvältä kun teil on se eturauhanen, mutta naisilla ei oo, jos et sattunu tietään. ei mun vaginassa oo hiekkaa, mistä sitä sinne ois menny, kun ei ole oikein niinku rantakelit. niin ja ei sitä hiekkaa viel kesälläkään ole pimppiin menny, jos menis niin toki mä huuhtoisin pois. sul on vissiin paskaa päässä, häh?
Etsin sellaista naista,joka olisi valmis panna mua strap-onilla.Maksullisia en halua-he haluavat vain rahaa.Mua kiihoittaa kun nainen itse kiihoittuu...
Jos sulla on tuttu,joka olisi kiinnotunut-voi kirjoittaa mulle.Postini on sama kuin nikki ja loppu on @suomi24.fi..
On eri ihmisia:)- Joospu
Juba* kirjoitti:
Et ymmärtänyt nyt tuon mimmin pointtia. Ei sillä ole hiekkaa vaginassa minkä vuoksi raivoaa, vaan sen pepussa on ollut kikkeli ja siksi raivoaa, kun ei tuntunut hyvältä. Minä tunnustaudun myös heteromieheksi, joka on kokeillut mielenkiinnosta sauvaa persiiseen, ja ei tuntunut hyvältä. Laitoin ihan itse, joten ei kukaan toinen kovakouraisesti survaissut, rentoutin lihakset ja laitoin liukkaria paljon. Tahdoin tietää miksi oma muija siitä niin valittaa, joten kokeilin. Tosiaan kävi kipeästi ja perse oli hellänä, joten enpä ole naisilta sen jälkeen sitä ollut vaatimassa. Kyllä normaalille heteromiehelle pitäisi riittää että saa pillua ja myös suuseksiä, joista ainakin itse henk. koht. tykkäänkin enempi kuin pepusta. Peppu on liian kireäkin tällaiselle ehkä normaalia hieman suuremmalle varustukselle. Jos naisella on normaali pillu eikä mikään kumpparin varsi, niin kyllä se pillu normaalilla kullilla varustetulle miehelle on kivempi reikä kuin se peppureikä. Koko peppuseksihän on tullut homojen keskuudesta, sillä vaikka he miehistä tykkäävätkin niin se kulli tykkää kuitenkin tulla työnnetyksi toisen ihmisen vartalossa olevaan aukkoon. Kun ei miehillä sitten ole alapäässä kuin vain se peppureikä, niin sinnehän se on työnnettävä. Sama juttu lesbojen kohdalla, että vaikka he tykkäävät naisista, niin se pillu kuitenkin tykkää, että sinne työnnetään jotain, ja siksi he käyttävät sauvoja yms. kun ei itsellä ole oikein tarpeeksi isoa ja oikeanlaista värkkiä työntää sinne.
Perspanot on ollut tapa jo antiikin kreikassa.
Myös ymmärtääkseni kulttuureissa, joissa avioituessa pitää olla neitsyt.
Näin miehenä olen myös kokeillut perpanoa saavana osapuolena, huolellisella lämmittelyllä ja ajan kanssa etenemisellä, ei sattunut. Mutta eturauhasessa kieltämättä tuntui hyvältä. - -
Joospu kirjoitti:
Perspanot on ollut tapa jo antiikin kreikassa.
Myös ymmärtääkseni kulttuureissa, joissa avioituessa pitää olla neitsyt.
Näin miehenä olen myös kokeillut perpanoa saavana osapuolena, huolellisella lämmittelyllä ja ajan kanssa etenemisellä, ei sattunut. Mutta eturauhasessa kieltämättä tuntui hyvältä.Eiköhän ole kuitenkin ollut aika marginaalista touhua aina, ja enempi homojen suosiossa. Niissä kulttuureissa missä naisen pitää/piti olla neitsyt naimisiin mennessään on taatusti vahdittu ja vahditaan edelleen naimattomia naisia niin tarkkaan, että eipä taida edes kädestä piteleminen onnistua, saati sitten perspano. Niin, ja naisillahan ei sitä eturauhastakaan ole.
- 12 12
- kirjoitti:
Eiköhän ole kuitenkin ollut aika marginaalista touhua aina, ja enempi homojen suosiossa. Niissä kulttuureissa missä naisen pitää/piti olla neitsyt naimisiin mennessään on taatusti vahdittu ja vahditaan edelleen naimattomia naisia niin tarkkaan, että eipä taida edes kädestä piteleminen onnistua, saati sitten perspano. Niin, ja naisillahan ei sitä eturauhastakaan ole.
"Eiköhän ole kuitenkin ollut aika marginaalista touhua aina, ja enempi homojen suosiossa."
Itse asiassa ei. Anaaliseksiä on aiemmin käytetty ehkäisymenetelmänä, josta syystä johtuen se on Suomessakin ollut aikanaan suosittua. Yöjalkaan lähdettäessä anaaliseksi oli hyvin yleistä. Marginaaliseksi sitä kutsuvat lähinnä ne, jotka siitä eivät tykkää.
Sitä suositaan edelleen mm. Etelä-Amerikan katolisissa maissa, joissa muuhun ehkäisyyn suhtaudutaan paavillisten paasausten vuoksi nihkeästi. Vatikaanirulettia pelattaessa on aina sellaisia päiviä, jolloin muunlainen yhdyntä olisi riski.
Homoseksuaalisten miesten keskuudessa anaaliyhdyntä on suositumpaa kuin heteroilla, mutta ei mitenkään The van änd onli Juttu. Miehet suosivat suihinottoa keskinäisessä seksissään, mitä en yhtään ihmettele. Jos itse voin valita naisen kanssa anaaliseksin ja suihinoton välillä niin helppo on se valinta. - Woman...
12 12 kirjoitti:
"Eiköhän ole kuitenkin ollut aika marginaalista touhua aina, ja enempi homojen suosiossa."
Itse asiassa ei. Anaaliseksiä on aiemmin käytetty ehkäisymenetelmänä, josta syystä johtuen se on Suomessakin ollut aikanaan suosittua. Yöjalkaan lähdettäessä anaaliseksi oli hyvin yleistä. Marginaaliseksi sitä kutsuvat lähinnä ne, jotka siitä eivät tykkää.
Sitä suositaan edelleen mm. Etelä-Amerikan katolisissa maissa, joissa muuhun ehkäisyyn suhtaudutaan paavillisten paasausten vuoksi nihkeästi. Vatikaanirulettia pelattaessa on aina sellaisia päiviä, jolloin muunlainen yhdyntä olisi riski.
Homoseksuaalisten miesten keskuudessa anaaliyhdyntä on suositumpaa kuin heteroilla, mutta ei mitenkään The van änd onli Juttu. Miehet suosivat suihinottoa keskinäisessä seksissään, mitä en yhtään ihmettele. Jos itse voin valita naisen kanssa anaaliseksin ja suihinoton välillä niin helppo on se valinta.Eli suuseksikö on sitten kuitenkin kivempaa kuin anaaliseksi? Entäs sitten jos on nainen, joka ottaa suihin ja nielee lastin, niin alkaisitko häneltäkin ruinaamaan anaaliseksiä, olisiko hirveä "puute" jos et sitä yhtä juttua saa? Minä nimittäin olin suhteessa mieheen, jolta oikein mielelläni otin suihin ja sai tulla suuhun niin halutessaan. Silti hän alkoi ehdotella minulle anaaliseksiä lähes joka kerta, vaikka sanoin etten halua sitä edes kokeilla.
- 2=1
Woman... kirjoitti:
Eli suuseksikö on sitten kuitenkin kivempaa kuin anaaliseksi? Entäs sitten jos on nainen, joka ottaa suihin ja nielee lastin, niin alkaisitko häneltäkin ruinaamaan anaaliseksiä, olisiko hirveä "puute" jos et sitä yhtä juttua saa? Minä nimittäin olin suhteessa mieheen, jolta oikein mielelläni otin suihin ja sai tulla suuhun niin halutessaan. Silti hän alkoi ehdotella minulle anaaliseksiä lähes joka kerta, vaikka sanoin etten halua sitä edes kokeilla.
Minun nainen ainakin ottaa suihin ja nielee sekä ottaa peppuun, ehkä minua vaan on onnistanut. Mutta ei niissä ole kyse mistään naisen alistamisesta vaan mukavasta seksistä. Ja jos naistani kiihottaisi työntää joku sauva minuun, niin ainakin suostuisin kokeilemaan. Ja kyllä meillä aina molemmat saa orgasmin.
- tyhmähkö
öhhöhööööööööö kirjoitti:
Sillä heilläkin on eturauhanen:
"Eturauhanen (lat. prostata) on virtsarakon alapuolella sijaitseva lisäsukupuolirauhanen. Myös naisilla on eturauhanen tai sen surkastuma."
Jospa pesisit sen hiekan pois ja puhuisit vaan omasta puolestasi ja jättäisit yleistämisen sellaisille, jotka älyävät ottaa asioista selvää ennen paskanpuhumista. - tyhmähkö
Eli ihan väärää infoa olen mennyt sanomaan täällä. Onneksi on kaltaisesi naisten anatomian expertti, jollei jopa toh tori paikalla ja korjaamassa virheeni. Muista myös vaatia hesarilta oikaisua juttuunsa, jossa kehtasivat väittää naisten ejakulaation tulevan heidän eturauhasestaan.
- tyhmähkö
Juba* kirjoitti:
"Kyllä normaalille heteromiehelle pitäisi riittää ..."
Joo, ja duunarille pitäisi riittää 1900e/kk... kovempi (palkkainen) duuni olisi liian vaativakin normisukankuluttajalle. Parempi tyytyä osaansa ja olla tyytyväinen!
Joku tyytyy osaansa, joku haluaa enemmän, joku kokeiltuaan toteaa, ettei ole oma juttu. Turhaa sitä on toisten alkaa mollata etukäteen... tai painostaa kokeilemaan, jos on tyytyväinen nykyiseen.
Meillä kyllä nautitaan peppupanoista, molemmat. Eipä mitään niin kiihottavaa ole vähään aikaan ollutkaan kun oltiin isännän kanssa saunassa ja sain oikein kunnolla öljytä ja ottaa sen takaapäin dildolla. (tarina löytyy täältä). Kastun kun muistelen viimeisintä kertaa, milloin pepussa oli vibrallinen pepputappi ja mulkku pimpsassa... Ihanan täysi ja tiukka olo... kyllähän se varmaan monella haaveissa on ollut, että joskus sais molempiin yhtä aikaa ja kun ei kiinnosta makuuhuoneeseen muita miehiä kutsua niin noin sekin onnistuu.
- Miehelle
Olen mies ja ottanut dildoa useasti pyllyyn. Olen täysin hetero. Ajatuskin toisesta miehestä tuntuu etovalta, mutta dildo pyllyssä niin ihanalta.
Usein kun vaimollani on menkat, niin hän hoitelee minut suulla ja dildolla. Onhan paikat kunnon peppupanon jälkeen vähän hellät, mutta on se sen arvoistakin. Parhaimmalta tuntuu kun dildo avaa tietä perille saakka.
Kannattaa kokeilla runsaalla liukkarilla ja ajan kanssa. - luikkaria
"et teidän muijakaverit sais laittaa peppuunne paaaaaaaljon liukkarii ja sit panna teitä vaik dildolla. tekin saisitte nauttii, eiks se ois kivaa, häh? "
Mieli tekisi kokeilla mutta en keksi miten kehtaisin kertoa naisystävälle? Kertokaapa miehet miten olette vihjailleet naisystävillenne että tämä voisi hankkia strapon dildon? Entä miten hygienia puoli?- kuuskymppinen
Minulla kävi ainakin näin, että naiseni pyysi peppuunsa, niin minä sanoin, että saat, jos haluat dildolla antaa minullekkin, ja niin kumpikin saimme peppuumme.
- ossi.
kuuskymppinen kirjoitti:
Minulla kävi ainakin näin, että naiseni pyysi peppuunsa, niin minä sanoin, että saat, jos haluat dildolla antaa minullekkin, ja niin kumpikin saimme peppuumme.
vaikka en ole homo
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1182099SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2461403En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341273Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v61031Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36955- 50896
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33834It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9826+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais238801Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen33786